quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die wil ik niet tegenkomen op straat, die capuchon plus ketting en die blik van die jongen staan me helemaal niet aan
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die wil ik niet tegenkomen op straat, die capuchon plus ketting en die blik van die jongen staan me helemaal niet aan
oh lol typfoutquote:
Jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
swagger..
En die gast scheert zijn shaq
Hahaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja kloptdat hadden ze nooit moeten veranderen.
Maar ijsthee is onmogelijk.Op vakantie in het Engels aan random mensen proberen te vragen of ze ons flesje drinken open konden maken
![]()
ZWAAR LEVEN ALLESquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:48 schreef Monsieursander het volgende:
Godverjus, woon je net 200 meter van school af verhuis je. 5 km fietsen godverdomme
Hoezo beter toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:48 schreef Monsieursander het volgende:
Godverjus, woon je net 200 meter van school af verhuis je. 5 km fietsen godverdomme
was heel sneu datquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Ik zie het al helemaal voor me
Krijgt Heppie het wel open? Nee vast niet hea
Beach, geen wa.
Op een schorsing na ben ik een brave jongen. Nooit uit de les gestuurd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoezo beter toch?
Dan komen de leraren niet naar je huis toe lopen als je bent weg gelopen wanneer je moest nablijven..
Oh, jij hoort er niet meer bijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:49 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Op een schorsing na ben ik een brave jongen. Nooit uit de les gestuurd.
ik typte eigenlijk 'Snowquote:
Ja huilen. Godverdomme moet ik tijdens tussenuren op school blijven en praten met andere mensen.quote:
Hoezo sneu, durf gewoon te vragen tochhhhquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
was heel sneu dat![]()
Heppie kreeg het openmaar die fles was wel al eerder open geweest toen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |