ohquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:35 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Tsja, dat was het enige 60x60 plaatje op mijn computer
fokken tijdens een meetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef Taexon het volgende:
Meet the FOK!kers kijken met FOK!kers hierzo
Zeer matige Fokke en Sukkequote:
Wat is er matig aan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeer matige Fokke en Sukke![]()
Die ik voor Vinniiee heb gemaakt was veel leuker(zie zijn fobo)
De grapquote:
mooiboyquote:
They call me.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
They call me.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik heb alleen de tekst toegevoegd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht heus niet dat jij dat had gepaint
Ach so, skills welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alleen de tekst toegevoegd.
ik ken t ja -10quote:
Cola flesjes doen me altijd pijn dankzij ribbel dingetjesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Die van ijsthee zijn onmogelijk.ON-MO-GE-LIJK.
![]()
sportse
Ik was ook mooi wegquote:
omg Ike uit South Park?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
Er staat bij duo dat ike en studieschuld heb wtf. : (
Die wil ik niet tegenkomen op straat, die capuchon plus ketting en die blik van die jongen staan me helemaal niet aanquote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Cola flesjes doen me altijd pijn dankzij ribbel dingetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |