ja, nog over dat B*b-gedoequote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zit Lindgren. nou alweer vast? Wat een beroepscrimineel is dat toch.
FA cup toch?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:39 schreef Vijf_voor het volgende:
Je mag niet meer over B*b praten, dan krijg je een ban.
quote:
BOB SCHOEMAN UIT WESTERVOORT, JE BENT EEN LUL!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:39 schreef Vijf_voor het volgende:
Je mag niet meer over B*b praten, dan krijg je een ban.
ja, hij daalt echt gigantischquote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:47 schreef Tostiapparaatje2 het volgende:
[..]
BOB SCHOEMAN UIT WESTERVOORT, JE BENT EEN LUL!
Van wie ben jij een kleaun?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:47 schreef Tostiapparaatje2 het volgende:
[..]
BOB SCHOEMAN UIT WESTERVOORT, JE BENT EEN LUL!
Geen idee wat een subaccount is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:47 schreef strakkeman het volgende:
He jongens ik heb effe een klein probleempje ik worstel nu met het maken van een nieuwe account kan ik ook gewoon een subaccount maken is dat ook gewoon goed?
Het best met hetzelfde mailadres voor je ea shit, kan je in de webapp van persona wisselen (als dat met ps3 ook kan)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:50 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Geen idee wat een subaccount is.
Je moet een nieuw PSN/XBL account maken en dan fifa fut 13 starten. Dan krijg je een nieuw account.
Tenzij je gaat tamperen, dan kan je beter alles apart houden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het best met hetzelfde mailadres voor je ea shit, kan je in de webapp van persona wisselen (als dat met ps3 ook kan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |