quote:
BOB SCHOEMAN UIT WESTERVOORT, JE BENT EEN LUL!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:39 schreef Vijf_voor het volgende:
Je mag niet meer over B*b praten, dan krijg je een ban.
ja, hij daalt echt gigantischquote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:47 schreef Tostiapparaatje2 het volgende:
[..]
BOB SCHOEMAN UIT WESTERVOORT, JE BENT EEN LUL!
Van wie ben jij een kleaun?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:47 schreef Tostiapparaatje2 het volgende:
[..]
BOB SCHOEMAN UIT WESTERVOORT, JE BENT EEN LUL!
Geen idee wat een subaccount is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:47 schreef strakkeman het volgende:
He jongens ik heb effe een klein probleempje ik worstel nu met het maken van een nieuwe account kan ik ook gewoon een subaccount maken is dat ook gewoon goed?
Het best met hetzelfde mailadres voor je ea shit, kan je in de webapp van persona wisselen (als dat met ps3 ook kan)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:50 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Geen idee wat een subaccount is.
Je moet een nieuw PSN/XBL account maken en dan fifa fut 13 starten. Dan krijg je een nieuw account.
Tenzij je gaat tamperen, dan kan je beter alles apart houden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het best met hetzelfde mailadres voor je ea shit, kan je in de webapp van persona wisselen (als dat met ps3 ook kan)
beetje heracles-style dusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:06 schreef TBakkert het volgende:
met 3-5-2 krijg je minder tegendoelpunten door CDM's i.p.v CM's.
Als je je verdediging goed op orde hebt, kun je oop 3-4-1-2 spelen, je zult waarschijnlijk meer scoren, maar ook meer incasseren.
?quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:08 schreef Reuv82 het volgende:
je zult waarschijnlijk meer scoren, maar ook meer incasseren.
ja maar die zie ik niet in FUTquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee die spelen 343 met een ruit op het middenveld
4-1-2-1-2, is alleen wel wat duurderquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:14 schreef Reuv82 het volgende:
[..]
ja maar die zie ik niet in FUT
zoek iets met 3 verdedigers, 1 CDM, 2xCM, 1xCAM, en 3 aanvallers (met vleugelspelers..)
Dan komt 3-4-3 het dichtst in de buurt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:14 schreef Reuv82 het volgende:
[..]
ja maar die zie ik niet in FUT
zoek iets met 3 verdedigers, 1 CDM, 2xCM, 1xCAM, en 3 aanvallers (met vleugelspelers..)
Oh ja, want die opstelling heeft 3atb, CM's en drie aanvallers.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
4-1-2-1-2, is alleen wel wat duurder
neuh, maar wel buitenspelers, 1 cdm, 1 cam(die eigenlijk ook een anvaller is).quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oh ja, want die opstelling heeft 3atb, CM's en drie aanvallers.
hmm, komt niet echt uit met wat ik voor ogen heb.. eigenlijk klopt het op elke linie voor geen meterquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
4-1-2-1-2, is alleen wel wat duurder
ja maar op posities waar ik bv een CM wil hebben moet ik andere spelers gebruiken danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
neuh, maar wel buitenspelers, 1 cdm, 1 cam(die eigenlijk ook een anvaller is).
die ene aanvaller is naar de verdediging verschoven, maar het speelt in elk geval veel beter
CM kan ook CAM of CDM zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:25 schreef Reuv82 het volgende:
[..]
ja maar op posities waar ik bv een CM wil hebben moet ik andere spelers gebruiken dan
dan moet ik ik nog LM+RM+LW+RW gebruiken. ik wil totaal 2 vleugelspelers gebruiken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan komt 3-4-3 het dichtst in de buurt.
l maar ik kan geen cm speler op RM zettenquote:
Doe nou maar gewoon 3-4-1-2 met snelle verdedigers is het goed te doenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:30 schreef Reuv82 het volgende:
[..]
dan moet ik ik nog LM+RM+LW+RW gebruiken. ik wil totaal 2 vleugelspelers gebruiken.
het belangrijkste is eigenlijk dat ik 2x CM en 2 vleugelspelers
[..]
l maar ik kan geen cm speler op RM zetten
maar je wilde toch 2 buitenspelers?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:30 schreef Reuv82 het volgende:
[..]
dan moet ik ik nog LM+RM+LW+RW gebruiken. ik wil totaal 2 vleugelspelers gebruiken.
het belangrijkste is eigenlijk dat ik 2x CM en 2 vleugelspelers
[..]
l maar ik kan geen cm speler op RM zetten
Inderdaad. Niet janken, gewoon maken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:31 schreef n0ir het volgende:
[..]
Doe nou maar gewoon 3-4-1-2 met snelle verdedigers is het goed te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |