Hij vecht tege de Turk Gokhan Saki toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
Op veronica is een of ander kickboks event bezig. Die Sem Schilt is echt een baas![]()
Jep dat is correct.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij vecht tege de Turk Gokhan Saki toch?
Neequote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:50 schreef Djeetje het volgende:
in dit team hoort enrique toch 9 chem te hebben ?
http://www.futhead.com/fifa/squads/3302373/#squad-player
Tuurlijk niet, sinds wanneer is een club, nationaliteit+league en league link daarvoor genoegquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:50 schreef Djeetje het volgende:
in dit team hoort enrique toch 9 chem te hebben ?
http://www.futhead.com/fifa/squads/3302373/#squad-player
het gaat er om dat een lm op lb 9 chem krijgt zoiets zei Tim dat dat kon.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, sinds wanneer is een club, nationaliteit+league en league link daarvoor genoeg
Volgens mij heb je nu idd op de console 9 chem.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
het gaat er om dat een lm op lb 9 chem krijgt zoiets zei Tim dat dat kon.
LWB op LM/LM op LWB kan wel, maar LM op LB nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
het gaat er om dat een lm op lb 9 chem krijgt zoiets zei Tim dat dat kon.
o ja dat van LWB op LM en die andere wist ik, maar deze dus niet zeker.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
LWB op LM/LM op LWB kan wel, maar LM op LB niet
vast wel zijn nu ook nog bezigquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Thorbinsky is er morgen weer clubs? Even kijken of mijn internet dan weer normaal doet
Spelen jullie xbox? Anders wil ik wel joinen. Men prof is alleen nog niet zo goed.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
vast wel zijn nu ook nog bezig
we hebbent och geen leven
behalve online
voeg me maar toe: barbathorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Spelen jullie xbox? Anders wil ik wel joinen. Men prof is alleen nog niet zo goed.
nu slapen want morgen weer vroeg op en zulksquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
vast wel zijn nu ook nog bezig
we hebbent och geen leven
behalve online
gaan we om 8 uur clubben danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nu slapen want morgen weer vroeg op en zulks
quote:
Er zijn maar een paar posities die 4 chem geven op een andere positie dan die op de kaart staat. LM op LB geeft max 2.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
o ja dat van LWB op LM en die andere wist ik, maar deze dus niet zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |