ik wil best een ban op me nemen als Lindgren dan ontbannen wordt...quote:
ik vraag wel aan lompe of ie dicht mag.quote:
Anderen e.. Ach laat ook maar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik wil best een ban op me nemen als Lindgren dan ontbannen wordt...
maar waar ik me vooral over verbaas, is dat Lindgren alleen maar grapjes in da ttopic heeft gepost die niet te missen zijn...
Ik en anderen hebben dingen gepost waarvan je nog aan de echtheid kon twijfelen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:54 schreef Toefjes het volgende:
Ik wil ook mijn vrijheid op offeren ten behoeve van Lindgren. Heb toch een druk weekend voor de boeg.
Dat mag je me aanwijzen. Ik heb gezegd dat ik geen idee heb wat ze gaan doen. Ik ben geen forumcrew, ik bemoei me niet met bans en dergelijke. Niet mijn pakkie aan, ik werd gewezen op wat posts en heb ze netjes geruimd en het topic weer opengegooid.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:52 schreef poker4lifee het volgende:
Maar meneer Pheno had gezegd dat er niemand gebanned zou worden. I dont get it
verkeerd begrepen dan, dacht dat je met geen idee bedoelde van vergeten en vergevenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat mag je me aanwijzen. Ik heb gezegd dat ik geen idee heb wat ze gaan doen. Ik ben geen forumcrew, ik bemoei me niet met bans en dergelijke. Niet mijn pakkie aan, ik werd gewezen op wat posts en heb ze netjes geruimd en het topic weer opengegooid.
Natuurlijk wel. Via clubs of Skypequote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:55 schreef TBakkert het volgende:
weetje, dat is ook niet slim, want dan heeft Lindgren niemand om mee te praten in dit topic
We hebben ook altijd nog de ouderwetse postquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Via clubs of Skype
wie is de molquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat mag je me aanwijzen. Ik heb gezegd dat ik geen idee heb wat ze gaan doen. Ik ben geen forumcrew, ik bemoei me niet met bans en dergelijke. Niet mijn pakkie aan, ik werd gewezen op wat posts en heb ze netjes geruimd en het topic weer opengegooid.
Ik denk Joep. Omdat ik die als enige deelnemer ken.quote:
Dat had ik hem al aangegeven via pmquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:58 schreef TBakkert het volgende:
er moet een mailtje gestuurd worden naar;
Forum@fok.nl
daar kun je om uitleg vragen...
Je moet ook niet met je nek slaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:59 schreef Thorb het volgende:
joep speelt geen badminton
ook lastig als je last van je nek hebt
Joeydekoala? of de chimp op de segway?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
ah man deze man is prooooooooo /youtubemannetjewaarvanikdenaamnietweet
het was een buitenlander met een hoog piep stemmetjequote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Joeydekoala? of de chimp op de segway?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |