PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
Voor GJE:quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
quote:
Ben Arfa speelt al op zijn plek, of hij moet op links gaan spelenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Van mij mag die naar Newcastle. Steeds meer mogelijkheden met FUT en Franse hybrids.
Lekker op dezelfde kant als Ben Arfaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Van mij mag die naar Newcastle. Steeds meer mogelijkheden met FUT en Franse hybrids.
Gewoon op links dan met zijn rechterbeen:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker op dezelfde kant als Ben Arfa
Ben Arfa kan prima op CDM samen met Cabaye.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker op dezelfde kant als Ben Arfa
Hij heeft net 2x gescoord dus ik denk dat iedereen hem snel wegdoet omdat er een SIF aan zit te komen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:31 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Daar valt wel wat winst op te maken
AAAAAAH, dat meenst niet. Dan diskaart ik ze welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij heeft net 2x gescoord dus ik denk dat iedereen hem snel wegdoet omdat er een SIF aan zit te komen.
Huh, maar zij moe... OHquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij heeft net 2x gescoord dus ik denk dat iedereen hem snel wegdoet omdat er een SIF aan zit te komen.
Ha ha oh neequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:35 schreef DutchSL het volgende:
Lens heeft ook een hattrick en hij staat ST!
Ja ja. Sorry egt sorry zeker?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:42 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft mijn neefje gemaakt
Hij heeft het niet van een vreemde.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:42 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft mijn neefje gemaakt
Haha nee klopt, ik heb mij een paar jaar terug wel voorgesteld aan hemquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij heeft het niet van een vreemde.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha nee klopt, ik heb mij een paar jaar terug wel voorgesteld aan hem
Ik ken wel een oplichter die er met een virtuele Ronaldo vandoorging en vervolgens speelde alof hij dood was.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
topic is weg, maar vraag maar aan DS2
verkopenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:03 schreef TBakkert het volgende:
IF Jones gekocht voor 18500. Nu verkopen voor 23k of houden en kijken of ie later nog stijgt?
dankjequote:
hopelijk nadat die van mij verkocht is ;Dquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:08 schreef Maver24 het volgende:
IF Jones is wel een baas, ga hem alleen nog even verkopen totdat tie echt goedkoper is. Hopelijk komt tie onder de 20k terrecht
hoelang geleden?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:10 schreef Maver24 het volgende:
mijn IF Jones die ik had voor 20k heb ik voor 29k verkocht, nice
ohh Xbox denk ik.quote:
Op Xbox is 'ie ongeveer 27.5-30k.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ohh Xbox denk ik.
PS3 is ie nog maar 23k...
Xbox inderdaadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ohh Xbox denk ik.
bij Xbox is altijd alles goedkoper, alleen de IF's nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Op Xbox is 'ie ongeveer 27.5-30k.
13.3quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
bij Xbox is altijd alles goedkoper, alleen de IF's niet
tevens;
allemaal Wellitons ingekocht voor 2k, heb er nu al 20 verkocht voor 2,7.
14k winst dus
20K goedkoopste BIN.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ohh Xbox denk ik.
5% eraf inderdaadquote:
in mijn opstellingen die ik verkoop nietquote:
Wat triest zeg dat soort mensen. Die zitten echt met hun dikke trollhoofd de hele dag alleen maar dit soort geintjes uit te halen. Waarschijnlijk had hij in de tussentijd net zo makkelijk legit aan zijn tradeprofit kunnen komen.quote:
Elke keer 30k aan tax kwijtquote:
Nee joh, hij accept zijn eigen trade-offer vlak voor het einde als er niemand heeft gehaptquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Elke keer 30k aan tax kwijt![]()
![]()
tenzij er echt mensen zijn die er in trappen, maar als je zo dom bent dan verdien je het ook
Nee, hij tradeoffered zichzelf continue.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Elke keer 30k aan tax kwijt![]()
![]()
tenzij er echt mensen zijn die er in trappen, maar als je zo dom bent dan verdien je het ook
owwwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, hij accept zijn eigen trade-offer vlak voor het einde als er niemand heeft gehapt
Nee, ze zetten hem er expres voor een lage startprijs op zodat er een bidding war ontstaat op het einde. Dan bieden ze middeninmdie bidding war met een andere account ineens een bizar hoog bedrag in de hoop dat iemand per ongeluk het bod nog een keer zou verhogenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:28 schreef Cubewood. het volgende:
Bieden ze op hun eigen kaartjes in de hoop dat mensen dan denken dat ze dat waard zijn?
Luiz zonder bal en Cissé met bal klopt wel, maar Luiz is echt maf in dit spel..die loopt Walcott er ook zo uit. Gelukkig kan hij er verder helemaal niks van dit jaar.quote:
FM13?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:34 schreef Tim86 het volgende:
FM is 50% off in de steam store btw..al is 25 euro nog steeds niet zo bijzonder qua prijs geloof ik.
50% off en alsnog maar 5 euro goedkoper dan in de winkelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:34 schreef Tim86 het volgende:
FM is 50% off in de steam store btw..al is 25 euro nog steeds niet zo bijzonder qua prijs geloof ik.
jaquote:
Cyriac lijkt me wel beter dit jaar dan Tchité eigenlijk. Heb alleen met die eerste gespeeld en hij is wel goed.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:37 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/11776/
Jammer van zijn 2* skills.
Wellicht kan ik IF Benteke voor 380K ofzo vanacht verkopen dan toe ik hem en Tchite of Cyriac wel in de spits
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:38 schreef TBakkert het volgende:
het begint nu storm te lopen op mijn tradepile, en als alles verkocht is, dan heb ik weer 90k
allebei zonder bal en Cissé met 5 meter voorsprongquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Luiz zonder bal en Cissé met bal klopt wel, maar Luiz is echt maf in dit spel..die loopt Walcott er ook zo uit. Gelukkig kan hij er verder helemaal niks van dit jaar.
TOTY RVP fonds gaat traag manquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nog een IF Benteke en nog wat spelers die flink wat waard zijn.
Ik hoop dat ik de miljoen dit jaar haal aan geld op de bank
Santon is gewoon fucking goed hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
Ik zat laatst te zeiken op rechtspoot Santon die met 2 star weak foot op LB staat, maar ik heb nu zelf ook Dabo en die heeft precies hetzelfde
Prijs was al zo raar..zei ik gisteren toch al. Toen hij uit packs ging was hij 400k en ineens daarna 250k..nu lijkt hij weer een beetje terug te gaan naar een normale prijs. Wazig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:40 schreef vandermar het volgende:
Wel raar hoe die prijs van IF Benteke ineens 100K hoger ligt in 3 dagen
Ik heb 7 teamsquote:
Strakke passes langs de lijn en goede crosses lijken me lastig thoughquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Santon is gewoon fucking goed hoor
welnee, gewoon rechterbeen opzoeken. Of je linksback gewoon niet gebruiken om aan te vallen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Strakke passes langs de lijn en goede crosses lijken me lastig though
CanaKandji?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:42 schreef wieisboos het volgende:
Iemand wel eens met deze gespeeld?hij is echt goed
[ afbeelding ]
Ik had hem net in een pakje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:42 schreef wieisboos het volgende:
Iemand wel eens met deze gespeeld?hij is echt goed
[ afbeelding ]
Nee dat niet, 2* skills en kut dribbel maar hij is 191 met 90 jumping en 81 strength hij wint echt elk kopduelquote:
Ik ga nu voor het eerst 451 spelen..denk ook dat de backs daarin aanvallend gezien niet zo dominant zijn/hoeven te zijn. In 4222 is dat wel anders.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welnee, gewoon rechterbeen opzoeken. Of je linksback gewoon niet gebruiken om aan te vallen.
Luiz is ook nog steeds een baas deze fifaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
allebei zonder bal en Cissé met 5 meter voorsprongdie clown ramt echt iedereen van de bal
Ik heb er nooit problemen mee, op zijn snelheid na. Pace lijkt eerder 85 bij hem, maar Santana, Dede, Chiellini en Ogbonna vind ik zoveel kutter om tegen te spelen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Luiz is ook nog steeds een baas deze fifaEnige wat ik kut aan hem vind is dat hij veel kopduels verliest
maar je hebt zo een bepaald soort cross waardoor je eigenlijk altijd scoort.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Strakke passes langs de lijn en goede crosses lijken me lastig though
Ogbonna is echt achterlijk goed en achterlijk goedkoopquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit problemen mee, op zijn snelheid na. Pace lijkt eerder 85 bij hem, maar Santana, Dede, Chiellini en Ogbonna vind ik zoveel kutter om tegen te spelen.
zelfs mijn bukharov won geen kopduels van hemquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ogbonna is echt achterlijk goed en achterlijk goedkoophij is sterk, snel, lang, goede workrates, kan goed koppen, kan goed springen.
Die is effectief ja..heb ook vaak dat ik met Zuniga terugkap en dan voorkrul dat Falcao hem alleen maar aan hoeft te raken bij de 2e paal.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar je hebt zo een bepaald soort cross waardoor je eigenlijk altijd scoort.
je moet met een rechtspoot(santon) op links naar de rand zestien(iets verder ervan af), dan half naar achteren naar binnen kappen/draaien en voorgeven naar de 2e paal, je spits staat dan vaak 1v1 met de keeper en je ontloopt buitenspel ook altijd als je hem op tijd geeft
Die drang naar voren bij hem helpt mij wel vaak, echt een soort rambo die overal net tussen weet te komen en tegen de bal aan weet te rennen wat veel gevaarlijke counters oplevertquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit problemen mee, op zijn snelheid na. Pace lijkt eerder 85 bij hem, maar Santana, Dede, Chiellini en Ogbonna vind ik zoveel kutter om tegen te spelen.
ja, dat geeft mij altijd wel een triomfantelijk gevoel van binnenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is effectief ja..heb ook vaak dat ik met Zuniga terugkap en dan voorkrul dat Falcao hem alleen maar aan hoeft te raken bij de 2e paal.
lol, dan moet je vooral Silva nemenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die drang naar voren bij hem helpt mij wel vaak, echt een soort rambo die overal net tussen weet te komen en tegen de bal aan weet te rennen wat veel gevaarlijke counters oplevert
Misschien als prijzen nog verder gedropt zijn Thiago Silva ipv Luiz proberen, want ik krijg te veel kopgoals tegen en te vaak zijn schuld
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:51 schreef Thorb het volgende:
Is er nog een eenzame jongen die ons clubsteam voor vanavond wil uitbreiden naar 3?
oh lol zie dat hij veel kleiner is ja, wist ik nietquote:
Geen van hun is online?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ben alleen geen manager dus kan niemand toevoegen. Alleen Smookz, Crookk en Rijst
Wel manne goede shooting, maar verder...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:54 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/11700/
Iemand met hem gespeeld? Is hij goed?
Kut workrates, slecht fysiek op strength na, alleen goede shooting. Ik zou niet zoveel voor hem betalen, maar heb'm niet uitgeprobeerd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:54 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/11700/
Iemand met hem gespeeld? Is hij goed?
Hij is wel sterk, zou opzich wel op RM kunnenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel manne goede shooting, maar verder...
(niet mee gespeeld)
Hij kan voor geen poot verdedigen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is wel sterk, zou opzich wel op RM kunnen
Verdommequote:
Lekker belangrijk als je zo sterk bentquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij kan voor geen poot verdedigen.
en vind je 4* skills belangrijk?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker belangrijk als je zo sterk bent
Neuh, het is wel fijn maar ik kan zonder. Anders doe ik Kelvin wel, Reynaldo is namelijk kut.quote:
Gewoon Dede en Santana jonguh.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh lol zie dat hij veel kleiner is ja, wist ik niet
Reynaldo viel tegen ja..4 star skills en weak foot is echt het enige goede aan hemquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neuh, het is wel fijn maar ik kan zonder. Anders doe ik Kelvin wel, Reynaldo is namelijk kut.
Ik ben Steam aan het installeren en die is nu al een uur bezig met een update..ook fijnquote:
Ga gewoon naar de webapp en selecteer bij apps clubs.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:02 schreef Luukiee09 het volgende:
Wat was die link van fifa clubs ook al weer?
Ja Santana-Dede-Luiz staat er nuquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon Dede en Santana jonguh.
Santana is 194cm en 80 jumping
gewoon 4atb gaan spelen, dan heb je daar veel minder last van.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja Santana-Dede-Luiz staat er nuMaar crosses vanaf rechts zijn dus kudt
oei ga je aan fm beginnen? doei Timquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben Steam aan het installeren en die is nu al een uur bezig met een update..ook fijn
Hybrid die shit danquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Verslavende rommel ja, heb het al jaren niet meer gespeeld. Ben niet van plan om er teveel tijd in te steken though, maar jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oei ga je aan fm beginnen? doei Tim
Dit gaat in je kont bijten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben niet van plan om er teveel tijd in te steken though, maar ja
IF Naldo of IF Dante centraal, maakt crossen ook niets meer uitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Het is niet heel erg ofzo, alleen een beetje irritant. En 352>4atb.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon 4atb gaan spelen, dan heb je daar veel minder last van.
Ja dat komt wel als prijzen nog meer gedaald zijn.quote:
3-5-2 is makkelijker, maar als je gewend bent aan 4atbquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Het is niet heel erg ofzo, alleen een beetje irritant. En 352>4atb.
[..]
Ja dat komt wel als prijzen nog meer gedaald zijn.
Minder pace zal in meer tegengoals resulteren dan wat kopduels verliezen dankzij meneer Luizquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
IF Naldo of IF Dante centraal, maakt crossen ook niets meer uitLuiz eruit. Ik had Luiz altijd links staan, ik kreeg toen wel minder goals tegen
hahaha series volgen en fifa kost al genoeg tijdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:07 schreef Tim86 het volgende:
Gelukkig heb ik geen andere verslavende hobby's.
m'n record is nu wel goed, 4atb 100% niet beter voor mijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
3-5-2 is makkelijker, maar als je gewend bent aan 4atb
dan zo laten, hangt er per persoon ook vanaf wat die het lekkerst vindt spelen natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Minder pace zal in meer tegengoals resulteren dan wat kopduels verliezen dankzij meneer Luiz
[..]
hahaha series volgen en fifa kost al genoeg tijd
[..]
m'n record is nu wel goed, 4atb 100% niet beter voor mij
Iemand hier is opgelicht door hem voor een waarde van meer dan 100 euro, gegevens zijn daarna achterhaald en het is 100% zeker dat het hem isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:13 schreef timmmmm het volgende:
Even de googlebait uit de TT gehaald. Dat mag niet op FOK! Kan iemand mij PMen hoe dat precies zit?
Hier word ik nou helemaal verdrietig van, kun je dat begrijpen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:13 schreef timmmmm het volgende:
Even de googlebait uit de TT gehaald. Dat mag niet op FOK! Kan iemand mij PMen hoe dat precies zit?
Je hebt nu Dede in het midden? Zet Santana in het midden, kun je ook een betere keeper nemen dan welke Braziliaan dan ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Minder pace zal in meer tegengoals resulteren dan wat kopduels verliezen dankzij meneer Luiz
Dan moet die user contact opnemen met de politie, en dat niet via FOK! spelen. Tenzij het in V&A was. Maar dat waag ik te betwijfelenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Iemand hier is opgelicht door hem voor een waarde van meer dan 100 euro, gegevens zijn daarna achterhaald en het is 100% zeker dat het hem is
yea misschien toch maar doen dan thx. Nog een goede Bundesliga keeper met een 1km ver uitgooien trait?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je hebt nu Dede in het midden? Zet Santana in het midden, kun je ook een betere keeper nemen dan welke Braziliaan dan ook.
Neuerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yea misschien toch maar doen dan thx. Nog een goede Bundesliga met een 1km ver uitgooien trait?
heb je gelijk in, maar het was ook niet echt om iemand op die man te attenderen, maar meer om in dit topic een beetje te lopen FOK!ken(haha snap je hem?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet die user contact opnemen met de politie, en dat niet via FOK! spelen. Tenzij het in V&A was. Maar dat waag ik te betwijfelen
heb je Wiese al eens geprobeerd?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neuer
IF Adler vond ik erg goed maar die kan niet zo ver uitgooien
Maar het was wel grappig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet die user contact opnemen met de politie, en dat niet via FOK! spelen. Tenzij het in V&A was. Maar dat waag ik te betwijfelen
Wiese heeft de long throw trait.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yea misschien toch maar doen dan thx. Nog een goede Bundesliga keeper met een 1km ver uitgooien trait?
Ja, aids vergeleken met Adlerquote:
quote:
91 reflexen gquote:
quote:
ah thx. Morgen ff Wiese proberen dan en na toty Neuer halenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neuer
IF Adler vond ik erg goed maar die kan niet zo ver uitgooien
ik heb nog een IF Jones, maar die staat op verkooplijst...quote:
Hou eens op.quote:
Ik heb op dit moment 0 IF's in mijn club.quote:
sorryquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hou eens op.
[..]
Ik heb op dit moment 0 IF's in mijn club.Sorry.
Jat je ze toch lekker van een andere website.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hou eens op.
[..]
Dan ben Out Formquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hou eens op.
[..]
quote:
Oké.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:25 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ze maar weer herenigd
Dat is correct. Ik ga even ruimen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar ik weet niet of het handig is om ook hier te plaatsen, want straks flikkeren ze ook dit topic weg
De beste wensen nog voor de moderators.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:44 schreef Pheno het volgende:
Nou, dat was bob. Ik neem aan dat ik niet verder hoef te waarschuwen? Dank
Verdere consequenties als bans en weet ik wat: geen idee. Hoeft ook niet besproken te worden. Gewoon weer lekker FUT'en, dat is het beste
Ik stel het me voor.quote:
wouw, jij, mijn beste, hebt zonet een hele nieuwe wereld voor me opengezetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik stel het me voor.
Best cool om je voor te stellen hoe het is om nieuw te zijn
Was ik maar nieuwquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was ik maar nieuw![]()
aantal posts: 205638 (gemiddeld 54 per dag)
Dat gemiddelde heb ik ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was ik maar nieuw![]()
Hallo, ik ben oudquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was ik maar nieuw![]()
Natuurlijk nog de beste wensen. En in het najaar vast weer een nieuwe FIFAquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
De beste wensen nog voor de moderators.Vind het wel tof dat jullie het voor deze keer een beetje door de vingers zien. Een vaste poster in dit topic, DarkSonic2, is voor meer dan 100¤ opgelicht door Bob. Vandaar dat er een paar users inclussief mijzelf hem wilde terug pakken.
Ik ben de onbekendste top 5-poster, volgens mij kent de server me niet eens eensquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Fok! heeft inmiddels een speciale server draaien om jou posts op te kunnen bewaren?
Je hebt gelijk. Excuses, het was niet de bedoeling Fok! Schade te berokkenen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Natuurlijk nog de beste wensen. En in het najaar vast weer een nieuwe FIFA
Ik begreep al zoiets van diegene die erop wees. Geen idee hoe het verder afgehandeld wordt. Maar oplichting, al is het op internet, is volgens mij nog prima voor de politie. Dit soort acties is weer laster/smaad/whatever wikipedia/care en dat kan ons als forum weer gezeik geven. En dat zoeken we niet echt
Nee, alleen als je op elke bil van me een B zet heet ik een Bobquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
Pheno = Bob. Illuminati zijn overal MENSEN OPEN DE OGEN
Ben je een hommo dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, alleen als je op elke bil van me een B zet heet ik een Bob
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, alleen als je op elke bil van me een B zet heet ik een Bob
Ja, moest ook nog pm's beantwoorden, anders was het tien minuten geweestquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
EEN KWARTIER NIET POSTEN HIER! Ik dacht dat ik doodging.
oohquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, moest ook nog pm's beantwoorden, anders was het tien minuten geweest
Momentje, even mijn vrouw vragenquote:
Hommo's hebben namelijk een o ipv een *quote:
Ik ben ook zeer benieuwd naar After Earth die er niet bij staat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)2013-moet-zien-13753![]()
![]()
![]()
En dan nog de nieuwe GI Joe die er 100x toffer uit ziet dan het matige deel 1 en films als Hitchcock, Django Unchained en een zoveelste Fast and Furious (die laatste boeit me dan niet veel). Best een mooi filmjaartje gaat het worden. Dit zijn dan de gegarandeerde hits nog maar..komt vast nog wel wat leuks bij
Bij mij ligt het eraan wat ik de dag ervoor gegeten hebquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hommo's hebben namelijk een o ipv een *
Stop je het via de achterkant dan naar binnen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik de dag ervoor gegeten heb
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:04 schreef Pheno het volgende:
Al is sambal meestal wel freaking irritant. scherpe shit (letterlijk)
Eigenlijk ben ik het wel met je eens.quote:
Sms dan Ban aan naar FOK! en keer niet meer terugquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:07 schreef Thorb het volgende:
Die nieuwelingen de laatste tijd in dit topic, ik kan het niet aan
Dank. Ik was ooit in een creatieve buiquote:
Pretty good.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dank. Ik was ooit in een creatieve bui
Pinguinsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dank. Ik was ooit in een creatieve bui
sorryquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:07 schreef Thorb het volgende:
Even mijn oude ava zoeken, moment. En plop. Na een jaar weer uit de mottenballenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
PinguinsU weet wat geniale dieren zijn
beste van die hele filmreeksquote:
True that, true thatquote:
Pingu?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:11 schreef poker4lifee het volgende:
Die pinguin tekenfilm van vroegah
naam ff kwijt![]()
ja had geëdit. Pinguquote:
Geen tekenfilm.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:11 schreef poker4lifee het volgende:
Die pinguin tekenfilm van vroegah
naam ff kwijt![]()
ohja pingu![]()
![]()
![]()
quote:
Kleipoppetjequote:
Animatieserie. /wikiquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:07 schreef Thorb het volgende:
Dit kan ik niet aan. Wat denkt die persoon wel nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Hele topic ineens vol kinderen die heel de godganse dag met die voetbalkaartjes lopen te spelen.
Die manier van pratenquote:
hoezo BEN ik GJE die FUT speelt, dat deed hij toch ook?quote:
Wees gerust, ik ook. Zo van, hoe de neuk zet ik het straks ook alweer open. Oh dear.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik schrok me een hoedje toen het topic ineens op slot zat!
Amper, de eerste keer dat hij clubs deed snapte hij de buitenspelregel nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoezo BEN ik GJE die FUT speelt, dat deed hij toch ook?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Amper, de eerste keer dat hij clubs deed snapte hij de buitenspelregel niet
GJE speelde zelden FUT. Hij wist ook niks van FUT. Daarom snapten wij ook nooit wat hij hier eigenlijk kwam doen elke dag.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoezo BEN ik GJE die FUT speelt, dat deed hij toch ook?
Als je niet meer zou weten hoe hij open moest, zou je zo'n 148 PM's en DM's van FUT-spelers krijgen die ongerust zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wees gerust, ik ook. Zo van, hoe de neuk zet ik het straks ook alweer open. Oh dear.
En de andere kant moderators en FA's die me uitlachen ook nog.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Als je niet meer zou weten hoe hij open moest, zou je zo'n 148 PM's en DM's van FUT-spelers krijgen die ongerust zijn.
wat is er eigenlijk met die kerel gebeurd ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
GJE speelde zelden FUT. Hij wist ook niks van FUT. Daarom snapten wij ook nooit wat hij hier eigenlijk kwam doen elke dag.
Grappig eigenlijk. Altijd meepraten over dingen waar hij geen verstand van heeft. Nu weer in R&Pquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
GJE speelde zelden FUT. Hij wist ook niks van FUT. Daarom snapten wij ook nooit wat hij hier eigenlijk kwam doen elke dag.
De eerste 30 minuten. Daarna hangen de eerste FUT' ers zich zelf al op, en wordt het vanzelf rustigerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Als je niet meer zou weten hoe hij open moest, zou je zo'n 148 PM's en DM's van FUT-spelers krijgen die ongerust zijn.
Yvonne die je aan het uitlachen isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En de andere kant moderators en FA's die me uitlachen ook nog.
Zullen we met zn allen .... Haha, grapje hoor Phenoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk. Altijd meepraten over dingen waar hij geen verstand van heeft. Nu weer in R&P.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen we met zn allen .... Haha, grapje hoor Pheno
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wachten op de reacties dat hij een oplichter en verkrachter is
Ik zat inderdaad een koddig commentaar te bedenkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wachten op de reacties dat hij een oplichter en verkrachter is
hoe heet hij ook al weer online ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:21 schreef DutchSL het volgende:
Dat gehaat op GJE altijd
Hij speelde btw meer FUT dan menig vaste poster hier die wel gewaardeerd wordt
waarschijnlijk meer dan ik ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:21 schreef DutchSL het volgende:
Dat gehaat op GJE altijd
ik heb volgens mij ook nog eens samen met hem tegen jou en nog iemand gespeeld.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hoe heet hij ook al weer online ?
volgens mij heb ik hem toen nog een keer dik ingemaakt.
Maar hij postte bijna nooit iets over FUT. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:21 schreef DutchSL het volgende:
Dat gehaat op GJE altijd
ja dan was hij dat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb volgens mij ook nog eens samen met hem tegen jou en nog iemand gespeeld.
hij heet richievdm op PS3
Martquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar hij postte bijna nooit iets over FUT. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Senk joequote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar hij postte bijna nooit iets over FUT. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoals zovelen hier.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ik post soms wel over FUT hoor.quote:
En wat hij postte over niet Fut gerelateerde onderwerpen haalde op 1 of andere manier bij veel mensen het bloed onder de nagels vandaan.quote:
of meteen zijn hele team omgooidequote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:27 schreef Reemi het volgende:
Mijn mooiste herinnering aan GJE is dat altijd als iemand kritiek op zijn speelstijl had bij clubs, GJE diegene 20x harder terugbashte.
Zo ook mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:27 schreef Reemi het volgende:
Mijn mooiste herinnering aan GJE is dat altijd als iemand kritiek op zijn speelstijl had bij clubs, GJE diegene 20x harder terugbashte.
wat resulteerde in dat GJE meer clubs gehad heeft dan Anelka.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:27 schreef Reemi het volgende:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar hij was wel de beste, want hij had de hoogste rating en de meeste goals.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:27 schreef Reemi het volgende:
nee, hij faalde hopeloos, speelde H2H altijd met Chelsea en verloor elke keer met minimaal 5 goals verschil. scoorde er wel eens 1 of 2 tegenquote:
Hij heeft 1 keer van mij gewonnen, maar toen speelde ik samen met een vriend tegen hem en we waren allebei wausquote:
haha ik heb 1x tegen hem gespeeld en toen wist ik al dat ik mijn tijd aan het verdoen was.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft 1 keer van mij gewonnen, maar toen speelde ik samen met een vriend tegen hem en we waren allebei waus
trololololol tututuuttuquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
In dit topic zijn er haast geen betere spelers te vinden.
Ja, het was me wel een topper hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:29 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Maar hij was wel de beste, want hij had de hoogste rating en de meeste goals.
Als iedereen zo met zijn keeper speelt als hij, dan begrijp ik longshots van de middellijn nog welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, het was me wel een topper hoor.Die longshots vanaf de middellijn, je moet het maar bedenken.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef Fuszy het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met die jongen? Al lang weg of?
Hij heeft het badmintonnen weer opgepakt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef Fuszy het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met die jongen? Al lang weg of?
Ik stuurde wel eens naar tegenstanders waarom ze een GJE keeper haddenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als iedereen zo met zijn keeper speelt als hij, dan begrijp ik longshots van de middellijn nog wel
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik stuurde wel eens naar tegenstanders waarom ze een GJE keeper hadden
Ze begrepen er nooit iets van
join je ons toch gewoonquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef Vijf_voor het volgende:
Doordat GJE weg is heb ik geen club meer
Ik begrijp het wel, maar als ik hem was dan was ik al een jaar geleden weg geweest. Die jongen is altijd het mikpunt van spot geweestquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:33 schreef n0ir het volgende:
Er is niks met hem gebeurd en hij post wel gewoon op Fok maar hij vindt het hier niet meer zo leuk sinds die foto's in het topic kwamen.
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:33 schreef n0ir het volgende:
Er is niks met hem gebeurd en hij post wel gewoon op Fok maar hij vindt het hier niet meer zo leuk sinds die foto's in het topic kwamen.
en toen kwam ik..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, maar als ik hem was dan was ik al een jaar geleden weg geweest. Die jongen is altijd het mikpunt van spot geweest
Alsnog was het dan wel een mega emmerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen.
O ja die kerel hete toch Marciezimo ofzo op PSN ?quote:
Ik heb hem daar nog behoorlijk bij geholpen. Ik kreeg geen credits.quote:
awwwwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb hem daar nog behoorlijk bij geholpen. Ik kreeg geen credits.
voelde het goed om je hart te luchten ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb hem daar nog behoorlijk bij geholpen. Ik kreeg geen credits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |