Waarschijnlijk is het nu alleen maar warm en zwaar en kun je er verder weinig mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:35 schreef xoxoxox het volgende:
Hoi,
Ik heb best heel lang haar ver over de schouders en heel dik, ik zit nu te denken om mijn haar in laagjes te laten knippen. ik wil dan niet zo'n V van achteren oftewel in een punt en ook niet van voor korter dan achteren. maar gewoon iets laagjes.
Zal ik dit doen of niet? Heb t nu op 1 lengte.
Als het nu al een beetje golft, dan heb je een stijltang nodig om het zo te krijgen als op dat plaatje, vrees ikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:52 schreef xoxoxox het volgende:
Bedankt iedereen, ja ik heb het eerder in laagjes gehad maar dat is inmiddels al jaar geleden weer, heb t nu net weer op 1 lengte hele poos. maar t begint te vervelen en het is zo dik ik vind het een beetje saai worden!
Als ik laagjes heb heb ik gewoon een beetje slag. maargoed dat soort dingen kan ik altijd bij de kapper even vragen. ik vond zelf dit model wel heel gaaf op de kleur na (ook gaaf) maar ik heb ze zwart. let niet op de link haha!
http://kleding.marktplaza(...)s-NIEUW-22559107.htm
Als ik het doe zou ik het morgen graag willen doen.. dus wat zeggen jullie wel doen;D?
neee juist niet. 1 lengtequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:35 schreef koekii het volgende:
Lang haar staat met laagjes leuk. Anders wordt het ook maar saai
Niet teveel lagen in laten knippen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je zegt dat je dik haar hebt, is het stijl of krult het een beetje/slag erin? Als je dat laatste hebt zul je een hele volle bos haren krijgen, als je het in laagjes knipt, althans dat heb ik wel. Weet niet of je dat fijn vindt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |