abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121164402
Hoi,

Ik heb best heel lang haar ver over de schouders en heel dik, ik zit nu te denken om mijn haar in laagjes te laten knippen. ik wil dan niet zo'n V van achteren oftewel in een punt en ook niet van voor korter dan achteren. maar gewoon iets laagjes.

Zal ik dit doen of niet? Heb t nu op 1 lengte.
xxxx
  vrijdag 4 januari 2013 @ 19:36:43 #2
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_121164451
doen.
pi_121164552
Niet doen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_121164660
Je zegt dat je dik haar hebt, is het stijl of krult het een beetje/slag erin? Als je dat laatste hebt zul je een hele volle bos haren krijgen, als je het in laagjes knipt, althans dat heb ik wel. Weet niet of je dat fijn vindt?
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_121165341
doen
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_121167004
Lang haar staat met laagjes leuk. Anders wordt het ook maar saai O+
  vrijdag 4 januari 2013 @ 21:30:30 #7
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_121169600
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:35 schreef xoxoxox het volgende:
Hoi,

Ik heb best heel lang haar ver over de schouders en heel dik, ik zit nu te denken om mijn haar in laagjes te laten knippen. ik wil dan niet zo'n V van achteren oftewel in een punt en ook niet van voor korter dan achteren. maar gewoon iets laagjes.

Zal ik dit doen of niet? Heb t nu op 1 lengte.
Waarschijnlijk is het nu alleen maar warm en zwaar en kun je er verder weinig mee.
Golft het? (ook al eerder gevraagd)
Als dat zo is: houd er rekening mee dat door het in lagen te laten knippen het nog meer zal graag krullen. Kan zeker leuk staan.

Sowieso wordt het met die laagjes makkelijker om het los te dragen :)
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 23:48:49 #8
383870 hardcore-gabberr
JWZ hardcore gabber
pi_121176121
scheer je kaal klaar
daaadadadada
pi_121178945
Bedankt iedereen, ja ik heb het eerder in laagjes gehad maar dat is inmiddels al jaar geleden weer, heb t nu net weer op 1 lengte hele poos. maar t begint te vervelen en het is zo dik ik vind het een beetje saai worden!

Als ik laagjes heb heb ik gewoon een beetje slag. maargoed dat soort dingen kan ik altijd bij de kapper even vragen. ik vond zelf dit model wel heel gaaf op de kleur na (ook gaaf) maar ik heb ze zwart. let niet op de link haha!

http://kleding.marktplaza(...)s-NIEUW-22559107.htm

Als ik het doe zou ik het morgen graag willen doen.. dus wat zeggen jullie wel doen;D?
xxxx
  zaterdag 5 januari 2013 @ 09:15:30 #10
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_121184701
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:52 schreef xoxoxox het volgende:
Bedankt iedereen, ja ik heb het eerder in laagjes gehad maar dat is inmiddels al jaar geleden weer, heb t nu net weer op 1 lengte hele poos. maar t begint te vervelen en het is zo dik ik vind het een beetje saai worden!

Als ik laagjes heb heb ik gewoon een beetje slag. maargoed dat soort dingen kan ik altijd bij de kapper even vragen. ik vond zelf dit model wel heel gaaf op de kleur na (ook gaaf) maar ik heb ze zwart. let niet op de link haha!

http://kleding.marktplaza(...)s-NIEUW-22559107.htm

Als ik het doe zou ik het morgen graag willen doen.. dus wat zeggen jullie wel doen;D?
Als het nu al een beetje golft, dan heb je een stijltang nodig om het zo te krijgen als op dat plaatje, vrees ik :) Maar wel mooi!
(Zelfs met wat golfjes, lekker speels)
(Un)masking for the greater good.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 09:22:28 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121184725
Ik heb ook laagjes en lekker veel slag O+ doen dus :Y

Wel onhandig dat mijn haar aan de voorkant zo kort is dat ik het niet achter m'n oren kan vegen :{w
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:08:26 #12
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_121194186
Je haar in laagjes laten knippen is opzich geen drastische beslissing, als je er spijt van krijgt moet je gewoon wachten tot je haar tot een prima hoogte zit om alle punten weer in eén lengte te laten knippen. Echter is het wel zo dat je van laagjes enorm veel volume krijgt, en jij geeft al aan dat je redelijk dik haar hebt, maar als je dat niet erg vindt zou je het wel gewoon kunnen proberen. Vooral ook omdat je aangeeft dat je je haar wat saai vindt nu, en je haar in laagjes laten knippen geeft geen saai effect/is zelfs erg mooi, (vooral de slag in de meeste gevallen).

Als ik jou was zou ik het gewoon doen, mits de extra volume niet hindert.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_121195303
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:35 schreef koekii het volgende:
Lang haar staat met laagjes leuk. Anders wordt het ook maar saai O+
neee juist niet. 1 lengte O+ ik wilde altijd het haar van alicia silverstone. Vooral als je ook nog dik haar hebt. zo mooi.

pi_121198736
Ik heb ze al laten knippen heeeeel iets in laagjes net iets onder mijn kin de kortste laag en verder steeds meer naar achter langer. dus kan het als ik wil er zo weer bij laten groeien:) Ik heb ze nu wel leuk, lekker opgefrist en gezond weer! nu op naar de volgende 10 cm. en weer keer richting 1 lengte. of laagjes houden! bedankt iederen.
xxxx
pi_121198839
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je zegt dat je dik haar hebt, is het stijl of krult het een beetje/slag erin? Als je dat laatste hebt zul je een hele volle bos haren krijgen, als je het in laagjes knipt, althans dat heb ik wel. Weet niet of je dat fijn vindt?
Niet teveel lagen in laten knippen. ;) Voordeel is wel dat je krullen beter uitkomen omdat je haar minder zwaar is.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_121396804
Ligt eraan wat je met je haar wilt, laagjes geven je haar meer volume.
Als je dun haar hebt zal ik het niet doen, het dunt je haar namelijk wel uit. Maar als je normaal tot dik haar hebt kan het een optie zijn.
En stel het staat je niet goed of je vind t niet leuk, het groeit altijd weer aan he:) het is niet zo dat je dan de volgende keer 10 cetimeter eraf moet knippen ofzo haha. De kapper vraagt dan ook meestal; 'wil je het weer in laagjes of niet'?
Knowledge speaks but wisdom listens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')