abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121630171
Hoe groot is de kans dat ik met jullie wordt gematchmaked :P.

https://dotabuff.com/matches/100822579

Was wel fucking kut om door al dat aoe shit door te komen...
edit: oja, verliezen met magina :')
pi_121631901
Ik speel samen met een vriend vrij vaak een potje DOTA, maar wij worden echt helemaal gek van public games. Als iemand omstreeks hetzelfde niveau zit (level 6 - 9) en graag een team wilt vormen laat het even weten. Of als iemand weet waar ik de kans loop op fatsoenlijke medespelers :)

https://dotabuff.com/players/80073056
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_121632563
Je kunt onze Fok! group joinen.

http://steamcommunity.com/groups/Fokdota
pi_121632782
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:19 schreef hehehe het volgende:
Je kunt onze Fok! group joinen.

Done, zitten er alleen nog niet zo veel op zie ik :)
pi_121632868
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:23 schreef Seroczynski het volgende:

[..]

Done, zitten er alleen nog niet zo veel op zie ik :)
Nee klopt, maar dan weten we in ieder geval een beetje wie van de Fokkers dota spelen :P.
Level zegt trouwens niet zo heel veel want er zijn mensen met een stuk hoger level terwijl ze veel minder gespeeld hebben.

Ik zou proberen niet met Silverdigger te spelen. Slechtste speler EU.
pi_121632936
join onze party
pi_121632951
ik liet sai winnen, geloof hem niet
1v1 is hij slecht
pi_121633079
Haha, nou Silverdigger heeft wel een indrukwekkende historie zeg.. petje af :)
pi_121633138
It's a trap!
pi_121636947
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:25 schreef hehehe het volgende:

[..]

Nee klopt, maar dan weten we in ieder geval een beetje wie van de Fokkers dota spelen :P.
Level zegt trouwens niet zo heel veel want er zijn mensen met een stuk hoger level terwijl ze veel minder gespeeld hebben.

Ik zou proberen niet met Silverdigger te spelen. Slechtste speler EU.
Die plek is al vergeven hoor :|
pi_121640237
ik ga deze ook maar even volgen

tot nu toe was ik nogal slecht, maar de laatste game had ik 14 kills, 0 deaths en 4 assists. Tot mijn ping in het dak vloog en ik door een toren gekilled werd vlak voordat we verloren.

Begin het nu een beetje te leren denk ik :7
pi_121646179
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:30 schreef gogosweden het volgende:
ik ga deze ook maar even volgen

tot nu toe was ik nogal slecht, maar de laatste game had ik 14 kills, 0 deaths en 4 assists. Tot mijn ping in het dak vloog en ik door een toren gekilled werd vlak voordat we verloren.

Begin het nu een beetje te leren denk ik :7
Dat denk ik ook vaker. Totdat ik weer iets heel doms doe.
Over het algemeen komt dat door verkeerd inschatten waar heen te tp-en voor een kill als prophet (die speel ik dus meestal) of zonder sight lanes in tp-en om te pushen.

fout-fout-fout , en steeds weer doen....
pi_121646331
Is het een idee om fokkers niet alleen te vermelden hier als meespelers, maar ook met steam / dota naam?
pi_121646446
Vanavond ben ik wel in voor een aantal potjes ownen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_121647574
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:44 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Dat denk ik ook vaker. Totdat ik weer iets heel doms doe.
Over het algemeen komt dat door verkeerd inschatten waar heen te tp-en voor een kill als prophet (die speel ik dus meestal) of zonder sight lanes in tp-en om te pushen.

fout-fout-fout , en steeds weer doen....
Een beetje hardleers? :P Dota lijkt me echt zo'n spel waar je veel uren in moet steken om het een beetje te leren. Zeker als je nog niet eerder vergelijkbare spellen hebt gespeeld.

Is er trouwens een manier om naar de base terug te teleporten met alle hero's? Duurt me te lang om steeds terug te lopen voor heal :')
pi_121650118
quote:
4s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:17 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Een beetje hardleers? :P Dota lijkt me echt zo'n spel waar je veel uren in moet steken om het een beetje te leren. Zeker als je nog niet eerder vergelijkbare spellen hebt gespeeld.

Is er trouwens een manier om naar de base terug te teleporten met alle hero's? Duurt me te lang om steeds terug te lopen voor heal :')
Teleports kopen, en in laning phase gewoon zorgen dat je niet terug moet gaan überhaupt. Anders boots of travel bv.
pi_121653729
mhh. Kan niet online komen op steam en dota verbindt niet. buggers.
pi_121654396
Een gouden regel is minimaal 1 tp bij de hand hebben. Ook als je op het punt staat om dood te gaan zo snel mogelijk allemaal shit kopen (vooral belangrijk met support als je sowieso weinig gold hebt) zoals tps en hp regen.

En als je bijvoorbeeld bottle hebt kun je die oo terugsturen naar de fountain dmv je courier en m weer bij vullen.

Dat hardleerse is het moeilijkste om af te leren. 99% vd mensen gaan dood omdat ze denken dat het veilig is of domweg gaan rambo'en. Je tegenstander onderschatten is een van de domste dingen die je kunt doen. Als je elk potje probeert om de 0 te houden qua deaths dan maak je veel minder snel zulke fouten.
pi_121654642
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:59 schreef Holy_Goat het volgende:
mhh. Kan niet online komen op steam en dota verbindt niet. buggers.
Heb ik nu ook ;( Net nog een potje gehad waarin ik als phantom lancer de meeste assists had :')
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:11 schreef hehehe het volgende:
Een gouden regel is minimaal 1 tp bij de hand hebben. Ook als je op het punt staat om dood te gaan zo snel mogelijk allemaal shit kopen (vooral belangrijk met support als je sowieso weinig gold hebt) zoals tps en hp regen.

En als je bijvoorbeeld bottle hebt kun je die oo terugsturen naar de fountain dmv je courier en m weer bij vullen.

Dat hardleerse is het moeilijkste om af te leren. 99% vd mensen gaan dood omdat ze denken dat het veilig is of domweg gaan rambo'en. Je tegenstander onderschatten is een van de domste dingen die je kunt doen. Als je elk potje probeert om de 0 te houden qua deaths dan maak je veel minder snel zulke fouten.
Niet helemaal mee eens. Ik begrijp je idee wel, maar met een beetje risico spelen wordt dankzij het nieuwe goldsysteem juist aangeraden. Gold voor kills verlies je niet, dus het loont om juist wat risico in je spel te leggen. Maar 1v3 gaan zodat je er 1 kan killen is natuurlijk dom.
pi_121656405
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:15 schreef Seam het volgende:

[..]

Heb ik nu ook ;( Net nog een potje gehad waarin ik als phantom lancer de meeste assists had :')

[..]

Niet helemaal mee eens. Ik begrijp je idee wel, maar met een beetje risico spelen wordt dankzij het nieuwe goldsysteem juist aangeraden. Gold voor kills verlies je niet, dus het loont om juist wat risico in je spel te leggen. Maar 1v3 gaan zodat je er 1 kan killen is natuurlijk dom.
gold voor kills verlies je niet? mmh?
edit:
ah.
Gold can be split into two categories:
Reliable gold - Any bounty you get from hero kills, Roshan, and global gold from towers is added to your reliable gold pool.
Unreliable gold - Everything else (creep kills, neutrals, etc).
The difference between the two (except from how each is earned) is how each one is spent:
Dying can only take away gold from your unreliable gold pool and not from your reliable gold.
Buying items uses up your unreliable gold first before using your reliable gold.
Buyback uses reliable gold first.
In the end you still have a fixed amount of total gold (you just add the two together).
The purpose of having these two categories is to encourage ganking and tower kills that accumulate the reliable gold pool, which is gold that cannot be lost from dying.
pi_121661239
Tevens update

Update Notes - January 16, 2013

Added Least Played mode to matchmaking! In this mode players can only choose from a list of their least played heroes. This mode is great for learning new heroes since everyone will be on equal footing.

GAMEPLAY
- Faceless Void: Fixed Backtrack working on HP Removal.
- Medusa: Mystic Snake now returns to restore you when it is blocked by Linken's Sphere.
- Meepo: Fixed an exploit with boot selection
- Riki: Fixed an issue with Permanent Invisibility on respawning.
- Slark: Fixed Impale based stuns not getting removed by Dark Pact.
- Issuing the haste command to the courier with the new UI no longer interrupts channeling spells on the primary hero.
- Fixed an exploit allowing items to be combined from multiple owners.
- Fixed Thunderclap being purgable.
- Fixed Malefice being purgable.
- Fixed Poison Touch being purgable.
- Fixed Brewmaster's Dispel not dealing damage to illusions.
- Fixed illusion damage interaction with other things that modify outgoing damage percentage (like Quelling Blade).
- Fixed being unable to target yourself with Force Staff if you are magic immune.

UI
- Fixed an exploit that let you bring up the panel to repick after the game started
- The Balanced Shuffle button now shows up for all non-league private lobbies.
- Fixed Nightstalker's darkness indicator persisting across games.
- Abandoned games are marked in the match history

BOTS
- Added Drow bot.
- Added Warlock bot (and Warlock Golem bot).
- Added support for bots using unique attack modifiers to harass while laning.
- Fixed bug that was causing bots to farm for buyback much earlier than they should.
- Fixed bug that was causing some bots to get stuck when trying to use a Tango.
- Bots that are lanemates of a carry will no longer jungle during the laning phase.
- If a hero is already jungling during the laning phase, additional bots will not jungle.

WORKSHOP
- Added Import Courier and Import Ward.
- Added support for animations and attachment points.
- Added Quicksave & Quickload import buttons to make it easy to redo a previous import.
- Added Centaur Warrunner, Batrider, Mirana, Keeper of the Light, Shadow Demon, and Slark to the Hero list (and http://www.dota2.com/workshop/requirements).
- Preview now allows you to add multiple cosmetic items onto the preview Hero.
- Preview now has a Portrait camera view.
- Preview now allows you to select a skin on models with multiple skins.
- Preview now visualizes attachment points on models that require attachments to be valid.
- Improved validation of polygon and bone count of submitted models.

Edit: More detail on Least Played Mode: The top 20 winning heroes for each player will be disabled. Heroes with less than 3 wins will not be disabled.
pi_121661850
Dikke rage op het Dota2 forum trouwens over de verandering van naam van Outworld Destroyer naar Outworld Demolisher en dat er (weer?) lines uit Bastion announcer is gehaald :')
pi_121662716
Least Played mode wordt heerlijk noobs ownen :D
pi_121664997
Outworld Demolisher :')
Van Obisidan Destroyer naar Outworld Demolisher hahaha. Ach ja, toch geen favoriet van mij.
Doombringer werd ook veranderd las ik?
http://nl.twitch.tv/cyborgmatt/new

edit:

http://www.dota2wiki.com/wiki/Doom/nl :')
Lucifer, the Doem Brenger

Iemand van Fok! die zich verveelde :P?
pi_121665064
Ze moeten gewoon die eigennamen terug brengen: Lanaya, Lucifer, Rikimaru is toch zoveel beter.
pi_121665091
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:21 schreef Seam het volgende:
Ze moeten gewoon die eigennamen terug brengen: Lanaya, Lucifer, Rikimaru is toch zoveel beter.
Copyright van Blizzard. Sommige namen zijn wel in het verhaaltje.. Zoals Traxex bijvoorbeeld.
pi_121665309
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:22 schreef hehehe het volgende:

[..]

Copyright van Blizzard. Sommige namen zijn wel in het verhaaltje.. Zoals Traxex bijvoorbeeld.
Ah dat wist ik niet. Jammer.
pi_121665504
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:28 schreef Seam het volgende:

[..]

Ah dat wist ik niet. Jammer.
Waarschijnlijk zullen nog meer namen of eventueel zelfs modellen slachtoffer worden. Ik zie dit ook al op playdota tevoorschijn komen

Oud: http://img15.imageshack.us/img15/4120/trollwarlord.png (copy/paste deze link)
Nieuw: http://img191.imageshack.us/img191/914/npcdotaherotrollwarlord.png (copy/paste deze link)

Die nieuwe is gewoon een Huskar :( De oude ziet er veel meer Troll Warlord uit. Ik weet niet of dit definitief is, en of het sowieso om copyright draait hier maar de groene is zoveel lijper.
  donderdag 17 januari 2013 @ 00:35:57 #130
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121665606
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:21 schreef Seam het volgende:
Alleria :(
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_121665788
Ah, Doombringer is verandert naar Doom. Lucifer the Doom
http://www.dota2wiki.com/wiki/Doom
:D
http://www.dota2wiki.com/wiki/Outworld_Demolisher_responses

Zullen ze ook alle responses aanpassen waar Destroyer in voorkomt?
pi_121666716
doom bringer is idd blizzard lore, en ook potm, arthas (omni) en eigenlijke alle campaign based heroes.
ben ook benieuwd hoe ze whisp erin hebben gekregen
pi_121667979
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:11 schreef hehehe het volgende:

ik wist niet eens dat je teleports kon kopen :') waar in de shop vind ik die?

En hoe werkt dat bottle gebeuren? :D
  donderdag 17 januari 2013 @ 09:18:17 #134
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_121669361
quote:
4s.gif Op donderdag 17 januari 2013 06:56 schreef gogosweden het volgende:

[..]

scroll of townportal...

gewoon click op bottle en click op rune.

Je moet duidelijk wat meer bot games doen om alles ff uit te proberen :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 17 januari 2013 @ 09:39:00 #135
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121669780
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:18 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

scroll of townportal...

Je hoeft niet eens op je bottle te klikken, rechtsklikken op de rune als je een bottle hebt bottled hem automatisch :).
  donderdag 17 januari 2013 @ 09:58:18 #136
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_121670359
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:39 schreef Salamando het volgende:

[..]

Je hoeft niet eens op je bottle te klikken, rechtsklikken op de rune als je een bottle hebt bottled hem automatisch :).
rune controll is een van die aspecten waar ik toch echt net wat vaker mee bezig zou moeten zijn... :(
pi_121670419
quote:

[..]

quote:

[..]

als je nieuw bent is het vooral handig om wat guides te lezen, om andere games te spectaten en vs bots te oefenen ;)

als het goed is staan er bij de learning tab guides per hero, wat een beetje goed is.

aan te raden zijn deze links:
http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck
waarin een beetje de basics staan, en welke heros makelijk zijn om mee te beginnen

en
http://www.reddit.com/r/D(...)iled_guide_to_dota2/
voor nog meer info
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:58 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

rune controll is een van die aspecten waar ik toch echt net wat vaker mee bezig zou moeten zijn... :(
altijd de wave die op elke oneven minute op 40 komt, snel neer nuken en dan naar top rune lopen (die is het dichtsbij om te zien, en dus het minst ver omlopen) dan loop je die kant op en hopen dat ie tops komt!
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:21:34 #138
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_121670983
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:00 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

[..]

als je nieuw bent is het vooral handig om wat guides te lezen, om andere games te spectaten en vs bots te oefenen ;)

als het goed is staan er bij de learning tab guides per hero, wat een beetje goed is.

waarin een beetje de basics staan, en welke heros makelijk zijn om mee te beginnen

en
voor nog meer info

[..]

altijd de wave die op elke oneven minute op 40 komt, snel neer nuken en dan naar top rune lopen (die is het dichtsbij om te zien, en dus het minst ver omlopen) dan loop je die kant op en hopen dat ie tops komt!
oneven minute op 40 dus om 0:00, 1:40, 3:40. 5:40 etc. komt de rune?
pi_121671197
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:18 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

scroll of townportal...

ik heb nog nooit een botgame gespeeld :@

maar bedankt, dit ga ik uitproberen :7
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:00 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

[..]

en
voor nog meer info

[..]

dankjewel _O_
pi_121672766
Ja, elke 2 minuten komt er een rune. Er kan nooit 2 keer dezelfde rune achter elkaar komen.
Er zit ook een klein TP scroll icoontje rechtsonder naast het quickbuy vakje, handig voor als je op de vlucht bent en snel moet handelen.

http://www.cyborgmatt.com/2013/01/dota-2-16th-january/#more-6703
pi_121673476
Wat is trouwens de bron van de updates op de vorige pagina?
Op de Dota2 site staan deze (nog) niet
pi_121673502
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:19 schreef hehehe het volgende:
Ja, elke 2 minuten komt er een rune. Er kan nooit 2 keer dezelfde rune achter elkaar komen.
Er zit ook een klein TP scroll icoontje rechtsonder naast het quickbuy vakje, handig voor als je op de vlucht bent en snel moet handelen.

http://www.cyborgmatt.com/2013/01/dota-2-16th-january/#more-6703
ik dacht elke minuut lolol
pi_121673574
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:41 schreef Scheringa het volgende:
Wat is trouwens de bron van de updates op de vorige pagina?
Op de Dota2 site staan deze (nog) niet
http://dev.dota2.com/showthread.php?t=69544

De developer site, deze changelog is nu alleen nog in de Test versie maar morgen in de normale.
(en dan dus op Dota2.com)

@Holy, hehe :P Vergeet niet dat op 0:00 de eerste spawnt.
pi_121673979
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:43 schreef hehehe het volgende:

[..]

http://dev.dota2.com/showthread.php?t=69544

De developer site, deze changelog is nu alleen nog in de Test versie maar morgen in de normale.
(en dan dus op Dota2.com)

@Holy, hehe :P Vergeet niet dat op 0:00 de eerste spawnt.
Dat wist ik dan weer wel. Mn eerste 2 treants stuur ik daar altijd heen.

Even een vraagje: wat is jullie idee als beste skill/item build voor weaver?
  donderdag 17 januari 2013 @ 12:05:33 #145
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_121674282
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:56 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Dat wist ik dan weer wel. Mn eerste 2 treants stuur ik daar altijd heen.

Even een vraagje: wat is jullie idee als beste skill/item build voor weaver?
farm voor een radiance :P ik wil meestal threads (strength), zo een wraithband + mana regen erin (naam kwijt) en een randiance en dan ga ik daarna wel crit of een mkb of hp (bkb oid) afhankelijk van hoe hard het nodig is
pi_121674347
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:05 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

farm voor een radiance :P ik wil meestal threads (strength), zo een wraithband + mana regen erin (naam kwijt) en een randiance en dan ga ik daarna wel crit of een mkb of hp (bkb oid) afhankelijk van hoe hard het nodig is
Doe je in het begin wel 2x slippers / tango / salve dan? En met farme doel je op lane farm neem ik aan? Ik zit een beetje met weavers skills verder; is zn Q nu nuttig?
pi_121674638
Radiance is alleen goed als je denkt dat je de game voor 30 min kan eindigen. Ik ga meestal treads + 2 wraith bands of circlets. Dan linkens, daarna mkb/butter/burize.
pi_121674724
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:16 schreef Seam het volgende:
Radiance is alleen goed als je denkt dat je de game voor 30 min kan eindigen. Ik ga meestal treads + 2 wraith bands of circlets. Dan linkens, daarna mkb/butter/burize.
Is linkens echts zo nuttig dan? Wel nette stats verder, maar die elke 20 sec een spell blokkeren lijkt me niet direct heel interessant.
pi_121674819
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:19 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Is linkens echts zo nuttig dan? Wel nette stats verder, maar die elke 20 sec een spell blokkeren lijkt me niet direct heel interessant.
in combinatie met je invis en ulti is het bizar handig. Je blockt eerst een spell, daarna doe je invis daarna ulti, dan weer invis en je kan weer een nieuwe spell blocken.
  donderdag 17 januari 2013 @ 12:36:53 #150
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121675279
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:19 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Het enige wat weaver countered is stuns, met linkens negeer je chainstuns over het algemeen en kan je dus overleven icm je ulti.
pi_121676109
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:21 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

oneven minute op 40 dus om 0:00, 1:40, 3:40. 5:40 etc. komt de rune?
de runes spawnen elke 2 minuten, dus als je snel de waves killt die elke oneven minuut op 40 seconden (1,40 3,40 enz) komt dan kan je de rune checken, en je hebt de exp van de creep wave al, dus je mist geen experience.

als je de wave snel killt, en de enemy gaat ook voor rune, ook al heeft de enemy de rune, hij mist dan de creep exp, omdat jouw creep wave gekillt wordt door de toren. Dus ook al heeft hij de rune, heb je alsnog een exp advantage
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:46:15 #152
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_121677736
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:07 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Doe je in het begin wel 2x slippers / tango / salve dan? En met farme doel je op lane farm neem ik aan? Ik zit een beetje met weavers skills verder; is zn Q nu nuttig?
ik ben zelf een grotere voorstander van in plaats van slippers een circlet te kopen omdat die je ook 40 HP erbij geeft :) een magic stick (of hoe dat kreng ook heet) maak ik ook steeds vaker dus dan zou ik eerder 1 slipper, 1 circlet 1 salve, 1 tango en de rest ironwood gaan (als er nog rest is zo goed ben ik niet in of dat uitkomt) dit is een held die ik meestal random ipv pick en dan kan je meer.

radiance alleen gaan als je hem snel kan gaan, anders gewoon op 2400 een demon edge kopen en MKB gaan, geeft meer damage en een mini stun en je mist nooit alleen je mist de damage over time maar dat overleef je ook wel!
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:46:57 #153
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_121677761
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:01 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

de runes spawnen elke 2 minuten, dus als je snel de waves killt die elke oneven minuut op 40 seconden (1,40 3,40 enz) komt dan kan je de rune checken, en je hebt de exp van de creep wave al, dus je mist geen experience.

als je de wave snel killt, en de enemy gaat ook voor rune, ook al heeft de enemy de rune, hij mist dan de creep exp, omdat jouw creep wave gekillt wordt door de toren. Dus ook al heeft hij de rune, heb je alsnog een exp advantage
ahhh dus op 2 - 4 - 6 etc komt de rune, dit is gewoon een manier om snel de rune te scouten zonder loss. Dankje! :D
pi_121687960
is dota down?

edit: net een game gespeeld, het enige wat vaag doet is matchmaking etc

[ Bericht 76% gewijzigd door gogosweden op 17-01-2013 19:18:16 ]
pi_121691404
quote:
4s.gif Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef gogosweden het volgende:
is dota down?

edit: net een game gespeeld, het enige wat vaag doet is matchmaking etc
Als ik het spel start probeert hij verbinding te maken met het Dota 2 netwerk, maar er gebeurd verder niets.. :(
pi_121691504
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:40 schreef Scheringa het volgende:

[..]

Als ik het spel start probeert hij verbinding te maken met het Dota 2 netwerk, maar er gebeurd verder niets.. :(
idd, dat had ik ook. Bij mij was dat geladen binnen 5 min though.

Ze mogen die servers wel eens upgraden ;(
pi_121691662
quote:
4s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:41 schreef gogosweden het volgende:

[..]

idd, dat had ik ook. Bij mij was dat geladen binnen 5 min though.

Ze mogen die servers wel eens upgraden ;(
Dat is volgens mij juist de reden dat je geen verbinding kan maken, upgrades :P
pi_121691717
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dat is volgens mij juist de reden dat je geen verbinding kan maken, upgrades :P
waarom doen ze dat in rush-hour dan? _O- heel europa komt thuis van school/werk en willen spelen, en juist dan gaan ze upgraden :|W

denk eerder dat het overbelasting is eigenlijk :@
pi_121691856
Steam ligt er nu ook helemaal uit bij mij...
pi_121691859
quote:
4s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:45 schreef gogosweden het volgende:

[..]

waarom doen ze dat in rush-hour dan? _O- heel europa komt thuis van school/werk en willen spelen, en juist dan gaan ze upgraden :|W

denk eerder dat het overbelasting is eigenlijk :@
Mwah, Steam Community lag er ook uit en begint ook pas langzaam op gang te komen :s)
pi_121691907
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Mwah, Steam Community lag er ook uit en begint ook pas langzaam op gang te komen :s)
oja klopt idd. traden werkte ook niet bij mij.
pi_121694699
"verbinden met het dota netwerk" .
Kut.
  donderdag 17 januari 2013 @ 20:39:41 #163
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_121694930
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:46 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

ahhh dus op 2 - 4 - 6 etc komt de rune, dit is gewoon een manier om snel de rune te scouten zonder loss. Dankje! :D
Je kan ook wachten tot 3:58 oid voordat je de rune pakt, zodat je misschien een dubbel rune krijgt. :Y
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_121694945
Dota 2 Network is Offline
Due to emergency maintenance, The Dota 2 Network is offline. This means that matchmaking, spectating and other game features are be offline.

We are working on restoring service as soon as possible.

Bron: http://dev.dota2.com/announcement.php?f=23&a=16

Ik hoop dat het snel verholpen is, ik wilde met een vriend een dodelijke combi proberen..
pi_121695071
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef Scheringa het volgende:
Dota 2 Network is Offline
Due to emergency maintenance, The Dota 2 Network is offline. This means that matchmaking, spectating and other game features are be offline.

We are working on restoring service as soon as possible.

Bron: http://dev.dota2.com/announcement.php?f=23&a=16

Ik hoop dat het snel verholpen is, ik wilde met een vriend een dodelijke combi proberen..
mijn leven, wat doe je
pi_121695249
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

mijn leven, wat doe je
Ja sorry, ik heb het ook niet verzonnen :'(
  donderdag 17 januari 2013 @ 20:47:51 #167
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_121695376
9 maart pas G-League finale. -O-
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_121696185
Update: We've corrected the issue and bringing the Dota 2 Network online now.
http://dev.dota2.com/announcement.php?f=23&a=16

Maar hij doet et nog niet :'(
hij doet et! Althans ik kom voorbij de netwerk melding
pi_121696467
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:02 schreef Holy_Goat het volgende:
Update: We've corrected the issue and bringing the Dota 2 Network online now.
http://dev.dota2.com/announcement.php?f=23&a=16

Maar hij doet et nog niet :'(
hij doet et! Althans ik kom voorbij de netwerk melding
Ik ook, nu wachten op mijn maat en dan Hakken!!
pi_121710293
Outworld Devourer :D
pi_121724471

Voor de liefhebbers! Is misschien niet heel erg high-res maar als niemand anders het doet dan flans ik wel even snel wat in elkaar :P
  vrijdag 18 januari 2013 @ 15:33:33 #172
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_121724499
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:32 schreef Seroczynski het volgende:
[ afbeelding ]

Voor de liefhebbers! Is misschien niet heel erg high-res maar als niemand anders het doet dan flans ik wel even snel wat in elkaar :P
valt een beetje weg op het wit :(

Wat moet het dota 2 logo eigenlijk voorstellen? Ik zelf zacht altijd de 2 forten en de rivier maar dat is mijn eigen interpretatie.
pi_121724533
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:33 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Is een transparante achtergrond, dan kan je er tenminste mee doen wat je wilt.

En je interpretatie is juist :)
  vrijdag 18 januari 2013 @ 16:11:29 #174
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121726209
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:33 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Wat moet het dota 2 logo eigenlijk voorstellen? Ik zelf zacht altijd de 2 forten en de rivier maar dat is mijn eigen interpretatie.
Het is gewoon de map, 2 bases en de rivier door het midden.
pi_121789544
Net ook maar gedownload. Iemand een idee of/hoelang het duurt voordat je een invite krijgt als je je via de website hebt ingeschreven?
  zondag 20 januari 2013 @ 12:12:17 #176
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_121792452
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:00 schreef Degodvader het volgende:
Net ook maar gedownload. Iemand een idee of/hoelang het duurt voordat je een invite krijgt als je je via de website hebt ingeschreven?
Er zijn genoeg betakeys in omloop, PM me je steam email adres en je krijgt er een. ;)
pi_121797855
Ik heb ook nog 11 invites. Stuur gerust PM
  zondag 20 januari 2013 @ 15:44:51 #178
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_121802816
Ik heb af en toe het idee dat book of nemo best wel veel damage extra geeft op lv 3.
Ineens is bounty dan bang van mij blijkbaar terwijl ik natures prophet speel.

Hoeveel added threat is het nu daadwerkelijk?
Ik speel meestal eerst op midas > mjollnir > book > scythe > skadi
pi_121803476
book of nemo :D Necro(monicon) :P.

Maar als je die lui laat autoattacked dan doen ze echt belachelijk veel damage. Best wel underrated. Vooral met Furion is dat handig want dan gaat je pushing powers vet veel omhoog.
edit: met Beastmasters aura zijn ze nog veel sterker.
Edit2: op level 3 hebben ze ook truesight dus daarom durft Bounty niet meer bij je in de buurt te komen.

[ Bericht 8% gewijzigd door hehehe op 20-01-2013 16:56:41 ]
  zondag 20 januari 2013 @ 17:13:23 #180
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_121807823
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:53 schreef hehehe het volgende:
book of nemo :D Necro(monicon) :P.

Maar als je die lui laat autoattacked dan doen ze echt belachelijk veel damage. Best wel underrated. Vooral met Furion is dat handig want dan gaat je pushing powers vet veel omhoog.
edit: met Beastmasters aura zijn ze nog veel sterker.
Edit2: op level 3 hebben ze ook truesight dus daarom durft Bounty niet meer bij je in de buurt te komen.
Soms heeft een riki niet eens door dat ik true sight heb met die gasten. Stond ik een tower te beuken, stond ie al een hele tijd naast me... gokte ik dat ik nog wel 5 seconden had tot mijn ulti klaar was.
Ulti, sprout, kill :P
edit: sprout heeft dan wel niet veel effect, maar dan moet ie zn skill iig gebruiken om er uit te komen en kan ie later niet meer vluchten

Ben er alleen nog niet helemaal over uit wat nu het handigst is als in volgorde.
Midas > threads > necro > mjollnir > scythe, of mjollnir en book omgedraaid.
pi_121808852
Verschilt per potje, mekanism is vaak ook erg handig, global heal. Maar dan wordt het carryen later wel moeilijker.
  zondag 20 januari 2013 @ 17:36:27 #182
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_121808965
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:34 schreef hehehe het volgende:
Verschilt per potje, mekanism is vaak ook erg handig, global heal. Maar dan wordt het carryen later wel moeilijker.
sja, als het echte noobies zijn skip ik het junglefarmen met midas , en grijp ik direct treads en een deso, gevolgd door scythe en daedalus.
  zondag 20 januari 2013 @ 20:37:33 #183
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_121817300
Net DD vs Fnatic.NA

Was een erg goeie match, goeie teamfights
Zometeen nog 1 match met Tobiwan als commentator

http://www.joindota.com/en/live/tobiwan
  maandag 21 januari 2013 @ 08:02:31 #184
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_121832618
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:44 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik heb af en toe het idee dat book of nemo best wel veel damage extra geeft op lv 3.
Ineens is bounty dan bang van mij blijkbaar terwijl ik natures prophet speel.

Hoeveel added threat is het nu daadwerkelijk?
Ik speel meestal eerst op midas > mjollnir > book > scythe > skadi
book is echt een geweldige skill, ook het slopen van die ventjes is lijp want je blaast je hele team op, leak vs helden met AOE :D ik moet alleen mijn keys respeccen voor ik micro kan.

Ik heb nu items uit mijn inventory zitten op:
Spatie, 2 3 en 4. Terwijl ik dan 2 3 en 4 nodig heb voor ventjes. Welke andere knoppen zijn fijn? miss toch maar leren de extra knoppen op mn muis te gebruiken of zo... :(

welke hotkeys gebruiken jullie voor de itemslots?
pi_121832952
Courier spatie, Hero op 1 en inventory op 2, 3, 4 en 5.
Micro met tab en heel snel muizen :p
  maandag 21 januari 2013 @ 08:35:25 #186
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121832967
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 08:02 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

book is echt een geweldige skill, ook het slopen van die ventjes is lijp want je blaast je hele team op, leak vs helden met AOE :D ik moet alleen mijn keys respeccen voor ik micro kan.

Ik heb nu items uit mijn inventory zitten op:
Spatie, 2 3 en 4. Terwijl ik dan 2 3 en 4 nodig heb voor ventjes. Welke andere knoppen zijn fijn? miss toch maar leren de extra knoppen op mn muis te gebruiken of zo... :(

welke hotkeys gebruiken jullie voor de itemslots?
Ik heb mousebutton 4 en 5 ook als items, vind ik makkelijk voor items als phase boots / blink dagger.
  maandag 21 januari 2013 @ 09:42:08 #187
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_121834040
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 08:33 schreef hehehe het volgende:
Courier spatie, Hero op 1 en inventory op 2, 3, 4 en 5.
Micro met tab en heel snel muizen :p
hoe werkt micro op tab? ik heb namelijk een knop nodig om meepo's etc onder te pleuren of summons dus ik denk dat ik mijn muis knoppen weer naar items ga doen en 2 - 5 weer voor units :)
  maandag 21 januari 2013 @ 10:13:14 #188
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_121834691
Hoe kun je die ventjes onder een knop zetten dan? Heeft micro-en van die ventjes veel effect?
  maandag 21 januari 2013 @ 10:14:36 #189
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121834731
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:13 schreef Holy_Goat het volgende:
Hoe kun je die ventjes onder een knop zetten dan? Heeft micro-en van die ventjes veel effect?
control + nummer, als je dan op het nummer drukt selecteer je de units die je onder dat nummer hebt staan.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:17:16 #190
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_121834798
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:14 schreef Salamando het volgende:

[..]

control + nummer, als je dan op het nummer drukt selecteer je de units die je onder dat nummer hebt staan.
en als die ventjes opnieuw gemaakt worden, moet je dan weer binden?
  maandag 21 januari 2013 @ 10:22:20 #191
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121834917
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:17 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

en als die ventjes opnieuw gemaakt worden, moet je dan weer binden?
Volgens mij niet, als ik puzzlebox minions op 2 zet, en ze expiren. Dan zijn ze volgende keer als ik ze summon weer ready to use op 2. Zelfde met spirit bear, als ie doodgaat en ik summon een nieuwe blijft die hotkey volgens mij hetzelfde.
pi_121839756
Ja hotkeys horen hetzelfde te blijven. Puzzlebox = necrobook? Met tab switch je tussen de lui van de groep. Als je meepo hebt kun je dus gauw poof tab poof tab poof tab etc
  maandag 21 januari 2013 @ 15:07:07 #193
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121845967
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:37 schreef hehehe het volgende:
Ja hotkeys horen hetzelfde te blijven. Puzzlebox = necrobook? Met tab switch je tussen de lui van de groep. Als je meepo hebt kun je dus gauw poof tab poof tab poof tab etc
Ja puzzlebox is necrobook, ik blijf de HoN namen gebruiken hoewel ik het allang niet meer speel _O-
pi_121847009
Heeft een van jullie een idee hoe je een Dota 2 team kan vinden. Ik zou namelijk graag een team joinen, ik word helemaal gek van die public games... Is er eventueel al een FOK! team?

[ Bericht 2% gewijzigd door Scheringa op 21-01-2013 15:32:43 ]
  maandag 21 januari 2013 @ 15:43:39 #195
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_121847843
Ik zag op volgens mij op dotafire forum wel wat teams die zochten maar die hadden allemaal high skill. Niks voor mij want ik ben denk ik nauwelijk low skill :')
Opzich lijkt me een vast team wel leuk, verschillende strategien proberen te pefectioneren met je team.
pi_121848371

Ik (zelfde Steam nickname) en Marinello zoeken ook nog actief naar mensen. Wij zijn level 7 en 9 of 10. Sowieso doe je er niet aan af om even die groep te joinen :)
pi_121848731
Ja die group had ik al gejoind (Oogie Boogie Man), maar je ziet die personen niet in de lijst staan op de homepage van Dota. Misschien een idee om iedereen uit die group even toe te voegen als friend..
pi_121849227
Ik heb je iig even toegevoegd. Meestal voeg ik pas mensen toe als ik zie dat ze hier (of daar) een beetje actief zijn.
pi_121849350
Ik kan wel zeggen dat ik "daar" vrij actief ben. Ik speel de laatste tijd in ieder geval dagelijks Dota en ik begin er ook steeds meer "feeling" voor te krijgen. Ik speel het nu zo'n anderhalve maand ofzo.
pi_121849429
Ik heb even je DotaBuff profiel bekeken en je zit ongeveer in hetzelfde schuitje als ik en die maat van me. Als je een headset hebt dan kan je makkelijk met ons meespelen, zijn we al met 3.

Edit: Ik heb Marinello ook je nickname doorgestuurd. Die is nu aan het gamen terwijl ik op het kantoor zit :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')