Copyright van Blizzard. Sommige namen zijn wel in het verhaaltje.. Zoals Traxex bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:21 schreef Seam het volgende:
Ze moeten gewoon die eigennamen terug brengen: Lanaya, Lucifer, Rikimaru is toch zoveel beter.
Ah dat wist ik niet. Jammer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:22 schreef hehehe het volgende:
[..]
Copyright van Blizzard. Sommige namen zijn wel in het verhaaltje.. Zoals Traxex bijvoorbeeld.
Waarschijnlijk zullen nog meer namen of eventueel zelfs modellen slachtoffer worden. Ik zie dit ook al op playdota tevoorschijn komenquote:
Alleriaquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:21 schreef Seam het volgende:
Ze moeten gewoon die eigennamen terug brengen: Lanaya, Lucifer, Rikimaru is toch zoveel beter.
ik wist niet eens dat je teleports kon kopenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:11 schreef hehehe het volgende:
Een gouden regel is minimaal 1 tp bij de hand hebben. Ook als je op het punt staat om dood te gaan zo snel mogelijk allemaal shit kopen (vooral belangrijk met support als je sowieso weinig gold hebt) zoals tps en hp regen.
En als je bijvoorbeeld bottle hebt kun je die oo terugsturen naar de fountain dmv je courier en m weer bij vullen.
Dat hardleerse is het moeilijkste om af te leren. 99% vd mensen gaan dood omdat ze denken dat het veilig is of domweg gaan rambo'en. Je tegenstander onderschatten is een van de domste dingen die je kunt doen. Als je elk potje probeert om de 0 te houden qua deaths dan maak je veel minder snel zulke fouten.
scroll of townportal...quote:Op donderdag 17 januari 2013 06:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat je teleports kon kopenwaar in de shop vind ik die?
En hoe werkt dat bottle gebeuren?
Je hoeft niet eens op je bottle te klikken, rechtsklikken op de rune als je een bottle hebt bottled hem automatischquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
scroll of townportal...
gewoon click op bottle en click op rune.
Je moet duidelijk wat meer bot games doen om alles ff uit te proberen
rune controll is een van die aspecten waar ik toch echt net wat vaker mee bezig zou moeten zijn...quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:39 schreef Salamando het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens op je bottle te klikken, rechtsklikken op de rune als je een bottle hebt bottled hem automatisch.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 06:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als je nieuw bent is het vooral handig om wat guides te lezen, om andere games te spectaten en vs bots te oefenenquote:Op donderdag 17 januari 2013 06:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
altijd de wave die op elke oneven minute op 40 komt, snel neer nuken en dan naar top rune lopen (die is het dichtsbij om te zien, en dus het minst ver omlopen) dan loop je die kant op en hopen dat ie tops komt!quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
rune controll is een van die aspecten waar ik toch echt net wat vaker mee bezig zou moeten zijn...
oneven minute op 40 dus om 0:00, 1:40, 3:40. 5:40 etc. komt de rune?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:00 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
[..]
als je nieuw bent is het vooral handig om wat guides te lezen, om andere games te spectaten en vs bots te oefenen
als het goed is staan er bij de learning tab guides per hero, wat een beetje goed is.
aan te raden zijn deze links:
http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck
waarin een beetje de basics staan, en welke heros makelijk zijn om mee te beginnen
en
http://www.reddit.com/r/D(...)iled_guide_to_dota2/
voor nog meer info
[..]
altijd de wave die op elke oneven minute op 40 komt, snel neer nuken en dan naar top rune lopen (die is het dichtsbij om te zien, en dus het minst ver omlopen) dan loop je die kant op en hopen dat ie tops komt!
ik heb nog nooit een botgame gespeeldquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
scroll of townportal...
gewoon click op bottle en click op rune.
Je moet duidelijk wat meer bot games doen om alles ff uit te proberen
dankjewelquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:00 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
[..]
als je nieuw bent is het vooral handig om wat guides te lezen, om andere games te spectaten en vs bots te oefenen
als het goed is staan er bij de learning tab guides per hero, wat een beetje goed is.
aan te raden zijn deze links:
http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck
waarin een beetje de basics staan, en welke heros makelijk zijn om mee te beginnen
en
http://www.reddit.com/r/D(...)iled_guide_to_dota2/
voor nog meer info
[..]
altijd de wave die op elke oneven minute op 40 komt, snel neer nuken en dan naar top rune lopen (die is het dichtsbij om te zien, en dus het minst ver omlopen) dan loop je die kant op en hopen dat ie tops komt!
ik dacht elke minuut lololquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:19 schreef hehehe het volgende:
Ja, elke 2 minuten komt er een rune. Er kan nooit 2 keer dezelfde rune achter elkaar komen.
Er zit ook een klein TP scroll icoontje rechtsonder naast het quickbuy vakje, handig voor als je op de vlucht bent en snel moet handelen.
http://www.cyborgmatt.com/2013/01/dota-2-16th-january/#more-6703
http://dev.dota2.com/showthread.php?t=69544quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:41 schreef Scheringa het volgende:
Wat is trouwens de bron van de updates op de vorige pagina?
Op de Dota2 site staan deze (nog) niet
Dat wist ik dan weer wel. Mn eerste 2 treants stuur ik daar altijd heen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:43 schreef hehehe het volgende:
[..]
http://dev.dota2.com/showthread.php?t=69544
De developer site, deze changelog is nu alleen nog in de Test versie maar morgen in de normale.
(en dan dus op Dota2.com)
@Holy, heheVergeet niet dat op 0:00 de eerste spawnt.
farm voor een radiancequote:Op donderdag 17 januari 2013 11:56 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer wel. Mn eerste 2 treants stuur ik daar altijd heen.
Even een vraagje: wat is jullie idee als beste skill/item build voor weaver?
Doe je in het begin wel 2x slippers / tango / salve dan? En met farme doel je op lane farm neem ik aan? Ik zit een beetje met weavers skills verder; is zn Q nu nuttig?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:05 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
farm voor een radianceik wil meestal threads (strength), zo een wraithband + mana regen erin (naam kwijt) en een randiance en dan ga ik daarna wel crit of een mkb of hp (bkb oid) afhankelijk van hoe hard het nodig is
Is linkens echts zo nuttig dan? Wel nette stats verder, maar die elke 20 sec een spell blokkeren lijkt me niet direct heel interessant.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:16 schreef Seam het volgende:
Radiance is alleen goed als je denkt dat je de game voor 30 min kan eindigen. Ik ga meestal treads + 2 wraith bands of circlets. Dan linkens, daarna mkb/butter/burize.
in combinatie met je invis en ulti is het bizar handig. Je blockt eerst een spell, daarna doe je invis daarna ulti, dan weer invis en je kan weer een nieuwe spell blocken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:19 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Is linkens echts zo nuttig dan? Wel nette stats verder, maar die elke 20 sec een spell blokkeren lijkt me niet direct heel interessant.
Het enige wat weaver countered is stuns, met linkens negeer je chainstuns over het algemeen en kan je dus overleven icm je ulti.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:19 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Is linkens echts zo nuttig dan? Wel nette stats verder, maar die elke 20 sec een spell blokkeren lijkt me niet direct heel interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |