Altijd off.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef Quotidien het volgende:
Auto-attack on of off?
Off lijkt me beter voor last hitting, maar is wel minder handig voor het clearen van creep waves.
Ah, ik dacht bij page 12quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:08 schreef Quotidien het volgende:
Nee, Bloodletter. Ik meende dat iemand me dat bij afloop van een potje gaf ofzo, maar ik zal het wel verkeerd gezien hebben.
Een nieuw topic aanmaken hoeft nog niet hoor.
Welke bug dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:28 schreef Quotidien het volgende:
Ik zit nu in die low-priority pool omdat ik een paar keer heb geleavt omdat het spel niet speelbaar was door een bug, dus ik mag helemaal niet leaven volgens mij.
Die van dat er een icon aan de muis blijft vastplakken. Maar ik weet nu dat je dan gewoon even opnieuw moet opstarten.quote:
je moet niet slepen met items, maar er alleen op clicken, dan krijg je die item bug niet !quote:Op zondag 27 januari 2013 15:58 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Die van dat er een icon aan de muis blijft vastplakken. Maar ik weet nu dat je dan gewoon even opnieuw moet opstarten.
Vaak (verschilt per game natuurlijk) zijn de eerste 15-20 minuten de lane phase, gewoon lasthitten / denyen in je lane, kills scoren als je kan. Mid zal in deze phase waarschijnlijk een paar keer ganken dmv runes (haste/invis werken vooral goed).quote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef gogosweden het volgende:
Hoe speel je eigenlijk dota ongeveer?
eerst is het laning toch, beetje creeps onderuit halen en evt een kill scoren
daarna push je langzamerhand door, maar wanneer?
Stel ik zit op mid, en ik hoor dat er op bot een tower gevallen is, moet ik daar dan heen om te defenden, of kan ik beter bij mid blijven pushen / defenden?
etc etc. Ik begin de gameplay een beetje door te krijgen, maar de strategieën weet ik nog niets van
Ik wil camp A eigenlijk ook helemaal links laten liggen. Zeker als er ursa warriors in zitten. Die zijn eigenlijk relatief laag exp en gold voor zo veel moeite. A stack ik puur als reserve voor andere team member of later.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:15 schreef hehehe het volgende:
@holy goat, ik had het vanochtend geprobeerd maar hetis teveel moeite voor iets want eenvoudiger kan. Als je gaat stacken dan worden je treants te snel gedood. Wat makkelijker is en wellicht sneller is eerst naar die kamp waar jij ook als eerst naar toe gaat, die clearen en vervolgens de 3 camps rechts gebruiken. Je maakt boompjes kapot zodat als je gaat pullen je van camp naar camp kan lopen met de wave en je treants. Ik werd level 6 in 5/6 min met 1000 gold. Ik begon met 2 Clarities en ring of bas. Het kan wss nog wel sneller maar zo vaak ben ik furi niet.
http://www.dota2wiki.com/wiki/Gankingquote:Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef Quotidien het volgende:
Maar ganken moet je toch juist met meerdere mensen doen?
Gan(g)k(ill) toch?
wij waren 3 tegen 5 zonet, die 2 van ons leavden in het begin al, maar toch hebben we het nog 40 minuten uitgehouden tegen het andere teamquote:Op zondag 27 januari 2013 12:05 schreef Quotidien het volgende:
Net eerste potje tegen echte spelers gedaan, leaven er bij ons 3 en bij hen 1.
Een speler van hen op het eind zo: "BG easy"
Ja 2 tegen 4 is idd easy ja, sufkut.
Zonet teleports geprobeert, die zijn echt super handig !quote:Op zondag 27 januari 2013 18:55 schreef Salamando het volgende:
[..]
Vaak (verschilt per game natuurlijk) zijn de eerste 15-20 minuten de lane phase, gewoon lasthitten / denyen in je lane, kills scoren als je kan. Mid zal in deze phase waarschijnlijk een paar keer ganken dmv runes (haste/invis werken vooral goed).
Er kunnen pushlanes of kill lanes zijn die nogal eens towerdiven (denk aan bijvoorbeeld sand king / Lina), in principe moet je er altijd voor zorgen dat je een teleport scroll bij je draagt om als een dive gebeurt, erin te porten en de dive te punishen. Dit gebeurt echt bijna nooit in pub play maar dat helpt echt.
Na ongeveer 20 minuten ga je vaak towers pushen, offensiever warden en proberen de andere carry zoveel mogelijk farm te denyen en je eigen carry te protecten.
oké dus het zal vooral een beetje op gevoel moeten?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:51 schreef hehehe het volgende:
[..]
http://www.dota2wiki.com/wiki/Ganking
Een gang is een groep(/bende) dus meerdere personen.
@Gogosweden, er zijn enorm veel tactieken die je kunt gebruiken maar het 'moeilijke' of eigenlijk waar heel dota om draait is dat je je constant moet aanpassen aan hoe de rest speelt. Beslist de tegenstander te gaan pushen dan kun je een andere lane pushen, defenden bij de toren of een teambattle aangaan. etc
@Holy_Goat, ah oké. Stacken voor iemand anders is vaak een geschenk uit de hemel voor die persoon.
Precies wat ik zeg toch? Meerdere heroes.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:51 schreef hehehe het volgende:
[..]
http://www.dota2wiki.com/wiki/Ganking
Een gang is een groep(/bende) dus meerdere personen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |