Dus wat jij nu zegt is: als je ziet dat Meepo wordt gekozen in het enemy team, neem Lina of Lionquote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Meepo is best leuk maar je moet wel met 4 helden kunnen spelen (of 5 met aghanim meen ik) en je moet e rdus rekening mee houden dat je items bestaan uit auras en zooi die ook werkt op je andere meepos. Sowieso, moet je tegen high damage nukers als een lina of een lion, kies gewoon geen meepo
jup, wacht tot meepo erin poofd, target niet de primary want die heeft meer hp, de secondary heeft zelfs late game weinig hitpoints en gewoon stun en ulti erin en er is bijna niets meer over, bij lina nog een slave er doorheen en sowieso dood.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:05 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Dus wat jij nu zegt is: als je ziet dat Meepo wordt gekozen in het enemy team, neem Lina of Lion
en in team fights krijg je voor elke meepo exp, dus als je met 3 erin loopt ben je zo 5 levels hoger dan wie dan ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:05 schreef hehehe het volgende:
aarom is Pipe ook vaak core op meepo. Het begin is het kutst, maar zodra je level 6 (of 7, poof gemaxt) bent moet je gaan junglen. Het best is het als iemand wat camps gestacked heeft. Die clear je dan heel snel met poof en je bent echt in notime 11.
Zo te horen toch nog maar een keer met Meepo oefenen te spelen!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:05 schreef hehehe het volgende:
Daarom is Pipe ook vaak core op meepo. Het begin is het kutst, maar zodra je level 6 (of 7, poof gemaxt) bent moet je gaan junglen. Het best is het als iemand wat camps gestacked heeft. Die clear je dan heel snel met poof en je bent echt in notime 11.
E: ook platinum league1876 (98%) nog 75 erbij en ik zit bij Gold, de 1% van alles jeweet
Wel een naai actie van Valve toen ik dat las... Ik hoop dat ze er nog wat aan gaan doen.
waar zet je die zo dat andere sites er bij kunnenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
[ afbeelding ]
zijn er net public ratings beschikbaar, gaat valve privacy settings aanpassen
Options > game > general > share match history naar onquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:31 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
waar zet je die zo dat andere sites er bij kunnen
done!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:37 schreef hehehe het volgende:
[..]
Options > game > general > share match history naar on
Heeft sowieso niet echt veel nut meer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:41 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
done!
ze willen denk ik gewoon af van HON praktijken met kleur, en het gezeur van ELO-hell! of ze willen er zelf geld aan verdienen
Er is een hidden MMR die je koppelt aan mensen die waarschijnlijk ongeveer even goed zijn, public stats verneuken dat alleen maar. Mensen vergeten volgens mij te vaak dat ze gewoon voor de fun spelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:50 schreef hehehe het volgende:
[..]
Heeft sowieso niet echt veel nut meer.
https://dotabuff.com/pages/2013-01-25-shutdown
Ik vind het wel jammer, vooral bij een competitief spel als Dota is het fijn om te weten hoe goed of slecht je bent.
Dat weet ik wel, maar ik kan niet eens naar mijn eigen profiel pagina. Dingen zoals meeste kills, deaths, assists etc zijn nu niet terug te vinden. Hoeveel uur ik heb gegamed, hoeveel potjes, mijn winpercentage, mensen met wie ik het meest speel etc etc.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:53 schreef Salamando het volgende:
[..]
Er is een hidden MMR die je koppelt aan mensen die waarschijnlijk ongeveer even goed zijn, public stats verneuken dat alleen maar. Mensen vergeten volgens mij te vaak dat ze gewoon voor de fun spelen.
waarom verneuken public stats dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:53 schreef Salamando het volgende:
[..]
Er is een hidden MMR die je koppelt aan mensen die waarschijnlijk ongeveer even goed zijn, public stats verneuken dat alleen maar. Mensen vergeten volgens mij te vaak dat ze gewoon voor de fun spelen.
Omdat mensen dan al voor het potje begint op elkaar gaan janken met 'omg why do you pick a carry, your KD is negative' of 'why do you mid noob, you are only bronze'.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:24 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
waarom verneuken public stats dat?
Daar heb je wel een punt, maar ik vond de site van dotabuff wel leuk voor de statistieken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:11 schreef Salamando het volgende:
[..]
Omdat mensen dan al voor het potje begint op elkaar gaan janken met 'omg why do you pick a carry, your KD is negative' of 'why do you mid noob, you are only bronze'.
Dat was het ook, maar het ratingssysteem wat ze wilde implementeren vond ik echt een slecht idee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:07 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar ik vond de site van dotabuff wel leuk voor de statistieken.
Jammer dat ze nu down zijn
De ratings waren sowieso private, alleen Plus members konden andere mensen zien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:08 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat was het ook, maar het ratingssysteem wat ze wilde implementeren vond ik echt een slecht idee.
Dus? Dat doet verder niks af aan het feit dat het verkeerd is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef hehehe het volgende:
[..]
De ratings waren sowieso private, alleen Plus members konden andere mensen zien.
Dus ze kunnen helemaal niet zien wat voor rating de andere personen hebben en er kan dan geen gezeur komen qua kut rating of k/d/aquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dus? Dat doet verder niks af aan het feit dat het verkeerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |