doe jij nog eens een buikfoto?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:17 schreef Kyara het volgende:
Oh LadyBlack wat een mooie grote buik al!En je nieuwe jeans staat je goed!
quote:Op zondag 6 januari 2013 06:36 schreef Incantrix het volgende:
alsof ik een monocycle onder mijn buik nodig heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door bellelena op 09-01-2013 20:03:51 ]
Jaa dankjewelquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:43 schreef Spirit82 het volgende:
Supermooi!!!
Die bol van jou zit ook goed hoog trouwens!
Heb je nu weer een holle buik?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Inca, wow, maar wel heel mooi rond ook.
Belle, prachtig zwanger ook, jurkje staat je mooi.
Ik kom hier over 26 weken wel wat posten (hoop ik) ben benieuwd of ik nu eerder opbol!
Die kunnen ook op de foto! Buikbandje er omheen en hoppa!quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:08 schreef Kleurdoos het volgende:
wat opgeblazen darm momenteel, dat is t ook wel
ow, vreselijk..... meteen aan de buikband met amper wat te zienquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:22 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Die kunnen ook op de foto! Buikbandje er omheen en hoppa!
Je bent gewoon jaloers omdat jij ze niet meer past!quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:24 schreef Kyara het volgende:
[..]
ow, vreselijk..... meteen aan de buikband met amper wat te zien
ik ben dus geen fan van die buikbanden....en al helemaal niet met semi "grappige" teksten of voetjes
quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij ze niet meer past!
oh ja.... euhm.... binnenkort.....quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waar blijft jouw update foto eigenlijk?
Haha, bekend probleem!! Die buik steekt ook enorm uit natuurlijk; ik bonk ook steeds overal tegenaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:53 schreef Fieder het volgende:
Mooi Belle en Klums! Mooie jurkjes idd!
Ik draag voornamelijk lange wollen jurkjes/ truien/ vesten want heb t snel koud. Gister had ik een synthetisch geval aan. Kennelijk steekt mn buik iets te dicht bij het gasfornuis want nu zit er een schroeiplek op mn buik met van die harde zwarte korreltjesMerkte t pas toen ik over mn buik aaide en mn trui opeens ruw was
![]()
Vanavond fotoshootzal het resultaat wel showen
En jouw foto's mis ik ook trouwens!! Ik vind het zo leuk om te vergelijkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:00 schreef Suikertante het volgende:
Wat een grote buiken allemaal!!
Gisteren zei mijn moeder nog diep onder de indruk dat mijn buik nu wel écht groot werd, maar als ik dan de buiken hier zie denk ik![]()
Ik ben een slankie!!
Hoewel jullie figuur wel heel mooi is met zo'n bol buikje erboven(en mooie jurken ja!)
Deal!quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:29 schreef Suikertante het volgende:
En crash. Ik red het nu niet meer, moet zo de winkel openen. Ik kom binnenkort weer met een foto update, beloofd
Misschien wel morgen, kunnen we vergelijken Spirit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu je het zegt jaquote:
Ja, leuk is dat hč, als het voor de hele wereld duidelijk isquote:Maar ik vind het zelf ook mooi hoorIk vind het heel leuk dat je het nu echt kunt zien! Klanten in de winkel voelen zich ook ineens bezwaard als ze een stapel kleding overhandigen. Dat vind ik dan weer wat overdreven, maar wildvreemden twijfelen dus ook niet meer!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:34 schreef Suikertante het volgende:
Zo, aangezien ik elke week vier foto's maak zal ik het verloop bij alle vier ook maar eens laten zien
6 weken, 15 weken en 24 weken. Ik sta er natuurlijk helemaal op, maar voor hier maak ik uitsnedes.MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know what I mean?
Ja, het groeit allemaal behoorlijk hard de laatste weken! Nee, nog geen streepjes gelukkig *afklopt*. Nouja, anders is het nog maar zo natuurlijk maar zou het wel jammer vinden.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:21 schreef LadyBlack het volgende:
Hij gaat hard, of niet L0t!? Mooi hoor
Ik heb mezelf vandeweek in mijn nieuwe passpiegel helemaal staan controleren op (komende) streepjes, maar so far so good! Jouw buik ziet er ook puntgaaf uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |