En jouw foto's mis ik ook trouwens!! Ik vind het zo leuk om te vergelijkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:00 schreef Suikertante het volgende:
Wat een grote buiken allemaal!!
Gisteren zei mijn moeder nog diep onder de indruk dat mijn buik nu wel écht groot werd, maar als ik dan de buiken hier zie denk ik![]()
Ik ben een slankie!!
Hoewel jullie figuur wel heel mooi is met zo'n bol buikje erboven(en mooie jurken ja!)
Deal!quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:29 schreef Suikertante het volgende:
En crash. Ik red het nu niet meer, moet zo de winkel openen. Ik kom binnenkort weer met een foto update, beloofd
Misschien wel morgen, kunnen we vergelijken Spirit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu je het zegt jaquote:
Ja, leuk is dat hè, als het voor de hele wereld duidelijk isquote:Maar ik vind het zelf ook mooi hoorIk vind het heel leuk dat je het nu echt kunt zien! Klanten in de winkel voelen zich ook ineens bezwaard als ze een stapel kleding overhandigen. Dat vind ik dan weer wat overdreven, maar wildvreemden twijfelen dus ook niet meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |