bedankt voor dit verhelderende inzichtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
het is gewoon radio, met een dj en muziek.
en ook met grappen en grollenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
bedankt voor dit verhelderende inzicht
Gr
ik vergeet de irritante reclames over kamerplantenquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:02 schreef minthy het volgende:
Jongens... Niet alles wat ik doe of zeg is dubbelzinnig bedoeld
Zijn er reclames over 3rdRock?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik vergeet de irritante reclames over kamerplanten
GA DIE FILM KIJKEN. GLOEIENDE GLOEIENDE.quote:
gaat pino ook al neuken?quote:
of cource!quote:
Veel plezier met je over, al vraag ik me wel af waarover...quote:
Hier ook!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Weekend!
Oh wacht, dat heb ik al twee weken.
Voorover kan ook nog natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel plezier met je over, al vraag ik me wel af waarover...
ja, en dan de hele pizza erin!quote:
ik maak maar grapjes hoor rockjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
GA DIE FILM KIJKEN. GLOEIENDE GLOEIENDE.
quote:
quote:
ja, morgen alweer de laatste zaterdag van het weekend.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook!![]()
Helaas zijn wel de laatste dagen aangebroken, maar goed...
Zeldzaam, maar minthy en ik waren het enorm met elkaar eens dat hij knettergek is en de NTR fijn de klaphik moet laten krijgen en elders moet gaan solliciteren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef Evertjan het volgende:
Tjibbe moet dus 3 1/2 maand weg zodat hij weer een contract kan tekenen voor 1 jaar bij de NTR?
ik word in het dagelijks leven al gepest, moet dat hier nu ook alquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik maak maar grapjes hoor rockje
moet ik je btw nog ff wat pokon gevon?
Erg jammer, maar ik heb het geaccepteerd. Best fijn, die gesprekken bij het RIAGGquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, morgen alweer de laatste zaterdag van het weekend.
je weet de verdere achtergrond niet. misschien krijgt ie wel ee nkekke salarisverhoging als ie terugkomt ofzo.....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeldzaam, maar minthy en ik waren het enorm met elkaar eens dat hij knettergek is en de NTR fijn de klaphik moet laten krijgen en elders moet gaan solliciteren.
Moet jij nou veel slikken van dat riagg?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Erg jammer, maar ik heb het geaccepteerd. Best fijn, die gesprekken bij het RIAGG
Zeker zeldzaam, ik ben nog aan het bijkomen...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeldzaam, maar minthy en ik waren het enorm met elkaar eens dat hij knettergek is en de NTR fijn de klaphik moet laten krijgen en elders moet gaan solliciteren.
Yeah right in tijden van grove bezuinigingen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je weet de verdere achtergrond niet. misschien krijgt ie wel ee nkekke salarisverhoging als ie terugkomt ofzo.....
Valt mee, ik heb een vrouwelijke psychiater.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moet jij nou veel slikken van dat riagg?
gr
Flossen, dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb een vrouwelijke psychiater.
Dat is tegenwoordig, helaas, schering en inslag...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
je hoort het wel vaker tegenwoordig dat bedrijven mensen 3 maanden wegsturen en dan weer 3 keer een jaarcontract kunnen aanbieden, te triest voor woordenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je weet de verdere achtergrond niet. misschien krijgt ie wel ee nkekke salarisverhoging als ie terugkomt ofzo.....
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb een vrouwelijke psychiater.
Nope, gewoon een gevalletje Flexwet. Zo is Maricha toen ook vertrokken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Welkomquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
geen zak op tv, dus ik ga jullie vervelen deze avond
yo yoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik word in het dagelijks leven al gepest, moet dat hier nu ook al
oh, en HOI TIMOOOOO!
dat heet de flexwet....tegenwoordig is het heel lastig een contract voor onbepaalde tijd te krijgen, hoe goed je je werk ook doet..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je hoort het wel vaker tegenwoordig dat bedrijven mensen 3 maanden wegsturen en dan weer 3 keer een jaarcontract kunnen aanbieden, te triest voor woorden
Dat was een inkopper van jewelste, ik kon hem niet laten glippenquote:
I know, maar misschien dat ie daarom niet solliciteert. of dat wel doet, maar dat wij dat niet weten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nope, gewoon een gevalletje Flexwet. Zo is Maricha toen ook vertrokken.
en je hebt mij aan het lachen gemaakt dus top!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was een inkopper van jewelste, ik kon hem niet laten glippen
Neen, dat is om oerwouden te lijf te gaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh jee is Kodaline weer op de antenne?
En dat tweette ie ook met @TjibbeTjibsmatwitter:ekstraweekend twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 19:11:35Het wachtwoord is gewijzigd
reageer retweet
Zeg mag er ook wat krediet naar de voorzetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en je hebt mij aan het lachen gemaakt dus top!
Yayquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en je hebt mij aan het lachen gemaakt dus top!
Knuffel voor je voorzetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeg mag er ook wat krediet naar de voorzet
neuhquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeg mag er ook wat krediet naar de voorzet
Eindelijk een echte kerel ipv een fanta drinkerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:16 schreef Evertjan het volgende:
de echte Tjibbe dronk geen bier maar fanta
hakblok?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:17 schreef minthy het volgende:
FF duimen voor SC, hij staat voor het blok as we speak![]()
heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:17 schreef minthy het volgende:
hij gaat wellicht een mokkel uitwonen vanavond/nachtquote:
Hij heeft vanavond een tweede date met een onwijs lekker wijfquote:
maar jij bent ook nog eens online? Multitaskerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij heeft vanavond een tweede date met een onwijs lekker wijf
van Fok!???quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja mooi is dat, wel duimen maar er verder niks over horen. Ik ga dus niet duimen he.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:17 schreef minthy het volgende:
Een ander lekker wijf, SC is me veel te jongquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar jij bent ook nog eens online? Multitasker
Neen, gewoon in het wild tegengekomenquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry dat ik het wel te horen krijg... Mensen praten gemakkelijk tegen me, ik kan er niks aan doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja mooi is dat, wel duimen maar er verder niks over horen. Ik ga dus niet duimen he.
Die heeft spontaan een bloedmooie griet uit eten gevraagd. Hij rekende nergens op en vervolgens had zij wel zin.quote:
quote:
NU zelfs, ik kreeg net een Whatsappquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die heeft spontaan een bloedmooie griet uit eten gevraagd. Hij rekende nergens op en vervolgens had zij wel zin.
SC op van de zenuwen, vanavond het etentje.!!
quote:
Och de schatquote:
Ik durf hem nu niet te storen, dan flikkert van spanning zijn telefoon uit z'n klauwenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Och de schat
houd ie t een beetje vol
wens em ff succes namens mij.
okquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik durf hem nu niet te storen, dan flikkert van spanning zijn telefoon uit z'n klauwen
wie is t ? klinkt goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:24 schreef Evertjan het volgende:
lekker een vrolijk plaatje om het weekend in te luiden
Als hij is uitgeketst, dan zal ik hem namens jou de groentjens doen, goed?quote:
daarnaast denk ik niet dat zijn date het kan waarderen dat hij met foon loop te spelenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik durf hem nu niet te storen, dan flikkert van spanning zijn telefoon uit z'n klauwen
hem nu de hele avond plat whatsappen! wordt ze jaloers en biedt ze haar hele lichaam aan om hem toch te veroveren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kan er wat aan doen door het hier ook te postenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry dat ik het wel te horen krijg... Mensen praten gemakkelijk tegen me, ik kan er niks aan doen
Uitgeketstquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Als hij is uitgeketst, dan zal ik hem namens jou de groentjens doen, goed?
Tom Odell oidquote:
alle drie!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Grolsch, palm of hertog jan grand prestige?
Grolsch duh!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:25 schreef TradeMarkie het volgende:
HJ sowieso.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Datquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
daarnaast denk ik niet dat zijn date het kan waarderen dat hij met foon loop te spelen
Nee, ik val mensen sowieso al niet graag lastig maar nu al helemaal nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hem nu de hele avond plat whatsappen! wordt ze jaloers en biedt ze haar hele lichaam aan om hem toch te veroveren.
jaja, CasaRockieNova!
Ja, hoe goed ken je je broertje?!quote:
IRCquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef wolfrolf het volgende:
In het kader van romantisch
ik ben alleen dus ik ga even mijn rechterarm spieren trainen
bbl
/nick wolfrolf[fap]
Alle 3quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Toch schattig dat je volhoudtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan er wat aan doen door het hier ook te posten.
Oke, ik hou al op met zeuren.
HJ, zonder twijfelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Ken ik niet maar klonk wel goedquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef wolfrolf het volgende:
In het kader van romantisch
ik ben alleen dus ik ga even mijn rechterarm spieren trainen
bbl
/nick wolfrolf[fap]
Pino is daar niet van afhankelijk, maar hij is gewend dat ik hem normaal alles vertelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
mss moeten we een date voor Pino scoren? zodat hij niet zo afhankelijk is van andere verhalen?
hoi heb jij nog wat te doen vanavond?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
mss moeten we een date voor Pino scoren? zodat hij niet zo afhankelijk is van andere verhalen?
Die kan ik zelf wel scoren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf slaps Pino112 around a bit with a large trout
genoeg te doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoi heb jij nog wat te doen vanavond?
open anders ff een DCC chat met Pino112
Prutserquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
GADVERDAMME
of mijn oven is stuk, of ik heb de temperatuur niet ingesteld. dat ding was wel ontdooid maar verder STEENKOUD. en dat is natuurlijk niet goed voor een houtovenpizza....
Wij worden allerbeste FOK! BFF'squote:
je studententijd gemist dat je zelfs niet fatsoenlijk een pizza kunt klaarmaken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
GADVERDAMME
of mijn oven is stuk, of ik heb de temperatuur niet ingesteld. dat ding was wel ontdooid maar verder STEENKOUD. en dat is natuurlijk niet goed voor een houtovenpizza....
lieve schat, ik vreet al ruim 2 jaar bijna iedere vrijdag pizza en tot nu toe ging het iedere keer goed.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je studententijd gemist dat je zelfs niet fatsoenlijk een pizza kunt klaarmaken?
U mad bro?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik tyf die hele kutpizza wel weg en flikker en een andere in. eerst ff kijken of ie de 220graden gewoon haalt.
even met de vlakke hand aan het rooster voelen om de temperatuur te checken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik tyf die hele kutpizza wel weg en flikker en een andere in. eerst ff kijken of ie de 220graden gewoon haalt.
hellyeah! ik hou niet van koude pizza.quote:
quote:
/ignore Sirolfquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf slaps Pino112 around a bit with a large trout
goede tip! tdankquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
even met de vlakke hand aan het rooster voelen om de temperatuur te checken.
iedere vrijdag pizzaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lieve schat, ik vreet al ruim 2 jaar bijna iedere vrijdag pizza en tot nu toe ging het iedere keer goed.
en ja, de studententijd en op mezelf wonen in een ranzig studentenhuis heb ik geskipt
*voelt een jodel aan komen*quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
even met de vlakke hand aan het rooster voelen om de temperatuur te checken.
dat. en daar houd ik niet vanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:32 schreef alors het volgende:
Die Pieter ziet er zo ontzettend uit als een 8stejaars Vindi![]()
bied je jezelf aan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
iedere vrijdag pizza![]()
wordt echt tijd dat je aan de vrouw komt.
nee ik van plan eenzaam oud te worden met katten, een schommelstoel en een breiwerkje. De schommelstoel heb ik al.quote:
dan is ie warmquote:
Beetje weinig tiet, verder wel nicequote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kreeg een vakantiefoto van mijn goede vriendin Jessica
[ afbeelding ]
Ze schreef "LOL OMG and to think I was pregnant twice!!!"
dat is helemaal niet nodig. ik offer me graag op. en anders ga ik gezellig naast je wonen en kom ik kopjes suiker lenenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee ik van plan eenzaam oud te worden met katten, een schommelstoel en een breiwerkje. De schommelstoel heb ik al.
mag ik dat stiekem zielig vinden?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe harder hij jodelt, hoe heter het is
geldt dat ook voor vrouwen? hoe heter ze is, hoe harder ze jodelt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe harder hij jodelt, hoe heter het is
Niet doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
oh, de oven is heet. blijkt dat de ander pizza 10min moet ontdooien. nee, het zit me niet mee vanavond. ik denk dat ik morgen ga suicideren
Ja hoor, bij dezen heb je gescoord op de sympathie-ladder van Rockquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mag ik dat stiekem zielig vinden?
Laat je in TRU wel even weten hoe het was/is ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
oh, de oven is heet. blijkt dat de ander pizza 10min moet ontdooien. nee, het zit me niet mee vanavond. ik denk dat ik morgen ga suicideren
zo erg is het toch niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
doe ik ook niet. 1 halfzachte poging in mn leven is wel voldoende vind ikquote:
in wattes?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:37 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Laat je in TRU wel even weten hoe het was/is ?
Neen. Ik kan niet jodelen en met warm worden heb ik geen moeite...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geldt dat ook voor vrouwen? hoe heter ze is, hoe harder ze jodelt?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe ik ook niet. 1 halfzachte poging in mn leven is wel voldoende vind ik
En hoe oud ben je nu?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee ik van plan eenzaam oud te worden met katten, een schommelstoel en een breiwerkje. De schommelstoel heb ik al.
kak, die snapte ik pas toen minthy lachte. zal wel door de honger komenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zo erg is het toch niet.
Ff wachten nog...
is alweer 10jaar geleden hoorquote:
geestelijk, lichamelijk, hoe ik mij voel of wat mijn paspoort zegt?quote:
twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 19:38:38Sander en ik staan op 9gag of zoiets? Wie kent dat? http://t.co/RDc8yW5F #jongstebejaardevannederland #hipster #klusjesmannen reageer retweet
als het zo erg met je is bak ik wel een pizzatje voor je!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kak, die snapte ik pas toen minthy lachte. zal wel door de honger komen
allemaal graag!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
geestelijk, lichamelijk, hoe ik mij voel of wat mijn paspoort zegt?
Toch stemt het mij wat somber. Kan niet zo goed tegen dat soort dingen..quote:
doe je hem wel in een thermobox? en dan in de trein naar Leeuwarden zetten. pik ik em wel opquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als het zo erg met je is bak ik wel een pizzatje voor je!
Alle vier graagquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
geestelijk, lichamelijk, hoe ik mij voel of wat mijn paspoort zegt?
kunnen we bij het monument op de dijk meeten?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe je hem wel in een thermobox? en dan in de trein naar Leeuwarden zetten. pik ik em wel op
stopt daar een bus?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
kunnen we bij het monument op de dijk meeten?
je voelt je 40, bent geestelijk 4, in je paspoort staat 22 en je bent lichamelijk 25?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
doe ik het lekker in willekeurige volgorde!![]()
25, 40, 22, 4
dat durf ik je niet te zeggen. Wel een skoda met pizzaquote:
1 van de 4 goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je voelt je 40, bent geestelijk 4, in je paspoort staat 22 en je bent lichamelijk 25?
Maroon5, Train...is het knuffelrockuur ofzo?
ja, daar heb ik niks aan als ik er niet kan komen....er moet een bus stoppen....maar de 10min zijn bijna om. ik red me wel denk ik. en dank voor je aanbodquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat durf ik je niet te zeggen. Wel een skoda met pizza
Paspoort: 22quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
doe ik het lekker in willekeurige volgorde!![]()
25, 40, 22, 4
dat vind ik genoeg reden om met me te trouwen maandagquote:
Je zou het ook nog echt doen, geloof ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat durf ik je niet te zeggen. Wel een skoda met pizza
ook 1 van de 4 goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Paspoort: 22
Lichamelijk: 40
Geestelijk: 25
Voelt je: 4
This post is worthless without picsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ook 1 van de 4 goed
trouwens lichamelijk is niet hoe ik eruit zie he, dan kan ik namelijk wel doorgaan voor 17. Nog geen rimpeltje te bekennen enzo. Langleve genen die je er jonger uit laten zien dan je eigenlijk bent.
Veel plezier, jong!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:46 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga iets van een nieuwjaarsborrel doen, tot later vanavond![]()
Daag Pino!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:46 schreef Pino112 het volgende:
ik heb dat ook, niemand geeft me 64quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ook 1 van de 4 goed
trouwens lichamelijk is niet hoe ik eruit zie he, dan kan ik namelijk wel doorgaan voor 17. Nog geen rimpeltje te bekennen enzo. Langleve genen die je er jonger uit laten zien dan je eigenlijk bent.
Zoepn en an hoes an kroepn veel plezierquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:46 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daag Pino!doe de groetjes aan de rest!
zuip ze!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:46 schreef Pino112 het volgende:
ik ben er gek zat voor jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Je zou het ook nog echt doen, geloof ik
laterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:46 schreef Pino112 het volgende:
Tof, de wereld heeft een gebrek aan mensen die ergens gek genoeg voor zijnquote:
oh, die ken ik wel van naam. maar dit is niet helemaal mijn muziekquote:
Quote die tweet eens hier?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:53 schreef Evertjan het volgende:
Domien vind dat je niet negatief mag doen over het feit dat Tjibbe geen vast contract krijgt
die is al verwijderd door Domien...quote:
hij heeft hem weggehaaldquote:
Hehe en die van Roos dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij heeft hem weggehaaldRoos had commentaar op de NTR en Domien gelijk dat je dat soort dingen niet in het openbaar mag zeggen enzo
wat een onzinquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij heeft hem weggehaaldRoos had commentaar op de NTR en Domien gelijk dat je dat soort dingen niet in het openbaar mag zeggen enzo
Wat een janksnor. Broekiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
chanant bedoel je zekerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een janksnor. Broekie
Die shit moet weldegelijk in het openbaar geroepen worden. Het is ronduit genant
Link is doodquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:01 schreef Evertjan het volgende:
https://twitter.com/Domien/status/287270060731559937
bierquote:
copypasta: Domien Verschuuren @Domienquote:
eenschquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Bureau sport is trouwens wel een ok programma
dan ga eens naar de winkelquote:
ik moest aan der Rudy denkenquote:
jij moet echt aan de vent...alleen thee...op z'n minst ook Shandy en Cherrycoke!quote:
pizza!quote:
boem 1-1quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij moet echt aan de vent...alleen thee...op z'n minst ook Shandy en Cherrycoke!
neenee, 1+1, maakt samen 2quote:
hebben ze daar geen leuke stagiair voor?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:08 schreef Sirolf het volgende:
Dus... Pieter RENT de studio uit, op weg naar de redactie om de post te halen.
Waarom een stagiair betalen als je normaal gesproken een Tjibbe hebt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hebben ze daar geen leuke stagiair voor?
kattenmens. ik ben geen liefhebber van honden. was er zelfs bang voor, maar dat is weggezakt. heb nog wel een tyfushekel aan hondenstront. de baasjes die dat niet opruimen mogen ze wat mij betreft naar een gevangenis sturen waar ze 24/7 de natteneuzenshow moeten kijken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ben je een honden of katten mens?
dat wordt niets, want ik ben gek op hondenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kattenmens. ik ben geen liefhebber van honden. was er zelfs bang voor, maar dat is weggezakt. heb nog wel een tyfushekel aan hondenstront. de baasjes die dat niet opruimen mogen ze wat mij betreft naar een gevangenis sturen waar ze 24/7 de natteneuzenshow moeten kijken.
nee, idd. dat wordt niks. maar ik hoop wel dat je de hontenstrond opruimt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dat wordt niets, want ik ben gek op honden
tuurlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, idd. dat wordt niks. maar ik hoop wel dat je de hontenstrond opruimt.
Beter uit je doppen kijken in het vervolgquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, idd. dat wordt niks. maar ik hoop wel dat je de hontenstrond opruimt.
Dat vind ik niet zo heel vreemdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond een pizza gegeten met 20.000 kappertjes. Ik heb DORST.
Ik ook nietquote:
het is donker, de straat is slecht verlicht, het regent en ik heb haast.....nee, die hondenbezitters moeten die stront gewoon opruimen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Beter uit je doppen kijken in het vervolg
en je haar is ook meteen geknipt!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond een pizza gegeten met 20.000 kappertjes. Ik heb DORST.
namens de hondenpoephaters: bedankt!quote:
Dan nog, hoeveel weken is het geleden?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is donker, de straat is slecht verlicht, het regent en ik heb haast.....nee, die hondenbezitters moeten die stront gewoon opruimen.
daarbij zijn de honden van mijn ouders opgevoed. Doen het minstens 2 meter van de stoep aan de slootkant.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
namens de hondenpoephaters: bedankt!
tijdens SR, de 1e dag ofzo....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan nog, hoeveel weken is het geleden?
heel goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
daarbij zijn de honden van mijn ouders opgevoed. Doen het minstens 2 meter van de stoep aan de slootkant.
het is gewoon schijtirritant, terechte klacht dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan nog, hoeveel weken is het geleden?
ik ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
laten we weer on topic gaan:
Michiel heeft wel bier
ach wat heet ontopic.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
laten we weer on topic gaan:
Michiel heeft wel bier
in overvloedquote:
zo, fixedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:19 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb bier. en ik heb nooit Monster Khaos.
Laat het los, iedereen trapt wel eens ergens inquote:
quoteverneukerquote:
lieten de honden het maar op de juiste plek los, in een hondentoiletpot! nee, hondenpoep is echt 1 van mijn grootste ergernissen. en je weet dat ik een heel opgeruimd, zonnig mens benquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat het los, iedereen trapt wel eens ergens in
quote:
sorry meesteresquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
en toen was het genoeg over hondenpoep!
laten we het hebben over bomen!
Kattenstront, ook leuk als je in de tuin bezig bentquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
en toen was het genoeg over hondenpoep!
laten we het hebben over bomen!
Je kan me de boom inquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Geen zin om daar nu over te bomen hoor
wrm verwachtte ik ergens dit antwoord?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Kattenstront, ook leuk als je in de tuin bezig bent
Geen idee, ik word voorspelbaar denk ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wrm verwachtte ik ergens dit antwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |