bedankt voor dit verhelderende inzichtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
het is gewoon radio, met een dj en muziek.
en ook met grappen en grollenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
bedankt voor dit verhelderende inzicht
Gr
ik vergeet de irritante reclames over kamerplantenquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:02 schreef minthy het volgende:
Jongens... Niet alles wat ik doe of zeg is dubbelzinnig bedoeld
Zijn er reclames over 3rdRock?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik vergeet de irritante reclames over kamerplanten
GA DIE FILM KIJKEN. GLOEIENDE GLOEIENDE.quote:
gaat pino ook al neuken?quote:
of cource!quote:
Veel plezier met je over, al vraag ik me wel af waarover...quote:
Hier ook!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Weekend!
Oh wacht, dat heb ik al twee weken.
Voorover kan ook nog natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel plezier met je over, al vraag ik me wel af waarover...
ja, en dan de hele pizza erin!quote:
ik maak maar grapjes hoor rockjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
GA DIE FILM KIJKEN. GLOEIENDE GLOEIENDE.
quote:
quote:
ja, morgen alweer de laatste zaterdag van het weekend.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook!![]()
Helaas zijn wel de laatste dagen aangebroken, maar goed...
Zeldzaam, maar minthy en ik waren het enorm met elkaar eens dat hij knettergek is en de NTR fijn de klaphik moet laten krijgen en elders moet gaan solliciteren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef Evertjan het volgende:
Tjibbe moet dus 3 1/2 maand weg zodat hij weer een contract kan tekenen voor 1 jaar bij de NTR?
ik word in het dagelijks leven al gepest, moet dat hier nu ook alquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik maak maar grapjes hoor rockje
moet ik je btw nog ff wat pokon gevon?
Erg jammer, maar ik heb het geaccepteerd. Best fijn, die gesprekken bij het RIAGGquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, morgen alweer de laatste zaterdag van het weekend.
je weet de verdere achtergrond niet. misschien krijgt ie wel ee nkekke salarisverhoging als ie terugkomt ofzo.....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeldzaam, maar minthy en ik waren het enorm met elkaar eens dat hij knettergek is en de NTR fijn de klaphik moet laten krijgen en elders moet gaan solliciteren.
Moet jij nou veel slikken van dat riagg?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Erg jammer, maar ik heb het geaccepteerd. Best fijn, die gesprekken bij het RIAGG
Zeker zeldzaam, ik ben nog aan het bijkomen...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeldzaam, maar minthy en ik waren het enorm met elkaar eens dat hij knettergek is en de NTR fijn de klaphik moet laten krijgen en elders moet gaan solliciteren.
Yeah right in tijden van grove bezuinigingen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je weet de verdere achtergrond niet. misschien krijgt ie wel ee nkekke salarisverhoging als ie terugkomt ofzo.....
Valt mee, ik heb een vrouwelijke psychiater.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moet jij nou veel slikken van dat riagg?
gr
Flossen, dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb een vrouwelijke psychiater.
Dat is tegenwoordig, helaas, schering en inslag...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
je hoort het wel vaker tegenwoordig dat bedrijven mensen 3 maanden wegsturen en dan weer 3 keer een jaarcontract kunnen aanbieden, te triest voor woordenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je weet de verdere achtergrond niet. misschien krijgt ie wel ee nkekke salarisverhoging als ie terugkomt ofzo.....
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb een vrouwelijke psychiater.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |