ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Is dit wat voor je?
Dit is de link naar mijn 56 spulletjes
[ afbeelding ]
Je hebt DMquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:15 schreef ohnee het volgende:
[..]
ziet er leuk uit. Past dir nog door de brievenbus? (anders in 2en versturen eventueel?) en wat voor prijs heb je in gedachten ??
Danic, heb het gevonden hoor. Vind je rode setje leuk maar wacht eerst even antwoord van Isis af. :
Wat is je smaak?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef mrien het volgende:
Ik zoek pyama's in maat 98/104 voor een jongen
prima, ik hoor het wel als je ergens interesse in hebt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:15 schreef ohnee het volgende:
[..]
ziet er leuk uit. Past dir nog door de brievenbus? (anders in 2en versturen eventueel?) en wat voor prijs heb je in gedachten ??
Danic, heb het gevonden hoor. Vind je rode setje leuk maar wacht eerst even antwoord van Isis af. :
Zal vandaag even voor je kijken. Heb zat pyjama's alleen de kids doen ze altijd uit 's nachts want vinden het te warm (zelfs midden in de winter)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:37 schreef mrien het volgende:
[..]
Voertuigen doen het altijd goed bij hem
De uiltjes, zwarte romper, hemapak en JNY (als kz niet geïnteresseerd is) graagquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:48 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb nog een paar dingetjes!!
Smafolk roze uiltjes maat 68 ¤ 9,-
[ afbeelding ]
Name it zwarte romper maat 68 ¤ 2,- (nooit gedragen)
[ afbeelding ]
Lekker warm pak hema maat 68 ¤ 5,-
[ afbeelding ]
Gmk olijf korte mouwen maat 62-68 ¤ 5,-
[ afbeelding ]
Tuinbroek Nijntje maat 68 ¤ 5,-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rompers hema maat 62-68 ¤ 2,- p.s.
[ afbeelding ]
Zacht broekje maat 68 ¤ 2.-
[ afbeelding ]
100% wollen tuinbroek van Disana, nieuwstaat, maat 62-68 ¤ 15,-
[ afbeelding ]
Setje Maxomorra, maat 62-68 ¤ 7,50
[ afbeelding ]
Jumpsuit JNY maat 68 ¤ 9,-
[ afbeelding ]
Jumpsuit imps&elfs (achterop staat finally arrived) maat 68 ¤ 7,50
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ophelia hij is voor jou
Durf het even niet aan ivm groeispurt. Past ze het misschien nog 2 weken, zo zonde
Neem jij hem maar, Hema valt wat groot natuurlijk dus dat zal misschien niet meer uitkomen qua seizoen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:07 schreef Mineola het volgende:
Crap, ophelia, je bent me voorik wilde ook dat hemapak!
Okquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:10 schreef Gerberaatje het volgende:
Ok, Hema pak voor Mineola, rest voor Ophelia.
Doen jullie even een pm met jullie adres? Ik ga vanmiddag nog naar de bus (volgende week teveel werken dus geen tijd dus ik doe het nu gelijk)....
Haha, ik dacht hetzelfde, weet niet of 68 nog gaat passen. Maar lief van je! Tenzij er iemand anders is die m ook wil hebben en wel zeker weet dat-ie past, neem ik m dan graag over gerberaatje!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Neem jij hem maar, Hema valt wat groot natuurlijk dus dat zal misschien niet meer uitkomen qua seizoen.
Ik heb nog lichtblauwe leren slofjes van boumy.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:10 schreef Mineola het volgende:
Iemand nog babyslofjes in de aanbieding voor een jochie van bijna drie maanden?
Heb je een linkje/fotootje misschien?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:21 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik heb nog lichtblauwe leren slofjes van boumy.
Ik!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:34 schreef mikoxx het volgende:
Ohh, iemand wou een foto van een puzzel zien, maar wie was dat ook alweer???
Zou je hem eens willen meten? Ik ben namelijk met mijn man in conclaaf voor de peuterversie en omdat je twijfelt...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:45 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb ng een Deryan tent te koop! In nieuwstaat.. Het is volgens mij de baby versie (opent van boven) met matje erbij (niet dik ik raad aan een matje erbij te kopen)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2013 21:31:19 ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:31 schreef Poesopstokje het volgende:
Wie van jullie kan er nog een kolf gebruiken?
Heb de Philips Avent Isis IQ te koop, zowel de elektrische als handkolf.
[ afbeelding ]He, wat woon jij in de buurt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Fuk. Echt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jaja! Hadden we het eerder over gehad, ik kom uit jouw dorp
http://www.boumy.nl/collection/babyslofjes-0-tot-2-jaar/turquoisequote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:29 schreef Mineola het volgende:
[..]
Heb je een linkje/fotootje misschien?
quote:Op zondag 6 januari 2013 03:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Fuk. Echt?
Ik wil mn geheugen terug![]()
Sorry..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog een Esprit vest liggen, donkerbruin. Maat 92 maar het valt wat groter. Harry verzuipt erin omdat hij zo tenger is. Ik weet niet of jouw mannetje wat steviger is? Het is namelijk echt een tof vest.quote:Op zondag 6 januari 2013 08:19 schreef mrien het volgende:
Vesten maat 86 zijn echt te klein nu, heeft iemand nog wat leuks liggen in maat 92 of 98?
Hij is niet heel smalletjes volgens mijquote:Op zondag 6 januari 2013 09:42 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb nog een Esprit vest liggen, donkerbruin. Maat 92 maar het valt wat groter. Harry verzuipt erin omdat hij zo tenger is. Ik weet niet of jouw mannetje wat steviger is? Het is namelijk echt een tof vest.
Zal ik zo even maken als ik klaar ben met voedenquote:Op zondag 6 januari 2013 10:11 schreef mrien het volgende:
[..]
Hij is niet heel smalletjes volgens mij
Heb je een foto?
Ik heb hem toen volgens mij aan popples verkocht. (prachtige kleur)quote:Op zondag 6 januari 2013 18:17 schreef Poppedein het volgende:
Dat was de rechter Lodger Wrapper
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft Vrouwtje Theelepel die destijds van mij overgenomen (maar er staat me ook iets van bij dat ze die later weer in V&A heeft gegooid)
Beidequote:Op zondag 6 januari 2013 18:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mrien, ik Heb nog wel wat 92/98 spul. Zoek je alleen vesten of ook longsleeves?
Prima!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:40 schreef mrien het volgende:
[..]
Beide
Ben benieuw wat je hebt! Zit vast wel wat voor ons tussen
Asyniur, op de foto vind in hem niet echt wat, sorry! Bedankt voor het opzoeken en de foto
Die is echtquote:Op maandag 7 januari 2013 13:06 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft iemand deze :[ afbeelding ] nog ergens in een doos op zolder liggen in maat 74 ?
Hij wordt haar te klein![]()
Hmm, die zijn mij iets te lichtblauw... Ik sla even over, maar toch bedankt.quote:Op zondag 6 januari 2013 08:08 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
http://www.boumy.nl/collection/babyslofjes-0-tot-2-jaar/turquoise
quote:Op maandag 7 januari 2013 14:13 schreef Mineola het volgende:
[..]
Hmm, die zijn mij iets te lichtblauw... Ik sla even over, maar toch bedankt.
Nog nietquote:Op maandag 7 januari 2013 14:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ga je 'm in verkoop gooien dame?
hahaha !quote:Op maandag 7 januari 2013 14:13 schreef laziness het volgende:
Haha grappig. Ik schuw geen drukke prints maar dit vind ik drie keer niks.
Oh wacht niet het kleertjestopic
daar hoopte ik ook op haha maar helaas.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ga je 'm in verkoop gooien dame?
en ook in het roze....maar dat wil je niet?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nog niet![]()
We willen een tweede
baby dus
ps. Hij is als tshirt nog wel te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |