Ik had niet moeten zeggen dat iedereen kan flippen maar per definitie ontkennen dat het jezelf kan overkomen is dwaas. Met flippen bedoel ik niet meteen overgaan tot moord of verkrachting maar er kan een waas voor de ogen komen, maf is datquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Opgebaarde heeft het niet over zijn buurman gehad, maar over iedereen. Dat iedereen zo kan flippen. En ik zeg van niet.
Riiiiight. Leg mij maar woorden in m'n mond.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij weet zeker dat jouw buurman nooit zal doorslaan?
Zonder evt moord ofzo, maar je weet dat ie never nooit zal flippen?
Knap!
Jank, jank.quote:Volgens de officier heeft S. heel veel schokkende foto's niet gezien en hadden deze gebruikt kunnen worden om het geheugen van de verdachte op te frissen. 'S. verklaart dat hij last heeft van nare dromen en dat hij er tegenop ziet om de foto's te zien.'
Precies, nou even doen alsof het redelijk normaal is zegquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Riiiiight. Leg mij maar woorden in m'n mond.Jij zegt: 'al ken je iemand nog zo lang, je weet 't niet'. Ik weet het - heel simpel - wel en dan betrek ik het op verkrachting en moord want daar gaat het hier over. Waarom op een buurman betrekken?
Mensen kunnen flippen, logisch, maar flippen op deze manier? Daar is wel wat verkniptheid voor nodig.
Ja, wtf, man.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jank, jank.
Natuurlijk moet hij die foto's zien!
quote:De vader en de broer hebben de foto's wel gezien en hebben nog veel vragen, stelt de officier. Hij vraagt zich af waarom S. die foto's niet wil zien om meer duidelijkheid te kunnen geven.
Zoals opgebaarde al zei en zegt, hij bedoelde niet per definitie met moord oidquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Riiiiight. Leg mij maar woorden in m'n mond.Jij zegt: 'al ken je iemand nog zo lang, je weet 't niet'. Ik weet het - heel simpel - wel en dan betrek ik het op verkrachting en moord want daar gaat het hier over. Waarom op een buurman betrekken?
Mensen kunnen flippen, logisch, maar flippen op deze manier? Daar is wel wat verkniptheid voor nodig.
Dat heeft hij bij zich gehouden als 'waarschuwende herinnering' zegt hij.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:44 schreef Fascination het volgende:
Vind het wel vreemd dat hij in paniek Marianne wurgt en de keel doorsnijdt, maar niet het mes weggooit of iets dergelijks. Dat zou je dan in paniek doen, lijkt me.
"Ik zie er tegenop om...".quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jank, jank.
Natuurlijk moet hij die foto's zien!
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat heeft hij bij zich gehouden als 'waarschuwende herinnering' zegt hij.
En om zich niet verdacht te maken bij zijn vader en echtgenote.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
quote:Jasper S.: "Ik heb 3 x gesneden en toen haar hoofd laten vallen. Ik hoorde bloed lopen
Kan me goed voorstellen dat hij niet alles meer weet, maar misbruikt het nu ook ja...quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:48 schreef Qwea het volgende:
Jeeezus ik zat ff die liveblog op nu.nl te lezen, maar wat een figuur. Tampon verwijderd, delen die hij zich niet kan herinneren, right, sure. Not buying it.
Ja, maar ook omdat het natuurlijk op zou vallen als hij zijn mes na 27 jaar ineens kwijtraakt terwijl ze net een meisje met doorgesneden keel hebben gevonden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Twitter Telegraafquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Adolecene, hoe kom je aan die quote? Staat niet op nu.nl.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Adolecene, hoe kom je aan die quote? Staat niet op nu.nl.
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 28-03-2013 om 14:51:54Jasper S.: "Ik heb 3 x gesneden en toen haar hoofd laten vallen. Ik hoorde bloed lopen." #Vaatstra reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |