SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
youtube?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:15 schreef charmed_angel het volgende:
Waar kan ik een geluidbestandje uploaden
en photobucket misschien wel?![]()
Fotoalbum is af![]()
Eng veel foto's en maar bar weinig van mij
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Good busy!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb mijn huishoudelijke plicht ook weer gedaan, alleen nog koken vanavond![]()
mag op cursus
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik vond die van Roy leuker. Maar ik wilde de lapo niet.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Mede treinganger.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:15 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, in de trein met Chicken Bacon Melt broodje
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Fotoalbum is af![]()
Eng veel foto's en maar bar weinig van mij![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
youtube?
en photobucket misschien wel?![]()
Lokaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik stem voor de wolven en uilenbeeldjes, dan jaag je al je gasten de stuipen op het lijf als ze je vanuit elke hoek aanstaren
Daar heb je een punt, maar ik heb liever dat bezoek zich wel thuis voelt eigenlijk
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Fotoalbum is af![]()
Eng veel foto's en maar bar weinig van mij![]()
![]()
Doe maar niet, jij en dood is geen goede combiquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Succesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga naar boven en een huis bouwen voor Huppel en Vinnie![]()
![]()
maar je hebt toch wel papieren zakdoekjes bij?quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ksst shoo shoo weg jij !quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Naar het Noorden, want ik zit al in het Oosten.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar je hebt toch wel papieren zakdoekjes bij?![]()
Ik geil nog steeds op Amsterdams
[b]AirwiN schreef [/b]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
quote:
Truequote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor
Niet alle accenten![]()
![]()
Ja voor ik het weet heb ik weer 3 dagen lang zo'n figuur naast me liggen en zitten.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Naar het Noorden, want ik zit al in het Oosten.. Have fun
![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Die je blauwe plekken bezorgd en je deken jat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja voor ik het weet heb ik weer 3 dagen lang zo'n figuur naast me liggen en zitten.![]()
En mn kussen jat en mn kookkunsten afzeiktquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die je blauwe plekken bezorgd en je deken jat.
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij ook.quote:
Ik zou niet durven!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah je geilt op accenten ja.quote:
Ja nou uhm, hoi dat was ik
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Hihiquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mn kussen jat en mn kookkunsten afzeikt. Heul niet, dat was een grapje
Ik heb meerdere malen gezegd dat het lekker was en toen wilde je het niet geloven
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah je geilt op accenten ja.
Ja nou uhm, hoi dat was ik
Hai![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: