Het is wat direct, maar inhoudelijk wel terecht.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hoewel ik die opmerking over die directeursfunctie wel erg bijdehand vind
Dan presenteert hij zich dus op de manier zoals hij zich ook in de winkel zou presenteren (dat hij bij de sollicitatie als een bedrijfsoverhemd zou dragen is uiteraard niet logisch). Dan geldt dat ofwel hij oprechter is (en dus eerlijker) in zijn sollicitatie dan de anderen, ofwel dat de stijl die bij de functie hoort niet past bij de andere sollicitanten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:08 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Verstrekt bedrijfsoverhemd.
Eigen blauwe of zwarte broek.
Omdat sollicteren een serieuze zaak is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:08 schreef Chahna het volgende:
[..]
Dit!
[..]
Waarom moet een sollicitant dan in pak?
Het is eerder degene die in pak komt die die indruk wekt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:11 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ga maar voor A, want B ziet dit als tussendoortje naar een fatsoenlijke baan.
Solliciteren voor Media Markt/BCC is net zo serieus als voor een AH.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Omdat sollicteren een serieuze zaak is.
Gympen en een sweater is not done.
Des te serieuzer en formeler je verwacht dat een sollicitant zich gedraagt, des te minder krijg je een goede indruk van zijn ware aard.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik ben het ook met de opmerking eens daar niet vanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:10 schreef cricket het volgende:
[..]
Het is wat direct, maar inhoudelijk wel terecht.
Mensen hebben het nooit over mij in positieve zinquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Niet op een positieve manier in dit geval
Waarschijnlijk wel, maar hangt een beetje van de winkel af. Voor een elektronicawinkel zal het over het algemeen positief zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
En dat bijdehandte/brutale is miss juist wel een goede kwaliteit voor een verkoper
Wat een onzin man, anders laat je de meeste verkopers in pak lopen. En die gast in ze normale kloffie. Ik denk dat er genoeg klanten juist naar hem gaan. Als ik een laptop ga halen en ik moet kiezen tussen een snelle jongen in mooi pak of een nerd in vlekkerig t-shirt ga ik voor de 2de. Mensen in pak hebben nogal de neiging om je onzin te verkopen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf goed verkopen, ondanks zijn uiterlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:20 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf goed verkopen, ondanks zijn uiterlijk.
Wat wil je nog meer? Je hebt iemand die een bak stront aan je verkoopt en je bent nog onder de indruk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |