Wat, wil je persé "ja, ze houdt van je!" horen ofzo?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:42 schreef MTV_ampuh het volgende:
misgunners jullie zijn alemaal jaloers
Verward? Teveel gemixte signalen nu weet je niet meer waar je achter aan moet gaan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:41 schreef Knofl00k het volgende:
kan je nagaan hoe ik me voel, ik heb het halve bedrijf de beste wensen gedaan![]()
Slet..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:57 schreef msacras het volgende:
Oh shit ik heb een stuk of 10 jongens 3 zoenen gegeven en een gelukkig nieuw jaar gewenst, moet ik nu 10 relaties aan gaan? :\
Autistquote:
Staat een PI bij hè..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Autist
Ik weet niet hoe jij bent opgevoed, maar het is niet meer dan normaal om mensen 3 zoenen op de wang te geven. Ook mannen. Maar ik val nou eenmaal niet op vrouwen dus dat hoef ik er uiteraard niet bij te zetten in dit topic.
Tja, dan kan ik er niks aan veranderen. Maar wees gerust, ik vind het vrij normaal hoor, alhoewel ik niet weet of TS er ook zo over denktquote:
Ah, das mooi haha.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, dan kan ik er niks aan veranderen. Maar wees gerust, ik vind het vrij normaal hoor, alhoewel ik niet weet of TS er ook zo over denkt
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:38 schreef MTV_ampuh het volgende:
ik stond echt verstijfd en stotterde verbaasd terug: j-ja.. j-jij ook..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |