SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja okequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar wel lief en zo
ook niet zo gek natuurlijklieve jongen dit dat
ja
ik ooklaten we op vakantie gaan
naar een warm land
Hoe ga je het volhoudenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja huilie huilie. En dan heb ik niet eens zomervakantie ofzo. Dus ik heb pas weer herfstvakantie dan. whaaat.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja oke
Chill, hoe vaak zien jullie elkaar ivm reizen?
Jaa, omg
Ibiza?
Ik zou het niet wetenquote:
Jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jouw gedachten gaan altijd op de vrije loop
nog nooit de eindbestemming gehaaldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jouw gedachten gaan altijd op de vrije loop
ooh spannondquote:
Ik hoop niksquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wie weet wat er nog meer op de vrije loop gaat
ohja dat is wel het spannendste natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee Taexon al een keer eerder gemeet
Gewoon jullie best doen om elkaar zo vaak mogelijk te zien.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nu in de vakanties wel vakermaar normaal denk ik gewoon in de weekeinden
maar ligt aan school voor mij
Ibiza klinkt goed
Het begin is een beetje spannend,maar daarna niet meer. En vooral als je gaat drinken nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja dat is wel het spannendste natuurlijk
ja preciesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon jullie best doen om elkaar zo vaak mogelijk te zien.
Als heppie gemeen doet, gewoon slaan.
Yeej, wanneer gaan we?
laat maar je snapt het nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het begin is een beetje spannend,maar daarna niet meer. En vooral als je gaat drinken niet
Sorry,dat ik niet zo slim ben als jijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
laat maar je snapt het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |