SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja okequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar wel lief en zo
ook niet zo gek natuurlijklieve jongen dit dat
ja
ik ooklaten we op vakantie gaan
naar een warm land
Hoe ga je het volhoudenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja huilie huilie. En dan heb ik niet eens zomervakantie ofzo. Dus ik heb pas weer herfstvakantie dan. whaaat.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja oke
Chill, hoe vaak zien jullie elkaar ivm reizen?
Jaa, omg
Ibiza?
Ik zou het niet wetenquote:
Jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jouw gedachten gaan altijd op de vrije loop
nog nooit de eindbestemming gehaaldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jouw gedachten gaan altijd op de vrije loop
ooh spannondquote:
Ik hoop niksquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wie weet wat er nog meer op de vrije loop gaat
ohja dat is wel het spannendste natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee Taexon al een keer eerder gemeet
Gewoon jullie best doen om elkaar zo vaak mogelijk te zien.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nu in de vakanties wel vakermaar normaal denk ik gewoon in de weekeinden
maar ligt aan school voor mij
Ibiza klinkt goed
Het begin is een beetje spannend,maar daarna niet meer. En vooral als je gaat drinken nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja dat is wel het spannendste natuurlijk
ja preciesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon jullie best doen om elkaar zo vaak mogelijk te zien.
Als heppie gemeen doet, gewoon slaan.
Yeej, wanneer gaan we?
laat maar je snapt het nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het begin is een beetje spannend,maar daarna niet meer. En vooral als je gaat drinken niet
Sorry,dat ik niet zo slim ben als jijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
laat maar je snapt het niet
Als je hem dumpt, moet je mij even bellen, komt goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja precies
maar ik kan niet zo hard slaan![]()
februari
Ach van mij mag iedereen zeuren, als diegene het echt erg vind, iedereen heeft andere waarden blabla. Als het maar niet te veel en te erg wordtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan zou ik maar niet te veel zeuren, jij hebt het zwaarder
Wie wat hoe gaan meeten?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je hem dumpt, moet je mij even bellen, komt goed
FOK! vakantie, omg omg omg
jij zegt dat het niet spannend is omdat je Taexon al hebt gemeet dus zeg ik ohja dat is wel het spannendstequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sorry,dat ik niet zo slim ben als jij
Oh zo bedoel jequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij zegt dat het niet spannend is omdat je Taexon al hebt gemeet dus zeg ik ohja dat is wel het spannendste
Jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is het kwartje gevallen ja?
Boeit mij niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat zou je erger vinden, in een clownspak door de stad lopen of met een batman pak in de les?
Wordt heppie niet jaloers als je met mij op een feestvakantie gaat?quote:
Haha, maar wat ga je dan in de zomer doen dat je geen vakantie krijgt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ach van mij mag iedereen zeuren, als diegene het echt erg vind, iedereen heeft andere waarden blabla. Als het maar niet te veel en te erg wordt
Oh dat is een geheimpjuh!
Met drank op doe ik beide zonder te schamen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat zou je erger vinden, in een clownspak door de stad lopen of met een batman pak in de les?
Ik ga werken bij de ah tot september. En als ik dan maar drie weken vakantie krijg, gebruik ik die om te gaan reizen door Europa. En dat ga ik in het voorjaar doen, omdat dat goedkoper isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, maar wat ga je dan in de zomer doen dat je geen vakantie krijgt?
Aww, beterschap!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:11 schreef 1410 het volgende:
[..]
Ja wel goed geslapen, maar wakker geworden met blaasontsteking.
inderdaadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met drank op doe ik beide zonder te schamen.
Wanneer chillen? Dan gaan we op de kerktoren staan en net doen alsof we kunnen vliegen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met drank op doe ik beide zonder te schamen.
Oh nice, backpacken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga werken bij de ah tot september. En als ik dan maar drie weken vakantie krijg, gebruik ik die om te gaan reizen door Europa. En dat ga ik in het voorjaar doen, omdat dat goedkoper is
heb je wat op of ben je altijd zo raar?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wanneer chillen? Dan gaan we op de kerktoren staan en net doen alsof we kunnen vliegen.
tot zoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:44 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, ik ga eens richting de Subway en dan het station
Uhm ja interrailen, dus met trein enzoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh nice, backpacken?
In je eentje of vrienden?
Vraag eerst TBakkert mee dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wanneer chillen? Dan gaan we op de kerktoren staan en net doen alsof we kunnen vliegen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je wat op of ben je altijd zo raar?
Ga je anders in je eentje?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Uhm ja interrailen, dus met trein enzo
Met een vriendin als die tegen die tijd nog wilt. Heb er echt zin in haha!
Ja, dm hem ff of hij hier heen wilt komen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik zie die gast nooit meer eigenlijk. Jullie wonen dichtbij toch?
Neeee in mn eentje zou ik echt niet durven! En denk dat mn ouders dat niet zo'n goed idee vinden eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga je anders in je eentje?
Klinkt spannend ja!
Heb je geen contact buiten fok om?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, dm hem ff of hij hier heen wilt komen.
doeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
doeiAnjoy-Joy en ik willen even een hartig woordje met je spreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe je dingquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Anjoy-Joy en ik willen even een hartig woordje met je spreken.
Wat ga je dan doen als het niet doorgaat?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Neeee in mn eentje zou ik echt niet durven! En denk dat mn ouders dat niet zo'n goed idee vinden eerlijk gezegd
Praat voor jezelf.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Anjoy-Joy en ik willen even een hartig woordje met je spreken.
picsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
TBakkert, anjoy-joy wil je de liefde verklaren
Ik doe niet aan incest.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
TBakkert, anjoy-joy wil je de liefde verklaren
zusje inderdaadquote:
quote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:50 schreef supersof het volgende:
Ik luister nu al ruim drie uur naar Turn Around
Als het niet doorgaat dan kijk ik of iemand anders mee wilt tijdens de zomervakantie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen als het niet doorgaat?
Het is dat ik school heb, anders zou ik mee willen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
met het mes op tafel zo zit de vork in de steel
echt vervelend, maar het werkt verslavend.quote:
Moet je toch juist niet doen bij een blaasontsteking?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:43 schreef 1410 het volgende:
[..]
Dankje, gaat al beterVeel water drinken en waterijsjes eten yay.
Bakkertquote:
lelijke UI welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:58 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Moet je toch juist niet doen bij een blaasontsteking?
ooh, jij bent jarig geweest in de tussentijd?quote:
Eh wat?quote:
Haha awhhquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Als het niet doorgaat dan kijk ik of iemand anders mee wilt tijdens de zomervakantie.
En anders ga ik vliegen naar Italië en ga ik met mn ouders en broertjes in een huisje zittenEn vliegen omdat zij met de auto gaan en ik niet op de achterbank wil zitten met mn broertjes
je bent nog niet helemaal ingeFOK!t zie ik...quote:
Zo werkt Fok!, gewoon het overgrote deel van het mannelijk geslacht negeren en dan komt het goedquote:
Ja ik heb liever dat reizen denk ik zoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha awhh
Hopelijk gaat het door dan
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Zo werkt Fok!, gewoon het overgrote deel van het mannelijk geslacht negeren en dan komt het goed
jaa preciesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
echt vervelend, maar het werkt verslavend.
Ik. Wil. Meer.
picsquote:
Kijk gewoon in het userfoto topic hier in jongquote:
Ik duim voor jequote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik heb liever dat reizen denk ik zo
Maar heb het van de week nog gevraagd aan dr en ze zei dat ze het heel graag wilde. Dus ik reken er wel op
dat vind ik engquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Kijk gewoon in het userfoto topic hier in jong
Miam bedoel je dan Miami of wat? Dan zou ik dat kiezen hehequote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik duim voor je
Ik ga in de meivakantie ergens heen met mijn ma, zit te twijfelen tussen Spanje en Miam.
Miami Beach, haha, typoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Miam bedoel je dan Miami of wat? Dan zou ik dat kiezen hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |