SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja okequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar wel lief en zo
ook niet zo gek natuurlijklieve jongen dit dat
ja
ik ooklaten we op vakantie gaan
naar een warm land
Hoe ga je het volhoudenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja huilie huilie. En dan heb ik niet eens zomervakantie ofzo. Dus ik heb pas weer herfstvakantie dan. whaaat.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja oke
Chill, hoe vaak zien jullie elkaar ivm reizen?
Jaa, omg
Ibiza?
Ik zou het niet wetenquote:
Jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jouw gedachten gaan altijd op de vrije loop
nog nooit de eindbestemming gehaaldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jouw gedachten gaan altijd op de vrije loop
ooh spannondquote:
Ik hoop niksquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wie weet wat er nog meer op de vrije loop gaat
ohja dat is wel het spannendste natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee Taexon al een keer eerder gemeet
Gewoon jullie best doen om elkaar zo vaak mogelijk te zien.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nu in de vakanties wel vakermaar normaal denk ik gewoon in de weekeinden
maar ligt aan school voor mij
Ibiza klinkt goed
Het begin is een beetje spannend,maar daarna niet meer. En vooral als je gaat drinken nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja dat is wel het spannendste natuurlijk
ja preciesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon jullie best doen om elkaar zo vaak mogelijk te zien.
Als heppie gemeen doet, gewoon slaan.
Yeej, wanneer gaan we?
laat maar je snapt het nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het begin is een beetje spannend,maar daarna niet meer. En vooral als je gaat drinken niet
Sorry,dat ik niet zo slim ben als jijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
laat maar je snapt het niet
Als je hem dumpt, moet je mij even bellen, komt goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja precies
maar ik kan niet zo hard slaan![]()
februari
Ach van mij mag iedereen zeuren, als diegene het echt erg vind, iedereen heeft andere waarden blabla. Als het maar niet te veel en te erg wordtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan zou ik maar niet te veel zeuren, jij hebt het zwaarder
Wie wat hoe gaan meeten?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je hem dumpt, moet je mij even bellen, komt goed
FOK! vakantie, omg omg omg
jij zegt dat het niet spannend is omdat je Taexon al hebt gemeet dus zeg ik ohja dat is wel het spannendstequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sorry,dat ik niet zo slim ben als jij
Oh zo bedoel jequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij zegt dat het niet spannend is omdat je Taexon al hebt gemeet dus zeg ik ohja dat is wel het spannendste
Jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is het kwartje gevallen ja?
Boeit mij niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat zou je erger vinden, in een clownspak door de stad lopen of met een batman pak in de les?
Wordt heppie niet jaloers als je met mij op een feestvakantie gaat?quote:
Haha, maar wat ga je dan in de zomer doen dat je geen vakantie krijgt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ach van mij mag iedereen zeuren, als diegene het echt erg vind, iedereen heeft andere waarden blabla. Als het maar niet te veel en te erg wordt
Oh dat is een geheimpjuh!
Met drank op doe ik beide zonder te schamen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat zou je erger vinden, in een clownspak door de stad lopen of met een batman pak in de les?
Ik ga werken bij de ah tot september. En als ik dan maar drie weken vakantie krijg, gebruik ik die om te gaan reizen door Europa. En dat ga ik in het voorjaar doen, omdat dat goedkoper isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, maar wat ga je dan in de zomer doen dat je geen vakantie krijgt?
Aww, beterschap!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:11 schreef 1410 het volgende:
[..]
Ja wel goed geslapen, maar wakker geworden met blaasontsteking.
inderdaadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met drank op doe ik beide zonder te schamen.
Wanneer chillen? Dan gaan we op de kerktoren staan en net doen alsof we kunnen vliegen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met drank op doe ik beide zonder te schamen.
Oh nice, backpacken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga werken bij de ah tot september. En als ik dan maar drie weken vakantie krijg, gebruik ik die om te gaan reizen door Europa. En dat ga ik in het voorjaar doen, omdat dat goedkoper is
heb je wat op of ben je altijd zo raar?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wanneer chillen? Dan gaan we op de kerktoren staan en net doen alsof we kunnen vliegen.
tot zoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:44 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, ik ga eens richting de Subway en dan het station
Uhm ja interrailen, dus met trein enzoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh nice, backpacken?
In je eentje of vrienden?
Vraag eerst TBakkert mee dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wanneer chillen? Dan gaan we op de kerktoren staan en net doen alsof we kunnen vliegen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je wat op of ben je altijd zo raar?
Ga je anders in je eentje?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Uhm ja interrailen, dus met trein enzo
Met een vriendin als die tegen die tijd nog wilt. Heb er echt zin in haha!
Ja, dm hem ff of hij hier heen wilt komen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik zie die gast nooit meer eigenlijk. Jullie wonen dichtbij toch?
Neeee in mn eentje zou ik echt niet durven! En denk dat mn ouders dat niet zo'n goed idee vinden eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga je anders in je eentje?
Klinkt spannend ja!
Heb je geen contact buiten fok om?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, dm hem ff of hij hier heen wilt komen.
doeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
doeiAnjoy-Joy en ik willen even een hartig woordje met je spreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe je dingquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Anjoy-Joy en ik willen even een hartig woordje met je spreken.
Wat ga je dan doen als het niet doorgaat?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Neeee in mn eentje zou ik echt niet durven! En denk dat mn ouders dat niet zo'n goed idee vinden eerlijk gezegd
Praat voor jezelf.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Anjoy-Joy en ik willen even een hartig woordje met je spreken.
picsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
TBakkert, anjoy-joy wil je de liefde verklaren
Ik doe niet aan incest.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
TBakkert, anjoy-joy wil je de liefde verklaren
zusje inderdaadquote:
quote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:50 schreef supersof het volgende:
Ik luister nu al ruim drie uur naar Turn Around
Als het niet doorgaat dan kijk ik of iemand anders mee wilt tijdens de zomervakantie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen als het niet doorgaat?
Het is dat ik school heb, anders zou ik mee willen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
met het mes op tafel zo zit de vork in de steel
echt vervelend, maar het werkt verslavend.quote:
Moet je toch juist niet doen bij een blaasontsteking?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:43 schreef 1410 het volgende:
[..]
Dankje, gaat al beterVeel water drinken en waterijsjes eten yay.
Bakkertquote:
lelijke UI welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:58 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Moet je toch juist niet doen bij een blaasontsteking?
ooh, jij bent jarig geweest in de tussentijd?quote:
Eh wat?quote:
Haha awhhquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Als het niet doorgaat dan kijk ik of iemand anders mee wilt tijdens de zomervakantie.
En anders ga ik vliegen naar Italië en ga ik met mn ouders en broertjes in een huisje zittenEn vliegen omdat zij met de auto gaan en ik niet op de achterbank wil zitten met mn broertjes
je bent nog niet helemaal ingeFOK!t zie ik...quote:
Zo werkt Fok!, gewoon het overgrote deel van het mannelijk geslacht negeren en dan komt het goedquote:
Ja ik heb liever dat reizen denk ik zoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha awhh
Hopelijk gaat het door dan
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Zo werkt Fok!, gewoon het overgrote deel van het mannelijk geslacht negeren en dan komt het goed
jaa preciesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
echt vervelend, maar het werkt verslavend.
Ik. Wil. Meer.
picsquote:
Kijk gewoon in het userfoto topic hier in jongquote:
Ik duim voor jequote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik heb liever dat reizen denk ik zo
Maar heb het van de week nog gevraagd aan dr en ze zei dat ze het heel graag wilde. Dus ik reken er wel op
dat vind ik engquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Kijk gewoon in het userfoto topic hier in jong
Miam bedoel je dan Miami of wat? Dan zou ik dat kiezen hehequote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik duim voor je
Ik ga in de meivakantie ergens heen met mijn ma, zit te twijfelen tussen Spanje en Miam.
Miami Beach, haha, typoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Miam bedoel je dan Miami of wat? Dan zou ik dat kiezen hehe
#1 zegt dat je iets?quote:
hahaha okee, dan zou ik zeker daarvoor gaanquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ooh, jij bent jarig geweest in de tussentijd?
nog gefeliciteerd!quote:
dan niet hequote:
Haha nu is er geen weg maar terugquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb maar ook een broodje gehaald,bij de Subway voor het eerst
Ro doet mee met de clubquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb maar ook een broodje gehaald,bij de Subway voor het eerst
Nu zit ik naar Italië te kijkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:05 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha okee, dan zou ik zeker daarvoor gaan
Ga naar Duitsland, bazenlandquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu zit ik naar Italië te kijken
Twijfel twijfel twijfel.
Mijn werk zit tegen over de subwayquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:11 schreef supersof het volgende:
SubwayIk mis de week toen ik het vier keer at. Waarom woon ik in een dorp die geen subway heeft
Waarom niet naar VS. Als ik die kans had zou ik dat meteen doen!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu zit ik naar Italië te kijken
Twijfel twijfel twijfel.
Stoooooop : (quote:
Ik haal altijd dezelfde... sesambrood, kaas, tomaat, sla, komkommer, ui.quote:
Veggie Delite 2,80 yeschquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik haal altijd dezelfde... sesambrood, kaas, tomaat, sla, komkommer, ui.
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik haal altijd dezelfde... sesambrood, kaas, tomaat, sla, komkommer, ui.
Mijn werk bijna, 2 minuutjes lopen haha. Maar gelukkig heb ik op werk zelf ook heel lekkere broodjes en nog gratis ook, fijn is dat hehe.quote:
Omdat Duitsers stom zijn :Squote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ga naar Duitsland, bazenland
Samen huilen : (quote:
Ik vind het zonde omdat het maar 8 dagen isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom niet naar VS. Als ik die kans had zou ik dat meteen doen!!
Oh daar zou ik echt niet aan denken hoor. Of kan je er in de zomer ook heen gaan? Dan zou ik in de zomer gaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind het zonde omdat het maar 8 dagen is
Overbodige luxe duh.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
Zou je een mobiel nou tot een primair levensbehoefte kunnen zien of een overbodige luxe?
In de zomervakantie wil ik naar Kreta(of dergelijks) met vrienden als het kanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh daar zou ik echt niet aan denken hoor. Of kan je er in de zomer ook heen gaan? Dan zou ik in de zomer gaan
Jawel, je klaagt nu erover tochquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Chinezen ook en daar hoor je mij ook niet over.
Grapje alles
Primair. Een leven zonder WhatsAppquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
Zou je een mobiel nou tot een primair levensbehoefte kunnen zien of een overbodige luxe?
Ohja, nou dan zou ik naar miami gaan hoor!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In de zomervakantie wil ik naar Kreta(of dergelijks) met vrienden als het kan
Ja, maar voor mij hoeft het niet per se.quote:
App verwijderen en opnieuw downloaden is een optie. Nadeel is dat je al je afbeeldingen en gesprekken kwijt bent.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:24 schreef Faux. het volgende:
Nu we het toch over WhatsApp hebben, ik moet er binnenkort voor gaan betalen. M'n eerste jaar is bijna om.
nee maar wel noodzakelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:24 schreef supersof het volgende:
Dus jullie vinden je mobiel even belangrijk als eten en een gezonde leefomgeving?
Ga je dood als je het niet hebt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee maar wel noodzakelijk
Die 200.000 berichten zijn me te veel waardquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:27 schreef Pecoso het volgende:
[..]
App verwijderen en opnieuw downloaden is een optie. Nadeel is dat je al je afbeeldingen en gesprekken kwijt bent.
Overbodige luxe.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
Inleveren dan maar.quote:
Het is maar ¤0,80 per jaar toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
Die 200.000 berichten zijn me te veel waard
Ja, maar dat is onmogelijk, dus het telt niet mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als ik nu onmogelijke situaties ga bedenken, ja
Naja probleem is dat je via credit card moet betalen, en drie keer raden wat Faux. niet heeft en waar de ouders van Faux. niet aan mee willen werkenquote:
Bron? Primaire levensbehoeften zijn namelijk gewoon feitelijk aan te tonen en TV en internet vallen daar verre van onderquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Overigens word TV en Internet in NL als primaire levensbehoefte gezien.
Eens.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar dat is onmogelijk, dus het telt niet mee.
Heb ik ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
Naja probleem is dat je via credit card moet betalen, en drie keer raden wat Faux. niet heeft en waar de ouders van Faux. niet aan mee willen werken
Dit dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:30 schreef supersof het volgende:
Het belangrijkste zijn de primaire levensbehoeften; daaronder verstaan we alles wat je nodig hebt om in leven te blijven. Het gaat dus om absoluut onmisbare goederen zoals: voedsel, drinkwater, een dak boven je hoofd en kleding om je te beschermen tegen de kou.
Bron: Primaire en Secundaire Levensbehoeften | Samenleving en ontwikkeling | Overige
Weet ik veel, stond in zo'n overheidsrapport dat ik 2 jaar terug las. Simpel, zonder internet krijg je geen baan en kan je je school niet fatsoenlijk doen. Aan de andere kant, mensen kunnen ook naar het buurthuis en de bieb, daar is ook TV en internet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bron? Primaire levensbehoeften zijn namelijk gewoon feitelijk aan te tonen en TV en internet vallen daar verre van onder
Oh ja? Minister had toch juist gezegd van niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Overigens word TV en Internet in NL als primaire levensbehoefte gezien.
Ik stuur wel tachtig cent plus een leuke tekening in een envelop naar dat WhatsApp-hoofdkantoor. Of zoquote:
Pfffft, slecht geschreven rapport dan, dit soort zaken (sowieso media an sich) zijn altijd secundaire behoeften. Zelfs een baan is geen primaire levensbehoeftequote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Weet ik veel, stond in zo'n overheidsrapport dat ik 2 jaar terug las. Simpel, zonder internet krijg je geen baan en kan je je school niet fatsoenlijk doen. Aan de andere kant, mensen kunnen ook naar het buurthuis en de bieb, daar is ook TV en internet.
Ik wil wel een leuke bloem voor je uitzoekenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik stuur wel tachtig cent plus een leuke tekening in een envelop naar dat WhatsApp-hoofdkantoor. Of zo
Wacht ik voel de inspiratie opkomen, momentquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik wil wel een leuke bloem voor je uitzoeken
Jij bent zelf een drol.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wacht ik voel de inspiratie opkomen, moment
Een dak boven je hoofd ook niet, toch rekenen we dat ook gewoon.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pfffft, slecht geschreven rapport dan, dit soort zaken (sowieso media an sich) zijn altijd secundaire behoeften. Zelfs een baan is geen primaire levensbehoefte
Ja maar het is dus niet primairquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dat niet maar voel me wel extreem kaal zonder
Was mis met dat?quote:
Ja, dat dan weer wel, zonder een dak boven je hoofd ben je immers dakloos en dat is geen manier van leven. Zelfs in de oertijd gebruikte men grotten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Een dak boven je hoofd ook niet, toch rekenen we dat ook gewoon.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:30 schreef supersof het volgende:
Het belangrijkste zijn de primaire levensbehoeften; daaronder verstaan we alles wat je nodig hebt om in leven te blijven. Het gaat dus om absoluut onmisbare goederen zoals: voedsel, drinkwater, een dak boven je hoofd en kleding om je te beschermen tegen de kou.
Bron: Primaire en Secundaire Levensbehoeften | Samenleving en ontwikkeling | Overige
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Een dak boven je hoofd ook niet, toch rekenen we dat ook gewoon.
Ja dat kanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja vind het wel iets wat ik altijd bij me moet hebben
quote:
Dankje dat je aanwijst wat ik net zei. Je punt?quote:
Dat een dak boven je hoofd, wel een primaire levensbehoefte is. Zie wat LompeHork zei.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dankje dat je aanwijst wat ik net zei. Je punt?
Waar ben ik overigens op dit forum beland, kut discussie
quote:
quote:
Kun je het niet via je abonnement betalen zodat het op je telefoonrekening komt te staan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
Naja probleem is dat je via credit card moet betalen, en drie keer raden wat Faux. niet heeft en waar de ouders van Faux. niet aan mee willen werken
Momentquote:
ahhaahah die moet ver weg gaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:44 schreef Faux. het volgende:
[ afbeelding ]
Tachtig cent erbij, straks telefoonnummer erop zetten en gaan met die banaan. Iemand enig idee waar het naar toe moet?
Hahaha, geweldig manquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:44 schreef Faux. het volgende:
[ afbeelding ]
Tachtig cent erbij, straks telefoonnummer erop zetten en gaan met die banaan. Iemand enig idee waar het naar toe moet?
Eerste wilde ik een hele euro doen met de melding "P.S. die twintig cent wil ik terug"quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hahaha, geweldig manen dan ook nog al dat kleingeld.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:50 schreef Faux. het volgende:
[..]
Eerste wilde ik een hele euro doen met de melding "P.S. die twintig cent wil ik terug"
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:57 schreef Ro-ald het volgende:
"Net voor het eerst een broodje gegeten,bij de Subway. Moeilijk lekker."
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:57 schreef Ro-ald het volgende:
"Net voor het eerst een broodje gegeten,bij de Subway. Moeilijk lekker."
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:50 schreef Faux. het volgende:
[..]
Eerste wilde ik een hele euro doen met de melding "P.S. die twintig cent wil ik terug"
Ik kan het adres nergens vindenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]![]()
so badass
Doe, serieus. Kunnen ze wel waarderen hopelijk
quote:
hoeveel?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Zo eindelijk een moment op de bank
'zo eindelijk een miljoen op de bank', dat las ikquote:
Promi had dat al natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
'zo eindelijk een miljoen op de bank', dat las ik
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
'zo eindelijk een miljoen op de bank', dat las ik
Hehe, dit kan nog wel 's geinig worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als het goed is;
Santa Clara, 95051
VERENIGDE STATEN
verder weet ik het nietff zoeken
mijn hersensquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja, ik weet want heb in jouw privé vliegtuig gevlogen.
Heb je het adres al?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:10 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hehe, dit kan nog wel 's geinig worden.
Ik Google, maar ik kan niets vindenquote:
ja flinke turbulentie allesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
roald heeft je flink door elkaar geschud
Nee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dacht dat mensen hier massaal met het vervoer gingen voor een bijeenkomst..?
"Vind ik leuk."quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waarom de fuck meld je alles hierBel je moeder dan of zo.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij wil gewoon aandacht, heb jij thuis problemen?
Relax manquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij wil gewoon aandacht, heb jij thuis problemen?
Wanneer heb je voor het laatst een knuffel, omhelzing of enige vorm van fysiek contact gekregen van je moeder?quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst een knuffel, omhelzing of enige vorm van fysiek contact gekregen van je moeder?
Hij is te pussy om te meeten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hij kan het niet hebben dat we gaan meeten
Geen idee, geen behoefte aan ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst een knuffel, omhelzing of enige vorm van fysiek contact gekregen van je moeder?
Wat voor fysiek contact op een knuffel/omhelzing heb jij nog meer met je moeder dan? Sla je dr op dr billetjes elke avond voor t slapen gaan?quote:
Okee!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
Prima, vermaak jeIk wens jullie veel succes en heb niks tegen uitgebreide posts hoe leuk het is, maar je hoeft niet constant te melden waar je bent of wat je aan het doen bent. Zo is dat ook weer duidelijk!
Jij kan niet normaal denken en moet rare verbanden trekken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat voor fysiek contact op een knuffel/omhelzing heb jij nog meer met je moeder dan? Sla je dr op dr billetjes elke avond voor t slapen gaan?
Haha, was een gewone vraag? Wat voor fysiek contact kan je nog meer hebben?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij kan niet normaal denken en moet rare verbanden trekken?
Owja en je moeder is een dikke zeug (hebben we de je moeder belediging ook weer gehad).
Ik sla je moeder op haar billetjesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, was een gewone vraag? Wat voor fysiek contact kan je nog meer hebben?
Het vrouwelijk geslacht is er tevreden mee, jij in tegendeel moet teren op een liefdesverklaring van een paar jaar jonger meisje op internetquote:
Ik nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Het vrouwelijk geslacht is er tevreden mee, jij in tegendeel moet teren op een liefdesverklaring van een paar jaar jonger meisje op internet
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Het vrouwelijk geslacht is er tevreden mee, jij in tegendeel moet teren op een liefdesverklaring van een paar jaar jonger meisje op internet
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wanneer moet je uit tegen oemoemenoe? Kom ik wel een keer kijkenJaaaa leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Wie zegt dat dan? 'Het vrouwelijk geslacht is er tevreden' Klopt zeker niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat je niet beter kan krijgen denk ik dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan? 'Het vrouwelijk geslacht is er tevreden' Klopt zeker niet.
Hoe weet jij dat nou bosmongool.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat je niet beter kan krijgen denk ik dan?
Is het al gezellig? Wat gaan jullie eten? Wat doen jullie nu? Wat gaan jullie zo doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |