Zoals?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Ik wil desnoods wel wat anders doen om hem over te halen
Wie is pot?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:38 schreef ook_gek het volgende:
Ze was pot, en wilde jou om turnen in een potten uiterlijk!
Kort pittig kapsel en tuinbroek!
Pfff..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kraamhulp en familie.
Nagels want je zou het kind kunnen krabben (zonder nagels ben ik gehandicapt en laat ik alles vallen).
Haren want het kind zou een haar in zn mond kunnen krijgen ofzo.
Ging mij niet omdat ze lelijk was, maar dat de beste manier om niet zo misbruikt te worden: niks uploaden. Maar inderdaad een neefje kan dat hebben gedaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook lelijke mensen hebben het recht foto's te plaatsen hoor
Misschien had ze wel een irritant neefje dat de foto heeft verspreid buiten de gewone profielsites ofzo.
ik zeg doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan met een spandoek: PELLE MOET BLIJVEN
Ik heb het nooit echt lang gehad maar ik vind bij mij tot iets over de oren wel leuker staan dan tot de net boven de schouders. Maar nu probeer ik erdoorheen te komen maar het groeit nog geen centimeter per maandquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk.
Lang haar is over het algemeen veel mooier.
Dat zou helemaal top zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien dat je hem beter kunt verrassen tijdens een training op Varkenoord.
Misschien dat er dan nog wel meer bijtekenen
Die Timur foto staat er al inquote:
Die bubblewrap? Of zijn er nog meerquote:
Maar wat jij hebt is niet écht kortquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het nooit echt lang gehad maar ik vind bij mij tot iets over de oren wel leuker staan dan tot de net boven de schouders. Maar nu probeer ik erdoorheen te komen maar het groeit nog geen centimeter per maand
Je bent gek.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar heb IK het lichaam toch niet voor
[..]
Owwwwwww
Bubblewrap? Wut?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die bubblewrap? Of zijn er nog meer![]()
Ik drink echt nooit meer
Autch, loze beloften even bewaren, is altijd leuk...quote:
De kraamhulp die vind dar het haar afgeknipt moet worden.quote:
Doelde ik niet opquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die Timur foto staat er al in![]()
De kuip gaat ook in mn album
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent gek.
Daar heb jij echt het lichaam wel voor
Nouja, mijn lengte haar valt toch nog lang niet onder halflang dus eigenlijk is het gewoon kortquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar wat jij hebt is niet écht kort. En misstaat je ook niet
.
Ik vind jouw haar niet kortquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nouja, mijn lengte haar valt toch nog lang niet onder halflang dus eigenlijk is het gewoon kort
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |