Dat SNS gaat omvallen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef arjan1212 het volgende:
Wat denken jullie wat er gaat gebeuren?
Niks is uitgesloten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:49 schreef arjan1212 het volgende:
Sns is een systeembank, dus een failliesement is uitgesloten, ruigbaard
Lijkt me heel sterk omdat die banken al hun eigen problemen hebben en niet nog zo 'bad' Bank kunnen verdragen....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Niks is uitgesloten.
SNS is de kleinste systeembank, splitsen we SNS gewoon op tussen ING, Rabobank en ABN AMRO en klaar is kees (Jan Kees de Jager misschien?)
Dan wordt SNS bank genationaliseerd, deels samengevoegd wellicht met ABN AMRO en alsnog opgeheven.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:20 schreef Taciho het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk omdat die banken al hun eigen problemen hebben en niet nog zo 'bad' Bank kunnen verdragen....
Dus jij denkt dat het aandeel nog verder naar beneden dondert?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:06 schreef arjan1212 het volgende:
Vandaag 5% eraf voor sns koers nog 1 euro is al 0,83 geweest (24 juli intraday)
Ik denk dat er bij SNS inderdaad nog aardig wat neerwaarts potentieel isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het aandeel nog verder naar beneden dondert?
Mooi. Als s_e dit zegt, all-in op SNS short.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij SNS inderdaad nog aardig wat neerwaarts potentieel is. Die komen er mijn inziens niet meer boven op. Best jammer, heb een oud collega die er onlangs is gaan werken
Mwoah, het is al een pennystock, dus ik denk dat al een groot deel van de hele slechte verwachtingen al in de prijs is verwerkt. Maar toegegeven; ik zou er geen cent in stoppen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij SNS inderdaad nog aardig wat neerwaarts potentieel is. Die komen er mijn inziens niet meer boven op. Best jammer, heb een oud collega die er onlangs is gaan werken
Een paar miljard in zo'n kleine bank? Ze kunnen de oude steun al niet eens terugbetalen. Ik zie Europa daar niet mee akkoord gaan hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:18 schreef Zihuatanejo het volgende:
De Nederlandse overheid gaat denk ik SNS redden door een paar miljard te injecteren. In eerste instantie wilt de overheid denk ik ook de andere banken ertoe dwingen geld erbij te leggen. Maar ze hebben geld nodig om hun buffers te versterken. Acht de kans klein dat SNS opgesplitst wordt tussen de andere banken, anders wordt de Nederlandse financiele sector nog meer een oligopolie, maar ja, het is de overheid he.
Fortwasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:48 schreef antfukker het volgende:
SNS gaat failliet, goede onderdelen gaan naar de overige banken en er blijft een "bad bank" gedeelte over met allerlei waardeloze shit. Beetje zoals Fortwas
Helemaal top! Ik zie SNS turbo shorts staan. Nemen we daar even een aantal van mee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:37 schreef arjan1212 het volgende:
Je kan aandelen verkopen die je niet hebt , je hebt dan wel margin nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |