Dikke prima.quote:Feyenoord is gestart met de verbouwing van het bezoekersvak in De Kuip. De club heeft daardoor, als alles volgens planning verloopt, vanaf de eerste thuiswedstrijd van de tweede seizoenshelft tegen FC Twente op 27 januari de beschikking over een flexibel uitvak. Dankzij de verbouwing kunnen de supporters van de bezoekende club te allen tijde allemaal geplaatst worden op de tweede ring van het stadion. Dit heeft als voordeel dat Feyenoord minder plaatsen als buffer hoeft aan te houden dan tot aan de winterstop het geval was. Ook kunnen alle vakken op de eerste ring en de parterretribunes na de verbouwing aan de eigen supporters verkocht worden. De verbouwing heeft consequenties voor een beperkt aantal Feyenoord-supporters op vak EE. Zij ontvangen vandaag per e-mail meer informatie over de nieuwe situatie.
Feyenoord en ook vele Feyenoord-supporters koesteren al lange tijd de wens om bij alle thuiswedstrijden van Feyenoord de supporters van de tegenpartij op de tweede ring te plaatsen. Bij de meeste wedstrijden is dit al het geval en nemen de supporters van de tegenstander plaats op vak GG. Ieder seizoen komt het daarnaast een paar keer voor dat de tegenpartij zoveel supporters meeneemt, dat vak GG niet voldoende capaciteit biedt. Een deel van de uitsupporters neemt dan plaats op de eerste ring (vak G) en zelfs op de parterre (Y2). Feyenoord dient in deze gevallen ruime buffers aan te houden en dit gaat ten koste van de capaciteit voor Feyenoord en haar supporters.
Conform de regels van de KNVB dient Feyenoord een club die daar om vraagt minimaal 1.200 plaatsen beschikbaar te stellen. Om dit aantal op de tweede ring te kunnen plaatsen is het dus noodzakelijk om de capaciteit op die plaats uit te breiden. Onderzoek heeft uitgewezen dat dit het beste kan door van vak FF een flexibel uitvak te maken. Vak FF zal om die reden dusdanig verbouwd worden dat, indien het aantal uitsupporters daarom vraagt, het vak bijgetrokken kan worden bij het bezoekersvak. Komt de tegenstander met minder supporters, dan kan vak FF aan Feyenoord-supporters verkocht worden.
Feyenoord is van mening dat bij een voetbalwedstrijd zowel supporters van de thuis- als uitploeg aanwezig behoren te zijn. Mits dit natuurlijk op een verantwoorde manier kan. Wij vinden ook dat Feyenoord dit aan haar stand verplicht is; als enige club in Nederland benutten wij dankzij onze fanatieke aanhang bij onze uitwedstrijden de bezoekerscapaciteit altijd maximaal. Wij willen dat onze supporters op een gastvrije manier worden ontvangen, omgekeerd hebben we die verplichting dus ook naar collega clubs en hun supporters.
Op voorhand biedt Feyenoord de supporters die geraakt worden met de verbouwing haar welgemeende excuses aan voor het ongemak. Via de e-mail die vandaag wordt verstuurd hoopt de club de supporters op vak EE op voorhand duidelijk te informeren. Mochten er naar aanleiding van de brief nog vragen zijn, dan zijn we uiteraard graag bereid deze te beantwoorden. Neem gerust contact op met Feyenoord Service & Tickets. Dat kan per e-mail via het reactieformulier op www.feyenoord.nl/service en telefonisch via 0900-1908 (¤ 0,15 p/m).
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 13:11:46Drukke onderhandelingen vandaag in De Kuip tussen #Feyenoord en Graziano Pellè reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:17 schreef Typisch het volgende:
Entwitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 13:11:46Drukke onderhandelingen vandaag in De Kuip tussen #Feyenoord en Graziano Pellè reageer retweet
Dat is heujlll goed nieuws.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:17 schreef Typisch het volgende:
Entwitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 13:11:46Drukke onderhandelingen vandaag in De Kuip tussen #Feyenoord en Graziano Pellè reageer retweet
Op een paar punten zijn ze het nog niet eens, maar Pelle heeft al ingestemd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:17 schreef Typisch het volgende:
Serieus? Bron?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:23 schreef E.H. het volgende:
[..]
Op een paar punten zijn ze het nog niet eens, maar Pelle heeft al ingestemd.
Nu de clubs nog dus?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:23 schreef E.H. het volgende:
[..]
Op een paar punten zijn ze het nog niet eens, maar Pelle heeft al ingestemd.
Lijkt me ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef Caland het volgende:
Als ze met Pelle praten zijn ze dus al rond met Parma.
Het hoeft niet inderdaad.quote:
Over het algemeen wel. Wat heeft het voor zin om met een speler te onderhandelen als z'n club andere gedachtes heeft.quote:
Dat kan je ook omdraaienquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Over het algemeen wel. Wat heeft het voor zin om met een speler te onderhandelen als z'n club andere gedachtes heeft.
Als je dit in de zomer had gezegd had iedereen je voor gek verklaard.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:38 schreef TC03 het volgende:
Zou toch wat zijn als Pelle definitief naar De Kuip komt.
Nicequote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:17 schreef Typisch het volgende:
hmmm vind het toch wel zonde, al die gasten op de tweede ring. Vind het juist mooi bij ons dat de uitsupporters wel gewoon dicht op het veld zitten.quote:
Enorm jammer juist. Geen interactie meer met het uitvak nu.quote:
Koopquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:04 schreef Cara het volgende:
Wat denken jullie, gokt van Geel op een jaartje extra huren of gaan we voor de koop?
Niet lullig bedoeld, maar daar hebben jullie toch geen geld voor liggen?quote:
Was hij niet bezig met een Russische club?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:17 schreef satecl het volgende:
Verhoek ook geblesseerd. R. Drenthe voor een half jaartje nemen dan maar?
Waren geruchten van nog voor de kerst. Zo te merken was daar weinig van waar, of zijn ze niet tot een akkoord gekomen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:18 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Was hij niet bezig met een Russische club?
Die gozer gaat nog geen 10 wedstrijden voor ons spelen en wordt weer transfervrij weggekicked...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:27 schreef Caland het volgende:
Goossens schijnt er ook weer langdurig uit te liggen, die man is nog blessuregevoeliger dan Sisse.
Blijkbaar wel dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:08 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar daar hebben jullie toch geen geld voor liggen?
PSV en ADO zijn toch enigen die niet in die vissenkom zitten?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Enorm jammer juist. Geen interactie meer met het uitvak nu.
Klopt. Al hebben beide clubs het dan ook niet uitverkocht omdat de vissenkom dan leeg blijft.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
PSV en ADO zijn toch enigen die niet in die vissenkom zitten?
Mooiste zou een uitvak in Engelse stijl zijn, zonder die afgrijselijke plastic wanden. Maarja, gaat nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Al hebben beide clubs het dan ook niet uitverkocht omdat de vissenkom dan leeg blijft.
Heel soms Twente ook wel.
Blijft jammer dit. De Kuip wordt door uitsupporters altijd geroemd om dat uitvak.
Vond het tegen ADO nog wel geinig met die 'waar is waldo' mutsjes van ze...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mooiste zou een uitvak in Engelse stijl zijn, zonder die afgrijselijke plastic wanden. Maarja, gaat nooit gebeuren.
Beetje jennen over en weer in altijd leuk.
Daar ben ik ergens ook wel bang voor, maar aan de andere kant heeft hij het vertrouwen en de club kent hem en andersom. Het zal iig niet nog beter worden, daar moeten we niet op hopen. Je moet realistisch zijn en zien dat het een geweldig sterke speler is met een functionele techniek, maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:43 schreef Aldo-MC het volgende:
Zal je zien dat hij straks geen bal meer raakt
Je moet niet overdrijven toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:49 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jaar eigenlijk niet zo een supportersherdenking gepland?
Alleen voor elitequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:49 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jaar eigenlijk niet zo een supportersherdenking gepland?
Gelijk doen natuurlijk.quote:Larsson hoop op stage bij Feyenoord
Henrik Larsson hoopt dat hij door Ronald Koeman uitgenodigd wordt om een stage af te werken bij Feyenoord. De oud-voetballer, die tussen 1993 en 1997 als speler actief was in Rotterdam, wil graag aan zijn trainerscarrière werken.
"Het lijkt me best interessant om daar mee te kijken. Nog niet zo lang geleden ging het niet lekker met Feyenoord, maar daar zijn ze nu weer bovenop. Ze zijn erg met de jeugd bezig. Het is leuk om daar een naar te kijken", aldus de oud-Feyenoorder tegenover Helsingborgs Dagblad.
In zijn vaderland kan de Zweed niet veel vacatures vinden. "Ik heb nog geen uitnodiging gekregen van een club als ik eerlijk moet zijn. Ik zou graag willen werken aan mijn trainingscarrière, maar wel onder bepaalde omstandigheden. Het moet wel goed voelen", aldus Larsson. "In Zweden kan ik momenteel geen baan vinden, dat is wel jammer."
Makaay en Larsson als spitsentrainer.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd.Bizarre technische staf heb je dan man.
Hoeft toch niet elk jaar een officiële herdenking te komen, zie regelmatig bloemen liggen bij zijn monument.quote:
Tering, zieke shitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Makaay en Larsson als spitsentrainer.![]()
Maar ook wel mooi als hij al met de jeugd kan meelopen. Absolute wereldster.
Is traditie aan het worden dat er buiten een herdenking ook aan de overleden supporters wordt gedacht.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hoeft toch niet elk jaar een officiële herdenking te komen, zie regelmatig bloemen liggen bij zijn monument.
BLUE MEERKATSquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen voor elite
[ afbeelding ]
Oh god, niet de elitequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen voor elite
[ afbeelding ]
Hehequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen voor elite
[ afbeelding ]
Ja held! Nu nog Bosvelt en Wonderboy oppikken.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij hebt ook whatsappjes van een zekere held ontvangen?
Lid van het eerste uur. Mail ook gemist blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:06 schreef E.H. het volgende:
[..]
Moet je lid worden van De Feijenoorder.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Lid van het eerste uur. Mail ook gemist blijkbaar.
Kan zijn zoontje gelijk meequote:
Juh, talentje! Heeft hier ook al eens stage gelopen (meerdere keren dacht ik) maar Feyenoord mag hem nog niet vastleggen omdat hij nog geen 16 is. Stond laatst ook op internet dat Feyenoord Larsson (het zoontje) en nog een talent wilden halen maar dat het niet mocht. (volgens mij was die andere een Noorse speler die 14 of 15 was en zijn pa kon hier ook werk krijgen op Varkenoord maar omdat hij nog niet oud genoeg was ging het niet door. Die jongen heeft hier ook al meerdere keren stage gelopen.quote:
Ja. Heeft al eerder stage gelopen bijFeyenoord. Maar nu willen Europese topclubs hem ook al hebben...quote:
quote:Schaken met Feyenoord mee op trainingskamp
ROTTERDAM - Ruben Schaken gaat maandag met Feyenoord mee op trainingskamp naar Marbella. De aanvaller herstelt van een operatie aan de beide liezen, die hij eind december onderging, en zal de eerste wedstrijden na de winterstop missen.
Hij gaat in Spanje individueel verder werken aan zijn herstel. ''Ik ben blij dat ik met de groep mee kan, zodat ik met onze eigen medische staf aan de slag kan en ook het groepsgevoel houd'', zei hij vrijdag op de website.
''Hopelijk kan ik dan aan het eind van het trainingskamp zeggen dat het een nuttige week voor mij is geweest.''
Schaken is positief gestemd over zijn herstel. ''Ik heb vandaag alweer binnen wat korte afstanden gelopen en dat ging allemaal heel soepel. Ook de medische staf was verrast dat het al zo goed ging. Toch is het belangrijk om de komende tijd voorzichtig te blijven.''
Schaken mist door zijn blessure waarschijnlijk de competitiewedstrijden tegen Ajax en FC Twente en het bekerduel met PSV. ''De kans dat ik op tijd fit ben voor die wedstrijden is denk ik niet zo groot, ook omdat je normaal gesproken na een blessure eerst een week volledig mee moet trainen voordat je kunt spelen.''
Blessures
Naast het goede nieuws omtrent Schaken was er vrijdag ook slecht nieuws voor trainer Ronald Koeman. Wesley Verhoek, Sekou Cissé en John Goossens kampen met een blessure, waardoor Koeman nog weinig aanvallers tot zijn beschikking heeft.
Verhoek en Cissé verlieten allebei de training van de Rotterdammers, zo meldt RTV Rijnmond. Verhoek liep een bovenblessure op, waarvan de ernst nog onduidelijk is. Cissé heeft al enige tijd te maken met enkelklachten.
Goossens heeft opnieuw last van zijn knie. De oud-speler van NEC kwam door een blessure aan hetzelfde gewricht dit seizoen alleen tijdens de uitwedstrijd van Feyenoord tegen VVV-Venlo in actie.
gooi dan nog liever die hoepelepoepie er in, of word die ook nog terug gestuurd naar city?quote:
We halen Messi maar niet man, kan alleen maar minder gaan na afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:42 schreef Maastoren het volgende:
Na zo'n seizoen als dit kan het alleen maar minder met Pelle gaan. Niet halen dus.
sowieso een stuk minder dan de pelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We halen Messi maar niet man, kan alleen maar minder gaan na afgelopen jaar.
Daarom.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
sowieso een stuk minder dan de pel
die is wel vet ja, weer ff een canvasje bestellenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft iemand die foto van de Kuip toevallig in HQ en grote afmetingen? Prachtig plaatje
M'n allereerste Europesese uitwedstrijd!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat een held is dat, Henke Larsson met commentaar van Hans v Vliet bij Bremen uit
Fernandez speelde vorig jaar een prima wedstrijd in de Arena. Kan die na Ajax nog weg nee zeker?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
gooi dan nog liever die hoepelepoepie er in, of word die ook nog terug gestuurd naar city?
De Blauwe Stokstaartquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen voor elite
[ afbeelding ]
Wow vette foto. Als je em in hq gevonden heb kan je hem dan doorsturen die is echt geweldig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft iemand die foto van de Kuip toevallig in HQ en grote afmetingen? Prachtig plaatje
Nee, ik vind een rit van ruim 2 uur voor een friendly tegen agovv toch iets te veel van het goede.quote:
Ja gofte, ga ik ook eens naar een wedstrijdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik vind een rit van ruim 2 uur voor een friendly tegen agovv toch iets te veel van het goede.
En dan ga je tegen Agovvquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja gofte, ga ik ook eens naar een wedstrijd
ik ben er yvonne, samen met limbofan!quote:
Ik heb ooit in Apeldoorn gewoondquote:
Zwaai je naar me?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:41 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ik ben er yvonne, samen met limbofan!
weet ik welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zwaai je naar me?
Ik ben die blonde, klein wijffie.
Dat zou ik juist proberen te verdringen, niet wedstrijden van die club bezoekenquote:
Ik was 12quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat zou ik juist proberen te verdringen, niet wedstrijden van die club bezoeken
Al sla je me hartstikke doodquote:
Kan me nog herinneren dat het ook een raar tijdstip was voor de zaterdag. Maar veel plezier in elk geval!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja gofte, ga ik ook eens naar een wedstrijd
Hoiquote:
Met iemand anders uit Apeldoorn, de tering zeg.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Al sla je me hartstikke dood, ik ga met iemand
Lang geleden!quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Met iemand anders uit Apeldoorn, de tering zeg.
oke, ik neem wel megafoon meequote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Al sla je me hartstikke dood, ik ga met iemand
Ik ga je morgen spotten :yquote:
Jij schatje jijquote:
Aanspreken hoor!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:52 schreef ThaTim het volgende:
Mag ik je ook aanspreken yvonne, of alleen zwaaien?
Ach kijk eens naar hun nationale team en wat dat de afgelopen 20 jaar gepresteerd heeft. Maarja als Schot zijnde zal dat Ferguson een worst wezen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:54 schreef Aldo-MC het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nsferspelletje.dhtml
Bah, waarom krijgen die Engelsen 7,5 miljoen opleidingsvergoeding en worden onze spelers voor anderhalve ton weggekaapt,
Sowieso totaal niet interessant.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:11 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ach kijk eens naar hun nationale team en wat dat de afgelopen 20 jaar gepresteerd heeft. Maarja als Schot zijnde zal dat Ferguson een worst wezen.
Dat vonden ze in Engeland ook tot de prestaties van hun nationale team achter bleven en ze tot de conclusie kwamen dat vrijwel elke speler die ook maar een beetje kan ballen uit het buitenland afkomstig is. Behalve de succes supporters is niemand daar blij mee of zie jij graag zo'n bij elkaar gekocht zooitje in de Kuip?quote:
Nou, liever niet, maar het Nederlands elftal boeit me in elk geval geen flikker als het met Feyenoord maar goed gaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:58 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat vonden ze in Engeland ook tot de prestaties van hun nationale team achter bleven en ze tot de conclusie kwamen dat vrijwel elke speler die ook maar een beetje kan ballen uit het buitenland afkomstig is. Behalve de succes supporters is niemand daar blij mee of zie jij graag zo'n bij elkaar gekocht zooitje in de Kuip?
Snap ik, maar dan moet (voor mij) het merendeel van de spelers wel van eigen bodem komen en het liefst zoveel mogelijk uit de eigen opleiding.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 05:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou, liever niet, maar het Nederlands elftal boeit me in elk geval geen flikker als het met Feyenoord maar goed gaat.
Eigen jeugd is leuk, verder maakt het mij niet uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 05:33 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Snap ik, maar dan moet (voor mij) het merendeel van de spelers wel van eigen bodem komen en het liefst zoveel mogelijk uit de eigen opleiding.
quote:Feyenoord biedt maximaal op Pelle
De leiding van Feyenoord hoopt het legioen nog voor het vertrek van de selectie naar het Spaanse Marbella de grootste verrassing van het seizoen 2012-2013 te bezorgen. De directie voert sinds gistermiddag uitgebreide onderhandelingen met de zaakwaarnemers van topscorer en spits Graziano Pelle over een langer verblijf van de Italiaan in Rotterdam.
De club doet een financieel maximale poging om hem ook los te weken bij zijn werkgever Parma. Feyenoord wil Pelle definitief overnemen van Parma en heeft daarvoor in de afgelopen weken alle informatie verzameld en wegen bewandeld die nodig zijn.
De Zuid-Europese publiekslieveling staat zelf niet onwelwillend tegenover een langer avontuur in De Kuip. Nooit eerder in zijn loopbaan is hij zo op handen gedragen als in Rotterdam en nooit eerder heeft hem dat zoveel sportief succes opgeleverd.
"Geen enkel commentaar"
Technisch directeur Martin van Geel kon nog geen indicatie geven hoe de ontwikkelingen rond Pelle gaan. ,,Ik moet daarover op dit moment zwijgen. Ik kan er geen enkel commentaar op geven, hoe graag ik dat ook zou willen’’, aldus Van Geel, die sinds zijn komst naar Feyenoord menige speler en coach (Koeman, Van Bronckhorst en Van Gastel) over de streep heeft kunnen trekken.
Pelle heeft in 15 duels 14 keer gescoord voor Feyenoord. Daarmee heeft hij de Rotterdammers aan een gedeelde derde plek geholpen en dreigt hij de vorig jaar mateloos populaire John Guidetti zelfs te gaan overtreffen.
dit wou ik net posten.quote:
heel mooi begin van het nieuwe jaar, als dit de Vrij niet over de streep trekt weet ik het ook niet meer....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:37 schreef Cara het volgende:
Zo goed als rond! We hebben hem!!! Van Geel!! Bedankt!!
Ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:24 schreef Tarado het volgende:
Maar is het nu echt rond? Behalve een heel klein kadertje in de Gazetta DS en die kop in het AD zie ik er niets over
Ikquote:
Volgens het AD is er geen investeerder nodig geweest.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:10 schreef Cara het volgende:
Komen steeds meer details naar buiten, het zou gaan om een transferbedrag van 3 miljoen. Daar heb ik zeker vrede mee. Verder vermoed ik een hand van een investeerder hier.
Nou 3 miljoen + 4 miljoen salaris zoiets, groot risico, geld krijg je er nooit voor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:10 schreef Cara het volgende:
Komen steeds meer details naar buiten, het zou gaan om een transferbedrag van 3 miljoen. Daar heb ik zeker vrede mee. Verder vermoed ik een hand van een investeerder hier.
ADquote:De Kuip zal vandaag bij de oefenwedstrijd tussen Feyenoord en AGOVV ontploffen van vreugde als Graziano Pellè het veld op wandelt. De Rotterdamse club zal voor het duel de laatste plooien met Parma gladstrijken en de Italiaanse topschutter voor de komende jaren vastleggen, meldt AD Sportwereld. En dat zal in Rotterdam ongetwijfeld reden zijn voor een klein volksfeest.
© anp.
© anp.
© epa.
Toen Graziano Pellè gisteren met zijn Italiaanse zaakwaarnemer in gezelschap van Martin van Geel de deur van een businessunit in de Kuip stevig achter zich dicht trok, werd opeens duidelijk hoe ver de Rotterdamse clubleiding de laatste weken al was gevorderd met het vastleggen van de 27-jarige spits.
Technisch directeur Van Geel kreeg tijdens de laatste maanden van 2012 toestemming van Dick van Well, de president van de raad van commissarissen van Feyenoord, om een poging te wagen Pellè los te weken bij Parma. Het nog drie jaar doorlopende contract van de spits, dit seizoen goed voor veertien competitietreffers in slechts veertien wedstrijden, moest dan wel worden afgekocht. En dat, zo was de algemene opinie, zou veel tijd kosten.
Dat Parma zoals zoveel clubs in de Serie A financiële zorgen heeft, was voor de technisch directeur van Feyenoord de opening om een brutale poging te wagen. Ook AZ krijgt immers nog ruim een miljoen euro van de wanbetalende Italiaanse club.
Pellè gaf al eerder bij de clubleiding van Feyenoord aan dolgraag in Rotterdam te willen blijven. De spits is in de Kuip bezig aan het allerbeste seizoen uit zijn loopbaan, bij de Rotterdamse fans heeft hij inmiddels een ware heldenstatus verworven.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:30 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Martin van Goud.![]()
Het beste verjaardagscadeautje van de dag, nu al.
Hij is pas 27,wat verwacht jij te betalen om iemand die al een half jaar 1 op 1 loopt en perfect in je systeem past. Wat wil je dan, weer de gok gaan nemen met een nieuwe speler voor 2 miljoen minder en maar hopen dat het weer zo geweldig uitpakt? Ik ben tevreden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou 3 miljoen + 4 miljoen salaris zoiets, groot risico, geld krijg je er nooit voor.
Ben ik wel met je eens, sowieso blijft het in het voetbal altijd een gok maar je hebt nu stabiliteit voor die positiequote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij is pas 27,wat verwacht jij te betalen om iemand die al een half jaar 1 op 1 loopt en perfect in je systeem past. Wat wil je dan, weer de gok gaan nemen met een nieuwe speler voor 2 miljoen minder en maar hopen dat het weer zo geweldig uitpakt? Ik ben tevreden.
Dank u zeer.quote:
31 in het laatste seizoen is niet te oud hoor, vind ik persoonlijk dan. Daarna moet je het natuurlijk wel per jaar gaan bekijken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een nieuwsHad liever 3 jaar gezien maar oke
Als hij er twee seizoenen achter elkaar 25 inlegt is ie straks nog voor 5 miljoen weg.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:30 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
31 in het laatste seizoen is niet te oud hoor, vind ik persoonlijk dan. Daarna moet je het natuurlijk wel per jaar gaan bekijken.
Mee eens hoor maar je gaat wss niks aan hem verdienen. Of hij moet volgend jaar weer 1 op 1 lopenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:30 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
31 in het laatste seizoen is niet te oud hoor, vind ik persoonlijk dan. Daarna moet je het natuurlijk wel per jaar gaan bekijken.
Als Feyenoord dankzij Pellè een keer de Champions League haalt de komende jaren, is die investering ook weer terugverdiend hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou 3 miljoen + 4 miljoen salaris zoiets, groot risico, geld krijg je er nooit voor.
Ja dat klinkt bekend.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Feyenoord dankzij Pellè een keer de Champions League haalt de komende jaren, is die investering ook weer terugverdiend hoor.
Nog beterquote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:44 schreef Cara het volgende:
Volgens Van Geel gaat hij minder kosten dan de genoemde 3 miljoen....... wat... Een.... Baas
2007 wilt z'n grap terug.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Feyenoord dankzij Pellè een keer de Champions League haalt de komende jaren, is die investering ook weer terugverdiend hoor.
Wij maken er hier altijd wel een sport van om op de zaken vooruit te lopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Als hij er twee seizoenen achter elkaar 25 inlegt is ie straks nog voor 5 miljoen weg.
Daarom worden jullie ook haven arbeiders en niet succesvolle economen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wij maken er hier altijd wel een sport van om op de zaken vooruit te lopen.![]()
Feyenoorder he. Positiviteit kent geen tijdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wij maken er hier altijd wel een sport van om op de zaken vooruit te lopen.![]()
Heerlijk man, hier hetzelfdequote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
Wakker worden met goed nieuws![]()
Ik hou ervan
Ja?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:44 schreef Cara het volgende:
Volgens Van Geel gaat hij minder kosten dan de genoemde 3 miljoen....... wat... Een.... Baas
Ongeveer 2 miljoen zag ik op Twitter voorbij komen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja?
In AD staat 3 miljoen.
Wat is het dan ongeveer?
Dan moet het wel waar zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ongeveer 2 miljoen zag ik op Twitter voorbij komen.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)ell%E8--update-.htmlquote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja?
In AD staat 3 miljoen.
Wat is het dan ongeveer?
Van Geel heeft zelf 2 miljoen gezegd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ongeveer 2 miljoen zag ik op Twitter voorbij komen.
Valt mee dan. Is er ook iets geregeld met AZ?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)ell%E8--update-.html
Tuurlijk, anders had hij allang gereageerd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:03 schreef Fuszy het volgende:
waar is die eigenlijk? heeft hij weer een ban te pakken?
Permban.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:03 schreef Fuszy het volgende:
waar is die eigenlijk? heeft hij weer een ban te pakken?
Die had ook voorspeld dat we poulefase CL zouden halen en vorig jaar kampioen zouden wordenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:03 schreef Typisch het volgende:
Hmf had dit al voorspeld op FOK!.
Nostrahmf
Hahahaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:03 schreef Typisch het volgende:
Hmf had dit al voorspeld op FOK!.
Nostrahmf
Ik ga niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Wat een kenkertjelekker nieuws dit, nu Stefan nog bijtekenen. Straks in De Kuip maar eens wat mensen toezingen
Stefan zei dat ie wel wou blijven. Maar hij wou eerst weten wat er gaat gebeuren met de selectie. Tekent Koeman bij? Tekenen de jochies (Boetius & Vilhena) bij? Blijft Pelle misschien nog een jaartje of komt er een nieuwe spits bij?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga niet.![]()
Als Stefan nu ook nog eens bijtekent he, oh oh oh.
Ook echt voor rond de 2 miljoen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:31 schreef Grifte het volgende:
De kans was nihil toch 2-3 weken geleden? Heeft ie anders snel omgebogen in een transfer die Martin, wat een baas.
Moet wel raar lopen wil je niet bij de top 5 eindigen dit seizoen, en die plaatsen zijn toch al een garantie voor Europees Voetbal? Enkel plaats 6 is discutabel ivm beker en play-offs dacht ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:33 schreef Dekatria het volgende:
Nu nog Europees voetbal afdwingen, dan kan je tenminste potten breken in de voorrondes.
Juist. Wat dat betreft zullen we het de komende wedstrijden zien - het aantal geblesseerden loopt ook op enzo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Moet wel raar lopen wil je niet bij de top 5 eindigen dit seizoen, en die plaatsen zijn toch al een garantie voor Europees Voetbal? Enkel plaats 6 is discutabel ivm beker en play-offs dacht ik.
Je speelt toch altijd min, 1 voorronde voor de groepsfase.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Moet wel raar lopen wil je niet bij de top 5 eindigen dit seizoen, en die plaatsen zijn toch al een garantie voor Europees Voetbal? Enkel plaats 6 is discutabel ivm beker en play-offs dacht ik.
Ja klote dat we nu juist zoveel blessures krijgen in de aanloop naar de belangrijkste periode. Gelukkig zijn het wel over het algemeen b-spelers, en niet de gangmakers van ons team.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Juist. Wat dat betreft zullen we het de komende wedstrijden zien - het aantal geblesseerden loopt ook op enzo.
Overigens, bazendoek is dit:
[ afbeelding ]
WvH en Pi-Air staan er ook op.
Waarom een topsalaris? Heeft Pelle zoveel te eisen dan? Hij is al 27 jaar en heeft nog nooit een pepernoot geraakt.... En al genoeg verdient..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook echt voor rond de 2 miljoen.Zal wel een topsalaris aan verbonden zijn maar goed.
Klopt, maar dat heet dan 'plaatsing voor Europees voetbal' aan het eind van het seizoen, of niet dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je speelt toch altijd min, 1 voorronde voor de groepsfase.
Als je de beker wint niet toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je speelt toch altijd min, 1 voorronde voor de groepsfase.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Waarom een topsalaris? Heeft Pelle zoveel te eisen dan? Hij is al 27 jaar en heeft nog nooit een pepernoot geraakt.... En al genoeg verdient..
Dan ook. Enkel de hoogstgeplaatste EL-clubs uit ENG/SPA/DUI stromen rechtstreeks in, alsmede de vaste CL-deelnemers natuurlijk.quote:
Bedankt Johan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:42 schreef Pedroso het volgende:
Pelle schiet nu alles raak wat er maar raak te schieten is. Denk niet dat ie dat gaat volhouden en zal daarna de nodige kritiek gaan krijgen.
Wat ie wel mee heeft is dat ie een prima aanspeelpunt is en een bal vast kan houden zodat ie als ie zelf minder is wel anderen beter kan laten renderen.
Maar vind hem nog steeds geen topper, kan uiteraard wel prima mee in de Nederlandse competitie,
Dus?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:42 schreef Pedroso het volgende:
Pelle schiet nu alles raak wat er maar raak te schieten is. Denk niet dat ie dat gaat volhouden en zal daarna de nodige kritiek gaan krijgen.
Wat ie wel mee heeft is dat ie een prima aanspeelpunt is en een bal vast kan houden zodat ie als ie zelf minder is wel anderen beter kan laten renderen.
Maar vind hem nog steeds geen topper, kan uiteraard wel prima mee in de Nederlandse competitie,
Jij denkt dat hij magertjes verdiende bij dhr. Scheringa die hem voor 6 miljoen binnenhaalde?quote:
Bedankt voor de bijdrage. Dat had deze topic echt even nodig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:42 schreef Pedroso het volgende:
Nee. Alleen als argument gebruiken dat hij al genoeg verdient heeft slaat nergens op, dat is geen argument. Eerder andersom, hij gaat echt niet voor minder geld voetballen nu hij op de toppen van zijn kunnen presteert.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij magertjes verdiende bij dhr. Scheringa die hem voor 6 miljoen binnenhaalde?
Hij zal bij Parma toch ook een redelijk salaris hebben verdiend, dus wel begrijpelijk dat hij er niet teveel op achteruit wilde gaan en zekerheid met de contractlengte heeft bedongenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij magertjes verdiende bij dhr. Scheringa die hem voor 6 miljoen binnenhaalde?
Daar heb je een punt. Maar ik blijf wel achter die andere punten staan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee. Alleen als argument gebruiken dat hij al genoeg verdient heeft slaat nergens op, dat is geen argument. Eerder andersom, hij gaat echt niet voor minder geld voetballen nu hij op de toppen van zijn kunnen presteert.
Prima speler en goed bruikbaar. Maar is iedereen nog zo lovend als ie een tijd niet meer scoort ?quote:
Welke punten?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar ik blijf wel achter die andere punten staan.
Dat is een 10 toch? Zit nu in de B1 dus denk het wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:50 schreef Grifte het volgende:
Heerlijk om te weten dat je weer even vooruit kan op de spitspositie. Nu de jeugd klaarstomen om zijn positie over 2-4 jaar over te nemen. Tegen die tijd is die Slabbekoorn ook wel oud genoeg of niet?
Dus? Feyenoord kan geen Benzema betalen, dan moet je het met spelers doen die niet álles beheersen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima speler en goed bruikbaar. Maar is iedereen nog zo lovend als ie een tijd niet meer scoort ?
Kan zomaar gebeuren dat in de 2e seizoenshelft de ballen net naast gaan en weinig meer gaat scoren. Hij is van origine geen goalgetter, wel een spits die anderen beter kan doen renderen.
Sissequote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu wat betere buitenspelers voor feyenoord.
Schaken en Verhoek zijn natuurlijk niets.
Hoe doet die Manu het nu bij Excelsior danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Manu, of nog tijdelijk Schaken, of aankoop/huur
Dan krijg je Boerrigter wel van ons.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boëtius is eigenlijk een rechtsbuiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ook helemaal geen kritiek dat Feyenoord hem inlijft, prima deal. Zeg alleen dat er ongetwijfeld een periode gaat aankomen dat niet iedere bal er in vlliegt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus? Feyenoord kan geen Benzema betalen, dan moet je het met spelers doen die niet álles beheersen.
Kan zijn dat het een 10 is ja, ken enkel de lovende verhalen over hem, en dat hij zo gruwelijk veel scoorde, dus nam bijna vanzelfsprekend aan dat het een spits was. Wie weet kan onze Te Vrede zich ook aan Pellè optrekken, om die rol goed te vervullen mocht hij geblesseerd/geschorst zijn, heeft er in ieder geval wel het postuur voor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is een 10 toch? Zit nu in de B1 dus denk het wel.
Dus wat probeer je nou te zeggen gozer?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb ook helemaal geen kritiek dat Feyenoord hem inlijft, prima deal. Zeg alleen dat er ongetwijfeld een periode gaat aankomen dat niet iedere bal er in vlliegt.
Een spits zal er nooit iedere wedstrijd 1 inschieten of iets dergelijks. Ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus wat probeer je nou te zeggen gozer?
Schijnt goed te spelen (bij Jong Feyenoord) en te trainen, als dat ook nog eens een aardige spits blijkt te zijn/worden zou dat echt bizar zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kan zijn dat het een 10 is ja, ken enkel de lovende verhalen over hem, en dat hij zo gruwelijk veel scoorde, dus nam bijna vanzelfsprekend aan dat het een spits was. Wie weet kan onze Te Vrede zich ook aan Pellè optrekken, om die rol goed te vervullen mocht hij geblesseerd/geschorst zijn, heeft er in ieder geval wel het postuur voor.
Tsja, Zal de trainer van Jong Feyenoord er Tevreden over zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schijnt goed te spelen (bij Jong Feyenoord) en te trainen, als dat ook nog eens een aardige spits blijkt te zijn/worden zou dat echt bizar zijn.
Typische 10, als ik mijn neef mag geloven. Beetje een Vilhena type, alleen dan nog met een zieke dribbel erbij oid. Alleen niet te vroeg juichen, een Isoufi was ook een wereldtalent.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kan zijn dat het een 10 is ja, ken enkel de lovende verhalen over hem, en dat hij zo gruwelijk veel scoorde, dus nam bijna vanzelfsprekend aan dat het een spits was. Wie weet kan onze Te Vrede zich ook aan Pellè optrekken, om die rol goed te vervullen mocht hij geblesseerd/geschorst zijn, heeft er in ieder geval wel het postuur voor.
Hij is 27 jaar en heeft nog geen pepernoot geraakt.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:06 schreef TC03 het volgende:
Wat een onzin dat er mensen zijn die zeggen dat we hier spijt van gaan krijgen als hij uit vorm raakt oid. Pelle functioneert in dit Feyenoord uitstekend en speelt al lange tijd erg goed. Dit is geen geluk of hype, Feyenoord en Pelle zijn een perfecte match. Zolang Feyenoord Pelle blijft bedienen zoals ze nu doen zal hij goed gaan spelen. Misschien raak hij idd een keer uit vorm, maar dat kan met elke spits gebeuren. Pelle past gewoon perfect bij dit Feyenoord, en daarom is dit allerminst een gok maar juist een zekerheidje.
Dus?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Hij is 27 jaar en heeft nog geen pepernoot geraakt.
Gegarandeerd een basisplaats.
Goede vraag! Hebben we hem nu 4,5 jaar, of 4? Hij is wel 32 hè, over 4 jaar...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:08 schreef Scorpie het volgende:
Wordt hij eigenlijk per direct overgenomen of pas na dit seizoen ?
Iedereen had zoiets van wtf. Behalve Hansie Hansie.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:15 schreef Haringkop het volgende:
En dan te bedenken dat mijn eerste reactie afgelopen zomer was dat we met hem 'van de regen in de drup zouden belanden'
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iedereen had zoiets van wtf. Behalve Hansie Hansie.
Beter goed gejat dan slecht bedacht, zullen ze wel gedacht hebben.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Vinden jullie het nou ook asociaal dat het ''jubileum uitshirt'' van PSV niet verschrikkelijk veel lijkt op het uitshirt van Feyenoord?
Sowieso, eerst hier die grafstemming na het aantrekken van Koeman. Pakte geweldig uit. Toen de huur van Pellè als opvolger van lieveling Guidetti, voor het merendeel weer grafstemming hier. En kijk aan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zag het wel zitten toen hoor. Beetje balletjes vasthouden, zelf rond de 10 eindigen en ook spelers als Schaken en Immers rond de 10 laten eindigen dacht ik toen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van de zomer Kalou effe losweken bij Lille, die mag daar weg.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sowieso, eerst hier die grafstemming na het aantrekken van Koeman. Pakte geweldig uit. Toen de huur van Pellè als opvolger van lieveling Guidetti, voor het merendeel weer grafstemming hier. En kijk aan.
Tijd voor de rentree van Gill Swerts
Wou godverdomme net hetzelfde posten, zat te denken aan een ex-vleugelspeler, en daarbij is hij ongelukkig daar, mag weg etc. Dat zou geil zijn manquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van de zomer Kalou effe losweken bij Lille, die mag daar weg.|
Kunnen we hem niet nu al ophalen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wou godverdomme net hetzelfde posten, zat te denken aan een ex-vleugelspeler, en daarbij is hij ongelukkig daar, mag weg etc. Dat zou geil zijn man
Uhm. Het is ook blauw. Maar verder?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Vinden jullie het nou ook asociaal dat het ''jubileum uitshirt'' van PSV niet verschrikkelijk veel lijkt op het uitshirt van Feyenoord?
Ook knoopjes bij de kraag, zelfde soort kraag. Niet dat het verder wat uitmaakt, zal wel hip zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Uhm. Het is ook blauw. Maar verder?
Dat is ook een van de redenen waarom Feyenoord geen kampioen wordt dit jaar. Te afhankelijk van Pelle.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:30 schreef Dekatria het volgende:
Wat me overigens wel zorgen baart is dat Immers en Pelle bijna alle doelpunten maken, en ondertussen beiden op scherp staan.
Dan komt hij hier wel terecht!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wow vette foto. Als je em in hq gevonden heb kan je hem dan doorsturen die is echt geweldig.
Harde onderhandelingsbaasquote:NOS: v Geel: " Pelle wordt nog een half jaar gehuurd van Parma. Daarna 4 jaar contract (tot jun 2017 dus). Voor 3 miljoen zou de transfer afgeketst zijn."
en dat anderen laten renderen is precies waarom Koeman hem in het begin wilde hebben, dat hij nu ook nog blijkt te kunnen scoren maakt hem perfect voor dit Feyenoord.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima speler en goed bruikbaar. Maar is iedereen nog zo lovend als ie een tijd niet meer scoort ?
Kan zomaar gebeuren dat in de 2e seizoenshelft de ballen net naast gaan en weinig meer gaat scoren. Hij is van origine geen goalgetter, wel een spits die anderen beter kan doen renderen.
De straatprijs viel in Rotterdam.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:52 schreef o.us2.0 het volgende:
Hoe komt Martin aan dat geld? Via Blokland? Dacht dat we helemaal niets konden aanschaffen, al was het 2 miljoen.
Internet Explorer required to watch sopcast channelsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Voor mensen die geen Eredivisie Live hebben en vanmiddag wel Feyenoord-AGOVV en daarna John Guidetti: The Goalden Year willen kijken -> http://janlul.com/veetle/
Ik kan het gewoon kijken met Firefox. Maar ik gebruik die shit toch nooit, heb EL.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:04 schreef E.H. het volgende:
[..]
Internet Explorer required to watch sopcast channels
En voor 2 miljoen, dat is echt schandalig goedkoop.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zanger Rinus schatte dat voor de kerst al goed in.
Voor hoeveel strikten de Duitsers Luc ook alweer?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
En voor 2 miljoen, dat is echt schandalig goedkoop.
Zul je zien dat Vitesse of Munstermannetje 2 miljoen voor Leerdam betaaldquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
En voor 2 miljoen, dat is echt schandalig goedkoop.
6.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Voor hoeveel strikten de Duitsers Luc ook alweer?
7 dacht ikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Voor hoeveel strikten de Duitsers Luc ook alweer?
Sjakie! Ik feliciteer jou ff persoonlijk met het aantrekken van Pelle, goede zaken doen jullie.quote:
Twente betaalde volgens mij meer dan 6 miljoen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:31 schreef Haringkop het volgende:
Psv betaalde 8/7 voor matavz, ajax 5 voor sigtorsson, fct 5 voor castaignos... -O_
Is een koopje en daar moeten ze nog de helft van aan AZ gevenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:31 schreef Caland het volgende:
Maar 2 miljoen, hoe langer ik erover nadenk... dat kan toch niet?
En allemaal veel jongerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:31 schreef Haringkop het volgende:
Psv betaalde 8/7 voor matavz, ajax 5 voor sigtorsson, fct 5 voor castaignos...
Volgens Voetbal International is AZ niet in de transfer betrokken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is een koopje en daar moeten ze nog de helft van aan AZ geven
Pelle is wel een stuk ouder dan Matavz, Sigthorsson, etc.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:31 schreef Caland het volgende:
Maar 2 miljoen, hoe langer ik erover nadenk... dat kan toch niet?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 13:35:55Opstelling Feyenoord: Mulder, Elabdellaoui, De Vrij, Mathijsen, Woudenberg, Mokotjo, Vormer, Singh, Vilhena, Te Vrede en Boetius #feyago reageer retweet
Dat kan best maar Parma is AZ nog een miljoen schuldig voor Pellèquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens Voetbal International is AZ niet in de transfer betrokken.
Dan nog, ik had eerder 3-4 miljoen verwacht. Het is vverreweg de beste spits uit de eredivisie.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Pelle is wel een stuk ouder dan Matavz, Sigthorsson, etc.
Eens kijken wat die Te Vrede er van bakt, onze volgende topspitsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:36 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 13:35:55Opstelling Feyenoord: Mulder, Elabdellaoui, De Vrij, Mathijsen, Woudenberg, Mokotjo, Vormer, Singh, Vilhena, Te Vrede en Boetius #feyago reageer retweet
overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog, ik had eerder 3-4 miljoen verwacht. Het is vverreweg de beste spits uit de eredivisie.
Leuk, zien we Te Vrede ook eens voetballen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:36 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |