En toch nog seksueel actiefquote:
OW SNAP!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch nog seksueel actief![]()
En jij?
1-0 voor Huppelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij?
Tuurlijk wel, grens opzoeken houd in dat je het maximale uit het leven haalt!quote:
Ik mag niet klagenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij?
Mja oke, maar dit ging over leeftijdenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, grens opzoeken houd in dat je het maximale uit het leven haalt!
Mjah dat wil ik niet dus dat is niet iets waar ik wakker van lig!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen
Seks is het probleem niet he.
Een relatie zien te behouden is veel lastiger
Leuke woordspeling.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dat wil ik niet dus dat is niet iets waar ik wakker van lig!!
Sex valt ook onder een relatie, sex relatiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen
Je durft gewoon nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dat wil ik niet dus dat is niet iets waar ik wakker van lig!!
Dat vereist interesse van beide kanten en tijdsinvesteringquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen
Ik durf best wel!!quote:
Ik op zich ook welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat vereist interesse van beide kanten en tijdsinvestering. Ik vind het wel relaxed alleen eigenlijk
.
Ik vind alles best! Maar vergeet je niet van mij te houden dan!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf best wel!!
Het is nu gewoon even belangrijker dat ik van mezelf ga houden voor ik me in een relatie stort!
Heel belangrijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf best wel!!
Het is nu gewoon even belangrijker dat ik van mezelf ga houden voor ik me in een relatie stort!
Elke dag een beetje meerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind alles best! Maar vergeet je niet van mij te houden dan!
Daaromquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Elke dag een beetje meer
[..]
Daarom![]()
En tot die tijd heb ik gewoon betekenisloze seks
Inderdaad!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |