Eerder omdat je valt over tumbleweedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik struikel omdat de vloer zo nat is ja
1 Cola voor ER!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Geef me bier, en ik strip wel in mijn Borat Mankini
We geven jou geen bierquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Geef me bier, en ik strip wel in mijn Borat Mankini
Smaken verschillen gelukkigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zit mobiel op het bedrijf netwerk waar zo goed als alles geblokt is. Gaat lastig worden.
Maar nee, geen graten pakhuis. Moet wel wat vlees op zitten.
Maar om dat nou een lekker wijf te noemen, nee sorry.
Kop staat me niet aan, veel te grote tiete en een slecht figuur.
Gelukkig wel jaquote:
SPOILER: nsfw = linkjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sander![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou het echt niet erg vinden als zij bij mij onder de douche kwam staanHaiSPOILER: nsfw = linkjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou het echt niet erg vinden als zij bij mij onder de douche kwam staanEven lekker inzepenSPOILER: nsfw = linkjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HA! dus je kan het welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:05 schreef ook_gek het volgende:
http://www.soepvork.nl/silvia-dimitrova-voor-ann-summers/
Doe mij liever dit dan
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
Was dat van dit jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sander![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben eindelijk de foto's van mn hyves aan het halen, ik was vergeten dat cijfertjesmeneer daar ook op stond
Ja zag dit opeens voorbij komen en is kennelijk niet geblokt, geef niet zo snel op.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HA! dus je kan het wel
Over rotkoppen gesproken![]()
De arrogantie straalt er vanaf.. en ze is wat mij betreft te mager
Blijft moeilijk he zulke dingenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben eindelijk de foto's van mn hyves aan het halen, ik was vergeten dat cijfertjesmeneer daar ook op stond
Ik moet hem nog verwijderen maar moest eerst iets hebben voor mn foto's.quote:
Ergens nog steeds onwerkelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |