Volgens het officiële (Tolkien)verhaal vergaat de blade al als hij van de eigenaar wordt afgenomen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
[..]
Heeft geen verwonding aangebracht, dus verdwijnt die niet.
Om de LotR fans te pleasen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Volgens het officiële (Tolkien)verhaal vergaat de blade al als hij van de eigenaar wordt afgenomen.
Maar goed, zoals ik al eerder zei: waarom het per se dezelfde blade moet zijn als in LotR is me niet echt duidelijk. Er zijn meerdere.
Nee, dat was van Fellowship, de Extended komt waarschijnlijk ergens in November uit.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:02 schreef wolfrolf het volgende:
Augustus!!! Stuk sneller tegenwoordig.
Ik had gelijk, vond m te lang n kinderachtig, en dat zingen...quote:Op zondag 13 januari 2013 12:16 schreef Stefan het volgende:
Had gereserveerd maar toch gecanceld, iets zegt me dat ik deze film gewoon niet leuk vind voor in de bios
Zingen is weer helemaal terug in films.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 03:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik had gelijk, vond m te lang n kinderachtig, en dat zingen...
Ja in Pitch Perfect en Les Mis, hier was het of je naar de live actionversie van Sneeuwwutje en de 7 dwergen zat te kijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zingen is weer helemaal terug in films.
quote:Op maandag 4 maart 2013 00:33 schreef Stefan het volgende:
Ja jammer, een half jaar langer wachten op de BD rip
Met die dwergen, nee, dat kan ik begrijpen.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:25 schreef ZodiaX het volgende:
Ik hoorde een boel goede verhalen erover, maar nu ik hem gezien heb viel het me een beetje tegen.
Ja, de graphics zijn geweldig, de vechtscenes prima, etc etc, maar toch mis ik iets, ik heb geen connectie met de characters in deze film.
Ja, Gandalf is prima, geen moeite mee, maar de rest.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:29 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Met die dwergen, nee, dat kan ik begrijpen.
Met Gandalf heb ik altijd een connectie, dus dat zit ook wel goed voor de volgende delen.
De draak verslaan!quote:Op maandag 4 maart 2013 02:00 schreef Stefan het volgende:
Wat miste was een doel om die groep op pad te sturen
Wat miste waren herkenbare karakters
En na 5 x de dwergen in problemen gered door gandalf wist ik t wel
Maar 't is wel hun taak!quote:Op maandag 4 maart 2013 03:42 schreef Stefan het volgende:
De dwergen de draak verslaan? Ze kunnen nog niet eens een troll verslaan met zn allen
GVDquote:Op maandag 4 maart 2013 00:32 schreef wolfrolf het volgende:
Is het hier al bekend dat deel 3 van de zomer naar December 2014 is verschoven?
http://www.hollywoodrepor(...)n-pushed-back-425499
Beornquote:Op maandag 4 maart 2013 16:19 schreef Zipportal het volgende:
Wie is dit bij Gandalf? Heb de boeken niet gelezen.
[ afbeelding ]
Beorn, de reusachtige mens die in een beer kan veranderen. Hij zal ook mee strijden in de slag van de vijf legers.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:19 schreef Zipportal het volgende:
Wie is dit bij Gandalf? Heb de boeken niet gelezen.
[ afbeelding ]
Aangezien je de boeken niet hebt gelezen en toch alles wil weten, zullen we ook vertellen wie er nog dood gaan in het boek?quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Aangezien je de boeken niet hebt gelezen en toch alles wil weten, zullen we ook vertellen wie er nog dood gaan in het boek?
Nou dan weten we dat, bedankt voor de mededeling.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:01 schreef Dagonet het volgende:
Neah, sowieso heb ik een hekel aan mensen die aan het begin al willen weten hoe het afloopt. En dan heb je in FTR ook alle spoiler!-roepers die nu opvallend afwezig zijn..
heel die "white orc" en alles er omheen zou ik er gewoon uitgeknipt hebben...quote:Op zondag 10 maart 2013 12:18 schreef Syntix het volgende:
Niemand die vindt dat die "white orc" ook net zo goed in een vampierfilm had kunnen zitten? Ik vind dat toch echt wel dramatisch slecht gedaan.
Er zijn zoveel magische ringen in Midden-aarde, Gandalf had heus wel "iets" door, hij wist echter niet dat het "de ring" was.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Had Gandalf nou door dat Bilbo de ring heeft?
Toen Bilbo dat ding snel in z'n zak stak, leek Gandalf dat te zien.
Maar in the fellowship reageerde hij weer verbaasd?
Nee, hij stoort mij totaal niet, eigenlijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:18 schreef Syntix het volgende:
Niemand die vindt dat die "white orc" ook net zo goed in een vampierfilm had kunnen zitten? Ik vind dat toch echt wel dramatisch slecht gedaan.
Wanneer komt die?quote:Op zondag 10 maart 2013 11:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de film nu 4x gezien (3x bios en 1x thuis) en ik ga hem steeds beter vinden! Erg benieuwd naar de extended cut met nog een minuut of 22 extra
Het is een late toevoeging geweest omdat men de films in 3 delen heeft verdeeld. Desondanks vond ik het wel een overtuigend karakter, al blijft het jammer om te zien dat het 100% CGI is en Azog dus ook in scènes voorkomt met live-action Orks.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:09 schreef catfish het volgende:
[..]
heel die "white orc" en alles er omheen zou ik er gewoon uitgeknipt hebben...
Vage shit inderdaad, het lijkt wel of het gebaseerd is op een kinderboekquote:Op maandag 1 april 2013 00:32 schreef VacaLoca het volgende:
2/3e van de film is het net een kinderfilm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |