goed gevondenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:14 schreef Godtje het volgende:
Kan zo in de OP![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dori lijkt eerder uit de computer te komen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:12 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Een aantal van die dwergen lijkt helaas teveel op mensen![]()
Omdat hij dan ouder is. Houdbaarheidsdatum verlopen en zo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Trouwens die "Morgul Blade" verdwijnt in Lotr deel 1 ineens in de hand van Aragorn op de weertop. Waarom gebeurd dat niet als die gasten van de council hem hebben?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Trouwens die "Morgul Blade" verdwijnt in Lotr deel 1 ineens in de hand van Aragorn op de weertop. Waarom gebeurd dat niet als die gasten van de council hem hebben?
Heeft geen verwonding aangebracht, dus verdwijnt die niet.quote:After it tastes flesh, the dagger breaks, leaving a shard of the blade in its victim. The remaining blade soon turns to dust, and the shard works its way through the body to the heart. If the shard of the blade stays in the victim for too long the victim becomes a wraith.
Dank u.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
[..]
Heeft geen verwonding aangebracht, dus verdwijnt die niet.
Nou hup.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:14 schreef Stefan het volgende:
ik heb nog 1 week de kans de film in 3D imax te kijken
Film lijkt me saai maar betaal toch vooruit voor imax 3d :quote:
Dan al! Dat is rapquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:28 schreef Roberto_BOZ het volgende:
De Bluray komt 17 maart uit in de US.
4. En ik had elders halverwege 2013 gelezen. Vandaar mijn verrassing.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |