Dit. Wanneer er meer iconische scenes in de film hadden gezeten dan slechts de Riddles-scene had die meer kans gehad.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:49 schreef thettes het volgende:
Alleen de laatste werd goed onderscheiden, meteen met een record. Maar the Hobbit is dan ook een leuke film, maar onvergelijkbaar veel slechter dan LOTR imo. Een beste film nominatie zou echt lachwekkend zijn.
En ja ik heb toch echt genoten van the Hobbit hoor!
Freeman deed het leuk maar het is geen oscarrol. Andy Serkis, als ie hem al had moeten krijgen, had dat voor bv TTT moeten krijgen. Hier in de Hobbit is z'n rol natuurlijk maar heel beperkt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:37 schreef Romanus het volgende:
Beste acteur had van mij ook wel naar Martin Freeman of Andy Serkis mogen gaan
Welke dan? Misschien Visual Effects, maar die gaat naar Life of Pi denk ik.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja!
En daarvan wint hij er hooguit één.
De laatste LOTR kreeg pas de belangrijkse oscarsquote:
Maar de eerste won er wel vier en had dertien (!) nominaties.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
De laatste LOTR kreeg pas de belangrijkse oscars
Hobbit zal niet veel oscars krijgen, het is toch meer een kinderfilmquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maar de eerste won er wel vier en had dertien (!) nominaties.
Dat het (min of meer) een kinderfilm is maakt niet zoveel uit, dat de film pure middelmaat is des te meer.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hobbit zal niet veel oscars krijgen, het is toch meer een kinderfilm
make-upquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Welke dan? Misschien Visual Effects, maar die gaat naar Life of Pi denk ik.
17 oscars, waarvan 11 voor deel 3. Daar zaten ook Beste Film en Beste Regie bij. Was ook meer een onderscheiding voor de hele trilogie. 11 oscars is het maximaal behaalde oscars door één film tot nu toe. Dit record wordt gedeeld met Ben Hur en Titanic.quote:
Nee, ik kan me goed voorstellen dat men Sir Ian McKellen een Oscar gaat geven voor zijn rol van Gandalf in 6(!) films, een zeer gedenkwaardige rol zet deze held neer; eentje die absoluut de boeken ingaat.quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:20 schreef gotrunks het volgende:
Iemand opgemerkt dat op de gate van erebor een grootte darth vader hoofd op staat ?
http://9gag.com/gag/6317832
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:46 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
wat leuke weetjes(ook van 9gag ja) , van die 3 trollen is me nooit opgevallen
Wat een reactie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |