[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 21-09-2000 23:32]
quote:Okiedokie!
Op 21 september 2000 22:57 schreef Num het volgende:
Arcee maak jij een lijstje met wie wie stemt dan tel ik de boel wel op?
Wat een ONZIN om die tussenstand door te geven niet?
quote:Die 3 zijn "genomineerd" op basis van 1 enkele stem!! Wat een bullshit zeg.
Op 21 september 2000 23:00 schreef Soep v/d Dag het volgende:
Een beetje vaag is dat wel ja, die tussenstanden melden
Een beetje een misser van VOO, dat tussenstanden-systeem!
Robin
-Bianca 2
-Ferdi 1
Georgie
-Koos 2
-Annet 1
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 21-09-2000 23:07]
quote:Zie mijn 1e bericht.
Op 21 september 2000 23:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Desiree
-Mohammed-Ali 2
-Bianca 1Robin
-Bianca 2
-Ferdi 1Georgie
-Koos 2
-Annet 1
quote:Idem dito bij Kim en Leo!
Op 21 september 2000 23:10 schreef Kozzmic het volgende:
Opvallend: Koos en Georgie geven elkaar de 2 punten!
<edit> En bij Bianca en Robin </edit>
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 21-09-2000 23:16]
YAY!
quote:En zowel Hieke als Jolanda moet nog....
Op 21 september 2000 22:53 schreef Arcee het volgende:
Ali: 2 punten voor Hieke en 1 punt voor Jolanda
4 Bianca
4 Ali
3 Ferdi
3 Koos
3 Jolanda
2 Robin
1 Kim
1 Annet
1 Georgie
1 Leo
1 Hieke
0 Desiree
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 21-09-2000 23:32]
quote:Niemand.. Volgens mij heeft Ali 2 punten en die waren van Desiree...
Op 21 september 2000 23:23 schreef Deidre het volgende:
Wie nomineerde Ali met 1 punt ??
quote:Arcee en Num houden de stand bij, helemaal boven in dit topic...
Op 21 september 2000 23:29 schreef Deidre het volgende:
Thanx Kozzmic .. je was me net voor ..
Wel toevallig, die 3 Ali-stemmers op het einde.
Echt voor 100%.......wat doorzichtig....niet dat ik het erg vind dat Ali de meeste punten heeft, maar het is gewoon zo gehusseld dat opeens alle punten aan het eind aan Ali gegeven zijn.....VOO dit heb je weer goed voor elkaar....KIJKERS trekken.....door op deze manier Mohammed tot op het laatst niet genomineerd te laten doen voorkomen....
quote:Ja, daar zit wat in... sowieso veel te grote big deal van gemaakt trouwens, van die nominaties.
Op 21 september 2000 23:35 schreef pctje het volgende:
VOOROPGEZET!!Echt voor 100%.......wat doorzichtig....niet dat ik het erg vind dat Ali de meeste punten heeft, maar het is gewoon zo gehusseld dat opeens alle punten aan het eind aan Ali gegeven zijn.....VOO dit heb je weer goed voor elkaar....KIJKERS trekken.....door op deze manier Mohammed tot op het laatst niet genomineerd te laten doen voorkomen....
quote:De volgorde is anders. Dit is puur een actie van Veronica om het maar vooral spannend te houden
Op 21 september 2000 23:34 schreef Kozzmic het volgende:
Weet iemand of dit ook de volgorde was waarin de bewoners naar de DBK geroepen zijn?
Of heeft VOO dit zo door elkaar "gehusseld"?Wel toevallig, die 3 Ali-stemmers op het einde.
Maar goed, op http://www.fokzine.net/ kun je JOUW stem uitbrengen. Hoef je niet te bellen, dus scheelt je weer 1,50
En ja, dat kan best
Wat'n kei lekker ding is da toch...
Ja, ik ben overstag, eindelijk een favoriet gevonden. Bovendien zouden de streamverslagen zonder haar wel heeel laat op gang komen.
quote:Dat zal best kunnen, maar aangezien de poll op de frontpage niet officiëel is zou ik het zelf in ieder geval op prijs stellen als iedereen maar één keer zou stemmen. Dat zal namelijk het duidelijkste beeld geven van de uiteindelijke officiële stand. Vorig jaar zaten we er niet één keer naast
Op 21 september 2000 23:42 schreef Soep v/d Dag het volgende:
Ik denk dat ik honderd keer op Ali Bombali ga stemmenEn ja, dat kan best
Bianca, die moet blijven, Ali, de grootste klootzak ook en Koos, omdat hij een beetje de catalysator van ongeluk is ook.
Waarom Bianca?
Zag je hoe ze reageerde, kijk ze baalt er zwaar van, dat soort mensen laten dan opeens hun ware persoon zien, of worden prikkelbaar, heerlijk uit Bianca kan nog heerlijk gedrag voortvloeien.
Ali, die wist zelf al dat hij eruit werd gestemd de eerste week al, daar had hij op gerekend, dus kom op, die klootzak laten we lekker lijden door hem in dat huis op te sluiten.
[Dit bericht is gewijzigd door Soep v/d Dag op 21-09-2000 23:56]
alie uit BB OLE OLE
Een dag zonder Kim is een dag niet geleefd 8)
Mag van mij meteen eruit geflikkerd worden! M.A erin om de irritatie niveau (oeps, verkeerde woord?) op peil te houden.
heb trouwens op Ferdi gestemd op de fokzine.net. hij is mij het meest nietszeggend, de rest kan volgens mij nog voor flink wat irritaties onderling gaan zorgen
Denken die nou echt dat het daar boeiender van wordt?
quote:Precies! Heb ik ook gedaan, om dezelfde reden.
Op 22 september 2000 00:03 schreef koeneman het volgende:
heb trouwens op Ferdi gestemd op de fokzine.net. hij is mij het meest nietszeggend, de rest kan volgens mij nog voor flink wat irritaties onderling gaan zorgen
quote:Inderdaad, de surfboy moet eruit !!!
Op 21 september 2000 23:45 schreef PhalanX het volgende:
Ferdi moet eruitBianca, die moet blijven, Ali, de grootste klootzak ook en Koos, omdat hij een beetje de catalysator van ongeluk is ook.
Waarom Bianca?
Zag je hoe ze reageerde, kijk ze baalt er zwaar van, dat soort mensen laten dan opeens hun ware persoon zien, of worden prikkelbaar, heerlijk uit Bianca kan nog heerlijk gedrag voortvloeien.Ali, die wist zelf al dat hij eruit werd gestemd de eerste week al, daar had hij op gerekend, dus kom op, die klootzak laten we lekker lijden door hem in dat huis op te sluiten.
quote:dussss...
"Ik vind het heel erg spannend omdat ik de laatste van de twaalf ben. Ik wil daarom vragen of ik de volgende keer eerder mag nomineren."
quote:Ik ook, maar het zal weinig uitmaken, want Ali heeft nu al een enorme voorsprong....
Op 22 september 2000 00:04 schreef Arcee het volgende:
Precies! Heb ik ook gedaan, om dezelfde reden.
quote:Idd, 'De irritante 'R'' van de Uitverkorenen is een veel beter nummer!
Op 21 september 2000 23:06 schreef Soep v/d Dag het volgende:
Komt vast door die irritante 'r' van 'm
Hihi, een beetje off-topic... Maarre, de tussenstanden doorgeven aan de bewoners is een lage en mensonterende actie van VOO, en Mohammed/Darius ( waarom neemt die gast niet gewoon Cassius Clay als artiestennaam ) moet er gewoon uit, moet van die gast! eruit!
quote:same here, ik heb ook gekozen om Ferrrrrrdi te laten opzouten... de rest zorgt wel voor wat spanning. En Ali begint eerlijk gezegd steeds meer op mijn lachspieren te werken!
Op 22 september 2000 00:11 schreef Zanderrr het volgende:
Ik ook, maar het zal weinig uitmaken, want Ali heeft nu al een enorme voorsprong....
Maar goed, bijna iedereen stemt nu op Ali, en diezelfde mensen zullen over 2 weken wel het hardste schreeuwen dat het dan zo oeverloos saai is, dat iedereen maar lief is en ja en amen zegt.
Maar de omgekeerde manier van denken (Wil ik een beetje levendige TV, ja, dus wie moeten er dan iig in het huis blijven, persoon A en B en C, dus op wie moet ik niet stemmen, op persoon C want die in genomineerd, op wie stem ik dan dus maar wel, op persoon E want dat is toch een stil nietszeggend te lief typetje) schijnt aan velen niet besteed te zijn. Die mensen willen ook een zo leuk, levendig mogelijk BB maar stemmen ondertussen wel de daarvoor benodigde personen het huis uit. Stom en jammer...
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 22-09-2000 01:47]
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 22-09-2000 05:12]
laat de 'personalities' maar zo lang mogelijk blijven.
Ferdie eruit
Dan Bianca
Georgie
Desiree
Hieke
zo dat lucht op, wordt het toch nog leuk!
ALI is een goedzak met een bord voor zijn kop.
Die tussenstand-aktie van VOO vond ik echt gaaf...ff voelen hoe het is om genomineerd te zijn . Kunnen ze de komende weken lekker gaan piekeren wie hun genomineerd heeft...goed voor de spanning....goed voor ons.
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 22-09-2000 15:52]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |