SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!![]()
![]()
To the Moon, nu al een heerspel spel
Niet voor iedereen weggelegd overigens, maar ik vind het zalig, wat een rust en verhaal.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Hehe jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
Niet voor iedereen weggelegd overigens, maar ik vind het zalig, wat een rust en verhaal.. Moet um ook nog steeds verder spelen haha.
![]()
Als iemand vanaf donderdag zin heeft om Magicka co-op samen met mij te spelen dan hou ik me aanbevolen, helemaal vanaf het begin wel te verstaan.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Zit er nu een uur in. Echt geweldig! Die muziek ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
Niet voor iedereen weggelegd overigens, maar ik vind het zalig, wat een rust en verhaal.Ik heb gewoon 5 minuten stilgestaan toen 'For River' werd gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
Niet voor iedereen weggelegd overigens, maar ik vind het zalig, wat een rust en verhaal.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:55 schreef Metonae het volgende:
[..]
Zit er nu een uur in. Echt geweldig! Die muziek ookIk heb gewoon 5 minuten stilgestaan toen 'For River' werd gespeeld.
Told you so! Maar het is absoluut niet weggelegd voor mensen die alleen dingen kapot willen schieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
ik heb em niet meegenomen, vooral omdat ik nog een zooi rpg's te doen heb (wat oudere, op gog verkrijgbaar)
even een vraagje: ik heb farcry 3 via steam, anno 2070 en settlers 7 vinden het ook nodig om uplay op te starten, waarom zie ik die niet tussen mijn games in uplay staan? (als ik uplay los opstart)
ik heb ze wel gekoppeld aan mijn account..![]()
Omdat Uplay zaad is?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:09 schreef mschol het volgende:
ik heb em niet meegenomen, vooral omdat ik nog een zooi rpg's te doen heb (wat oudere, op gog verkrijgbaar)
even een vraagje: ik heb farcry 3 via steam, anno 2070 en settlers 7 vinden het ook nodig om uplay op te starten, waarom zie ik die niet tussen mijn games in uplay staan? (als ik uplay los opstart)
ik heb ze wel gekoppeld aan mijn account...
![]()
schijtUplay inderdaad.. ik heb nu steam (98% van al mijn games), origin (1.9% van al mijn games) en nu ook uplay
ik wil gewoon al mijn games op 1 centrale plek verdommeThere are only 151 Pokémon.![]()
Left 4 Dead bundle... en Civilization...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:29 schreef loservince het volgende:
Nog tips voor welke games het geld waard zijn die op dit moment in de sale zijn ?
mits je natuurlijk van (Zombie)Shooters houdt en Turnbased-Strategy![]()
![]()
Ik vond Origin vergeleken met Steam ook retetraagquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:25 schreef Eenskijken het volgende:
schijtUplay inderdaad.. ik heb nu steam (98% van al mijn games), origin (1.9% van al mijn games) en nu ook uplay
ik wil gewoon al mijn games op 1 centrale plek verdomme![]()
Als ik Origin opstart lijkt de pc wel te "freezen".... en zo slecht is mijn systeem nu ook weer niet![]()
![]()
uplay is niet zaad, het is (in de basis) hetzelfde als origin en steam.. alleen met een ander naampje, en een andere developer/publisher erachterquote:origin kan af en toe traag zijn bij opstarten, maar steam doet dat weer bij afsluiten door de synchronisatie van de cloud savesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vond Origin vergeleken met Steam ook retetraag![]()
Als ik Origin opstart lijkt de pc wel te "freezen".... en zo slecht is mijn systeem nu ook weer niet![]()
Ik weet nog dat ik Anno 2070 hardcopy had gekocht. Stond netjes geïnstalleerd, toen ik het na een paar maanden wou installeren ging uplay updaten, en toen stond Anno opeens niet meer bij de games die ik bezit..... Na dat gefixt te hebben wou uplay dat ik de game opnieuw ging downloaden.... (stond gewoon geïnstalleerd)....
Zaadprogramma...
@Frutsel, dat "freezen" met Origin heb ik ook, strontvervelend, maar ik maak me dr niet heel druk om. Valt me wel op dat als je eenmaal het hebt opgestart met "freezen", als je Origin compleet afsluit en weer opstart, start ie gewoon normaal op.
![]()
voeg al je games aan steam toe en alles staat op 1 plek...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:25 schreef Eenskijken het volgende:
ik wil gewoon al mijn games op 1 centrale plek verdomme(dat er e.v.t. een extra client wordt opgestart tja..)
laat ik het zo zeggen: meerdere clients hebben niet mijn voorkeur, maar vind het ook geen ramp.
elke client heeft zo zijn plussen en minnen.![]()
dat probleem ben ik met origin wel eens tegengekomen..., en dan vooral de oude gameinstallers die hij niet herkent..., waarom ze dan nog bewaren?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:36 schreef VelitoX het volgende:
Ik weet nog dat ik Anno 2070 hardcopy had gekocht. Stond netjes geïnstalleerd, toen ik het na een paar maanden wou installeren ging uplay updaten, en toen stond Anno opeens niet meer bij de games die ik bezit..... Na dat gefixt te hebben wou uplay dat ik de game opnieuw ging downloaden.... (stond gewoon geïnstalleerd)....
Zaadprogramma...![]()
![]()
Origin heeft een veel strakkere vormgeving dan Steam vind ik.Ik wil wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:02 schreef Salt_Seafood het volgende:
Als iemand vanaf donderdag zin heeft om Magicka co-op samen met mij te spelen dan hou ik me aanbevolen, helemaal vanaf het begin wel te verstaan.
Kon er nooit helemaal inkomen, maar in je eentje is er ook geen zak aan
Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
Rocksmith in de dailies,
Jammer genoeg alleen de game en niet de dlc.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Meeste DLC is -35%. Niet veel, maar toch watquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:54 schreef BurnaBoy het volgende:
Rocksmith in de dailies,
Jammer genoeg alleen de game en niet de dlc.![]()
![]()
Goede thread vol aanraders onder de 2, 5 en 10 euro!
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=506729
Zeker handig nu het einde van de sale eraan komtOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
The Holiday Spirit
Buy a gift on Steam
nog niet gehad, terwijl ik 2 torchlights heb weggegeven, goed systeem
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Waarschijnlijk moet je een game specifiek als gift kopen. Dus geen 4pack oid want daar zit nog 1 voor jezelf bij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:12 schreef Ame_thyst het volgende:
The Holiday Spirit
Buy a gift on Steam
nog niet gehad, terwijl ik 2 torchlights heb weggegeven, goed systeemWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Gewoon altijd als gifts kopen, je kan het altijd aan jezelf giftenHeb je toch ineens het idee dat je een kutaankoop gedaan hebt, kan je hem altijd nog ruilen/weggeven ofzo
Jaaa, dansen! dansen!![]()
You have 4 new items in your inventory
4x DOTA 2![]()
![]()
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Ik wil SR3 full package toch nog even voor 7,50 meepakken, of is die altijd al 15 geweest? Hopelijk doen ze het herhalen ook eens als ik het wil.![]()
![]()
Is goed, vriend van de show.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:41 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Origin heeft een veel strakkere vormgeving dan Steam vind ik.
[..]
Ik wil wel.
Kon er nooit helemaal inkomen, maar in je eentje is er ook geen zak aan<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
zouden jullie alsnog torchlight 2 willen stemmen voor community's choice?
There are only 151 Pokémon.![]()
Had ik al gedaan ja, ben nog steeds aan het twijfelen of ik die zal doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:16 schreef Eenskijken het volgende:
zouden jullie alsnog torchlight 2 willen stemmen voor community's choice?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
vooruit danquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:16 schreef Eenskijken het volgende:
zouden jullie alsnog torchlight 2 willen stemmen voor community's choice?![]()
Nog een half uurtje tot de laatste nieuwe DD's?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Mag ik ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:48 schreef Tain het volgende:
You have 4 new items in your inventory
4x DOTA 2![]()
![]()
http://steamcommunity.com/id/Torchedini/We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Invite gestuurd en daarna stuur ik DOTA naar jequote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:49 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Mag ik ?
http://steamcommunity.com/id/Torchedini/
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Sine Mora is trouwens weer 2¤ bij GMG.
Aanrader wat mij betreft. Het ziet er heel gelikt uit.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Steam Store page down, nu kan ik de nieuwe DDs niet zien
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Wees blij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
Steam Store page down, nu kan ik de nieuwe DDs niet zienSteam: Metonae
Dat plaatje met die zwevende eilanden geeft me wel zin om Trine eens te gaan spelen.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Probleem met deeltje 2 is dat nadat ik dat samen met 2 vrienden gespeeld had was het niks meer aan alleen dus heb ik die nooit uitgespeeldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:12 schreef JimmyJames het volgende:
Dat plaatje met die zwevende eilanden geeft me wel zin om Trine eens te gaan spelen.
^inteel²

De laatste keer kwamen alle DD's weer langs op de laatste dag.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:11 schreef rubbels het volgende:
Krijgen we morgen nou nog één keer DD's?Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Reken er maar niet op,quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:11 schreef rubbels het volgende:
Krijgen we morgen nou nog één keer DD's?
Alles waar korting op zit zit nu nog maar 24 uur op of minder, dus de sale is gewoon met 24u afgelopen dus dit zijn de laaste daily'sWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

De deals van vandaag hebben nog 46 uur en 38 minuten, maar het is inderdaad wel apart dat de overige sale artikelen 22 uur laten zien. Voorgaande sales had je op de dag dat het afliep (in dit geval 5 januari) nog 1x nieuwe aanbiedingen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:17 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Reken er maar niet op,
Alles waar korting op zit zit nu nog maar 24 uur op of minder, dus de sale is gewoon met 24u afgelopen dus dit zijn de laaste daily'sRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Steam Announces Weekend Encore to Its 2012 Holiday Salehttp://store.steampowered(...)d&utm_medium=twitterquote:Gamers will have a final opportunity to get their favorite games on Steam. A select number of the most sought-after titles from the Steam Holiday Sale will reprise their biggest discounts for two additional days. The Encore Weekend begins at 10am PST on January 5th (Saturday) and run until 10am PST on January 7th (Monday).![]()
Al gedaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:16 schreef Eenskijken het volgende:
zouden jullie alsnog torchlight 2 willen stemmen voor community's choice?Beste game uit de 3 keuzes by far, dus ik gun het iedereen die zo goedkoop mogelijk te kopen
AC3 en FC3 voor 50% aub, al was het alleen maar om boze nerds te zienquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:30 schreef s0ul1991 het volgende:
Steam Announces Weekend Encore to Its 2012 Holiday Sale
[..]
http://store.steampowered(...)d&utm_medium=twitter
edit: oh wacht, reprise staat er, zal dus geen grotere discount worden dan het al was op zn toppunt, helaas.
probleem is wel dat ik nu weer ga twijfelen over AC3 en FC3, want die komen 100% terug dit weekend let op mijn woorden.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Yeah, ARMA 2!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:30 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
http://store.steampowered(...)d&utm_medium=twitter![]()
![]()
Als je even op de pagina's kijkt zie je dat 1 partially controller enabled is en deel 2 volledigquote:Jaaa, dansen! dansen!![]()
Dat had ik gevonden, maar ik had m'n vraag duidelijker moeten formuleren. Speelt het, of is het echt een toetsenbord+muis spelletje?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:36 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Als je even op de pagina's kijkt zie je dat 1 partially controller enabled is en deel 2 volledig"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Controllerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:46 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat had ik gevonden, maar ik had m'n vraag duidelijker moeten formuleren. Speelt het, of is het echt een toetsenbord+muis spelletje?Als je die niet hebt zou ik het spel niet eens proberen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Iemand die DotA 2 invite over heeft?Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Ik heb een stapel Dota 2 invites, als iemand er een wil, laat maar weten.Dan ga ik hem maar eens proberen, dankquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Tain het volgende:
[..]
ControllerAls je die niet hebt zou ik het spel niet eens proberen
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
hmm, maar de reguliere aanbiedingen stoppen wel na morgen dus..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:30 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
http://store.steampowered(...)d&utm_medium=twitter
als ik nog wat wil hebben, moet ik het nu dus nog scoren, of het risico lopen dat het niet meer in de verkoop zit..![]()
Pffff kan wel merken dat Mass Effect 1 moeilijk is dan deel 2. Damn ga echt veel dood in dat spel man![]()
![]()
Ik precies andersom,quote:
probeerde 1 nog eens te spelen vlak voordat 3 uitkwam maar ik ben gauw overgeswitched naar 2 en vervolgens 3.
Geen moment spijt van gehad. Al waren die stukken met de mako leuker dan dat planetscanning in deel 2.
met die mako moest je tenminste nog wat doen, planetscanning was/is gewoon busywork.
Maargoed, ik had ook helemaal niks met Tali itt tot de rest van het internet
^inteel²

Zit te twijfelen of ik The Witcher 2 zal kopen. Lijkt me erg vet een ook iets waar je erg lang plezier van hebt omdat het open world (?) is.
Ik wil gewoon nog één goed spel hebben.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ik twijfelde over deel 1, maar dat zag er wat raar en saai uit, 2 schijnt wel een grote verbetering te zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:17 schreef Quotidien het volgende:
Zit te twijfelen of ik The Witcher 2 zal kopen. Lijkt me erg vet een ook iets waar je erg lang plezier van hebt omdat het open world (?) is.
Ik wil gewoon nog één goed spel hebben.
Zo te zien is het niet open world, ook deel 2 niet
[ Bericht 3% gewijzigd door meowingtons op 05-01-2013 00:31:30 ]Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik ben momenteel the witcher 1 aan het spelen en dat is iig geen open wereld.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Witcher is niet open world nee, wel zijn er momenten in het spel dat je een keuze moet maken. Op basis daarvan wordt de rest van je spel bepaald waardoor je bijvoorbeeld in een replay in totaal andere gebieden terecht komt.![]()
Toch nog even RAGE meegenomen voor 4,99,-
Heb zin in een shooter en kan (lees: wil) FC3 en zeker CoD:BO2 niet betalen.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Wakker voor het werk en even de flash sales bekijken... Wat erg dit
-10% voor lego lotr?![]()
Vooral omdat het al heel de tijd niet heel boeiende deals zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 05:16 schreef meowingtons het volgende:
-10% voor lego lotr?![]()
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Ik heb al 5 dagen niets gekocht. Jammer weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.![]()
ik heb meerdere dingen meegenomen.. maar gemiddeld ligt de aanschaf prijs onder de 10 euro per game..![]()
ace of spades en chivalry zijn best leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:00 schreef Wessiej het volgende:
Echt eerste keer dat ik een sale eindig met 0 uro gespendeerdMatig.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ik moet altijd denken aan dat domme plaatje bij ace of spadesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:35 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ace of spades en chivalry zijn best leuk.![]()
![]()
-33% toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 05:16 schreef meowingtons het volgende:
-10% voor lego lotr?
Dan heb je of alle toffe games al, of je faaltquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:00 schreef Wessiej het volgende:
Echt eerste keer dat ik een sale eindig met 0 uro gespendeerdMatig.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Vind het wel jammer dat de games zo vaak herhaald worden. Dan zie ik liever een keer een obscure game waar niemand ooit van gehoord heeft.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
En die 50% van dishonored is niet zo heel slecht voor een flash sale, ware het niet dat ie al geweest was.
Maargoed het komt hoofdzakelijk door het feit dat er in 2012 niet zo heel veel zeer goede games uit kwamen. 2011 was een net wat beter jaar wat dat betreft.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

naja, het is niet alsof ik veel gekocht hebquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:10 schreef Wessiej het volgende:
Beetje van beide Morth. Zit nog even te dubben over FM2013 nu, heb nog eventjesvolgens mij maar 2 games of zo
waarom brengen developers maar de helft van de titels naar steam
ik wil Edna & Harvey kopen, op steam staat Edna & Harvey: Harvey's new eyes
op gog.com staat een bundel van 2 games van die serie
ik ben niet de enige die dat rot vind als ik het forum eropna sla![]()
![]()
Als iemand nog een copietje van Torchlight 2 kwijt wil hou ik me aanbevolen,
Geld overmaken via paypal oid. (dan wel die 7 euro die het is met de 4pack want daar is het me om te doen.)We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Same herequote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan dat domme plaatje bij ace of spades.
Ik heb alleen FM13, Sleeping Dogs & XCOM gekocht in de 24h (met 30% voucher) sale bij de groene man. Op steam zelf heb ik niks gekocht.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Toch maar SR3 gekocht, nu heb ik al betaald etc, maar ik krijg geen mail en nergens kan ik hem downloaden..?![]()
Waar gekocht?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Toch maar SR3 gekocht, nu heb ik al betaald etc, maar ik krijg geen mail en nergens kan ik hem downloaden..?![]()
Staat ie niet gewoon in je lijst?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nope.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:37 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Staat ie niet gewoon in je lijst?![]()
Omdat dit het Steam topic is, neem ik aan dat het natuurlijk is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Wat is daar zo natuurlijk aan. Kon toch ook gewoon een andere site zijn geweest.Ook niet.quote:Leek mij ook de beste oplossing, heb dat net gedaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:39 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Betaling mislukt. Even een ticket sturen naar Steam![]()
![]()
Hij staat op afwachtend zie ik nu.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:39 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Betaling mislukt. Even een ticket sturen naar Steam![]()
Het is inderdaad het Steam topic, maar er worden hier ook veel games gekocht bij andere online stores. Veel mensen die een key kopen bij bijvoorbeeld g2play of onlinekeystore. Dat wordt hier ook meestal wel vermeld. Dus vandaar mijn vraagquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Omdat dit het Steam topic is, neem ik aan dat het natuurlijk is.
[..]
Ook niet.
[..]
Leek mij ook de beste oplossing, heb dat net gedaan.![]()
Een ticket lijkt mij inderdaad het beste voor nu ja![]()
![]()
hmmmmquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hij staat op afwachtend zie ik nu.![]()
![]()
Dat durf ik niet zeggen omdat ik nooit een ticket hoefde te sturen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoelang duurt zo'n response eigenlijk? Zeker paar uur, gezien ze in Amerika slapen?
Hoe heb je betaald? iDeal of een andere betalingsmogelijkheid.
En is het bedrag al van je bank af?![]()
De fysieke versies van een aantal recente games zijn bij amazon.co.uk nog best goedkoop eigenlijk: Dishonored £20, X-Com £15 en Borderlands 2 voor £13.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
iDeal en ja. Kan ze makkelijk een screenshot geven van de afschrijvingen. Heb er al wel vaker gekocht, toen kreeg ik de games gewoon direct.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:47 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat durf ik niet zeggen omdat ik nooit een ticket hoefde te sturen.
Hoe heb je betaald? iDeal of een andere betalingsmogelijkheid.
En is het bedrag al van je bank af?![]()
Ah ok. Misschien is er wat vertraging dan. Even afwachten en tussendoor gewoon een ticket sturenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
iDeal en ja. Kan ze makkelijk een screenshot geven van de afschrijvingen. Heb er al wel vaker gekocht, toen kreeg ik de games gewoon direct.Maar dat had je al gedaan las ik
![]()
![]()
Ja, las net van een medewerker op het forum van Steam dat je 2 uur moet wachten en het in die 2 uur moet lukken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:49 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ah ok. Misschien is er wat vertraging dan. Even afwachten en tussendoor gewoon een ticket sturenMaar dat had je al gedaan las ik
![]()
Pffff waarom gaat er zoveel tijd zitten in gamen. Ik ben gister aan Mass Effect 1 begonnen, maar volgens mij gaan er nog heeeeeeel veel uren bij komen als ik nog Mass Effect 2 en 3 wil spelen. Daarbij ben ik ook verslaafd aan Fallout 3 en New Vegas, en ik moet nog STEEDS de MQ en Dawnguard van Skyrim spelen![]()
Pffff soms denk ik weleens van, ik speel alleen nog maar die en die game en de rest laat ik gaan, maar dan mis je weer een paar goede titels![]()
![]()
Doe eens een gokquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:49 schreef Quotidien het volgende:
Wanneer gaat dat Encore Weekend in eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:56 schreef Metonae het volgende:
[..]
Doe eens een gokHet is bij mijn weten nog niet ingegaan hoor, ik zie niks speciaals?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG zit ik een half uur met iedereen op het schip te praten. Loopt Mass Effect 1 ineens uit het niets vast. Weer alles helemaal opnieuw doen![]()
![]()
19:00 hequote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:27 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het is bij mijn weten nog niet ingegaan hoor, ik zie niks speciaals?![]()
![]()
Nog 2 1/2 uur tot encore sale lol<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
GMGquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:01 schreef JimmyJames het volgende:
Waar is Dishonored eigenlijk het goedkoopste geweest?![]()
25 euro + 30% couponSteam: Metonae
Hmm voor die prijs had ik hem eigenlijk moeten kopen. Het lijkt me best een fijn spel.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Ik had um voor 15 euro op gamefly, anderhalve maand na release. Werkt op steam.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
25 voor dishonored is helemaal nog niet zo gek hoor.
Is het het echt wel waard.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Gameplay, graphics en verhaal. Het hele plaatje eigenlijk. En een hoop gratis DLC die later is toegevoegd.
En niet te vergeten dat je het spel 2x moet doorspelen om alles mee te krijgen ( en het einde van het spel nog vaker om écht alles te zien).![]()
Maar is het ook iets dat je kunt blijven spelen nadat je de campaign hebt uitgespeeld? Zoals Fallout en Skyrim zegmaar.
En ik heb deeltje 1 niet gespeeld trouwens.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Nee, het verhaal is klaar als je het uitspeelt. Maar dan start je de tweede spelronde op omdat je halverwege het spel met een keuze wordt geconfronteerd die de rest van het spel wezenlijk anders maakt, en je dus ook even de andere kant van het verhaal wilt zien.![]()
En maakt het nog iets uit dat ik deel 1 niet gespeeld heb?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Nee, er zitten maar een aantal verwijzingen in. Maar het is zeker de moeite waard om die ook even op te pakken voor de 2 euro die het nu kost.![]()
foutje van steam ofzo ?
Sleeping dogs voor 4,50.
Naja meteen maar gedaan. Voor dat geld kon ik het ook niet laten.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

hehe even kopen voordat ze het veranderenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:07 schreef BurnaBoy het volgende:
foutje van steam ofzo ?
Sleeping dogs voor 4,50.
Naja meteen maar gedaan. Voor dat geld kon ik het ook niet laten.![]()
![]()
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Precies
^inteel²

samequote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:07 schreef BurnaBoy het volgende:
foutje van steam ofzo ?
Sleeping dogs voor 4,50.
Naja meteen maar gedaan. Voor dat geld kon ik het ook niet laten.
Sleeping Dogs is idd een topgame, had hem na het spelen impulsief in mijn top 10 games gezet op 3.Echt geweldig, alleen erg eentonig na een tijdje.
Hij is binnen.
Zouden ze hem uit mijn library schrappen en het geld terugstorten?
Die dlc ook gewoon, 10-30 cent per stuk nu gewoon
^inteel²

Misschien uber DDquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Die dlc ook gewoon, 10-30 cent per stuk nu gewoon![]()
Alle toppers voor -95%
Ik zit nu serieus te twijfelen of ik er nu nog een paar als gift moet inslaan om later weg te geven ofzo
^inteel²

Ik krijg een error als ik um probeer te kopenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:12 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik zit nu serieus te twijfelen of ik er nu nog een paar als gift moet inslaan om later weg te geven ofzo
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Je bent te laatquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:14 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik krijg een error als ik um probeer te kopen
Dat recht hebben ze, maar ik verwacht dat Steam niet een beroep op dat recht zal doen en dat je de game dus kunt houden. Helaas was ik net te laat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:11 schreef JimmyJames het volgende:
Hij is binnen.
Zouden ze hem uit mijn library schrappen en het geld terugstorten?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ik kan hem nog steeds kopenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dat recht hebben ze, maar ik verwacht dat Steam niet een beroep op dat recht zal doen en dat je de game dus kunt houden. Helaas was ik net te laat.![]()
![]()
Ik krijg steeds een error als ik op de betaal knop druk, jij niet dan?quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Hee ik heb um nu ook
Gewoon even de steamstore die op zijn gat ging vanwege high demand
Dit kan trouwens ook alleen maar omdat ze alles zo geautomatiseerd hebben.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Tip voor iedereen: ik zou um niet in je inventory laten zetten, maar gewoon in je gamelijst en installeren die handel.
Dan heb je de meeste kans dat je um mag houden. Er 10 in je inventory gooien kan zeker problemen opleveren mocht dit een glitch zijn.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Alles maar even binnengeharkt. Die 13 euro kan ik wel missen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Naar ik begreep was die rukquote:<@Richardfun> top Morthill ^O^
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:25 schreef TJV het volgende:
Alles maar even binnengeharkt. Die 13 euro kan ik wel missen.![]()
Ach, ben meer kwijt aan een uur parkerenquote:heb alle DLC binnengeharkt behalve die van 1,50 en 3 euro
Women with dicks and weak men with vaginas.
Dat afrekenen duurt wel een eeuwigheid
Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat schijnt juist de beste DLC te zijn.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Hij is weer 16,99. Ik heb hem niet, omdat ik geen tancode kreeg van ING. Maandag rekening opzeggen.Bedankt Hans.![]()
naaiers bij steam ook. laat de mensen die nog even van hun eten hebben genoten ook meedoen aan deze vette dealThere are only 151 Pokémon.![]()
Waarschijnlijk is het ook een foutquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:34 schreef Eenskijken het volgende:
naaiers bij steam ook. laat de mensen die nog even van hun eten hebben genoten ook meedoen aan deze vette dealInteresseert mij niet, ik ben aan het installeren.
Lol ik ben terug genaaid door Steam, had de helft van DLC in mijn mandje gezet, op afrekenen geklikt en na 5 minuten was ie klaar, maar heb wel de aangepaste prijs betaald zie ik in de mail4,96
Dit is wel een echte flash sale.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik heb trouwens ook nog geprobeerd met mijn creditcard te betalen, toen kreeg ik melding dat gegevens niet klopten en dat het gemeld wordt bij Credit Card Company.
Sure, steamfags.
Bedankt Hans.![]()
Ach ik zal er maar geen ticket voor openen he, heb nu die game plus de helft van alle DLC (inclusief North Point en Sleeping Dogs Dragon Master Pack) voor 10 euroquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:38 schreef Salt_Seafood het volgende:
Lol ik ben terug genaaid door Steam, had de helft van DLC in mijn mandje gezet, op afrekenen geklikt en na 5 minuten was ie klaar, maar heb wel de aangepaste prijs betaald zie ik in de mail4,96
![]()
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Zo jesus hoe lastig is Mass Effect 1 op sommige stukken. Ik ben zo gewend aan spellen als COD om er maar doorheen te rennen![]()
Ben nu bij dat stukje met due nuke. Maar damn tis nog lastig ook om daar doorheen te komen![]()
![]()
OMG dat is wel echt genaaid. dat is gewoon oplichterij...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:38 schreef Salt_Seafood het volgende:
steam maakt die fout zelf, maar ze mogen nooit iets anders rekenen dan wat jij in jouw beeld/venster /winkelmandje hebt staanThere are only 151 Pokémon.![]()
Toen ik de DLC wou kopen kreeg ik bij de helft ook al een * te staan die aangaf dat de prijs was aangepast dus die removed en de rest gekocht.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
OMG dat is wel echt genaaid. dat is gewoon oplichterij...
steam maakt die fout zelf, maar ze mogen nooit iets anders rekenen dan wat jij in jouw beeld/venster /winkelmandje hebt staanBlessed is the mind too small for doubt.![]()
Weet ik, zal door alle traffic wel fout gegaan zijn, maar ja fuck it, scheelt een paar euro, heb alsnog een hele mooie deal te pakken natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
steam maakt die fout zelf, maar ze mogen nooit iets anders rekenen dan wat jij in jouw beeld/venster /winkelmandje hebt staan<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
En volgens de nederlandse wet hoeven ze niet eens te leveren omdat daarin staat dat als de prijs onredelijk is dat de verkoper niet hoeft te leveren.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
steam maakt die fout zelf, maar ze mogen nooit iets anders rekenen dan wat jij in jouw beeld/venster /winkelmandje hebt staan
En 4,50 voor een AAA-titel die net krap 5 maand uit is is niet bepaald redelijk.
dussss niet klagen anders pech gehad.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Steam trading forum zit nu vol met mensen die Sleeping Dogs hebben gekocht en het willen ruilen voor iets anders. Zitten zelf mensen tussen die Sleeping Dogs 5 keer hebben gekocht.![]()
Was te verwachten, zat er zelf ook over te denken om dat te doen,quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:06 schreef Supertolll het volgende:
Steam trading forum zit nu vol met mensen die Sleeping Dogs hebben gekocht en het willen ruilen voor iets anders. Zitten zelf mensen tussen die Sleeping Dogs 5 keer hebben gekocht.
ff 2 weekjes wachten en dan ruilen tegen een andere game ofzo.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Fijne van iDealquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:38 schreef Salt_Seafood het volgende:
dan heb je dat gewoon niet
Arma 3 komt spoedig uit, TWD gewoon doen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:17 schreef rubbels het volgende:
Nu alleen nog twijfelen over TWD en ARMA 2....
Overtuig meWomen with dicks and weak men with vaginas.
TWD kan prima wachten tot summersale
Arma krijgt een nieuw deel binnenkort dus die zou ik maar doen.
haha precies andersom als happy
^inteel²

Smooth criminalquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:02 schreef BrokenArrow het volgende:
iemand nog een sleeping dogs kopen voor 10 euro![]()
?
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:02 schreef BrokenArrow het volgende:
iemand nog een sleeping dogs kopen voor 10 euro![]()
?
![]()
![]()
![]()
Summersale is nog wel 6 maanden hehquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:20 schreef BurnaBoy het volgende:
TWD kan prima wachten tot summersale
Arma krijgt een nieuw deel binnenkort dus die zou ik maar doen.
haha precies andersom als happy![]()
En waarom zou je een spel kopen als een nieuw deel bijna uit is? Nu heb je wel veel korting maar toch
20 is mij net wat te veel broederquote:Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
20 is mij net wat te veel broedervan jou verwacht ik ook niks
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Fuuuuuck sleeping dogs gemist
Nouja toch komend jaar nog geen tijd om 'm te spelen
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Omdat ie nu nog ietwat relevant is in multi ?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Summersale is nog wel 6 maanden hehEn waarom zou je een spel kopen als een nieuw deel bijna uit is? Nu heb je wel veel korting maar toch
Als 3 uit is gaat 3/4e van de huidige playerbase naar 3 toe.
Maar om het niet te doen en bij 3 pas aan boord te springen is ook geen slechte keuze hoor.
Je hebt nog best kans dat steam zo'n actie doet dat je deel 2 gratis krijgt als je 3 pre-ordert ofzo.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Mwa dat is waar, maar denk dat de meeste mensen Arma hebben gekocht vanwege DayZ dusjaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:26 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Omdat ie nu nog ietwat relevant is in multi ?
Als 3 uit is gaat 3/4e van de huidige playerbase naar 3 toe.standalone komt ook binnenkort uit dacht ik.
Met CC ook nooit, ja misschien eens in de miljoen maar waarschijnlijk dat geen eens en heb ik gewoon niet goed gekeken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Fijne van iDealdan heb je dat gewoon niet
Ideal op steam zie ik geen voordelen van in, hele tijd met zo'n TAN code kutten, mobiel erbij halen, etc. Nee geef mij maar de oude vertrouwde CC die heeft mij nog nooit in de steek gelaten en aankopen doen kan niet eenvoudiger.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ach, is het gelijk van mijn rekening afgeschreven. Makkelijker dan eind van de maand een rekening krijgen, voelt toch inzichtelijker.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:29 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Met CC ook nooit, ja misschien eens in de miljoen maar waarschijnlijk dat geen eens en heb ik gewoon niet goed gekeken.
Ideal op steam zie ik geen voordelen van in, hele tijd met zo'n TAN code kutten, mobiel erbij halen, etc. Nee geef mij maar de oude vertrouwde CC die heeft mij nog nooit in de steek gelaten en aankopen doen kan niet eenvoudiger.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Ik hoef nooit m'n mobiel erbij te pakken hoor, ik krijg gewoon een TAN-code te zien en dan de code zoeken die erbij past. Hele proces duurt hooguit 1 minuut ofzo.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
En bij mij wordt t automatisch aan het eind van de maand afgeschreven, inclusief 24/7 overzicht op mijn ING. Dus zie wat dat betreft het verschil niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ach, is het gelijk van mijn rekening afgeschreven. Makkelijker dan eind van de maand een rekening krijgen, voelt toch inzichtelijker.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Bij mij ook, maar ik heb liever dat ik het direct ziequote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
En bij mij wordt t automatisch aan het eind van de maand verrekend, inclusief 24/7 overzicht op mijn ING.
Omdat jij niks volgt en daarom dus niks meekrijgt is Steam klote? Beetje achterlijk, niet?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
*Slaat hoofd tegen muur* Verdomme, wist niet dat er nog een encore kwam.Klote Steam.
Bij de SNS duurt het misschien 20 sec, als je je digipas nummer weet, dan heb je het zo klaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:52 schreef Quotidien het volgende:
Ik hoef nooit m'n mobiel erbij te pakken hoor, ik krijg gewoon een TAN-code te zien en dan de code zoeken die erbij past. Hele proces duurt hooguit 1 minuut ofzo.![]()
Tsja ik kan ze dus ook min of meer direct zienquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar ik heb liever dat ik het direct zie
Ik heb geen idee waar het heeft gestaan. Ik lees nooit nieuws van Steam, maar ik zie nu dat SR3 weer 7,50 is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:57 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Omdat jij niks volgt en daarom dus niks meekrijgt is Steam klote? Beetje achterlijk, niet?![]()
![]()
Geen FC3 en geen AC3, beetje vreemd want weet zeker dat (iig FC3) tot de meest gewilde deals behoorde deze sale.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Het stond zowat overal. Maargoed, weer lekker afgeven op Steam als je zelf fout zit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het heeft gestaan. Ik lees nooit nieuws van Steam, maar ik zie nu dat SR3 weer 7,50 is.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Klopt, stond op de eerste pagina van de top sellers.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef Salt_Seafood het volgende:
Geen FC3 en geen AC3, beetje vreemd want weet zeker dat (iig FC3) tot de meest gewilde deals behoorde deze sale.![]()
Alles gekocht wat ik wilde hebben deze sale, behalve Buy Red Orchestra Franchise Pack, die had ik achteraf gezien nog wel willen hebben, maar ach.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Zelf fout zit omdat ik het niet heb gezien? Nou, sorry hoor, hoef je niet gelijk zo'n houding te nemen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het stond zowat overal. Maargoed, weer lekker afgeven op Steam als je zelf fout zit.![]()
![]()
Die staat toch nog bijna 22 uur lang voor de prijs van ¤ 17,- onderaan de deals?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Fuuuuuck sleeping dogs gemist
Nouja toch komend jaar nog geen tijd om 'm te spelen
Misschien dat ik Chivalry nog koop, voor de rest niks gekocht en hoef ook niks anders, komt toch weinig van.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ik vond het spel verschrikkelijk slecht, heb het na een paar uur spelen weggegooid.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die staat toch nog bijna 22 uur lang voor de prijs van ¤ 17,- onderaan de deals?![]()
Hij stond even voor 4,49quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die staat toch nog bijna 22 uur lang voor de prijs van ¤ 17,- onderaan de deals?
Misschien dat ik Chivalry nog koop, voor de rest niks gekocht en hoef ook niks anders, komt toch weinig van.
Oh oke, dan kan je wel spreken van gemist hebben ja als je die graag wilde hebben.quote:
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ja ik ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:58 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Tsja ik kan ze dus ook min of meer direct zienhet is ook volstrekt niet rationeel. Maar ik zie gewoon gelijk hoeveel geld ik nog heb als ik de game gekocht heb, en niet eind van de maand. Ook al kan ik dat natuurlijk eenvoudig uitrekenen.
Ik zou Sleeping Dogs niet eens voor 4,50 kopen, tenzij er dus winst mee is te maken, maar dat vind ik weer sneu.![]()
![]()
Ja ik zeg toch dat dat hezelfde is? Al mijn CC aankopen komen bijna direct op Mijn ING's creditcard pagina te staan, dus ik zie ook direct hoeveel ik deze maand heb uitgegeven en nog heb. Dus daar zit geen verschil, dat is alles wat ik zeg, niks met rationaliteit te maken. Behalve dat een dollar vandaag meer waard is dan een dollar morgen (of in dit geval aan het eind van de maand) en daarom dus alleen al een CC te prefereren valtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja ik ookhet is ook volstrekt niet rationeel. Maar ik zie gewoon gelijk hoeveel geld ik nog heb als ik de game gekocht heb, en niet eind van de maand. Ook al kan ik dat natuurlijk eenvoudig uitrekenen.
ik bedoel dat mijn weigering om een CC te gebruiken irrationeel isquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch dat dat hezelfde is? Al mijn CC aankopen komen bijna direct op Mijn ING's creditcard pagina te staan, dus ik zie ook direct hoeveel ik deze maand heb uitgegeven en nog heb. Dus daar zit geen verschil, dat is alles wat ik zeg, niks met rationaliteit te maken. Behalve dat een dollar vandaag meer waard is dan een dollar morgen (of in dit geval aan het eind van de maand) en daarom dus alleen al een CC te prefereren valthad het niet over jou
Ah oke dan begreep ik je even verkeerdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik bedoel dat mijn weigering om een CC te gebruiken irrationeel ishad het niet over jou
Is Natural Selection 2 het nog waard?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Denk zomaar dat Ubi dat niet weer wilde...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef Salt_Seafood het volgende:
Geen FC3 en geen AC3, beetje vreemd want weet zeker dat (iig FC3) tot de meest gewilde deals behoorde deze sale.![]()
PayPal account aan je bankrekening linken is het allersnelste5 seconden werk.
Steam: Metonae
Vanguard pakken en dan die laatste van de 3 main weapons. Dodgen, evaden, timen, counteren. Gister nog een streak van 10 kills mee gemaakt. Als je het goed doet laat je echt hele sporen van vernieling achter.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Chivalry is best geinig, jammer dat ik er zo fucking slecht in benIk ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
dit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Chivalry is best geinig, jammer dat ik er zo fucking slecht in ben
Fout van Steamquote:Had er 1tje voor mij gekocht en 1 als gift.
Iemand ruilen tegen Dishonored of Skyrim?![]()
![]()
als ik het zo lees, waren er eindelijk sales, maar die zijn terug gedraaid?
wat er nu aan "sales" is is gewoon pure bagger (qua prijs, niet direct qua games, er zijn aan paar goeie)![]()
jammer, maar dat 'foutje' heb ik dus gemistquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik zou Sleeping Dogs niet eens voor 4,50 kopen, tenzij er dus winst mee is te maken, maar dat vind ik weer sneu.![]()
![]()
Ik weet niet eens hoe dat ruilen gaat
Ik heb denk ik niets te ruilen of dat iemand de moeite vindt om te ruilen... Torchlight?
Heb ooit Empire Total War gekregen en geinstalleerd. Vond er geen ruk aan dus dat is nooit gespeeld, naja, 2 minuten![]()
![]()
Volgens mij is er nauwelijks tot niets goedkoper dan eerder deze sale?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:12 schreef mschol het volgende:
als ik het zo lees, waren er eindelijk sales, maar die zijn terug gedraaid?
wat er nu aan "sales" is is gewoon pure bagger (qua prijs, niet direct qua games, er zijn aan paar goeie)![]()
Kan zo 10 dingen opnoemen die goedkoper waren, eigenlijk wel 20 games als ik even mijn best doe.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij is er nauwelijks tot niets goedkoper dan eerder deze sale?
Ding is wel dat dit een beetje een teleurstellende sale was, al heb ik nog steeds redelijk wat uitgegeven. maar eens de balans opmaken.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
ik doelde op de foutieve 95% korting op alle topsales..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij is er nauwelijks tot niets goedkoper dan eerder deze sale?
intressant: Edna & Harvey op steam nu ¤19.99
op gog.com: beide Edna & harvy games (ook de eerste, die niet op steam staat) voor $19,99![]()
![]()
Ace of Spades 3,99
Anno 2070 Pack 39,99
Half Minute Here 3,39
Dungeons of Dredmor 2,49
Assassin's Creed II: Deluxe Edition 3,74
Spec Ops The Line 3,50
Frozen Synapse: Complete Pack 6,99 (+een versie gratis erbij)
To The Moon Game and Soundtrack Bundle 4,07
Chaos on Deponia 9,99
Rage 4,99
Sleeping Dogs inc alle DLC (behalve de bovenste 2 die zonder korting staan) 14 euro
Hitman: Absolution 16 euro
Totaal uitgegeven deze sale: ¤115
Budget was 100 euro, dus dat scheelt niet zoveel.
Wellicht ben ik er nog een paar vergeten, maar dat denk ik niet.
[ Bericht 0% gewijzigd door Salt_Seafood op 05-01-2013 22:56:28 ]<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
ik bedoelde dan ook dat de spellen die nu aangeboden waren voorheen duurder waren. Dus dat zeg jij ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:24 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Kan zo 10 dingen opnoemen die goedkoper waren, eigenlijk wel 20 games als ik even mijn best doe.
Ding is wel dat dit een beetje een teleurstellende sale was, al heb ik nog steeds redelijk wat uitgegeven. maar eens de balans opmaken.![]()
![]()
Net even mijn Summer Sale lijstje opgezocht:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ace of Spades 3,99
Anno 2070 Pack 39,99
Half Minute Here 3,39
Dungeons of Dredmor 2,49
Spec Ops The Line 3,50
Chaos on Deponia 9,99
Rage 4,99
Sleeping Dogs inc alle DLC (behalve de bovenste 2 die zonder korting staan) 14 euro
Wellicht ben ik er nog een paar vergeten, maar dat denk ik niet.Eigenlijk is alleen The Withcer 2 veel goedkoper gewordenquote:Mijn uiteindelijke lijst:
• Payday: ¤3,56
• Trine Summer Bundle (1&2): ¤3,99
• Tribes Starters Pack: ¤4,74
• Max Payne 3: ¤24,99
• Alan Wake Summer Bundle: ¤8,99
• Bastion + Bastion Soundtrack: ¤5,98
• Cave Story+: ¤2,49
• The Walking Dead: ¤14,99
• Batman Arkham City: ¤9,51
• Limbo: ¤2,49
• Age of Empires Online: ¤2,49
• Saints Row The Third : ¤7,49
• The Longest Journey + Dreamfall: ¤6,24
• The Witcher 2 Game + Guide: ¤19,99
• Beyond Good and Evil: ¤1,24
• Portal 2 + The Final Hours of Portal 2: ¤5,98
• Rayman Origins: ¤14,99
• Dear Esther + Soundtrack: ¤2.99
• Max Payne Bundle (1&2): ¤3,74
---
¤150
[ Bericht 1% gewijzigd door Salt_Seafood op 05-01-2013 22:56:08 ]<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ik heb trouwens nergens spijt van, behalve van Hitman: Absolution dan
Wat is er mis met Hitman? Vermaak me er prima meequote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb trouwens nergens spijt van, behalve van Hitman: Absolution danSteam: Metonae
Het is niet meer de Hitman zoals de vorige games.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:57 schreef Metonae het volgende:
[..]
Wat is er mis met Hitman? Vermaak me er prima meeJa, schrok je toch even he!![]()
'Teleurstellende' sale dan inderdaad als je maar 115 euro uit hebt gegevenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ace of Spades 3,99
Anno 2070 Pack 39,99
Half Minute Here 3,39
Dungeons of Dredmor 2,49
Spec Ops The Line 3,50
Chaos on Deponia 9,99
Rage 4,99
Wellicht ben ik er nog een paar vergeten, maar dat denk ik niet.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Moet je me wel goed en volledig quoten he pikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:12 schreef Tain het volgende:
[..]
'Teleurstellende' sale dan inderdaad als je maar 115 euro uit hebt gegeven
Anno is overigens hardstikke leuk
Ik zit rond de 6 tientjes en heb deze sale al meer gekocht dan normaal.Blessed is the mind too small for doubt.![]()
ik weet het, games zijn voor mij ook stukken verslavender dan drugsquote:Op zondag 6 januari 2013 00:37 schreef Vault-Boy het volgende:
Waarom zijn sommige games zo verslavend. Met name de RPG/shooter spellen
Gelukkig heb ik het nu onder controle, maar toen ik nog puber was echt veel te veel gespeeld
mwha, ik heb dat meer met managment spellenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:37 schreef Vault-Boy het volgende:
Waarom zijn sommige games zo verslavend. Met name de RPG/shooter spellen(simcity/TTD hoek)
nu weer verslaafd aan OpenTTD![]()
![]()
Uit mijn hoofd:
CK2 DLC: Sword of Islam en Legacy of Rome
CIV 5 + Gods and Kings (na een update van mijn drivers werkt hij prima)
Rayman Origins (de enige miskoop vanwege de bagger DRM van ubisoft)
Faster Than Light
Half Life 2
Sleeping Dogs
Fallout 3 GOTY
Sine Mora
The Secret of Monkey Island Bundle
In totaal iets van 40 euro uitgegeven.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Ik heb:
Cossacks/American Conquest Pack
Left 4 Dead 1 + 2
GTA IV + Liberty City
Civilization IV + BTS + Warlords + Colonization
Serious Sam 3
THQ Pakket
Awesomenauts
Endless Space
Sins of a Solar Empire
Europa Universalis III![]()
Ik ben sinds een paar dagen aan Mass Effect 1 begonnen, maar speel al heel de avond achter elkaar door.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
ik weet het, games zijn voor mij ook stukken verslavender dan drugs
Gelukkig heb ik het nu onder controle, maar toen ik nog puber was echt veel te veel gespeeldZulke spellen zijn eigenlijk niet goed voor mij, maar laat het nou het genre zijn wat ik juist het leukst vind.
Ik speel al niet zoveel verschillende games meer, maar zulke spellen zoals Mass Effect en Fallout vergen wel veel tijd pffff.
Zulke spellen speelde ik vroeger weleens hahaquote:Op zondag 6 januari 2013 00:49 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, ik heb dat meer met managment spellen(simcity/TTD hoek)
nu weer verslaafd aan OpenTTDIk zou eerlijk gezegd die spellen nu niet meer kunnen spelen.
![]()
![]()
Tsja ik ben voor allerlei type games verslavingsgevoelig, van Awesomenauts (360 uur sinds de release op Steam) tot Dishonored en van The Binding of Isaac tot Cal of Duty, en dan hebben we het nog niet over de MMORPG's gehad
Overigens, To the Moon...
Wat een heerlijk 'spel', beste om deze tijd te spelen wanneer het lekker rustig is.
Toppertje
Waarom "spel" ?
Het lijkt imo een beetje op pokémon, zou het best wel eens willen proberen.
Gisteravond 'uitgespeeld'. Echt gigantisch mooiquote:Op zondag 6 januari 2013 01:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
Overigens, To the Moon...
Wat een heerlijk 'spel', beste om deze tijd te spelen wanneer het lekker rustig is.
Toppertje
Steam: Metonae
Het is meer een interactief verhaalquote:Op zondag 6 januari 2013 02:01 schreef Quotidien het volgende:
Waarom "spel" ?
Het lijkt imo een beetje op pokémon, zou het best wel eens willen proberen.Steam: Metonae
Inderdaad verwacht geen normaal spel. Je moet er wel van houden en je Engels moet oke zijn.quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Mijn aankopenlijst tot nu toe, (blijft ook wel zo vanwege budgetbeperkingen)
Supreme Commander:FA 4,99
Ace Of Spades 3,99
Rocksmith DLC 15,67
Awesomenauts 3,39
Rage 4,99
Sleeping Dogs 4,49
Sonic Generations 10,93
Totaal 48,36 euro
Valt nog wel mee toch,We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Dat Rocksmith. Daar is een gitaar bij nodig toch?Steam: Metonae
Jepquote:Op zondag 6 januari 2013 03:00 schreef Metonae het volgende:
Dat Rocksmith. Daar is een gitaar bij nodig toch?![]()
He, er zitten wel puzzeltjes in!quote:Chocoladetaartjes.
Ik zal vandaag eens een een lijstje maken met al mijn aankopen. Volgens mij ga ik mij heel diep schamen![]()
![]()
Jawel hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 12:29 schreef BrokenArrow het volgende:
Iemand die nog een sleeping dogs wil?Ligt eraan waarvoor
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 12:39 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Voor de korting van -91%. 4,49 dus<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 10:34 schreef rubbels het volgende:
Ik zal vandaag eens een een lijstje maken met al mijn aankopen. Volgens mij ga ik mij heel diep schamen![]()
Ik zie jou echt steeds bij mijn community lijst voorbij komen met gekochte games![]()
Dus ik kan niet wachten![]()
![]()
Haha, zal mooi leedvermaak worden.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:12 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
Ik zie jou echt steeds bij mijn community lijst voorbij komen met gekochte games![]()
Dus ik kan niet wachten![]()
![]()
Rubbels had volgens mij echt geld teveel..... En dan gaatie alles pas spelen vanaf maart ofzo.......
Zit me af te vragen offie over de 250 euro is gegaan.... vast wel.![]()
Geld teveel was het niet, meer dat ik gewoon zulke deals niet af kan wijzenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:32 schreef VelitoX het volgende:
Rubbels had volgens mij echt geld teveel..... En dan gaatie alles pas spelen vanaf maart ofzo.......
Zit me af te vragen offie over de 250 euro is gegaan.... vast wel.
En mag hopen dat ik die grens niet bereikt heb, maar het zal denk ik gevaarlijk dicht bij komen![]()
![]()
Spec Ops The Line Retail
Left 4 Dead 2
Transformers: War for Cybertron
FTL: Faster Than Light
Borderlands 2 Mechromancer Pack DLC WW
Borderlands 2 Season Pass WW
Hotline Miami
Tomb Raider Collection
Ace of Spades
Darksiders Franchise Pack
Hitman Absolution WW
Crysis Maximum Edition Bundle
Symphony
To The Moon
Audiosurf
Magicka - Four Pack
Mass Effect Collection
Totaal: Geen flauw idee.Steam: Metonae
Mijn lijst:
Batman Arkham City GOTY
Chivalry
The Binding of isaac
totaal: ¤20,96
The binding of isaac is echt te verslavend![]()
![]()
Echt hequote:Op zondag 6 januari 2013 17:33 schreef Forskneck het volgende:
Mijn lijst:
Batman Arkham City GOTY
Chivalry
The Binding of isaac
totaal: ¤20,96
The binding of isaac is echt te verslavend
mijn lijst ()
totaal prijs: ¤80,74quote:Puzzle Agent 2
Chaos on Deponia
R.U.S.E. DLC2
R.U.S.E. DLC 3 - The Pack of the Rising Sun
Dreamfall: The Longest Journey
Toki Tori
From Dust
Anno 2070 - Deluxe
Deponia
Towns
Star Wars: Knights of the Old Republic II
Ace of Spades
SimCity 4 Deluxe
Hard Reset: Extended edition
Ghost Master
Batman Arkham City GOTY
en anno 2070 was de enige die > 10 euro kostte..
gemiddeld ¤5,38 per spel (de DLC voor ruse heb ik als 1 geteld)
als ik anno niet had gekocht was ik blijven steken op: ¤4,19 per spel
Al met al vallen de kosten per spel zeer mee gelukkig
wel als notitie erbij: een aantal spellen heb ik eerder al gespeeld en zijn dus voornamelijk om van illegale versies, en/of disc swapping af te zijn
[ Bericht 6% gewijzigd door mschol op 06-01-2013 17:58:10 ]![]()
Heb ook nog Crusader Kings II gekocht op greenmangaming.
Ik heb een beetje het idee dat ik alle games die me interesseren (+ een boel wat me niet interesseert) al heb. Is misschien niet helemaal eerlijk om het een slechte sale te noemen, Valve kan daar ook weinig aan doen (behalve HL3 maken)
![]()
Valve bevestigt eigen console
De geruchten gingen al langer, maar het is nu officieel bevestigd. Gameontwikkelaar Valve komt met een eigen gameconsole. Dat heeft Ben Krasnow, hardwareontwikkelaar bij Valve, aangekondigd tijdens een conferentie waar website Golem.de aanwezig was.
De Steam Box gaat uitkomen in 2013, maar wanneer is nog niet bekendgemaakt. Een onthulling op de Game Developer Conference of de E3 lijken het meest voor de hand liggend. Volgens Krasnow werkt hij al sinds 2011 aan de ontwikkeling van de console. Verderop in het jaar komt het bedrijf volgens Krasnow met meer specificaties over de Steam Box.
De console draait niet op Windows, maar op Linux. Dit is geen verrassing te noemen aangezien Valve-baas Gabe Newell Windows 8 al vaker als een grote mislukking heeft bestempeld. Eind 2012 is Steam voor Linux al in een bèta-versie uitgebracht. Met de aankondiging van de Steam Box is de achterliggende reden hiervoor duidelijk lijkt het.![]()
Nice, instant buy
Blijkt het een enorm wanproduct van 800 euro, zit je met je instant buyquote:
Totaal £ 68.49 (84.43 Euro)quote:Saints Row: The Third - The Full Package
£6.24
LEGO Indiana Jones
Tropico 4 + Prima Official Strategy Guide
£11.38
Doom 3 Pack
Civilization V GOTY
£9.49
The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition
£4.99
Driver San Francisco
£3.74
Driver® Parallel Lines
Sleeping Dogs: The Red Envelope Pack
Sleeping Dogs: The High Roller Pack
Sleeping Dogs: Square Enix Character Pack
£5.63
Bionic Commando
The Void
Watchmen: The End is Nigh Bundle
£9.97
F.E.A.R.
F.E.A.R. Extraction Point
F.E.A.R. Perseus Mandate
£1.74
Prince of Persia
Dark Sector
Prince of Persia: The Forgotten Sands
Fable III
£15.31
Fable 3, Civ 5 waren de duurste £7.49 per stuk
Nou eens kijken wat ik uberhaupt uitspeel voor de volgende kerst lol. Ik heb spellen die ik nog nieteens heb uitgespeeld van vorige kerst deal.....![]()
Ik vertrouw blindelings op Gabe.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Blijkt het een enorm wanproduct van 800 euro, zit je met je instant buy
Geruchten zijn dat het een goedkope console wordt waarmee je de meeste van je steam games prima mee kan afspelen, maar dus niet high-end.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Dus in principe alles wat op die steam console kan draaien kan dan ook op elke linux met steam draaien. Ik ben benieuwd hoeveel games er voor uit gaan komen.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:38 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik vertrouw blindelings op Gabe.
Geruchten zijn dat het een goedkope console wordt waarmee je de meeste van je steam games prima mee kan afspelen, maar dus niet high-end.![]()
V.quote:Just Cause 2 + DLC 7,17¤
Driver: San Francisco 4,99¤
Call of Duty: Modern Warfare 2 12,49¤
Bastion 3,49¤
The Walking Dead 12,49¤
Saints Row: The Third - The Full Package 7,49¤
CameraBag 4,07¤
Torchlight II 9,49¤Ja inderdaad, V. ja.![]()
Mijn bescheiden lijstje deze sale. Alleen BF3 niet op Steam.
Battlefield 3 Premium Edition
Chivalry: Medieval Warfare
The Witcher 2: Assassins of Kings (Enhanced)
Alle 3 topspellen.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Mijn lijstje:
2 gifts van een Canadeze vriend:
Zombie Atom Smasher
Braid
1 gift terug gegeven:
GTA Vice City
Zelf gekocht:
Batman Arkham Asylum
Mass Effect Collection (1+2)
Oblivion GOTY edition
Anno 2070
Half Minute Hero
Universe Sandbox
Prince of Persia
Intrusion 2
Defender's Quest: Valley of the forgotten
Orcs Must Die 2 Complete pack (met een vriend)
En dan als bonusje, Skyrim nog, maar die heb ik via amazon.de voor 10 euro kunnen kopen
2e hands, maar nog ongeopend![]()
Zit te twijfelen of ik de Dawnguard DLC nog zal kopen nu die in de aanbieding is
edit: toch maar gewoon dawnguard en hearthfire erbij gehaald, ik speel skyrim toch wel uit binnen nu en de volgende sale
[ Bericht 6% gewijzigd door meowingtons op 06-01-2013 20:17:40 ]Jaaa, dansen! dansen!![]()
Mijn lijstje:
Assassin's Creed Brotherhood
Assassin's Creed II (had m al voor de ps3, maar hey)
Batman Arkham Asylum GOTY
Batman Arkham City
Darksiders
Doom 3
Doom 3: Resurrection of Evil
Skyrim
Portal (2 had ik in een paar dagen uit, hoop dat 1 net zo leuk is)
Saints Row: The Third
Als gifts:
Oblivion
The Walking Dead
Ik denk dat ik me wel ga vermaken tot de volgende sale
My hovercraft is full of eel.![]()
Schade:
-Chivalry
Vermaak ik me voorlopig wel weer mee, game toch meer op de console
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Mijn lijst:
- I Am Alive
- Hitman Absolution DLC (4x)
- F.E.A.R. Ultimate Shooter Edition
- Limbo
- Quantum Conundrum Season Pass Edition
- Binary Domain
- Binary Domain DLC (2x)
- Tomb Raider: Legend
- Tomb Raider: Anniversary
- Tomb Raider: Underworld
- Spec Ops The Line
- Max Payne Bundle (deel 1 en 2)
- Dead Rising 2 Complete Pack
- Darksiders Franchise Pack
- Sonic Generations
- Sonic Generations Casino Nights DLC
- Super Meat Boy
- Rainbow Six 3: Gold
- Sleeping Dogs DLC (5x)
- Ghost Recon Advanced Warfighter
- Ghost Recon Advanced Warfighter 2
- Saint Row The Third DLC (5x)
- Miner Wars 2081
- Wargame: European Escalation
- Digital Combat Simulation: A-10C Warthog
- SimCity 4 Deluxe
- Trine Complete Collection
- FarCry
- FarCry 2
- Frozen Synapse: Complete Pack
- Tropico 4 + Prima Strategy Guide
- Tropico 4 DLC (6x)
- Defcon
- Bionic Commando Rearmed
- Bastion
- Skydrift
- Skydrift DLC (2x)
- Hard Reset: Extended Edition
- Hacker Complete Bundle 2012
- Race Injection
- GTR Evolution
- Renegade Ops
- Renegade Ops DLC (2x)
- Atom Zombie Smasher
- R.U.S.E. DLC (2x)
En Magicka als gift gekregen
Al met al toch zeer tevreden met deze lijst
Totaalbedrag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteren 'Sniper V2' meegepakt; prima spel.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:07 schreef rubbels het volgende:
Mijn lijst:
- I Am Alive
- Limbo
- Binary Domain
- Binary Domain DLC (2x)
- Spec Ops The Line
- Sonic Generations
- Super Meat Boy
- Sleeping Dogs DLC (5x)
- Miner Wars 2081
- SimCity 4 Deluxe
- FarCry
- FarCry 2
- Tropico 4 DLC (6x)
- Defcon
- Bastion
- Skydrift
- Skydrift DLC (2x)
- Race Injection
- GTR Evolution
- Renegade Ops
- Renegade Ops DLC (2x)
- Atom Zombie Smasher
- R.U.S.E. DLC (2x)
Totaalbedrag:DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:07 schreef rubbels het volgende:
Mijn lijst:
- I Am Alive
- Limbo
- Binary Domain
- Binary Domain DLC (2x)
- Spec Ops The Line
- Sonic Generations
- Super Meat Boy
- Sleeping Dogs DLC (5x)
- Miner Wars 2081
- SimCity 4 Deluxe
- FarCry
- FarCry 2
- Tropico 4 DLC (6x)
- Defcon
- Bastion
- Skydrift
- Skydrift DLC (2x)
- Race Injection
- GTR Evolution
- Renegade Ops
- Renegade Ops DLC (2x)
- Atom Zombie Smasher
- R.U.S.E. DLC (2x)
Totaalbedrag:en ik dacht veel gekocht te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Via die groupees bundle zeker?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb een invite voor Akaneiro: Demon Hunter Closed Beta gekregen. Jullie ook?Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Vandaag amper tijd gehad om m'n laatste aankoop te spelen.En vanaf morgen ook weer druk.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: