SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door LittleBrownie op 04-01-2013 11:27:32 ][i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
te laat mij heb je nu gekwetstquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil niemand kwetsen met deze TT
Weet ik tochquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil niemand kwetsen met deze TT
Kus.quote:
niet weten dat ik in daar wasquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kus.
Ik heb vandaag een lookalike van je gezien in Rdam denk ik
Ik wist het niet jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:08 schreef Beach het volgende:
[..]
niet weten dat ik in daar was
had wat gezegd
Trustenquote:
Doe maar niet nee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ga hier niet verder vragen zo in dit topic.
quote:
Oh mocht ik je fb account niet rondstrooien had dat gewoon gezegd.quote:
gelukkig maarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja duurt niet lang morgen ben ik gewoon weer vrolijk
Fijn datquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik ben nooit lang sip of chagrijnig.
Meestal ben ik gewoon vrolijk in de ochtend
Dat heb ik nog nooit gehad volgens mijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Fijn dat
verdrietig wakker worden is het ergste
gelukkig maarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad volgens mij
Tofquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga trouwens volgende week even kijken in een aquarium winkel hier in Almere
Zien er inderdaad makkelijk uit en niet echt groot.quote:
Het beginnersbakjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zien er inderdaad makkelijk uit en niet echt groot.
Kan ook niet groter,want heb niet zo heel veel ruimte in mijn kamer
Waarvoor is een extern filter? Om het schoon te houden?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het beginnersbakje![]()
ik heb er ook 1 staanmaar wel met extern filter
Elke bak met vissen heeft een filter nodig, daar groeien bacterieculturen in, het houdt grof vuil tegen en zorgt voor beweging van het wateroppervlak (en dus O2). Die die bij de juwel zit is in de bak, dus een intern filter, maar ik heb die eruit gehaald en een externe aangesloten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waarvoor is een extern filter? Om het schoon te houden?
Aah okequote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Elke bak met vissen heeft een filter nodig, daar groeien bacterieculturen in, het houdt grof vuil tegen en zorgt voor beweging van het wateroppervlak (en dus O2). Die die bij de juwel zit is in de bak, dus een intern filter, maar ik heb die eruit gehaald en een externe aangesloten.
eensch kijkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Aah okeEn weet jij misschien een leuke vis samenstelling voor beginners?
Dan ga ik daar even over lezen en zo
Misschien ook even wat boeken halen bij de bieb.
Even opgeschreven dank jequote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
eensch kijken
15 x Vuurneon, Paracheirodon simulans of vuurtetra
10 x Corydoras panda
15 x vuurgarnaal
1 x appelslak
Simpeler kan niet
en sites op internet zijn vaak wel beter dan boekenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Even opgeschreven dank je![]()
Ga volgende week maar even over lezen en rondkijken
Dan ga ik daar nu maar eens al even opkijkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
en sites op internet zijn vaak wel beter dan boekendie site die ik je gaf is goed.
succesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan ga ik daar nu maar eens al even opkijken
What`s up?quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:31 schreef msacras het volgende:
De hele dag ben ik suf en moe, maar eenmaal in bed kan ik niet slapen. Lichaam, waar ben je mee bezig? Godverdomme
Ik ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ook wel Taexon gelukkig al een keer eerder gemeet
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:38 schreef msacras het volgende:
Slaappil nr 3 naar binnen gewerkt, over kwartiertje zou het moeten werken. Ik. Ga het weer proberen, doei!![]()
Werken in de beveiliging doe ik met plezier en geniet ik van, maar dit magazijn werk wat ik tijdelijk ook doe is nogal saaiquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:09 schreef msacras het volgende:
Werken valt wel mee tochik vind naar school gaan iig altijd echt 100x zo kut als werken haha
jaa dat is waar. maar vroeg opstaan enzo haha. en maandag is de eerste dag en ben best zenuwachtig enzoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:09 schreef msacras het volgende:
Werken valt wel mee tochik vind naar school gaan iig altijd echt 100x zo kut als werken haha
goedemorgen haaienvinquote:
Jawel hoorquote:
hahah met wie heb jij het bed gedeeld dan de laatste dagen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoor. Al was het wel even wennen om weer alleen in bed te liggen
Haha, wacht evenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:32 schreef supersof het volgende:
[..]
hahah met wie heb jij het bed gedeeld dan de laatste dagen?
Gewoon lepeltje lepeltje met rockquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil er wel naast liggen, maar niet zoals ik afgelopen paar nachten heb doorgebracht
Ieeh nee die is stom. Dan nog liever we are never babalabalquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
I knew you were trouble when you walked innnnnnn.
Op commando met je ogen lachen voor op foto's e.d is best moeilijk hoor, bij veel mensen is het zo'n fake glimlach zonder dat je ogen mee doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:21 schreef supersof het volgende:
huh. cheryl cole heeft een mooie glimlach omdat ze lacht met dr ogen. en dan zeggen wetenschappers dat dat komt doordat ze lacht met haar ogen en dat niet veel mensen dat kunnen. is toch niet moeilijk ofzo?!
We, are never never never, getting back together, weheeeee, never ever ever, getting back together.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ieeh nee die is stom. Dan nog liever we are never babalabal
Mm ja zit wat in. Maar dat wetenschappers zeggen dat niet veel mensen met hun ogen lachen in het algemeen vind ik wel raar eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Op commando met je ogen lachen voor op foto's e.d is best moeilijk hoor, bij veel mensen is het zo'n fake glimlach zonder dat je ogen mee doen.
Haha ja die vind ik wel leuk op zichquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We, are never never never, getting back together, weheeeee, never ever ever, getting back together.
of zoiets.
Ik denk dat ze op foto's bedoelen, dan lach je namelijk niet omdat je iets leuk vind ofzo over het algemeen, maar "omdat het moet"quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Mm ja zit wat in. Maar dat wetenschappers zeggen dat niet veel mensen met hun ogen lachen in het algemeen vind ik wel raar eerlijk gezegd.
Goedemiddagquote:
Ja als je het zo bekijkt dan heb je gelijk ja!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op foto's bedoelen, dan lach je namelijk niet omdat je iets leuk vind ofzo over het algemeen, maar "omdat het moet"
Sofquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Goedemiddag
[..]
Ja als je het zo bekijkt dan heb je gelijk ja!
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:13 schreef Ro-ald het volgende:
Kan je betalen met brief geld bij zo'n trein ticket automaat? Om een treinkaartje te kopen.
Nee, alleen aan het loket.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:13 schreef Ro-ald het volgende:
Kan je betalen met brief geld bij zo'n trein ticket automaat? Om een treinkaartje te kopen.
Je kan ook een kaartje op datum kopen. En anders pint er iemand en geef je die cash.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:17 schreef Ro-ald het volgende:
Oh op de heenweg kan ik dat wel,maar als starion Nieuw Vennep geen loket heeft kan ik geen treinkaartje kopen op de terugweg. Niet genoeg geld op mijn rekening,maar wel in mijn portemonnee.
Dan koop je er twee als je weg gaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:17 schreef Ro-ald het volgende:
Oh op de heenweg kan ik dat wel,maar als starion Nieuw Vennep geen loket heeft kan ik geen treinkaartje kopen op de terugweg. Niet genoeg geld op mijn rekening,maar wel in mijn portemonnee.
Oh ik koop wel dan kaartje op datum bij het loket hier.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan ook een kaartje op datum kopen. En anders pint er iemand en geef je die cash.
haha neequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Every now and then I get a little bit lonely and you're never coming by?
Het kan allebei.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:46 schreef supersof het volgende:
[..]
haha nee
Turn around, floating so high above the ground, floating so high,
Turn around, together nothing can stop us now,
Ik ken die van jou niet hehequote:
Haha die moet je kennen, als je 'm hoort denk je 'oh die'quote:
Ohjaaa diequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha die moet je kennen, als je 'm hoort denk je 'oh die'
of als je graag een versie wil luisteren van mensen met een prettige stem:
haha
Ik lees even mee, ik heb ook wat nieuwe films nodig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:50 schreef supersof het volgende:
Ik zoek leuke dvd's die ik kan vragen voor mn verjaardag, Kom maar op![]()
Goedendag!quote:
Ja wel goed geslapen, maar wakker geworden met blaasontsteking.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:10 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Ik lees even mee, ik heb ook wat nieuwe films nodig.
[..]
Goedendag!Goed geslapen?
Pel de pinda is okeequote:
GEJGEJquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Pel de pinda is okee
van je jodeladiejeee
hola zing maar met pel mee
pindapindapindapinda jeeeee!
Stiekem wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Kan jij de verleiding weerstaan om met het lied mee te zingen?
Ow, vertel eens?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Slecht maar dat maakt niet uit.
Hoe staat jou leven?
Vetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee gewoon gedoe van vroeger wat allemaal weer terugkomt. Maar maakt niet uit.
Mooi![]()
En en en.. Wat zie je??quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:21 schreef supersof het volgende:
Voor de verandering eens mn gordijnen open gedaan
Ik moet altijd verplicht mijn gordijnen open houden overdag omdat dichte gordijnen volgens mijn moeder deprimerend werkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:21 schreef supersof het volgende:
Voor de verandering eens mn gordijnen open gedaan
Ken ik jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ken ik jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik werd eert verblind door het licht dat direct in mijn ogen scheen. Het doet pijn aan mn ogen aaaaah.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ken ik jou?
Jij bent stom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
Ik eigenlijk ook, maar ik doe het nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik moet altijd verplicht mijn gordijnen open houden overdag omdat dichte gordijnen volgens mijn moeder deprimerend werken
Oehhh such a badassquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, maar ik doe het niet
Oh, teleurstellendquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik werd eert verblind door het licht dat direct in mijn ogen scheen. Het doet pijn aan mn ogen aaaaah.
En toen zag ik huizen, bomen en water.
Dit precies, ik wil ze altijd dichtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik moet altijd verplicht mijn gordijnen open houden overdag omdat dichte gordijnen volgens mijn moeder deprimerend werken
Ja echt wel.quote:
hvj tog.quote:
Nee dat doen ze alsnogquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wees blij, nu kan niemand je meer in de wangen knijpen
Sorry, kan er niks anders van maken voor je.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:24 schreef Differ het volgende:
[..]
Oh, teleurstellend![]()
Dacht iets spannender.
Facebook is het nieuwe Dagboek. Jeweetzelluffquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:26 schreef supersof het volgende:
mensen die op fb zetten dat ze gaan douchen. Oke, leuk om te weten![]()
Vooral als ze daarna nog posten:
"Heerlijk gedouched"
Dubbel
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hvj tog.
[..]
Nee dat doen ze alsnogiedereen knijpt in mijn wangen
of ze gaan erin prikken. Dat vooral. Tijdens wiskunde.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
of ze gaan erin prikken. Dat vooral. Tijdens wiskunde.![]()
En iemand die er kusjes op geeft maar dat mag.
roald vond het goed gr grquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]