Je hoeft ook niet te reageren hoor. Maar ik reageer graag op ongenuanceerde uitsprakenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waarom verzeilen wij zo vaak in een discussie als deze?
Ach ik heb de keuze ook niet hoeven te maken. Dat scheelt misschien. Derhalve is het voor mij ook niet zo ongenuanceerd. Of het is gewoon een kwestie van voorkeuren en prioriteiten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:54 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te reageren hoor. Maar ik reageer graag op ongenuanceerde uitspraken
Wil jij zeggen dat jij HELEMAAL NIET op de Poort bent geweest afgelopen 2.5 weken?quote:
Jep.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat jij HELEMAAL NIET op de Poort bent geweest afgelopen 2.5 weken?
Dat is ook niet verbazingwekkend. Dat ding is al bijna 2 weken gesloten. Echte bikkels waren natuurlijk wel gewoon te vinden in de UB en in het bushuis.quote:
Ik was tot vandaag ook iets van 2-3 weken niet meer op de faculteit geweest.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat jij HELEMAAL NIET op de Poort bent geweest afgelopen 2.5 weken?
Maar ik hoop dat je zelf wel door hebt dat het wel enigszins verwend over komt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ach ik heb de keuze ook niet hoeven te maken. Dat scheelt misschien. Derhalve is het voor mij ook niet zo ongenuanceerd. Of het is gewoon een kwestie van voorkeuren en prioriteiten.
Als jij het zegt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:04 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Maar ik hoop dat je zelf wel door hebt dat het wel enigszins verwend over komt.
Net begonnen aan seizoen 2.quote:
Valt mee toch? Brad, Alan, Denny, Paul,Shirley en alle rechters zijn er nog gewoon. Het zijn meer de scharrels/exen/collega's die of ontslagen zijn of ontslag hebben genomen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:35 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Net begonnen aan seizoen 2.
Hele cast lijkt wel vervangen, behalve Alan en Denny natuurlijk.
Heather Locklear mag ook weer even komen opdraven in een bijrolletje (waarschijnlijk).
Mijn favoriete rechter (nansy-pansy) is nog niet gespot.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:49 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Valt mee toch? Brad, Alan, Denny, Paul,Shirley en alle rechters zijn er nog gewoon. Het zijn meer de scharrels/exen/collega's die of ontslagen zijn of ontslag hebben genomen.
Dat is de leukste, die is er nog gewoonquote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:56 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Mijn favoriete rechter (nansy-pansy) is nog niet gespot.
Ah mooi zo,bedankt voor de geruststelling.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:58 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dat is de leukste, die is er nog gewoon
Pijnlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gister iets te goed geborreld. Moet zo nog een uur de auto in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |