abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121184907
Respect TS, laat de maagden maar lullen. Haters gonna hate
pi_121185514
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:54 schreef durrrr het volgende:

[..]

Ken veel Nederlandse meisjes die vallen op turken.
Ik ken er 0. Maarja dat zal wel verschil in milieu zijn
Eens met wat hierboven staat
  zaterdag 5 januari 2013 @ 10:39:09 #278
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121185524
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:49 schreef HSG het volgende:
Dit riekt naar de Friendzone. :')

[ afbeelding ]
Le friendzoning handgrab :')
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121187644
Arm meisje :'(
pi_121187672
TS jij bent ook niet neukbaar voor dat meisje hoor
pi_121187698
Blokkeer haar, aandachtsgeile teef die je bent.
pi_121188636
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:04 schreef durrrr het volgende:

[..]

Haha ze zegt al 3 min niks meer

[ afbeelding ]
Als jij zo verwaand en respectloos met me zou omgaan via sms, whatsapp zoals je bij die meid doet, had ik je alleen geblokkeerd en verwijderd. Wat een kleuter ben je. En ik zie jou ook in US foto's posten met dames om je heen, stoer hoor. Wil je je bewijzen ofzo? Zo van: ik kan ''chickies'' krijgen. Jongen, al zat jij bedelend aan mijn voeten te smeken om een stukje aandacht, ik zou je lachend wegschoppen.

Een "lekker wijf" is waar het je om te doen is.. een fatsoenlijke/mooie vrouw met klasse is iets anders, stijlvoller en te hoog gegrepen voor je, daar kom je niet bij in de buurt want dat kan de vrouw van je baas zijn.
pi_121188763
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:12 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Als jij zo verwaand en respectloos met me zou omgaan via sms, whatsapp zoals je bij die meid doet, had ik je alleen geblokkeerd en verwijderd. Wat een kleuter ben je. En ik zie jou ook in US foto's posten met dames om je heen, stoer hoor. Wil je je bewijzen ofzo? Zo van: ik kan ''chickies'' krijgen. Jongen, al zat jij bedelend aan mijn voeten te smeken om een stukje aandacht, ik zou je lachend wegschoppen.

Een "lekker wijf" is waar het je om te doen is.. een fatsoenlijke/mooie vrouw met klasse is iets anders, stijlvoller en te hoog gegrepen voor je, daar kom je niet bij in de buurt want dat kan de vrouw van je baas zijn.
TS krijgt eindelijk eens aandacht van een meid via whatsapp voor de eerste keer en schreeuwt het van de daken.

Maar diezelfde meid heeft 10 jongens zoals TS in haar lijst, maar TS weet dit niet.
pi_121188834
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:16 schreef Smack10 het volgende:

[..]

TS krijgt eindelijk eens aandacht van een meid via whatsapp voor de eerste keer en schreeuwt het van de daken.

Maar diezelfde meid heeft 10 jongens zoals TS in haar lijst, maar TS weet dit niet.
Precies, hij kan ook alleen maar aandacht van zulke meiden krijgen, het is maar je blij van wordt ;)
pi_121188854
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:18 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Precies, hij kan ook alleen maar aandacht van zulke meiden krijgen, het is maar je blij van wordt ;)
Hij snapt het nog niet.

TS is een maagd.
pi_121189310
quote:

[..]

Je hebt me al een stukje aandacht gegeven dus thnx :')

Ik geef toch niks van haar prive informatie weg ? Of duidelijke foto's dus het kan net zo goed koningin Beatrix zijn.
Zeker stoer trouwens die foto's want ik weet dat mijn EX ook op dit forum zit waar ik een relatie mee had van 5 helse jaren.

En ik heb nu al een 'lekker wijf en een mooie fatsoenlijke vrouw 'als vriendin.
Dan vraag je je af, waarom ik dan met anderen ook nog app ? Niks mis mee andere contacten te hebben, en open relatie had ik haar duidelijk gemaakt.
I like to dissect girls. Did you know I'm utterly insane?
pi_121258551
herkenbaar
pi_121258587
quote:

[..]

deze reactie x 100000 :') :') :') _O-
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121258606
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:22 schreef Piye het volgende:

[..]

Jij beoordeelt niet of de vrouwen die je tegenkomt potentiele bedpartners zijn?
wat zeg je dat trouwens lief en sophisticated O+ _O_
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  maandag 7 januari 2013 @ 09:10:06 #290
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_121260518
Als ik het zo bekijk heeft het meisje wel een leuke stijl qua kleding, maar als je haar niet aantrekkelijk vind ( enkel als je gezopen hebt ), zou je natuurlijk kunnen aangeven dat je af en toe na het stappen wel eens wilt afspreken ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_121265186
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 03:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

deze reactie x 100000 :') :') :') _O-
Jouw reactie op mijn reactie :')
pi_121265300
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:29 schreef Miss.X het volgende:

[..]

vrouwen :')
  maandag 7 januari 2013 @ 12:35:04 #293
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_121265319
Gewoon een keer volspuiten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_121265352
Wat is dit nou weer voor een trieste bedoening. :').
  maandag 7 januari 2013 @ 12:41:03 #295
376575 shenkiede
altijd eerlijk
pi_121265482
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:29 schreef Miss.X het volgende:

[..]

jij bent zowiezow kapot lelijk geen aandacht enz
pi_121266335

Ik heb al 2 dagen niks gezegd alleen gesprek geopend , komt ze opeens met ander nummer :') vrouwen..
pi_121266401
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:09 schreef durrrr het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb al 2 dagen niks gezegd alleen gesprek geopend , komt ze opeens met ander nummer :') vrouwen..
regel die naaktpics en post ze hier

godverdomme zeg wat kinderachtig dat ik daar op de 12e pagina nog eens mee moet komen
pi_121266444
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

regel die naaktpics en post ze hier

godverdomme zeg wat kinderachtig dat ik daar op de 12e pagina nog eens mee moet komen
Zielig eigenlijk maar ik ga het fixen:P
  maandag 7 januari 2013 @ 13:14:56 #299
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_121266515
Normaal is dat echt triest, maar zij vraagt er om (dom wijf :') ).. dus gewoon doen idd :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_121266585
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:12 schreef durrrr het volgende:

[..]

Zielig eigenlijk maar ik ga het fixen:P
:D _O_
verwacht wel DM dan he, als meesterbrein achter deze missie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')