Ik ken er 0. Maarja dat zal wel verschil in milieu zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:54 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ken veel Nederlandse meisjes die vallen op turken.
Le friendzoning handgrabquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:49 schreef HSG het volgende:
Dit riekt naar de Friendzone.
[ afbeelding ]
Als jij zo verwaand en respectloos met me zou omgaan via sms, whatsapp zoals je bij die meid doet, had ik je alleen geblokkeerd en verwijderd. Wat een kleuter ben je. En ik zie jou ook in US foto's posten met dames om je heen, stoer hoor. Wil je je bewijzen ofzo? Zo van: ik kan ''chickies'' krijgen. Jongen, al zat jij bedelend aan mijn voeten te smeken om een stukje aandacht, ik zou je lachend wegschoppen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:04 schreef durrrr het volgende:
[..]
Haha ze zegt al 3 min niks meer
[ afbeelding ]
TS krijgt eindelijk eens aandacht van een meid via whatsapp voor de eerste keer en schreeuwt het van de daken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:12 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Als jij zo verwaand en respectloos met me zou omgaan via sms, whatsapp zoals je bij die meid doet, had ik je alleen geblokkeerd en verwijderd. Wat een kleuter ben je. En ik zie jou ook in US foto's posten met dames om je heen, stoer hoor. Wil je je bewijzen ofzo? Zo van: ik kan ''chickies'' krijgen. Jongen, al zat jij bedelend aan mijn voeten te smeken om een stukje aandacht, ik zou je lachend wegschoppen.
Een "lekker wijf" is waar het je om te doen is.. een fatsoenlijke/mooie vrouw met klasse is iets anders, stijlvoller en te hoog gegrepen voor je, daar kom je niet bij in de buurt want dat kan de vrouw van je baas zijn.
Precies, hij kan ook alleen maar aandacht van zulke meiden krijgen, het is maar je blij van wordtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
TS krijgt eindelijk eens aandacht van een meid via whatsapp voor de eerste keer en schreeuwt het van de daken.
Maar diezelfde meid heeft 10 jongens zoals TS in haar lijst, maar TS weet dit niet.
Hij snapt het nog niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:18 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Precies, hij kan ook alleen maar aandacht van zulke meiden krijgen, het is maar je blij van wordt
Je hebt me al een stukje aandacht gegeven dus thnxquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:12 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Als jij zo verwaand en respectloos met me zou omgaan via sms, whatsapp zoals je bij die meid doet, had ik je alleen geblokkeerd en verwijderd. Wat een kleuter ben je. En ik zie jou ook in US foto's posten met dames om je heen, stoer hoor. Wil je je bewijzen ofzo? Zo van: ik kan ''chickies'' krijgen. Jongen, al zat jij bedelend aan mijn voeten te smeken om een stukje aandacht, ik zou je lachend wegschoppen.
Een "lekker wijf" is waar het je om te doen is.. een fatsoenlijke/mooie vrouw met klasse is iets anders, stijlvoller en te hoog gegrepen voor je, daar kom je niet bij in de buurt want dat kan de vrouw van je baas zijn.
deze reactie x 100000quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:12 schreef Miss.X het volgende:
[..]
wat zeg je dat trouwens lief en sophisticatedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij beoordeelt niet of de vrouwen die je tegenkomt potentiele bedpartners zijn?
vrouwenquote:
regel die naaktpics en post ze hierquote:Op maandag 7 januari 2013 13:09 schreef durrrr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb al 2 dagen niks gezegd alleen gesprek geopend , komt ze opeens met ander nummervrouwen..
Zielig eigenlijk maar ik ga het fixen:Pquote:Op maandag 7 januari 2013 13:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
regel die naaktpics en post ze hier
godverdomme zeg wat kinderachtig dat ik daar op de 12e pagina nog eens mee moet komen
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:12 schreef durrrr het volgende:
[..]
Zielig eigenlijk maar ik ga het fixen:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |