Nou ja minthy met een leuk grapje mijn quotes falen steeds.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Absoluut. Maar als je er zo bekrompen over blijft denken, dan ga je daar pas over een flink aantal jaren achter komen...
Hoogstens overkomt je hetzelfde dat Faxie twee topics geleden wist te melden, dus als dat alles zou zijn...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hoef haar niet. Er is op het moment maar een meisje die ik wil hebben eigenlijk. Ben al een tijdje vreselijk verliefd en ik weet dat ze over een paar maanden uit mijn leven zal verdwijnen.
Ik twijfel of het beter is om te zwijgen of om het te zeggen. In het eerste geval zal ik me mijn hele leven afvragen of het had gekund en in het tweede geval zal ze me afwijzen.
En jij?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Owww..waar maak je je druk om joh, had mijn eerste echte vriend pas 2 jaar later
Zo dichtbij woon ik niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:17 schreef eefje801 het volgende:
Ik kan dat wel beamen ja, van die 30+ dames. Uit heel nabije bron.
Leeftijd?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja minthy met een leuk grapje mijn quotes falen steeds.
Ik zou het gewoon zeggen als ik jou was. Een eventuele afwijzing is niet zo erg als je de rest van je leven afvragen wat het had kunnen wordenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hoef haar niet. Er is op het moment maar een meisje die ik wil hebben eigenlijk. Ben al een tijdje vreselijk verliefd en ik weet dat ze over een paar maanden uit mijn leven zal verdwijnen.
Ik twijfel of het beter is om te zwijgen of om het te zeggen. In het eerste geval zal ik me mijn hele leven afvragen of het had gekund en in het tweede geval zal ze me afwijzen.
Je bent zo jong als je je voelt en eefje is vitaler en levendiger dan genoeg 20ersquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leeftijd?![]()
ghe..bij gebrek aan smilies
Gesloten blijven en het wordt sowieso niks.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon zeggen als ik jou was. Een eventuele afwijzing is niet zo erg als je de rest van je leven afvragen wat het had kunnen worden
Ik ben in mijn leven vier keer verliefd geweest. Twee keer heb ik het gewoon verteld. De derde keer ook, maar feitelijk hoefde dat niet, aangezien het zo al wel overduidelijk wasquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon zeggen als ik jou was. Een eventuele afwijzing is niet zo erg als je de rest van je leven afvragen wat het had kunnen worden
Precies, en het wordt steeds minder erg, tot op het punt dat het je echt nog weinig boeit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe is het met jou liefdesleven nu?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben in mijn leven vier keer verliefd geweest. Twee keer heb ik het gewoon verteld. De derde keer ook, maar feitelijk hoefde dat niet, aangezien het zo al wel overduidelijk wasDe vierde keer was, nou ja...anders.
Dus verliezen kan je er weinig mee.
En hoe minder het je boeit hoe aantrekkelijker je wordt. Stomme paradox.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Precies, en het wordt steeds minder erg, tot op het punt dat het je echt nog weinig boeit.
Hmmquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En hoe minder het je boeit hoe aantrekkelijker je wordt. Stomme paradox.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gesloten blijven en het wordt sowieso niks.
Dat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben in mijn leven vier keer verliefd geweest. Twee keer heb ik het gewoon verteld. De derde keer ook, maar feitelijk hoefde dat niet, aangezien het zo al wel overduidelijk wasDe vierde keer was, nou ja...anders.
Dus verliezen kan je er weinig mee.
Dat punt zal ik nooit bereiken denk ik, het is gewoon een kwestie van even slikken en weer doorgaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Precies, en het wordt steeds minder erg, tot op het punt dat het je echt nog weinig boeit.
Skat!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je voelt en eefje is vitaler en levendiger dan genoeg 20ers![]()
Wat is eigenlijk een goede manier om iemand af te wijzen? 'Subtiel' komt toch vaak niet goed aan, maar het is ook zo wat om iemand die al niet zo'n held is in versieren bot op zijn plek te zetten als hij weer denkt dat het sexy is om je als een puppy te gedragen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Als het nog stiller stond dan het al deed zou het wortel schieten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe is het met jou liefdesleven nu?
Nou ja beetje serieuze reactie. Maar hoe minder het je boeit impliceert vaak (of is het gevolg ervan) dat je er niet zo mee zit omdat je wel partners kan krijgen of sterk in het leven staat. Impliceert sterke eigenschappen waardoor je aantrekkelijker wordt ja. Maar geen paradox aangezien het niet een tegenstrijdig is maar slechts een tegenstrijdigheid lijkt te zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En hoe minder het je boeit hoe aantrekkelijker je wordt. Stomme paradox.
Wat is een puppy?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:25 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een goede manier om iemand af te wijzen? 'Subtiel' komt toch vaak niet goed aan, maar het is ook zo wat om iemand die al niet zo'n held is in versieren bot op zijn plek te zetten als hij weer denkt dat het sexy is om je als een puppy te gedragen.
Gewoon eerlijk zijn, daar heeft iedereen het meeste aan. Als dat bot overkomt is dat jammer, maar beter dat dan iemand aan het lijntje houdenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:25 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een goede manier om iemand af te wijzen? 'Subtiel' komt toch vaak niet goed aan, maar het is ook zo wat om iemand die al niet zo'n held is in versieren bot op zijn plek te zetten als hij weer denkt dat het sexy is om je als een puppy te gedragen.
Ik miste het kusjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Skat!!
En inderdaad, het nooit te weten kan véél frusterender zijn
Jij bent... Onder de 20 denk ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:25 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Alles voor haar doen om maar bij haar in de smaak te vallen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat is een puppy?
Maar ik zou persoonlijk fijn vinden als je gewoon zegt dat je merkt dat het niet werkt. Niet per se iemand afbranden, maar gewoon zeggen dat het voor jou niet werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |