quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
We zijn hier niet op het woonwagenkamp. Lesbienne/lesbo heet zoiets.
Als je het mooiste meisje van de klas niet leuk vind kan je maar beter zelfmoord plegen dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is gewoon een leuk programma, hoor. Als je dat al niet leuk vindt, zul je het leven en al z'n banale facetten wel ondraaglijk vinden.
Met r&p haal je je graad wel togg!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:06 schreef Apotheose het volgende:
wat leuk dat Fok zoveel psychologen kent.Meteen komen met theorieen over jaloezie. Echt, puik werk!
Dit dus, wat een kansloos programma.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En toen wist ik opeens weer waarom ik nooit naar programma's op de publieke omroep kijk.
Niet leesbaar..quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:17 schreef Tamabralski het volgende:
Inderdaad zeg, erg chanant soms die ouwe bokken over hun ex-leerlinge
Uhh.. "Het mooiste meisje" of haar vrinedinnen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:23 schreef Smack10 het volgende:
en de vrouwen zijn allemaal aantrekkelijk zeker?
Oh ik dacht dat dit ging over dat reunie programmaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh.. "Het mooiste meisje" of haar vrinedinnen?
LOL, nee dusquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit ging over dat reunie programma
Want? Het mooiste meisje van toen is 40? Of?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad weleens gezien en het is wel een trieste bedoeling
Nee, die mannen die weer allemaal een erectie krijgen als ze aan dat meisje denken wat bij hun in de klas zat maar die jongens niet eens aankeek omdat ze door ouderen werd gedeeldquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want? Het mooiste meisje van toen is 40? Of?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, die mannen die weer allemaal een erectie krijgen als ze aan dat meisje denken wat bij hun in de klas zat maar die jongens niet eens aankeek omdat ze door ouderen werd gedeeld
Ja is wel zo, de personen die iets negatiefs over de toenmalige buurtslet te zeggen hebben komen niet in beeld.quote:
Owh, had jij je zegje willen doen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja is wel zo, de personen die iets negatiefs over de toenmalige buurtslet te zeggen hebben komen niet in beeld.
Ik beroep me op mijn zwijgrechtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, had jij je zegje willen doen?
Niet leesbaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:52 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Dit is fok! wots yer problem then m8?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |