Ja dat denk ik ook wel. Als baan nemen brengt weer andere zorgen met zochg mee. Maar af en toe een beloning is nooit weg.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:03 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja, het is net als met jouw dans/zang/acteerwerk. Het is leuk, maar misschien juist wel omdat je het voor de lol doet, en niet om er je brood mee te verdienen.
Tekeningen gemaakt met een iPad app. En daarom staan ze ook op die demo iPads, om te laten zien dat je ook kunt tekenen op zo'n ding, ondanks de beperkingen die het met zich meebrengt.quote:
Heb je een voorbeeldje?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:37 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Tekeningen gemaakt met een iPad app. En daarom staan ze ook op die demo iPads, om te laten zien dat je ook kunt tekenen op zo'n ding, ondanks de beperkingen die het met zich meebrengt.
Die emmerquote:
Je hebt 'm.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die emmer
Wat is je tumblr, ik wil hem rebloggen
Ik heb hem een keer in het echt ontmoetquote:Op zondag 6 januari 2013 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Waldemar Torenstra toch best smakelijk eigenlijk
Ohquote:Op maandag 7 januari 2013 12:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
nee Glow in the dark midgetgold :p
Zeg halloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |