Ja. In mijn ziekenhuis hebben we iemand van 320 kilo (tevergeefs) geprobeerd te behandelen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heb je ook zulke dikke mensen in NL? Die de deur niet meer uitkomen, en alleen maar op bed liggen? Waar de brandweer ook moet komen om ze uit huis te halen?
Weegtequote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:33 schreef cool15 het volgende:
Damn die chap weegte een halve ton... Hoe de neuk kon hij eten klaar maken als hij niet eens zn arm op kan tillen?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:23 schreef cempexo het volgende:
Hij wil juwelier worden.
Hij kan beter een nederlandsche politicus worden, fabelachtig hoog inkomen-paar uurtjes echt werken-opleiding is niet nodig-vakantie vakantie en vakantie...wel 3 keer per dag verschonen, stinkt zo...
[ afbeelding ]
Kan ook een of andere aandoening zijn waarbij zelfs water al een dikmaker word.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:37 schreef 3-voud het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar zo dik te worden. Tering.
Whehe en dan komt zo'n lap huid tussen de spaken, damn dat moet pijn doenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Moet haast wel, zo kun je niet eens fietsen.
Ja, heel makkelijk gezegd. Het kost mij veel meer moeite op op goed gewicht te blijven dan sommige anderen. Ik eet bijna nooit snoep, McDonalds en andere rotzooi (zelfs weinig brood, kaas etc, vooral groentes) en beweeg veel, en alleen dan kom ik niet aan. Dit terwijl ik sommige couch potatoes van alles zie wegkanen maar dan nauwelijks wat zie aankomen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:01 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
en NEE, je wordt niet dik van water, hormonen, ouderdom, of wat dan ook - elk pondje gaat door het mondje! - die 0,5% die daadwerkelijk lijdt aan een ernstige stofwisselingsziekte uitgezonderd, uiteraard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |