abonnement Unibet Coolblue
pi_129562081
quote:
99s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:47 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind echt alle boy bands niks. Ik luister eigenlijk alleen Zion.T maar die is solo en wat meer de R&B kant op dan de Pop kant.

Maar BEG brengt even een van de beste vids + nummers van het jaar uit en niemand geeft zijn mening? :o
Nu clip kijkende
pi_129562180
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:51 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Nu clip kijkende
Nice. :D

Kan het misschien het best in dit topic zetten. Maar ben op aanraden van iemand deze week begonnen met het kijken van Koreaanse films. Deze week 2 gehad en heb echt zelden zulke goede films gezien: My Sassy Girl en A Moment to Remember, je leeft helemaal mee. Meestal zit ik met films alles te relativeren of heb ik er snel genoeg van, maar dat is hier totaal niet dus.

Denk als er ergens mensen zitten op het forum die misschien filmtips hebben, is dat hier wel. :D
pi_129562247
quote:
99s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:53 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Nice. :D

Kan het misschien het best in dit topic zetten. Maar ben op aanraden van iemand deze week begonnen met het kijken van Koreaanse films. Deze week 2 gehad en heb echt zelden zulke goede films gezien: My Sassy Girl en A Moment to Remember, je leeft helemaal mee. Meestal zit ik met films alles te relativeren of heb ik er snel genoeg van, maar dat is hier totaal niet dus.

Denk als er ergens mensen zitten op het forum die misschien filmtips hebben, is dat hier wel. :D
Clip is grappig :') liedje niet zo catchy.

Beach moet je hebben voor k-films ;)
pi_129562513
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:55 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Clip is grappig :') liedje niet zo catchy.

Beach moet je hebben voor k-films ;)
Haha hij zit hier anders ernstig in mijn hoofd. _O-
  woensdag 31 juli 2013 @ 23:06:30 #130
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_129562708
quote:
99s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:53 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Nice. :D

Kan het misschien het best in dit topic zetten. Maar ben op aanraden van iemand deze week begonnen met het kijken van Koreaanse films. Deze week 2 gehad en heb echt zelden zulke goede films gezien: My Sassy Girl en A Moment to Remember, je leeft helemaal mee. Meestal zit ik met films alles te relativeren of heb ik er snel genoeg van, maar dat is hier totaal niet dus.

Denk als er ergens mensen zitten op het forum die misschien filmtips hebben, is dat hier wel. :D
daisy _O_

staat nog gratiesch op youtube ook
pi_129562838
quote:
99s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:53 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Nice. :D

Kan het misschien het best in dit topic zetten. Maar ben op aanraden van iemand deze week begonnen met het kijken van Koreaanse films. Deze week 2 gehad en heb echt zelden zulke goede films gezien: My Sassy Girl en A Moment to Remember, je leeft helemaal mee. Meestal zit ik met films alles te relativeren of heb ik er snel genoeg van, maar dat is hier totaal niet dus.

Denk als er ergens mensen zitten op het forum die misschien filmtips hebben, is dat hier wel. :D
Ik vond Breath/숨 een hele indrukwekkende film. Punch Lady, een film waar Sulli een rol in heeft gehad, is ook wel vermakelijk:
A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
  woensdag 31 juli 2013 @ 23:09:39 #132
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_129562868
en iets van only you of forever you, google jwtz
pi_129563044
Sulli O+
pi_129563439
Sulli is supercute. O+

Ik zal alles aan mijn lijstje toevoegen, sta open voor alles. Heb er wel nog eerst 3 klaarstaan die ik nog moest doen. :D
pi_129576384
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:55 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Clip is grappig :') liedje niet zo catchy.

Beach moet je hebben voor k-films ;)
Is dat zo?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_129576789
Oja dat is zo.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_129576986
Ik zal eens beginnen met wat films die ik leuk vond dan: Oldboy, I saw the devil, A tale of two sisters, The man from nowhere, Sunny, Masquerade, A werewolf boy, Silenced, The thieves, Gone with the wind/The grand heist, Don't click, As one, Gabi, Architecture 101, Special investigation unit.
Hiermee kan je wel even vooruit.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_129579744
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:43 schreef Beach het volgende:

[..]

Komt Infinite naar NL? Dat zou wel de moeite waard zijn.
neee naar parijs en londen
pi_129585185
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:12 schreef Beach het volgende:
Ik zal eens beginnen met wat films die ik leuk vond dan: Oldboy, I saw the devil, A tale of two sisters, The man from nowhere, Sunny, Masquerade, A werewolf boy, Silenced, The thieves, Gone with the wind/The grand heist, Don't click, As one, Gabi, Architecture 101, Special investigation unit.
Hiermee kan je wel even vooruit.
Dat zijn er een hoop, ben benieuwd.

Heb nu My Sassy Girl, A Millionaire´s First Love en A Moment to Remember gezien. Stuk voor stuk geweldig en werd er ook wel erg door geraakt allemaal.
pi_129589170
Pas weer iemand ontdekt: Lee Jung Hyun. Voor mij wel beetje tien jaar te laat. :P
Met bijnamen zoals techo queen of koreaanse lady gaga.

To see or not to see. That's my answer.
pi_129595982
Haha zag toevallig vandaag haar laatste comeback, V ofzo, dat klonk echt net als een Inna-lied.
pi_129945447
wa$$up :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_129948499
Ik heb hun mv niet gezien maar dat twerken... euhm... doe maar niet
pi_129973358
Die ene lijkt wel half Afrikaans ofzo, maar het leek helemaal nergens op inderdaad, slecht lied ook.
pi_130297551
Wow Seungri tho, echt veeeeeeeeeeeeeeeel beter dan ik had verwacht omg
pi_131869308
Nicole verlengt haar contract bij DSP niet en stopt dus bij Kara.af toch hopen dat ze solo gaat dan.

En @ hierboven, ik denk Jiwon. In Russian Roulette van Spica is ze ook al zo goed.
pi_131871940
Ik vind Nicole eerlijk gezegd niet goed genoeg voor een solocarrire :P
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_131887546
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 13:47 schreef Beach het volgende:
Ik vind Nicole eerlijk gezegd niet goed genoeg voor een solocarrire :P
Tja denk dat van Kara alleen Seungyeon een solo-carriere zou overleven, maar Nicole ziet er goed uit dus waarom niet, ze heeft de image, ik bedoel Hyuna kan ook niet zingen. :P
Verder zingt Nicole zo slecht niet, helemaal vergeleken met Hara.
pi_132045875
nieuw 9muses
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')