SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moet heul ver lopen eerstquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aan doen, en op je kont zitten.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Niemand was aan het douchen, niemand was aan het koken. Iedereen zat gewoon op zijn kamer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
stoom van het koken/ douche?Dan wordt het knopje niet goed ingedrukt dus gaat hij niet uit.quote:Werkt niet.quote:Dat mogen we niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb die kutdingen dan ook uitgezet![]()
![]()
Was het maar kut dan had je er nog wat aan!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
For you baby, i could Be.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Het probleem is niet de kut, het probleem is de vrouw die er aan vast zitquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Was het maar kut dan had je er nog wat aan!![]()
![]()
Ik geef het mooie op voor het stoere.. Ik doe het gewoon. Platte rinkelschoenen..
Kut ttquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Alweer het woordje kut in de TT14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dus ipv al die opties zetten we hem uit, en bellen we dan op om een melding te maken van het feit dat hij weer voor niks af ging.
Het is een bekend probleem namelijk, maar ze komen er niet uit wat de oorzaak is.![]()
indrukken? SLAAN!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niemand was aan het douchen, niemand was aan het koken. Iedereen zat gewoon op zijn kamer.
[..]
Dan wordt het knopje niet goed ingedrukt dus gaat hij niet uit.
[..]
Werkt niet.
[..]
Dat mogen we niet.
Jawel, de brandmelder is de oorzaak!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dus ipv al die opties zetten we hem uit, en bellen we dan op om een melding te maken van het feit dat hij weer voor niks af ging.
Het is een bekend probleem namelijk, maar ze komen er niet uit wat de oorzaak is.![]()
![]()
![]()
Dan gaat hij niet uit.quote:
Wachten werkt ook wel hoor, want na zo'n 5 keer gaat hij meestal vanzelf uit. Maar dat duurt lang en het is zo'n pokkelawaai.![]()
![]()
Ja, duh.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, de brandmelder is de oorzaak!![]()
Maarja, op het hele complex is het een probleem, dus hopelijk kunnen ze het binnenkort wel een keer fixen ofzo.![]()
als je m hard genoeg slaat valt ie naar beneden en na een paar sprongen erop maakt ie vast geen geluid meerquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan gaat hij niet uit.
Wachten werkt ook wel hoor, want na zo'n 5 keer gaat hij meestal vanzelf uit. Maar dat duurt lang en het is zo'n pokkelawaai.
Godsamme. Wil iemand mijn vader ontvoeren, opsluiten en martelen?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
ik vind dat we (bijna) alle vaders op een eiland moeten dumpen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godsamme. Wil iemand mijn vader ontvoeren, opsluiten en martelen?
Van mijn vader blijf je anders mooi af!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind dat we (bijna) alle vaders op een eiland moeten dumpen.
Nobody touch my family!![]()
Nee!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godsamme. Wil iemand mijn vader ontvoeren, opsluiten en martelen?
Koester je vader! Voor je het weet heb je hem niet meer!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
alleen lekkere papa's mogen blijven.. Ik weet niet hoe lekker jouw vader is?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van mijn vader blijf je anders mooi af!
Nobody touch my family!
je mag de mijne hebben. Gratis.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Koester je vader! Voor je het weet heb je hem niet meer!
Hij heeft een heel gelukkig leven qua vrouwen gehad. Hij hoeft je niet, weet ik zekerquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen lekkere papa's mogen blijven.. Ik weet niet hoe lekker jouw vader is?![]()
![]()
Nee. Ik ben er al 2 kwijt geraakt. Ik ga niet voor nummer 3quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je mag de mijne hebben. Gratis.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
sinds wanneer hebben mannen iets te willen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft een heel gelukkig leven qua vrouwen gehad. Hij hoeft je niet, weet ik zeker
mijn vader is geweldig. mag die blijven?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind dat we (bijna) alle vaders op een eiland moeten dumpen.![]()
![]()
wth 2 kwijt geraakt? Hoe de hell raak je nou een vader kwijt?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Ik ben er al 2 kwijt geraakt. Ik ga niet voor nummer 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rare ideeën hebben die mannen ook altijd hequote:Op donderdag 3 januari 2013 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben mannen iets te willen?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zou mij, mijn broertje en mijn moeder serieus alleen maar opluchten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Koester je vader! Voor je het weet heb je hem niet meer!What you forget, you are gonna repeat.
Meenemen dan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet heul ver lopen eerst![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wth 2 kwijt geraakt? Hoe de hell raak je nou een vader kwijt?Mijn vader aan keelkanker en mn stiefpa aan longkankerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sinds vrouwen incapabel zijn om zelf te kunnen beslissen wat ze willenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben mannen iets te willen?![]()
Ze weten zelf maar al te vaak niet wat ze willen!![]()
![]()
Lijkt ie op jou?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:33 schreef rival het volgende:
[..]
mijn vader is geweldig. mag die blijven?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
is ie lekker?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:33 schreef rival het volgende:
[..]
mijn vader is geweldig. mag die blijven?
ik weet precies wat ik wil.. Goede seksquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sinds vrouwen incapabel zijn om zelf te kunnen beslissen wat ze willen![]()
Ze weten zelf maar al te vaak niet wat ze willen!
Maar dan wordt de verhuurder boos en moet ik een nieuwe betalen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je m hard genoeg slaat valt ie naar beneden en na een paar sprongen erop maakt ie vast geen geluid meer![]()
En er gaan er 4 tegelijk af.![]()
![]()
Godsammequote:Op donderdag 3 januari 2013 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn vader aan keelkanker en mn stiefpa aan longkanker
Gecondoleerd, ik heb het geluk beide ouders nog te hebben en heb de intentie daar zoveel mogelijk van te genieten!
Jammer genoeg zie ik mijn vader niet zo vaak meer![]()
![]()
Daar kan ik mij ook wel in vindenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet precies wat ik wil.. Goede seks
[b]AirwiN schreef [/b]
te veul werk.quote:
No offence hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Godsamme
Gecondoleerd, ik heb het geluk beide ouders nog te hebben en heb de intentie daar zoveel mogelijk van te genieten!
Jammer genoeg zie ik mijn vader niet zo vaak meer
Maar stik in je smileykeuze
[b]AirwiN schreef [/b]
dan weet jij toch niet wie het gedaan heeft?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar dan wordt de verhuurder boos en moet ik een nieuwe betalen.![]()
En er gaan er 4 tegelijk af.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Denken met je natte kut. Alsof dat het enige op de wereld is dat belangrijk isquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet precies wat ik wil.. Goede seks![]()
![]()
Oh, zal ik meedoen? Mijn vader aan prostaatkanker. Nog een soort!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn vader aan keelkanker en mn stiefpa aan longkanker
Het is stiefpapa geraden heel oud te worden.![]()
![]()
jij moet je mond houden. Jouw sekstekort is minder groot dan die van mijquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kan ik mij ook wel in vinden
Ik hoop voor je dat dat lukt!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, zal ik meedoen? Mijn vader aan prostaatkanker. Nog een soort!
Het is stiefpapa geraden heel oud te worden.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan moeten we samen betalen, en weet de rest het dus wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan weet jij toch niet wie het gedaan heeft?![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denken met je natte kut. Alsof dat het enige op de wereld is dat belangrijk is
Die van mij komt af en toe best van pas, dus ik wil hem graag houdenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind dat we (bijna) alle vaders op een eiland moeten dumpen.![]()
Jouw sekstoevoer is frequenter!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij moet je mond houden. Jouw sekstekort is minder groot dan die van mijIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Toen mijn grootouders overleden, had ik zoiets van "Straks zijn mijn ouders aan de beurt!". Sindsdien heb ik alle dingetjes van vroeger van tafel geveegd en probeer ik er zoveel mogelijk van te genieten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
No offence hoor.
Maar stik in je smileykeuze
helaas zie ik mijn vader in 2 weken weer vanwege een ontzettende kutsituatie, magoed.![]()
och, gewoon je verhuurder ook met de bezem neerslaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan moeten we samen betalen, en weet de rest het dus wel.
Ik heb er ook nog wel een. Lymfeklierkanker.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, zal ik meedoen? Mijn vader aan prostaatkanker. Nog een soort!
Het is stiefpapa geraden heel oud te worden.![]()
mij werd net verteld dat een grote lul is wat vrouwen willen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet precies wat ik wil.. Goede seks![]()
Ik hoop het ook zo erg!quote:
Met het aantal begrafenissen dat ik al gehad heb vind ik dat ik de komende 20 jaar veilig zit wat betreft naaste familie. Denk alleen niet dat het universum het daar perse mee eens is.![]()
![]()
nee. Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van mij komt af en toe best van pas, dus ik wil hem graag houden
Niemand die mijn vader hebben wil dus? Snap ik ook wel.What you forget, you are gonna repeat.
Zal mij aan mn anus oxideren!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toen mijn grootouders overleden, had ik zoiets van "Straks zijn mijn ouders aan de beurt!". Sindsdien heb ik alle dingetjes van vroeger van tafel geveegd en probeer ik er zoveel mogelijk van te genieten.
helaas zie ik mijn vader in 2 weken weer vanwege een ontzettende kutsituatie, magoed.
Je gaat nieten
doen als iemand verteld dat haar vaders dood zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb je weer wat bijgeleerdquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:37 schreef dawg het volgende:
[..]
mij werd net verteld dat een grote lul is wat vrouwen willen.![]()
![]()
nee joh, hij hoeft niet groot te zijn.. Alsie maar lekker kieteltquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:37 schreef dawg het volgende:
[..]
mij werd net verteld dat een grote lul is wat vrouwen willen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:37 schreef dawg het volgende:
[..]
mij werd net verteld dat een grote lul is wat vrouwen willen.
[b]AirwiN schreef [/b]
ze zeggen het, ik zie het absoluut niet. hij is ook donker. (zijn haar dan)quote:aan de vrouwen te zien wel ja!quote:![]()
Kwartet!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel een. Lymfeklierkanker.![]()
Van ruilen komt huilen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niemand die mijn vader hebben wil dus? Snap ik ook wel.
That reminds me ik moet mijn vader nog bellen14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
ja, tetten en een kut. Puur vrouw hier.quote:
Het is maar fok, tsjezus, maak je niet zo druk!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal mij aan mn anus oxideren!
Je gaat nieten
doen als iemand verteld dat haar vaders dood zijn
Een excuus hoef je van mij in elk geval niet te verwachten alleen maar omdat mijn smileykeus je niet bevalt![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, gewoon je verhuurder ook met de bezem neerslaanValt te proberen natuurlijk. Het is alleen een heel bedrijf, dus wel wat omslachtig.
![]()
5 in 3 jaar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik hoop het ook zo erg!
Met het aantal begrafenissen dat ik al gehad heb vind ik dat ik de komende 20 jaar veilig zit wat betreft naaste familie. Denk alleen niet dat het universum het daar perse mee eens is.
Van mij mag er ook even niemand meer dood gaan de komende 10 jaar!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
niet aan de vrouwen te zien. Is ie lekker? Gewoon ja of nee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:38 schreef rival het volgende:
[..]
ze zeggen het, ik zie het absoluut niet. hij is ook donker. (zijn haar dan)
[..]
aan de vrouwen te zien wel ja!
Welke vader dan ook liever dan die van mij. Bij mij zullen het alleen maar tranen van geluk zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van ruilen komt huilen.
That reminds me ik moet mijn vader nog bellenWhat you forget, you are gonna repeat.
Tsja, voor wie wel? Of je moet een gruwelijke hekel hebben aan bepaalde familieleden oid'squote:Op donderdag 3 januari 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
5 in 3 jaar.
Van mij mag er ook even niemand meer dood gaan de komende 10 jaar!![]()
jij gaat ook naar het eiland. Have fun.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wie moet dan mijn auto maken als die ooit een keer stuk gaat?
Zelfde humor enz?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:38 schreef rival het volgende:
[..]
ze zeggen het, ik zie het absoluut niet. hij is ook donker. (zijn haar dan)
[..]
aan de vrouwen te zien wel ja!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Afgelopen jaar geen, wel 3 bruiloften.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
5 in 3 jaar.
Van mij mag er ook even niemand meer dood gaan de komende 10 jaar!
Jaar daarvoor 3 in 1 jaar. In totaal heb ik volgensmij meer dan 10 begrafenissen gehad. Ik ben 21...
Nee, precies!![]()
Is hij papa?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij gaat ook naar het eiland. Have fun.![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
ik weet er wel een paarquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, voor wie wel? Of je moet een gruwelijke hekel hebben aan bepaalde familieleden oid's
nee, gewoon lelijk.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
5 in 3 jaar.
Van mij mag er ook even niemand meer dood gaan de komende 10 jaar!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen was het thuisbezorgd.nl![]()
Sterf![]()
![]()
Wie zegt dat ik naar zijn begrafenis zou gaan?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik naar zijn begrafenis zou gaan?![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik naar zijn begrafenis zou gaan?![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb mijn ouders geaccepteerd maar verder nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welke vader dan ook liever dan die van mij. Bij mij zullen het alleen maar tranen van geluk zijn.14 SHADES OF GREY
Ik zag opeens een bekende uitspraakquote:
Sorryquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb er vrede mee gesloten. Als ik had gewild, dan had ik met meer dan de helft van mijn familie kunnen breken. Maar ik koos ervoor om dat -niet- te doen en die keus was zeker geen makkelijke...quote:![]()
Hoi Tijn!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders geaccepteerd maar verder niet![]()
![]()
Ik jou sinds die thuisbezorgd opmerking heel wat minderquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
preventief ruimen.. Ik kan er ook niks aan doen dat het zo werktquote:
Maar ik moet gaan. Ajuus piepels.
Mijn moeder is een schat, die meer voor zichzelf moet opkomen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders geaccepteerd maar verder niet
Mijn vader. Hij valt niet te accepteren. Vraag Gitaarman maar als je twijfelt aan mijn verhaal. Gitaarman weet hoe het allemaal zit hier en kan je feilloos vertellen dat het beter zou zijn voor ons hele gezin als mijn vader zou oprotten.What you forget, you are gonna repeat.
Hoi koffiequote:
14 SHADES OF GREY
Ik zeg: hysterectomie bij acceptatie op een VMBO schoolquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
preventief ruimen.. Ik kan er ook niks aan doen dat het zo werkt
[b]AirwiN schreef [/b]
Eindelijk weer rustquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar ik moet gaan. Ajuus piepels.![]()
Dat was een grapjequote:Op donderdag 3 januari 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik jou sinds die thuisbezorgd opmerking heel wat minder![]()
![]()
Dan wil ik hem nooit ontmoetenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat heb ik van hem
hij is trouwens nog vervelender
[b]AirwiN schreef [/b]
Have funquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
![]()
Maargoed. Ik ga van huis. Hoef pas over een uur te werken maar wil niet thuis zijn nu.
Aju
What you forget, you are gonna repeat.
Sterkte, werkse alvastquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maargoed. Ik ga van huis. Hoef pas over een uur te werken maar wil niet thuis zijn nu.
Aju![]()
![]()
Dan snap ik het welquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn moeder is een schat, die meer voor zichzelf moet opkomen.
Mijn vader. Hij valt niet te accepteren. Vraag Gitaarman maar als je twijfelt aan mijn verhaal. Gitaarman weet hoe het allemaal zit hier en kan je feilloos vertellen dat het beter zou zijn voor ons hele gezin als mijn vader zou oprotten.
14 SHADES OF GREY
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:45 schreef Samzz het volgende:
Wat ben je soms een gevoelloze zak, MK.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aju![]()
![]()
Mijne was heeeeel lief.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:46 schreef palawan het volgende:
Hai
Het thema van vanavond is lieve vaders?
Maar stiefpapa is ook een lieverd!![]()
Wat nou?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:45 schreef Samzz het volgende:
Wat ben je soms een gevoelloze zak, MK.
Alsof jij -altijd- zo meegaand en warmhartig bent.![]()
lekker rustigquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
![]()
Toevallig wel, maar het onderwerp verspringt zo'n beetje elke 2 minuten!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:46 schreef palawan het volgende:
Hai
Het thema van vanavond is lieve vaders?![]()
![]()
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar zowel mijn vader als moeder zijn topquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijne was heeeeel lief.
Maar stiefpapa is ook een lieverd!![]()
![]()
Ik ga niet metquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat nou?
Alsof jij -altijd- zo meegaand en warmhartig bent.en
reageren wanneer iemand aangeeft twee vaders te zijn verloren.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
zeg je nuquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan wil ik hem nooit ontmoeten![]()
![]()
Dat is toch juist goed, ja ik ben soms wel jaloers dat mensen een goeie band met hun ouders hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:48 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar zowel mijn vader als moeder zijn top14 SHADES OF GREY
quote:![]()
Ach kom op. Je zei vanmiddag nog dat jij een heel andere stille hups kent. Stel je voor dat er nog zo iemand als jij bij zit. Dan durf ik niet eens meer hoi te zeggen
[b]AirwiN schreef [/b]
roep het in het rond.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:48 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar zowel mijn vader als moeder zijn top
Ik kan geen betere ouders wensen. En dan te bedenken hoe ik met ze omging in mijn pubertijd![]()
![]()
ja waarom jij nou zo bang voor mij bentquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ach kom op. Je zei vanmiddag nog dat jij een heel andere stille hups kent. Stel je voor dat er nog zo iemand als jij bij zit. Dan durf ik niet eens meer hoi te zeggen![]()
![]()
Nee, jij doet wel andere dingen, dat begrijp ik best! Je had ook gewoon gezellig mee kunnen doen met de rest ipv gelijk binnen te komen vallen met de gedachte dat je valt over een paar smileys op een forum als fokquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet meten
reageren wanneer iemand aangeeft twee vaders te zijn verloren.
Chill effe, meid![]()
![]()
Omdat jij, zonder het te weten, mij veeeeeeeeeeeeel te goed kentquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:51 schreef rival het volgende:
[..]
ja waarom jij nou zo bang voor mij bent
[b]AirwiN schreef [/b]
Alleen maar beter, Pala!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:48 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar zowel mijn vader als moeder zijn top![]()
![]()
Dat was een van de eerste posts die ik zag.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, jij doet wel andere dingen, dat begrijp ik best! Je had ook gewoon gezellig mee kunnen doen met de rest ipv gelijk binnen te komen vallen met de gedachte dat je valt over een paar smileys op een forum als fok
Chill effe, meid“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb trek in aardbeien en slagroom
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben ook erg tevreden met die van mijquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:50 schreef rival het volgende:
[..]
roep het in het rond.
Ik kan geen betere ouders wensen. En dan te bedenken hoe ik met ze omging in mijn pubertijd![]()
Op een wafelquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb trek in aardbeien en slagroom![]()
![]()
Lekker voor in de milkshake, aardbeien *checkt nog even of de eij goed geschreven isquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb trek in aardbeien en slagroom).
![]()
Ik heb net een pizza opquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb trek in aardbeien en slagroom.
Nee.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon zeggen hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:48 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar zowel mijn vader als moeder zijn top
Mijn mama is geweldig, ben ook zo blij dat ze weer een lieve man gevonden heeft!![]()
1e indruk dus. Je weet zelf toch ook wel dat 1e indrukken vaak deceptive zijn? (kan effe niet op het NL woord komen lol).quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was een van de eerste posts die ik zag.
Heb je de rest wel gelezen?![]()
Pap en mam zijn allebei geweldig.
Voor pap moet ik extra lief zijn, gezien hij zo ongeveer de baas van de baas van m'n vriend is![]()
![]()
is toch andersom net zo, stel je niet aanquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat jij, zonder het te weten, mij veeeeeeeeeeeeel te goed kent![]()
![]()
oooohh.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag opeens een bekende uitspraak![]()
![]()
Ik heb vijf films mee, daar moet toch eentje tussen zitten die de heksjes leuk vinden...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En als ik zo om mij heen kijk mogen we daar heel blij mee zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook erg tevreden met die van mij![]()
![]()
True.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:54 schreef rival het volgende:
[..]
is toch andersom net zo, stel je niet aan
Neuken dan maar?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Lijkt me wel, en sterktequote:Op donderdag 3 januari 2013 18:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vijf films mee, daar moet toch eentje tussen zitten die de heksjes leuk vinden...![]()
![]()
Ik ben heel trots op jou dat jij gaat oppassen!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vijf films mee, daar moet toch eentje tussen zitten die de heksjes leuk vinden...
Kan ik je ook bellen als ik een oppas nodig heb?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb even teruggelezen waar die opmerking vandaan kwam, ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1e indruk dus. Je weet zelf toch ook wel dat 1e indrukken vaak deceptive zijn? (kan effe niet op het NL woord komen lol).
Heb je de rest wel gelezen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
De heksjes?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vijf films mee, daar moet toch eentje tussen zitten die de heksjes leuk vinden...![]()
Lekkerquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:56 schreef rival het volgende:
Pannenkoeken, die ga ik zo maken.
want anders moet ik boodschappen doen.......eet smakelijk straks
14 SHADES OF GREY
Jouw bed?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:56 schreef rival het volgende:
[..]
liever niet, het bed is nog warm van de vorige14 SHADES OF GREY
Ik ben met een 6 jarige de hele middag in het zwembad geweest. Ik ben kapot.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben heel trots op jou dat jij gaat oppassen!!
Kan ik je ook bellen als ik een oppas nodig heb?![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:56 schreef rival het volgende:
[..]
liever niet, het bed is nog warm van de vorige![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:56 schreef rival het volgende:
[..]
liever niet, het bed is nog warm van de vorige![]()
![]()
Ouwe lulquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben met een 6 jarige de hele middag in het zwembad geweest. Ik ben kapot.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik blijf bij mijn standpunt. Dan word ik maar bot gevonden (wat raar is aangezien we het gister of eergister nog hadden over dat je op fok nooit een goeie indruk kunt krijgen van mensenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb even teruggelezen waar die opmerking vandaan kwam, ja.).
Ik heb notabene gezegd dat geschreven teksten ook kwetsend kunnen zijn, maar daar werd toen niet naar geluisterd. En nu, nog geen halve fucking week later valt "ineens" een aantal mensen over 2 fucking smileys!
Give it a rest, wat wil je hiermee bereiken?
Slik dat daar.![]()
Ik kan er niks aan doen dat ze daar in den bosch geen lift hebben om bij de glijbanen te komenquote:![]()
Ouwe lulquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:59 schreef rival het volgende:
[..]
komt goed thnx, maar heb nog geen zin
14 SHADES OF GREY
Ik wil ook zwemmen verdommequote:Op donderdag 3 januari 2013 18:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat ze daar in den bosch geen lift hebben om bij de glijbanen te komen
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahaquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:00 schreef rival het volgende:
[..]
wacht dan zei ik het verkeerd.
ik heb nog geen trek.
14 SHADES OF GREY
Omdat ik niet alleen ga zwemmen natuurlijk!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Neequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
.... komt er nog wat op tv vanavond?
14 SHADES OF GREY
www.tvgids.nlquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
.... komt er nog wat op tv vanavond?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kom je nu meequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik niet alleen ga zwemmen natuurlijk!.
![]()
Ik kreeg geen invitequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen idee, ik kijk nooit TVquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
.... komt er nog wat op tv vanavond?![]()
Vanochtend ook al gezegd hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja man, 11 euro per uur en reiskostenvergoedingquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben heel trots op jou dat jij gaat oppassen!!
Kan ik je ook bellen als ik een oppas nodig heb?.
jij hebt lokmiddelen. moet goedkomen toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik niet alleen ga zwemmen natuurlijk!![]()
![]()
Ga je mee zwemmen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
jij hebt lokmiddelen. moet goedkomen toch?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kratje pils dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja man, 11 euro per uur en reiskostenvergoeding.
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat? Kom jij hier zwemmen?????quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat ze daar in den bosch geen lift hebben om bij de glijbanen te komen![]()
HJ?quote:14 SHADES OF GREY
Alvin and the chipmunks op SBSquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja maar ik weet nooit of een programma leuk is
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:03 schreef Royco1 het volgende:
Maar we gaan wel een keer zwemmen hups.
[b]AirwiN schreef [/b]
Das altijd een gok. Maar alleen al al die reclame is voor mij een reden om nauwelijks nog TV te kijkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja maar ik weet nooit of een programma leuk is![]()
![]()
dat aanbod staat voor iedereen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja man, 11 euro per uur en reiskostenvergoeding.
![]()
![]()
Zie, zelfs met die lokmiddelen lukt het nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Die heb je niet alleen in Centerparcs hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
zwemmen vind ik alleen leuk in Centerparcs waar ze wildwaterbanen hebben.
![]()
Laatste keer dat ik heb gezwommen was volgens mij in het o zo leuke zwembad van Purmerendquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
zwemmen vind ik alleen leuk in Centerparcs waar ze wildwaterbanen hebben
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:.
Kindjes zijn stil, Finding Nemo hebben ze gekozen, ze hebben wel wat smaak.
Just keep swimming, just keep swimmingquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..].
Kindjes zijn stil, Finding Nemo hebben ze gekozen, ze hebben wel wat smaak.
[b]AirwiN schreef [/b]
Eemhof vond ik altijd erg leukquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
zwemmen vind ik alleen leuk in Centerparcs waar ze wildwaterbanen hebben![]()
![]()
ik ga wel mee het kleedhokje in. maar zwemmen, nah. ik parkeer mijn reet wel op een comfi stoel en kijk wel toe onder het genot van een koude goudgele rakker.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie, zelfs met die lokmiddelen lukt het niet![]()
![]()
Waar nog meer dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb je niet alleen in Centerparcs hoor.
Laatste keer is in de Huttenheugte geweestquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik heb gezwommen was volgens mij in het o zo leuke zwembad van Purmerend
Zwembad dan. Augustus in de zee nog![]()
![]()
De Scheg? Duinrell (nooit geweest) ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar nog meer dan?
[..]
Laatste keer is in de Huttenheugte geweest
Zwembad dan. Augustus in de zee nog![]()
Huttenheugtequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar nog meer dan?
[..]
Laatste keer is in de Huttenheugte geweest
Zwembad dan. Augustus in de zee nog
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vond het Meerdal altijd erg leuk. Ik ben alleen niet meer NA de brand geweest. Dus geen idee of het nog steeds leuk isquote:![]()
![]()
Mij krijg je dus echt Duinrell niet in he!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De Scheg? Duinrell (nooit geweest) ?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen dvd die je kan kijken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ach k zie wel wat de avond brengt
Kut tv ook14 SHADES OF GREY
download een film oidquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ach k zie wel wat de avond brengt
Kut tv ook
of iets on demand misschien?![]()
Wel in NL, hequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Just keep swimming, just keep swimming. Engels kunnen ze nog niet zo goed.
Ik heb voor mezelf Madagascar meegenomen. Of Shark Tale.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sowieso absurd duur daarquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij krijg je dus echt Duinrell niet in he!!.
![]()
Nou niet eng gaan doen jij hequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:08 schreef Royco1 het volgende:
We kunnen ook wel naar het sanadome gaan Huppel, lekker relaxen in die baden
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij krijg je dus echt Duinrell niet in he!!![]()
Dat ik daar verdorie niet eerder aan gedacht heb![]()
![]()
Ow ja Duinrelle heeft leuke glijbanen, maar geen wildwaterbaan toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De Scheg? Duinrell (nooit geweest) ?![]()
wel anders. maar de wildwaterbaan is er nogquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond het Meerdal altijd erg leuk. Ik ben alleen niet meer NA de brand geweest. Dus geen idee of het nog steeds leuk is![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Dat ik daar verdorie niet eerder aan gedacht heb![]()
Vinniiee snapt hem weer niet geloof ik
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen ideequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja Duinrelle heeft leuke glijbanen, maar geen wildwaterbaan toch?![]()
![]()
Pas na Roy z'n opmerkingquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Vinniiee snapt hem weer niet geloof ik![]()
![]()
de kikkersquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Dat ik daar verdorie niet eerder aan gedacht heb
wanneer gaan we die meet doen?![]()
![]()
Iets met steen!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar weer eens een weekendje boeken danquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:09 schreef rival het volgende:
[..]
wel anders. maar de wildwaterbaan is er nog![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:08 schreef rival het volgende:
[..]
download een film oid
of iets on demand misschien?Zou niet weten wat.. ben er volgens mij wel een beetje doorheenquote:![]()
![]()
Jullie plannen mijn ontvoering?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:09 schreef rival het volgende:
[..]
de kikkers
wanneer gaan we die meet doen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:09 schreef rival het volgende:
[..]
de kikkers
wanneer gaan we die meet doen?![]()
![]()
Ik heb er gewerktquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kreeg hoop de afgelopen dagen!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Spelletje spelen, boek lezen, muziek luisterenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[..]
Zou niet weten wat.. ben er volgens mij wel een beetje doorheen14 SHADES OF GREY
Atonementquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[..]
Zou niet weten wat.. ben er volgens mij wel een beetje doorheen.
saaie boel daar!quote:
Het leukste waterpark waar ik tot nu toe ben geweest is:
http://www.siampark.net/en/![]()
![]()
ik denk dat ik daar 3 jaar geleden was... dat was wel al na de brand volgens mij....quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar weer eens een weekendje boeken dan
's nachts de wildwaterbaan in(al issie dan niet zo wild
)
![]()
Je kan niet alles in één keer leren hequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg hoop de afgelopen dagen!![]()
![]()
's nachts??? Speciale opening?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat ik daar 3 jaar geleden was... dat was wel al na de brand volgens mij....
's nachts de wildwaterbaan in(al issie dan niet zo wild
)
![]()
Als die maar niet in Duinrell isquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hehe.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als die maar niet in Duinrell is
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Duinrell is best leukquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als die maar niet in Duinrell is![]()
![]()
nee gewoon mensen die doen waar ze zin in hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
's nachts??? Speciale opening?![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als die maar niet in Duinrell isSaunameet beter?quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:13 schreef rival het volgende:
[..]
nee gewoon mensen die doen waar ze zin in hebbendan is hij dus gesloten en niet zo wild nee
Kan ik niet tegenquote:![]()
![]()
Laatste keer dat ik er was werd ik achtervolgd door zo'n gast in een kikkerpakquote:![]()
Hij vond het leuk om mij te laten schrikken, als ik schrik kan ik een hyperventilatieaanval krijgen
[b]AirwiN schreef [/b]
Lezen kanquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Spelletje spelen, boek lezen, muziek luisteren![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was werd ik achtervolgd door zo'n gast in een kikkerpak![]()
Hij vond het leuk om mij te laten schrikken, als ik schrik kan ik een hyperventilatieaanval krijgenAwwwwww
![]()
![]()
maar het bovenste bad dat grenst aan het binnenbad blijft wel lekker warm de hele nacht.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]dan is hij dus gesloten en niet zo wild nee
hint hint.![]()
Je hoeft niet mee, dan gaan wij wel wat anders doenquote:
14 SHADES OF GREY
50 tinten grijs?quote:14 SHADES OF GREY
Ik wil mn nieuwe bikini juist showenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:15 schreef rival het volgende:
[..]
zwemmen op zich of het feit dat je dan in je bikini te zien bent?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is ook niet spannendquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan kom ik onder de rode vlekken te zitten
Dan ben ik een paddestoel
Rood met witte stippen![]()
![]()
hou gewoon niet van zoveel water bij elkaar... soort vage angst...quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:15 schreef rival het volgende:
[..]
zwemmen op zich of het feit dat je dan in je bikini te zien bent?
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Doe dat danquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil mn nieuwe bikini juist showen.
![]()
Heb je er 1 uit 020?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil mn nieuwe bikini juist showen![]()
Dan wacht je op een meet naar keuzequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hou gewoon niet van zoveel water bij elkaar... soort vage angst...
[b]AirwiN schreef [/b]
doen. nu.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Helaas nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
dat is wel een hele vage....quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hou gewoon niet van zoveel water bij elkaar... soort vage angst...
je durft wel het water in te gaan?![]()
Vaag...ik vind zwemmen juist leuk!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hou gewoon niet van zoveel water bij elkaar... soort vage angst...![]()
![]()
omdat een watertornado.. heet een draaikolkquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En Watertornado!
(ik denk altijd windtornado om de 1 of andere reden)
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Raarquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:17 schreef dawg het volgende:
[..]
anaalpluggen in het zwembad.
aldus jeroen pauw een tijdje geleden.
14 SHADES OF GREY
post hem hier.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Neequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
vidn t leuk om over modderige boomstammen naar de overkant te gaan en een vlot te bouwen enzo!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal voor, dat is tof.
Maar dan echt survival heThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ja inderdaad zeg! Nu je het zegt! Ik heb die gedachte van windtornado gewoon al ruim een jaar of zo!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
omdat een watertornado.. heet een draaikolk![]()
![]()
En om vallen te zetten voor je etenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vidn t leuk om over modderige boomstammen naar de overkant te gaan en een vlot te bouwen enzo!
En jagen![]()
ja zolang ik kan staan, maar dan toch krijg ik kramp in mn maag en kippenvel.. ook al jaaaaren nachtmerries over verdrinken enzo.Misschien ergens iets verdrongen ofzo?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:17 schreef rival het volgende:
[..]
dat is wel een hele vage....
je durft wel het water in te gaan?They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik ga niet klikkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.feijenoordcasu(...)euwe-maatregelen-op/
[b]AirwiN schreef [/b]
Wtf?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.feijenoordcasu(...)euwe-maatregelen-op/![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.feijenoordcasu(...)euwe-maatregelen-op/![]()
![]()
Ik vind ze maar traag. Mijn telefoon is nog snellerquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die ken ik niet
Maar Tablets zijn tof![]()
![]()
Zolang je kalm blijft, kan je zowat niet verdrinkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja zolang ik kan staan, maar dan toch krijg ik kramp in mn maag en kippenvel.. ook al jaaaaren nachtmerries over verdrinken enzo.Misschien ergens iets verdrongen ofzo?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: