SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:11 schreef Ro-ald het volgende:
[ afbeelding ]
OP gemaakt door LittleBrownie
[ afbeelding ]
Iedereen is welkom! Nieuw? Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
[ afbeelding ]
JNG / JNG Meet - Wie, wat waar?
[ afbeelding ]
FOK!VERKIEZINGEN. Stem!Chick in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Hoe kan dat nou weer?quote:
Grapje natuurlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer?
En niet zeggen als het echt is.
ik dacht alquote:
Same here =.=quote:
jaa leukquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien een leuk topic voor jouRLS / Wie is de Mol? 2013 #3 - Nog twee uur!
quote:
eeeh roro geef antwoord dan!quote:
niet hatenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:43 schreef Dientje12 het volgende:
kut fok, elke keer ga je weer terug naar deze site
Weet je, onbewust denk ik altijd dat jij een vrouw bent door je naam want ik heb een oudtante die Dini heet, met als bijnaam Dientje. Maar je bent gewoon een manquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:43 schreef Dientje12 het volgende:
kut fok, elke keer ga je weer terug naar deze site
Ik was even boodschappen doenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
eeeh roro geef antwoord dan!
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Weet je, onbewust denk ik altijd dat jij een vrouw bent door je naam want ik heb een oudtante die Dini heet, met als bijnaam Dientje. Maar je bent gewoon een man
Ja, ik weet ook niet waarom ik deze naam had gekozenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Weet je, onbewust denk ik altijd dat jij een vrouw bent door je naam want ik heb een oudtante die Dini heet, met als bijnaam Dientje. Maar je bent gewoon een man
Ja hèquote:
Haha doet er ook niet toe, ik heb raardere namen voorbij zien komenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet waarom ik deze naam had gekozen
ja wel.quote:
picsquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:49 schreef supersof het volgende:
Echt kei stoer die kras op mn kin. Lijkt net alsof ik gevochten heb. En straks wordt het een litteken. Al helemaal top
eeeeeeeeh haaienvinquote:
Haiquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
eeeeeeeeh haaienvinga je ook widm kijken straks?
Nee geen zin inquote:
wie is de molquote:
aaah jawel! een keerquote:
gewoonquote:
kom op TC.. dan hoef je niet eerst je mobiel te pakken dan een foto maken je usb kabel zoeken en dan je usb kabel in de pc doen en in je mobiel..quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoonhelemaal een foto maken enzo.
nee andere keer okequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
kom op TC.. dan hoef je niet eerst je mobiel te pakken dan een foto maken je usb kabel zoeken en dan je usb kabel in de pc doen en in je mobiel..
Redelijk ja. Hij zegt friet als ie hier is. Dat is een vooruitgang.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:56 schreef Beach het volgende:
Hypo heb je Heppie nog goed onder de duim?
hahaquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Redelijk ja. Hij zegt friet als ie hier is. Dat is een vooruitgang.
Preitaart is ook lekkerquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:55 schreef supersof het volgende:
Ik at vandaag preischotel. En het was nog best lekker ook
Ja oke, zit wat inquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niets hoor. Maar niet alles is gewoon altijd goed.Nee maar het gaat redelijk.
Mooi
Vond ik niet eerst hehe sowieso groentetaarten bleh.quote:
Dat lijkt mij ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:00 schreef Pecoso het volgende:
Het lijkt mij een goed moment voor een hoi.
halloooquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:00 schreef Pecoso het volgende:
Het lijkt mij een goed moment voor een hoi.
Via FOK! ga ik dat niet meer doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
doe er wat aan danga iemand hosselennnn
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Via FOK! ga ik dat niet meer doen.
Als het wederzijds is is het best leuk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het meestal juist kut.
Ik wil gewoon een vriendin hebben die mijn kamer opruimt hahaquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:01 schreef Beach het volgende:
[..]
=.="quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een vriendin hebben die mijn kamer opruimt haha
Ja zo vaak komt dat niet voor hequote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als het wederzijds is is het best leuk.
Dit, want je wilt dan altijd weten waar die persoon is wat ze doet met wie ze is..quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:01 schreef Beach het volgende:
[..]
+1.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vind jou ook leukquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik word alleen verliefd op mensen die mij ook leuk vinden. Probleem opgelost.
Lukt niet als ze niet willen meeten hequote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]wat is het probleem van FOK!relaties dan?
Maar buiten FOK! om dan
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lukt niet als ze niet willen meeten he
Met nieuwe vriendin ga je stoppen met fok?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lukt niet als ze niet willen meeten he
Verliefd zijn heeft ook positieve kanten, want dan heeft de man ook nooit behoefte om te fappen danquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:06 schreef Taexon het volgende:
Verliefd zijn is tof.. tenminste als het wederzijds is
hahahaha. je hebt nog wel even hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
FUCK. WAAR IS DE AFSTANDSBEDIENING? FUCKFUCKFUCK.
hallloooquote:
ik ben de afstandsbediening al 3 dagen kwijtquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaha. je hebt nog wel even hoor
oh hahaah. er is ook een livestream trouwens.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik ben de afstandsbediening al 3 dagen kwijt
widm?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
FUCK. WAAR IS DE AFSTANDSBEDIENING? FUCKFUCKFUCK.
jep.quote:
GEVONDENquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
oh hahaah. er is ook een livestream trouwens.
oh mooiquote:
hahahaquote:
Hiiiiquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaik kijk heel slim het nieuws.
Er was een tijd dat ik drie uur per dag naar het nieuws keek
haha als je journalistiek doet dan moet dat wel hequote:
komt wel weer gquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:11 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben al jaren lang niet meer verliefd geweest
ik kijk de hele vakantie al Spongebobquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaik kijk heel slim het nieuws.
Er was een tijd dat ik drie uur per dag naar het nieuws keek
3 uur!?!??quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
haha als je journalistiek doet dan moet dat wel he
Kijk naar beach en mij, wij zijn de eckten plus jij hoort daar bij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:11 schreef Ro-ald het volgende:
Alleen teen nick is wel leukquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik kijk de hele vakantie al Spongebobsowieso Nickelodeon
kinderprogramma's
geen ellende.
Precies, wij doen gewoon hard to get en laten ze naar ons komen en wijzen ze dan keihard af.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kijk naar beach en mij, wij zijn de eckten plus jij hoort daar bij.
Verliefd zijn is voor mietjes
Je klinkt bejaard.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:11 schreef Ro-ald het volgende:
Ja, zo rollen wij..quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies, wij doen gewoon hard to get en laten ze naar ons komen en wijzen ze dan keihard af.
PHINEAS & FERBBBquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Alleen teen nick is wel leuk![]()
en op disneyxd vind ik alleen phineas en ferb leuk. fox kids was zo tof.
Ongeveer jaquote:
ahah nee joh dat hoeft toch nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
PHINEAS & FERBBB![]()
ik voel me echt een infantiel soms
Welke filmquote:
gelukkig maarquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ahah nee joh dat hoeft toch niet
totdat widm begint hahaquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:19 schreef Beach het volgende:
[..]
kan je toch mooi koffie zetten naar de wc en een foto maken enzo
Ik drink geen koffie, maar wat te eten en drinken halen is wel goed want er is geen pauze enzo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:19 schreef Beach het volgende:
[..]
kan je toch mooi koffie zetten naar de wc enzo
hihahoquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:19 schreef Beach het volgende:
Maar goed dat Johnny de Mol niet meedoet, dan was al meteen duidelijk wie de mol is xD
Journalistiek aan de HU?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
haha als je journalistiek doet dan moet dat wel he
lol ik moest lachenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:19 schreef Beach het volgende:
Maar goed dat Johnny de Mol niet meedoet, dan was al meteen duidelijk wie de mol is xD
Jepquote:
Kus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
Fox kidsquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Alleen teen nick is wel leuk![]()
en op disneyxd vind ik alleen phineas en ferb leuk. fox kids was zo tof.
hahhaa ja echt he. Het is steeds slechter geworden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Fox kiss
Het was al shockerend toen het in Jetix veranderde, maar Disney XD is echt een kutnaam
Fox kidsquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Fox kids
Het was al shockerend toen het in Jetix veranderde, maar Disney XD is echt een kutnaam
Dit inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Fox kids
haiquote:
Alles goed?quote:
Met mij wel, dagje stage overleefd, alleen daarna in twee overvolle treinen gestaan vanwege onvoldoende materieelquote:
hahahha, nee ik blijf ondertussen wel hier kijken hoorquote:
Awhhquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met mij wel, dagje stage overleefd, alleen daarna in twee overvolle treinen gestaan vanwege onvoldoende materieel![]()
Hoest met jou?
Ah, modernquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahha, nee ik blijf ondertussen wel hier kijken hoorkijk tv op mn laptop dusja
echt welquote:
Waarom moest je vroeg op dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Awhh
Moest vandaag vroeg op en nu dood op
Hebben wij ook, maar dan van Telfortquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
echt welvan kpn fzo. echt handig
Afspraak in Rotterdam vroegquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Waarom moest je vroeg op dan?
wie is heppiequote:Op donderdag 3 januari 2013 20:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JA
heppie wil het niet kijkengemenerd
Ohquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Afspraak in Rotterdam vroeg
Dumpen xdxdquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JA
heppie wil het niet kijkengemenerd
Grapjequote:
ken ik niet sorryquote:
het staat ook aannnquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:44 schreef msacras het volgende:
[..]arme jij. Daar moet je boven staan! Wij zijn het sterke geslacht remember! Gewoon aanzetten die handel >:D
quote:
Moest naar EMCquote:
ja dat lukt dus nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Goedzolaat die jongen zien hoe goed het is zodat hij het ook moet kijken
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja dat lukt dus nietik heb alles geprobeerd
Ik vind het tot nu toe echt slaapverwekkendquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:56 schreef Hypocriet het volgende:
Ik vond WIDM eigenlijk leuker met Pieter Jan als presentator
klopt wel jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe echt slaapverwekkend
hahhaha die ewout, zo domquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
klopt wel ja
Begin is nooit zo leuk.
quote:
Stiekem vond ik hem altijd heel leuk in gooische vrouwenquote:
Zuid afrikaquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:06 schreef msacras het volgende:
Btw in welk land zijn ze eigenlijk, Portugal? Ik heb het voorstukje gemist :p
Zuid-Afrika toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:06 schreef msacras het volgende:
Btw in welk land zijn ze eigenlijk, Portugal? Ik heb het voorstukje gemist :p
De sexy piloot uit Gooische Vrouwen. Zwart leren jasje, en in het praatgedeelte (met zwarte achtergrond weetjewel) een rode vhalsquote:
al opgezocht jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:07 schreef msacras het volgende:
[..]
De sexy piloot uit Gooische Vrouwen. Zwart leren jasje, en in het praatgedeelte (met zwarte achtergrond weetjewel) een rode vhals
hahaha ja iddquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:07 schreef msacras het volgende:
Ah zuid-Afrika, oké bedankt
En sof ja klopt, sexy piloot is hij zeker
Hij is nog leuker bij mij natuurlijk!quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha ja iddvond hem altijd heel leuk bij anouk enzo
haha nou, daar is ie toch iets te oud voor hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Hij is nog leuker bij mij natuurlijk!
Hahaha, fout fout.
nee die Paulien is leuk wil je zeggenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:14 schreef supersof het volgende:
Oh en die andere ook niet. Janine ofzo?
haha ik vind het niet leuk dat ze die vrijstelling niet geven.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nee die Paulien is leuk wil je zeggen
hee dientje, waarom heet je dientje?quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ik vind het niet leuk dat ze die vrijstelling niet geven.
haar boek is wel leuk btw
Je bedoelt Dientje12?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
hee dientje, waarom heet je dientje?
Ja!quote:
lol waarom dan dientje?quote:
Dat maakt niet uitquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
haha nou, daar is ie toch iets te oud voor hoor
wat voor broek heeft ze aan dannnn?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:21 schreef msacras het volgende:
Pauline d'r boek is leuk maar verder is ze echt kut
Wat is het leeftijdsverschil?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Hij is nog leuker bij mij natuurlijk!
Hahaha, fout fout.
Sofie?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik denk dat haar voornaam Sofia is..
Taal is zeg maar echt mijn dingquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wat voor broek heeft ze aan dannnn?
haha ik vind het toch wel een leuke naam hoorquote:
jawel, hij is echt 40 ofzoquote:
omdat ik sophia heet en ik op dat moment denk ik mezelf helemaal super vond? idk hehequote:
Heb de eerste nog niet uitquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:23 schreef Hypocriet het volgende:
Tweede boek vond ik wel minder trouwens.
lezen was nooit mijn sterkste kant.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef msacras het volgende:
@hypo boek, niet broek
@vin Hij is 43 zie ik net![]()
![]()
![]()
![]()
ik dacht dat hij eind 20/ begin 30 ofzo was haha omg
Mijne ook niet, mijne ook nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
lezen was nooit mijn sterkste kant.
je bedoelt sof?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef msacras het volgende:
@hypo boek, niet broek
![]()
![]()
![]()
Oh, dankje welquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ik vind het toch wel een leuke naam hoor
[..]
jawel, hij is echt 40 ofzo
[..]
omdat ik sophia heet en ik op dat moment denk ik mezelf helemaal super vond? idk hehe
43 jaar, damn, da's wel een heel groot verschilquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef msacras het volgende:
@hypo boek, niet broek
![]()
![]()
![]()
De overige 94% heeft geen hart!!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
waarschijnlijk zal maar 6% dit quoten maar degenen die dit wel quoten
quote:
In eerste instantie aan vin want hij vroeg naar het leeftijdsverschil en pas na de post zag ik dat jij ook iets over z'n leeftijd zei maar ook naar jou ja. En meh, ik val op oudere jongens maar 43 is wel veelquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
je bedoelt sof?haha jaa man ik dacht al, waarom wil jij zo'n oude
Deze quote zal de kinderen in Afrika weer eten gevenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
De overige 94% heeft geen hart!!!
26 jaar ouderquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
43 jaar, damn, da's wel een heel groot verschil![]()
Dat van mij max. 13
haha ja ik had niet gezien dat vin iets gepost hadquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:28 schreef msacras het volgende:
[..]
In eerste instantie aan vin want hij vroeg naar het leeftijdsverschil en pas na de post zag ik dat jij ook iets over z'n leeftijd zei maar ook naar jou ja. En meh, ik val op oudere jongens maar 43 is wel veel
die janine of die krullenbol moet eruitquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:29 schreef msacras het volgende:
Oh en ik hoop dat Paulien eruit gaat maar ze heeft vrijstelling volgebsmij..
Haiquote:
Arme jijquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:30 schreef msacras het volgende:
Daniël ziet er ineens veel ouder uit zo wat is deze
En dat eten komt dan bij mij terechtquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Deze quote zal de kinderen in Afrika weer eten geven
Spaghettivreter for president
Maar wel de enige knappe man die niet bijna bejaard is. Nouja, en Tim.quote:
Wat is dan het nut ervan om te kijken naar het programma?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
Ik wil dat er een keer geen mol is HAHAHA
Nou die mensen zoeken dan een mol, en mensen gaan allerlei dingen denken, maar dan is er geen mol uiteindelijk. Lijkt me echt leukquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat is dan het nut ervan om te kijken naar het programma?
Tim is ook wel oké toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar wel de enige knappe man die niet bijna bejaard is. Nouja, en Tim.
Maar Ewout presenteerde vroeger altijd de BZT show, jeugdsentiment ja?:p
het lijkt me leuk als je vanaf het begin al weet wie het isquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou die mensen zoeken dan een mol, en mensen gaan allerlei dingen denken, maar dan is er geen mol uiteindelijk. Lijkt me echt leuk
Mmm dat lijkt me nou niet zo leuk. Dan heb je niks om over te praten ofzo. Dan is het net kijken naar een quiz en al weten wie er wint. Dat is kei saai.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
het lijkt me leuk als je vanaf het begin al weet wie het isgewoon omdat.
Ik vind het fijn als dingen saai zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Mmm dat lijkt me nou niet zo leuk. Dan heb je niks om over te praten ofzo. Dan is het net kijken naar een quiz en al weten wie er wint. Dat is kei saai.
Klopt dat bedoelde ik ook, Tim kan er mee doorquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Tim is ook wel oké toch?
Dat wel. Maar ik vond hem toen ook stom
huh okeeequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind het fijn als dingen saai zijn.
spanningoverrated.
Zo gaat dat wel bij sommige instantiesquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
En dat eten komt dan bij mij terecht
daaromquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt dat bedoelde ik ook, Tim kan er mee door
Haha nee, BZT showEwout
Heb eigenlijk nog nooit iets van dat programma begrepenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou die mensen zoeken dan een mol, en mensen gaan allerlei dingen denken, maar dan is er geen mol uiteindelijk. Lijkt me echt leuk
Spannondquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:40 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Jij ontvangt zo meteen vast een priveberichtje van mij.
Maakt ook niet uit, ik vind Ewout leuk en hij moet er in blijven:Dquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
daarom
BZT was wel tof jaewout niet
jammerrrquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, ik vind Ewout leuk en hij moet er in blijven:D
Ze moeten de mol vindenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nog nooit iets van dat programma begrepen
nee hij was heel vervelend nu. In zoop was ie wel grappigquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, ik vind Ewout leuk en hij moet er in blijven:D
Ja, maar in dezelfde tijd dat ze die moeten vinden doet de mol ook mee aan de spellen die ze spelen.quote:
Ja de mol saboteert alles. Dus dan moeten die mensen kijken wie er verdacht is. En ondertussen moeten ze geld winnen voor de pot. En degene die wint, dus de mol weet te ontmaskeren, wint de pot.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar in dezelfde tijd dat ze die moeten vinden doet de mol ook mee aan de spellen die ze spelen.
Ik bedoel de mol doet dan altijd mee en ze moeten er ook mee samenwerken..
Oke, zo maar toch een raar spel..quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja de mol saboteert alles. Dus dan moeten die mensen kijken wie er verdacht is. En ondertussen moeten ze geld winnen voor de pot. En degene die wint, dus de mol weet te ontmaskeren, wint de pot.
Ehm naja, je ziet natuurlijk niet alles als kijker, maar denk dat ze belangrijke dingen wel laten zien dus je kunt wel wat bedenken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke, zo maar toch een raar spel..
Want de mol moet het zo onopvallend mogelijk saboteren, maar als je ernaar kijkt dan weet je toch wie de mol is als kijker of niet?
Ja oke, wat wel altijd leuk was is expeditie robinson en daar krijg je ook niet alles te zienquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ehm naja, je ziet natuurlijk niet alles als kijker, maar denk dat ze belangrijke dingen wel laten zien dus je kunt wel wat bedenken.
jaaaa expeditie robinsonquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja oke, wat wel altijd leuk was is expeditie robinson en daar krijg je ook niet alles te zien
heeeequote:
Kijk er tegenwoordig niet meer na, maar eerst wel..quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaa expeditie robinson![]()
alleen de winnaar vond ik niet leuk en ik ben dr naam nu al vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |