SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:11 schreef Ro-ald het volgende:
[ afbeelding ]
OP gemaakt door LittleBrownie
[ afbeelding ]
Iedereen is welkom! Nieuw? Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
[ afbeelding ]
JNG / JNG Meet - Wie, wat waar?
[ afbeelding ]
FOK!VERKIEZINGEN. Stem!Chick in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Hoe kan dat nou weer?quote:
Grapje natuurlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer?
En niet zeggen als het echt is.
ik dacht alquote:
Same here =.=quote:
jaa leukquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien een leuk topic voor jouRLS / Wie is de Mol? 2013 #3 - Nog twee uur!
quote:
eeeh roro geef antwoord dan!quote:
niet hatenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:43 schreef Dientje12 het volgende:
kut fok, elke keer ga je weer terug naar deze site
Weet je, onbewust denk ik altijd dat jij een vrouw bent door je naam want ik heb een oudtante die Dini heet, met als bijnaam Dientje. Maar je bent gewoon een manquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:43 schreef Dientje12 het volgende:
kut fok, elke keer ga je weer terug naar deze site
Ik was even boodschappen doenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
eeeh roro geef antwoord dan!
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Weet je, onbewust denk ik altijd dat jij een vrouw bent door je naam want ik heb een oudtante die Dini heet, met als bijnaam Dientje. Maar je bent gewoon een man
Ja, ik weet ook niet waarom ik deze naam had gekozenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Weet je, onbewust denk ik altijd dat jij een vrouw bent door je naam want ik heb een oudtante die Dini heet, met als bijnaam Dientje. Maar je bent gewoon een man
Ja hèquote:
Haha doet er ook niet toe, ik heb raardere namen voorbij zien komenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet waarom ik deze naam had gekozen
ja wel.quote:
picsquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:49 schreef supersof het volgende:
Echt kei stoer die kras op mn kin. Lijkt net alsof ik gevochten heb. En straks wordt het een litteken. Al helemaal top
eeeeeeeeh haaienvinquote:
Haiquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
eeeeeeeeh haaienvinga je ook widm kijken straks?
Nee geen zin inquote:
wie is de molquote:
aaah jawel! een keerquote:
gewoonquote:
kom op TC.. dan hoef je niet eerst je mobiel te pakken dan een foto maken je usb kabel zoeken en dan je usb kabel in de pc doen en in je mobiel..quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoonhelemaal een foto maken enzo.
nee andere keer okequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
kom op TC.. dan hoef je niet eerst je mobiel te pakken dan een foto maken je usb kabel zoeken en dan je usb kabel in de pc doen en in je mobiel..
Redelijk ja. Hij zegt friet als ie hier is. Dat is een vooruitgang.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:56 schreef Beach het volgende:
Hypo heb je Heppie nog goed onder de duim?
hahaquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Redelijk ja. Hij zegt friet als ie hier is. Dat is een vooruitgang.
Preitaart is ook lekkerquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:55 schreef supersof het volgende:
Ik at vandaag preischotel. En het was nog best lekker ook
Ja oke, zit wat inquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niets hoor. Maar niet alles is gewoon altijd goed.Nee maar het gaat redelijk.
Mooi
Vond ik niet eerst hehe sowieso groentetaarten bleh.quote:
Dat lijkt mij ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:00 schreef Pecoso het volgende:
Het lijkt mij een goed moment voor een hoi.
halloooquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:00 schreef Pecoso het volgende:
Het lijkt mij een goed moment voor een hoi.
Via FOK! ga ik dat niet meer doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
doe er wat aan danga iemand hosselennnn
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Via FOK! ga ik dat niet meer doen.
Als het wederzijds is is het best leuk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het meestal juist kut.
Ik wil gewoon een vriendin hebben die mijn kamer opruimt hahaquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:01 schreef Beach het volgende:
[..]
=.="quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een vriendin hebben die mijn kamer opruimt haha
Ja zo vaak komt dat niet voor hequote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als het wederzijds is is het best leuk.
Dit, want je wilt dan altijd weten waar die persoon is wat ze doet met wie ze is..quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:01 schreef Beach het volgende:
[..]
+1.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vind jou ook leukquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik word alleen verliefd op mensen die mij ook leuk vinden. Probleem opgelost.
Lukt niet als ze niet willen meeten hequote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]wat is het probleem van FOK!relaties dan?
Maar buiten FOK! om dan
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lukt niet als ze niet willen meeten he
Met nieuwe vriendin ga je stoppen met fok?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lukt niet als ze niet willen meeten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |