abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121296936
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:58 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Als je vader je niet helpt wel ja. :X
De vader heeft haar studie betaald en na mijn dood heeft ze dikke erfenis. _O-
pi_121296975
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:55 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat heb ik nou met het huren van een tv. Of een auto. Of een CV ketel. Of een geiser. Of een huis. En ga zo maar door... Moet er niet aan denken. :N
Het huren van een huis of cv ketel is te overkomen. Die van een hypotheek niet. Die heeft aardig wat 'slachtoffers' op z'n naam staan. Het lenen van een auto daarentegen niet ..

Ik moet helemaal niks hebben van dat wereldje. Hypotheek adviseurs zijn niet de grootste schoften, maar heb zelden echt mensen gehoord die wisten waar ze over aan het kletsen waren.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_121297026
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
De vader heeft haar studie betaald en na mijn dood heeft ze dikke erfenis. _O-
Zozo... Heel de studie joh? En verder moet ze nog 40 jaar wachten en het zelf maar uitzoeken? ^O^

:X

:')
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_121297055
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:01 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het huren van een huis of cv ketel is te overkomen. Die van een hypotheek niet. Die heeft aardig wat 'slachtoffers' op z'n naam staan. Het lenen van een auto daarentegen niet ..

Ik moet helemaal niks hebben van dat wereldje. Hypotheek adviseurs zijn niet de grootste schoften, maar heb zelden echt mensen gehoord die wisten waar ze over aan het kletsen waren.
In een tijd van prijsstijgingen is het vrij simpel om goede zaken te doen.
Nu zullen er veel adviseurs moet bijbeunen. ;)
pi_121297080
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

In een tijd van prijsstijgingen is het vrij simpel om goede zaken te doen.
Nu zullen er veel adviseurs moet bijbeunen. ;)
In een tijd van prijsstijgingen is het vrij simpel om goede zaken te doen maar driekwart is hoorndol geworden van het snelle geld en zit nu met helemaal met niks.. Geld helaas te snel weer uitgegeven.

Helaas pindakaas ...
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_121297107
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Het huren van een huis of cv ketel is te overkomen.
Nope, want in potentie eeuwigdurend.

quote:
Die van een hypotheek niet. Die heeft aardig wat 'slachtoffers' op z'n naam staan. Het lenen van een auto daarentegen niet ..
Dan doe je iets niet goed.

quote:
Mja. Kan. Maar jouw beleving hoeft niet de juiste te zijn he...

Er wonen miljoenen mensen probleemloos in een koophuis. Als die mensen dat wel lukt, en jou niet, dan kun je natuurlijk tegen het systeem aan gaan schoppen.... Maar de hand in eigen boezem steken kun je ook eens voorzichtig proberen.
pi_121297124
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Zozo... Heel de studie joh? En verder moet ze nog 40 jaar wachten en het zelf maar uitzoeken? ^O^

:X

:')
Nog 40 jaar dan ben ik 93. 8-)
pi_121297154
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:08 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Er wonen miljoenen mensen probleemloos in een koophuis. Als die mensen dat wel lukt, en jou niet, dan kun je natuurlijk tegen het systeem aan gaan schoppen.... Maar de hand in eigen boezem steken kun je ook eens voorzichtig proberen.
Alles hangt af van het moment, dat jij het prima hebt zegt niets.
pi_121297164
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:08 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Nope, want in potentie eeuwigdurend.

[..]

Dan doe je iets niet goed.

[..]

Er wonen miljoenen mensen nu probleemloos in een koophuis. Haal 40% van de waarde er af en je hebt een heel ander verhaal. De waarde schommelt mij nog veel te veel en daarom zou ik nu(!) niks overwegen. Zelfs zit ik bijv. de huur van een huiske ergens in Oost-Europa te overwegen. Weinig kosten, goedkoop leven. Nergens aan vast zitten!
pi_121297179
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog 40 jaar dan ben ik 93. 8-)
Zou dat uitzonderlijk zijn dan?
pi_121297223
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:12 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Zou dat uitzonderlijk zijn dan?
Het zou kunnen maar dat is ruim boven het gemiddelde.
pi_121297261
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:11 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Er wonen miljoenen mensen nu probleemloos in een koophuis. Haal 40% van de waarde er af en je hebt een heel ander verhaal. De waarde schommelt mij nog veel te veel en daarom zou ik nu(!) niks overwegen. Zelfs zit ik bijv. de huur van een huiske ergens in Oost-Europa te overwegen. Weinig kosten, goedkoop leven. Nergens aan vast zitten!
Je hoeft nieteens zover te zoeken, heb aardig stuk grond bij de oosterburen en kan er huis bouwen wanneer ik wil. ;)
pi_121297269
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Een maat van me heeft in Litouwen een heel aardig landgoed gekocht aan een meer. Kostte 80K. Is er nu een huis aan het bouwen. Wel zelf even zorgen voor voldoende inkomen, want in Litouwen ga je dat zo makkelijk niet (legaal) verdienen. Succes. ^O^
pi_121297280
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het zou kunnen maar dat is ruim boven het gemiddelde.
Over 40 jaar niet meer hoor...
pi_121297310
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Over 40 jaar niet meer hoor...
Dan ken je mijn levensstijl nog niet. :P
pi_121297402
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Een maat van me heeft in Litouwen een heel aardig landgoed gekocht aan een meer. Kostte 80K. Is er nu een huis aan het bouwen. Wel zelf even zorgen voor voldoende inkomen, want in Litouwen ga je dat zo makkelijk niet (legaal) verdienen. Succes. ^O^
Mja, ze bouwen aardig wat daar in Oost-Europa, hoort bij de cultuur daar ook. Maar ik was niet van plan om daar te gaan kopen. Ook te gaan huren ;). Gewoon even lekker uitzingen en kijken wat we daarna de komende tijd gaan doen. Leven in Oost-Europa is stukken goedkoper en zit op dit moment nergens aan vast.
pi_121297448
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Mja, ze bouwen aardig wat daar in Oost-Europa, hoort bij de cultuur daar ook. Maar ik was niet van plan om daar te gaan kopen. Ook te gaan huren ;). Gewoon even lekker uitzingen en kijken wat we daarna de komende tijd gaan doen. Leven in Oost-Europa is stukken goedkoper en zit op dit moment nergens aan vast.
Ja man, aan de overkant is alles beter. Denk eens na: wat doen al die oost-europanen hier dan op zoek naar werk? Die werken hier voor hun plezier voor een hongerloontje natuurlijk. 8)7
pi_121297462
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Heeft ie eigen vliegtuig of gaat ie op en neer met de auto?
pi_121297488
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heeft ie eigen vliegtuig of gaat ie op en neer met de auto?
Die gaat heel af en toe eens op en neer. Zijn vrouw komt uit Litouwen, dus de connecties daar zijn volop aanwezig.
pi_121297519
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Die gaat heel af en toe eens op en neer. Zijn vrouw komt uit Litouwen, dus de connecties daar zijn volop aanwezig.
Het grootste probleem met dat soort projecten is de afstand en de tijd die erin gaat zitten.
pi_121297594
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het grootste probleem met dat soort projecten is de afstand en de tijd die erin gaat zitten.
Zijn vrouw komt uit een zeer 'gerespecteerde' familie daar. Als ie op en neer gaat is dat om een handtekening te zetten, verder gaat dat zijn gangetje wel hoor. Niemand die een strobreed in de weg legt.

Kom je gelijk bij het volgende uit... Nou kun je daar wel midden in de rimboe gaan zitten als NL'er... Maar zonder connecties daar ben je tegelijkertijd een gewild overval target. :Y
pi_121297608
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ja man, aan de overkant is alles beter. Denk eens na: wat doen al die oost-europanen hier dan op zoek naar werk? Die werken hier voor hun plezier voor een hongerloontje natuurlijk. 8)7
Ik ben zelf 4 jaar in Londen woonachtig geweest dus ik heb ook het duurdere segment qua huren meegemaakt ten opzichte van Nederland. Ik zou niet naar Oost-Europa verhuizen voor het werk, maar meer voor de sfeer. Soort van tussentijd. Goedkoop leven hoor!
pi_121297640
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:36 schreef sitting_elfling het volgende:
Goedkoop leven hoor!
En met een beetje pech ook erg kort. :D
pi_121297686
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:38 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

En met een beetje pech ook erg kort. :D
Hehe, true. Het is wel een apart leventje daar. Maar liever zo'n leven, dan 25 jaar lang in Schubbekutteveen wonen en daarna nog zo'n 20 jaar in een 'grote' stad in Nederland om daarna weer terug te verhuizen in zo'n klein gat ergens op de Veluwe.
pi_121297727
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:42 schreef sitting_elfling het volgende:
Hehe, true. Het is wel een apart leventje daar. Maar liever zo'n leven, dan 25 jaar lang in Schubbekutteveen wonen en daarna nog zo'n 20 jaar in een 'grote' stad in Nederland om daarna weer terug te verhuizen in zo'n klein gat ergens op de Veluwe.
Voor jezelf... Ja, dat is een keuze. Maar voor je vrouw en eventuele kinderen? Nee. Maakt je nog extra kwetsbaar ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')