abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121307836
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee, mijn idee om dan GApps nog eens te flashen over die net geïnstalleerde ROM was dat je dan apps als NS en Buienradar kon installeren. Verdere invloed op je besturingssysteem zoals die geïnstalleerd staat had ik niet verwacht. ;)

[..]

Heb in het verleden wel goede ervaringen met Pandawill gehad. Maar je hoort tegenwoordig eigenlijk te vaak dat het lang duurt voor ze de boel verzenden. Banggood is vaak zelfs sneller dan verwacht, echt een topshop. :) De winstmarges van webshops op een product zijn vrij ruim. 't Zou mogelijk iets voordeliger zijn om 'em met een of andere agent van Amazon/Tmall/Taobao te halen. Is wel iets meer gedoe. Of misschien stuurt Diqiu-long er wel eentje voor je op naar je. :9
Ik zou dat wel kunnen doen ja, maar MisterTao heeft korting op verzendkosten, $ 30 bonus bij je eerste storting.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:17:58 #152
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121307850
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:03 schreef d-snp het volgende:

[..]

Is het normaal dat in de kerstperiode pakketjes lang blijven hangen in NL (ipv China)?
Ach ik kreeg gisteren van m'n oma ook een kerstkaartje binnen. :')
Zo lekker vlot is de post niet rond de jaarwisseling en feestdagen (waarschijnlijk al helemaal i.c.m. China + douane).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121309633
Ik had mijn NEO de 21e besteld en de 5e was hij binnen ^O^ (niet eens via DHL)
pi_121310211
De Freelander I20 / newman 2 ziet er wel tof uit...! (Ik kan ook NOOIT kiezen _O- )

G3
G2S
Newman N2
Neo N03? :P

[ Bericht 45% gewijzigd door jonasr op 08-01-2013 14:27:11 ]
pi_121311793
Hee Fokkers!
Volg deze forum nu al een tijdje (en voorgaande forums) en ik ben aangestoken met de chinese markt virus.. (Goed nieuws toch?)..
Heb 6 Januari mijn Neo n02 besteld via www.lightake.com en nog eens geluk dat hij maar 125 euro kost nu!
Hoop hem snel te mogen ontvangen! lees veel positiefs erover mede dankzij jullie =D
pi_121312297
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:08 schreef bartvangils het volgende:

[..]

Ik heb er een besteld via eBay: http://www.benl.ebay.be/i(...)em&item=181025072814 Kies merk 'HTC' en model 'One X'.
Past als gegoten!!
Okee, dankje, mag ik vragen hoe lang het duurt om te verzenden?
Dan zal ik die vandaag of morgen maar bestellen :)
Hoeveel kostte het precies?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:13:34 #157
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121312524
UK, dus vaak 3 - 11 werkdagen zoiets. Prijs staat er gewoon bij als je invult wat 'ie zegt:
GBP 2,49 (Ongeveer EUR 3,06) + GBP 0,89 (ongeveer EUR 1,09) Royal Mail Airmail (Small Packets)

Al zullen sleeves altijd wel makkelijk passen (zeker omdat Chinese phone 4.5", populaire westerse phones = 4.7").
Een case is een ander verhaal.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:21:52 #158
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121312811
Weten we al meer over de N002i? Is het exact hetzelfde toestel als de 'gewone' Neo maar dan met IPS scherm? Daar lijkt het iig wel op... Dan kun je gewoon de originele hoesjes meebestellen en de extra batterij bijv...
Koekje d'r bij?
pi_121313170
Relaxed, vandaag mijn Jiayu G2+ binnengekregen. Besteld op 30-12 dus nog wel redelijk rap!

Eerste indruk: Mooi toestel, doet een beetje galaxy aan. Mooi scherm (vergeleken met mn...HTC Hero)
Binnenkort maar reviewtje posten op tweakers.net. Antutu geeft 5572 (net getest).

Iemand htc hero kopen? :P
pi_121313200
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:21 schreef eleganza het volgende:
Weten we al meer over de N002i? Is het exact hetzelfde toestel als de 'gewone' Neo maar dan met IPS scherm? Daar lijkt het iig wel op... Dan kun je gewoon de originele hoesjes meebestellen en de extra batterij bijv...
klopt helemaal
Cirus the Virus
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:41:53 #161
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121313632
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:31 schreef Cansu het volgende:

[..]

klopt helemaal
Waar ik wel naar benieuwd ben zijn de tegenstrijdige fotos... Wit met witte voorkant versus wit met zwarte voorkant; dat leek de oude versie, maar ik zie ik ook dat ze die foto voor de IPS versie gebruiken. Ik vind persoonlijk de zwart-op-wit versie erg mooi, en degene waarvoor ik m wilde bestellen ook :') Maar liever een IPS versie, ANY time.. :9
Koekje d'r bij?
pi_121315111
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 02:23 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gizchina heeft heus de scoops niet hoor. Ik zit veel liever op www.mtksj.com . _O_

TCL had ik een tijdje geleden al genoemd om in de gaten te houden voor quadcore dualSIMs. Wat ik wel mooi vind is dat je de batterijklep en accu niet hoeft te verwijderen om je SIM-kaarten en je microSD erin te stoppen of eruit te halen.
http://www.mtksj.com/html/MTKshoujipingce/2215_2.html (helaas wel microSIM, niet de normale)
Zo bedankt!
pi_121317023
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:18 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Zo bedankt!
Mooie prijs ook xD.
499
http://www.feelforandroid(...)-wifi-gps-p-245.html
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:13:31 #164
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121317613
Mja, je moet niet op de eerste beste site kijken die je tegenkomt. :P
quote:
There is not a specific releasing date at the moment. The prire should be between 250~350 USD
~ http://www.etotalk.com/tc(...)-3g-wcdma_p3579.html

Een van de sites met vaak wel een actuele listing van smartphones. Helaas geldt dat ook voor http://www.fastcardtech.com/Android-Mobile-Phone een site waar ik niet zou gauw zou kopen, de informatie is vaak niet correct en customer service geeft tegensprekende antwoorden, maar het aanbod is interessant om te zien.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:41 schreef eleganza het volgende:

[..]

Waar ik wel naar benieuwd ben zijn de tegenstrijdige fotos... Wit met witte voorkant versus wit met zwarte voorkant; dat leek de oude versie, maar ik zie ik ook dat ze die foto voor de IPS versie gebruiken. Ik vind persoonlijk de zwart-op-wit versie erg mooi, en degene waarvoor ik m wilde bestellen ook :') Maar liever een IPS versie, ANY time.. :9

Waar zie jij btw een wit/zwarte versie. Niet gewoon verkeerd geïnterpreteerd van een plaatje? :P
Volgens mij zijn ze niet duopenotti namelijk. Don't see it: http://www.neomobile.com.cn/goods.php?id=46

[ Bericht 20% gewijzigd door shiz op 08-01-2013 17:23:07 ]
pi_121319183
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Jup. Getest met Monster N-Tune on-ears headphone. :)
Werkt overigens niet lekker met de FiiO E02i Rocky er ook nog eens tussen.

[..]

Dit werkt trouwens: https://play.google.com/s(...)equentlycalldisabler
Apply patch, daarna clearen. :)
Wel apart dat daar een app voor nodig is. :') _O-
50 cent ;( het gekke is dat er een persoon bijstaat die ik nooit gebeld heb :') en ik wil de lijst gwb clearen want als je nu iemand wil bellej staan er eerst 5 personej boven.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_121319963
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:03 schreef d-snp het volgende:

[..]

Sorry, meer info: Hij shippet via singapore post, bij pandawill hebben ze hem 11-12 op de post gedaan, en als het goed is is ie sinds 17 december in nederland.

11-12-2012 INFORMATION RECEIVED
12-12-2012 Despatched to overseas (Country code: NL)
12-12-2012 Despatched to overseas (Country code: NL)
17-12-2012 Arrived at overseas (Country code: NL)

Is het normaal dat in de kerstperiode pakketjes lang blijven hangen in NL (ipv China)?
Even PostNL mailen via klachten centrum, dan geen telefoonnummer opgeven, en vragen of ze je Chinese nummer om kunnen zetten in een Nederlands, binnen 3 dagen mailen ze je hoe het zit met je pakje en je kunt het dan hier in NL volgen.
pi_121324940
- nee -

[ Bericht 97% gewijzigd door Bart op 08-01-2013 20:31:24 ]
pi_121326884
Oke naja Bart in ieder geval bedankt voor de moeite, waar raad je het me dan aan om het te kopen?:)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:47:10 #169
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121330478
Gewoon in China, via de methoden die in de OP (OpeningsPost) vermeld staan.

De filosofie van dit topic gaat uit naar alternatieven voor smartphones die op de westerse markt beschikbaar zijn. Daar staat prijs/kwaliteit-verhouding uiteraard ook hoog in het vaandel. Zodra je in Nederland een Chinese smartphone gaat kopen, met alle winst en marges die daarbij komen kijken, gooi je die hele verhouding overboord. Dus het gaat hier om het halen van Chinese smartphones direct vanuit China.

Dat er Nederlandse lui zijn die denken er makkelijk goed geld aan kunnen te verdienen, op Marktplaats doorverkopen, in hun eigen webshop... en dat is leuk voor hen, maar ik heb deze topicreeks niet gestart zodat we die allemaal een platform gaan bieden voor promotie of lui op zulke ideeën gaan brengen. Vaak zijn dat ook nog amateuristische (uitzonderingen daargelaten) ondernemingen die niet alles volgens het boekje doen, of is het enige wat ze doen voor jou de bestelling in China te zetten, zodat jij niks met een Chinese site te maken hoeft te hebben en strijken daar rijkelijk een beloning voor op, iets dat je dus gewoon zelf had kunnen doen. De site die je noemde (noem 'em a.u.b. niet nog een keer) verkoopt ook geïmiteerde headphones die inbreuk maken op het merkenrecht. Dat is absoluut niet toelaatbaar.

Dus, als je een Chinese smartphone wilt, er is niet voor niks een OP, lees die door. Wil je er eentje uit Nederland halen, succes, maar google er zelf even wat op los, het is niet bepaald de insteek mensen naar een Nederlandse site te sturen om een Chinese smartphone te kopen...
pi_121330740
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:30 schreef Henkerbedenker het volgende:
Relaxed, vandaag mijn Jiayu G2+ binnengekregen. Besteld op 30-12 dus nog wel redelijk rap!

Eerste indruk: Mooi toestel, doet een beetje galaxy aan. Mooi scherm (vergeleken met mn...HTC Hero)
Binnenkort maar reviewtje posten op tweakers.net. Antutu geeft 5572 (net getest).

Iemand htc hero kopen? :P
Is dat de nieuwe G2S met zo'n zilveren rand? Kan je daar wat foto's van schieten? :)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:10:25 #171
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121331829
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:47 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon in China, via de methoden die in de OP (OpeningsPost) vermeld staan.

De filosofie van dit topic gaat uit naar alternatieven voor smartphones die op de westerse markt beschikbaar zijn. Daar staat prijs/kwaliteit-verhouding uiteraard ook hoog in het vaandel. Zodra je in Nederland een Chinese smartphone gaat kopen, met alle winst en marges die daarbij komen kijken, gooi je die hele verhouding overboord. Dus het gaat hier om het halen van Chinese smartphones direct vanuit China.

Dat er Nederlandse lui zijn die denken er makkelijk goed geld aan kunnen te verdienen, op Marktplaats doorverkopen, in hun eigen webshop... en dat is leuk voor hen, maar ik heb deze topicreeks niet gestart zodat we die allemaal een platform gaan bieden voor promotie of lui op zulke ideeën gaan brengen. Vaak zijn dat ook nog amateuristische (uitzonderingen daargelaten) ondernemingen die niet alles volgens het boekje doen, of is het enige wat ze doen voor jou de bestelling in China te zetten, zodat jij niks met een Chinese site te maken hoeft te hebben en strijken daar rijkelijk een beloning voor op, iets dat je dus gewoon zelf had kunnen doen. De site die je noemde (noem 'em a.u.b. niet nog een keer) verkoopt ook geïmiteerde headphones die inbreuk maken op het merkenrecht. Dat is absoluut niet toelaatbaar.

Dus, als je een Chinese smartphone wilt, er is niet voor niks een OP, lees die door. Wil je er eentje uit Nederland halen, succes, maar google er zelf even wat op los, het is niet bepaald de insteek mensen naar een Nederlandse site te sturen om een Chinese smartphone te kopen...
AMEN.

Ik verkoop mijn chinese spul als ik het niet mee wil hebben door op marktplaats, maar niet voor de hoofdprijs zoals sommige handelaren wel doen.

Verder ben ik gewoon een blij meisje ( :9 :* ) door alle vrolijke topicreeksen over spul uit china. Lekker ervaringen delen en importeren en dan vrolijk met een prima apparaat aan de slag gaan door prima adviezen van medefokkers *;

in alle topicreeksen zijn zeker mensen als Shiznuts, RobertNL, davedavy, Downstar en vele anderen verantwoordelijk voor het china-koop-virus :9 Ben ik ze persoonlijk erg dankbaar voor ^O^ Zo probeer ik dan ook weer mijn steentje bij te dragen door mijn ervaringen te delen en dan is heel fok weer blij :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]

[ afbeelding ]
Waar zie jij btw een wit/zwarte versie. Niet gewoon verkeerd geïnterpreteerd van een plaatje? :P
Volgens mij zijn ze niet duopenotti namelijk. Don't see it: http://www.neomobile.com.cn/goods.php?id=46
Hij wordt o.a. op aliexpress (de N002i variant) met zwarte voorkant en witte achterkant aangeboden, zoals de originele N002 in het wit er uitzag :Y) Die vind ik persoonlijk mooier, en voor de vriendin waar ik m voor wilde halen vond die zwarte voorkant, witte achterkant ook mooier 8)7
Koekje d'r bij?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:46:32 #172
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121333719
Ah, ik vat 'em nu. ;)

Kweenie, op http://www.neomobile.com.cn/goods.php?id=46 staat dat plaatje er ook tussen, maar kun je toch echt maar kiezen tussen zwart óf wit. Niet zwart/wit en wit/zwart ook nog. :P Dus echt meerdere keuzes zullen het niet zijn. Wat ik je wel kan vertellen, is dat de N002i t.o.v. de N002 (N02-M) alleen een IPS zou hebben moeten gekregen. En de N002 kwam ook maar in twee smaken:

Daar is niet eens een complete witte. :P Dus ik denk dat 'ie niet bestaat behalve als computer generated render?
pi_121334352
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:56 schreef L-royke het volgende:
Hee Fokkers!
Volg deze forum nu al een tijdje (en voorgaande forums) en ik ben aangestoken met de chinese markt virus.. (Goed nieuws toch?)..
Heb 6 Januari mijn Neo n02 besteld via www.lightake.com en nog eens geluk dat hij maar 125 euro kost nu!
Hoop hem snel te mogen ontvangen! lees veel positiefs erover mede dankzij jullie =D
Ik heb op 26 december ook een smartphone besteld bij Lightake. Op 6 januari versprong bij mij de status van 'Collecting Products Now' naar 'Package Shipped'. Het track & trace nummer werkt alleen niet. De klantenservice reageert snel en ze doen vreselijk hun best, maar ik snap er alleen niks van :?

Kan iemand begrijpen wat hier bedoeld wordt?

"About your order X1111111111111 with tracking number XX1111111111XX,

since this tracking website must enter the correct date, after few of days, pls try entering a different post date. into this link,

https://www.deutschepost.(...)?locale=en&init=true

Hope your package arrive to you asap."

Begrijp ik het nu goed en moet ik nu nog een paar dagen wachten en dan alle data gaan proberen vanaf dat ik besteld heb om de juiste datum te vinden? Of alle data vanaf dat het pakket verzonden is?
pi_121334534
Ja dat begrijp je goed. Zo heb ik mijn G3 ook kunnen traceren bij Deutsche Post. Nog vreemder is dat als je de juiste datum gevonden hebt het pakje niet iedere keer tevoorschijn komt (bij ieg).
Ik ben mijn pakje overigens nu kwijt... het is ergens in NL. ;)
pi_121338501
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:51 schreef David_ het volgende:

[..]

Is dat de nieuwe G2S met zo'n zilveren rand? Kan je daar wat foto's van schieten? :)
Nee de 'normale' G2 maar dan dual core (6577) en 1gb ram. G2+ of pro wordt die genoemd.
pi_121339555
http://www.amazon.cn/ZTE-(...)d=1357689178&sr=8-16

Stel ik kan iemand eentje laten meebrengen, wat is jullie mening?
Bovenstaande of de honor 2?
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:55:37 #177
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121339768
En je denkt dat dat überhaupt werken gaat hier in Europa? TD-SCDMA...
pi_121340037
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:46 schreef shiznuts het volgende:
Ah, ik vat 'em nu. ;)
[ afbeelding ]
Kweenie, op http://www.neomobile.com.cn/goods.php?id=46 staat dat plaatje er ook tussen, maar kun je toch echt maar kiezen tussen zwart óf wit. Niet zwart/wit en wit/zwart ook nog. :P Dus echt meerdere keuzes zullen het niet zijn. Wat ik je wel kan vertellen, is dat de N002i t.o.v. de N002 (N02-M) alleen een IPS zou hebben moeten gekregen. En de N002 kwam ook maar in twee smaken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar is niet eens een complete witte. :P Dus ik denk dat 'ie niet bestaat behalve als computer generated render?
Lightake geeft aan dat de witte versie geheel wit is.

"White color is some change,front and back both White.more beautiful than N02-M."
pi_121340054
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:34 schreef lmc_flyer het volgende:
http://www.amazon.cn/ZTE-(...)d=1357689178&sr=8-16

Stel ik kan iemand eentje laten meebrengen, wat is jullie mening?
Bovenstaande of de honor 2?
De Honor 2 natuurlijk, dat is echt een top toestel hoor, vrij goeie batterij duur, penta band, goeie quadcore die beter is dan die Tegra 3 en je kunt er al Android 4.1.2 opdraaien.

En ik had nog niet verteld dat hij ondanks zijn 2230mah batterij met een betere lader zoals die van de Nexus 7 heel snel is opgeladen.

Verdere zit er ook een fijn scherm in. Lees mijn review maar eens op tweakers.net

[ Bericht 28% gewijzigd door Diqiu-Long op 09-01-2013 02:35:13 ]
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:35:45 #180
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121340132
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:24 schreef Majinster het volgende:

[..]

Lightake geeft aan dat de witte versie geheel wit is.

"White color is some change,front and back both White.more beautiful than N02-M."
Ik kon helaas op Youku e.d. nog geen filmpjes vinden.
Had ook nog geen echte foto's in omloop gezien.

- Maar I guess it is in fact so... vind net het volgende:

[ Bericht 14% gewijzigd door shiz op 09-01-2013 02:47:53 ]
pi_121342557
Grappig er is inderdaad nu een volledig witte Huawei Honor 2, al vind ik persoonlijk wit zwart mooiere.
pi_121342810
Deze maand weer nieuwe Huawei 6,1 inch smartPhone
{ Bron }
http://tweakers.net/nieuw(...)phone-8-toestel.html

Ziet er leuk uit maar 13 MP camera... Uhm...
pi_121343054
Ja 8MP was niet goed genoeg :P Maar die phablet telefoons zitten gewoon in andere categorie, het worden echt niet de vervangers voor de normale telefoons, ik zie ze wel steeds populairdere worden, maar ik vind het echt te groot om bij te hebben.

Mijn 7 inch tablet gebruik ik daarom ook meestal alleen binnen of in vliegtuig ofzo en zo'n grote telefoon zou ja ook opvallen als je eens stiekem op je werk te internetten zit op je smartphone.
pi_121343543
Gister bij BNR radio ging het ook over de zogenoemde phablets. Dat ze verwachten dat de verkoop daar de komende tijd explosief gaat stijgen. Heb nu zelf een 5.7 inch N7300. Dat is wel echt het maximum zo'n beetje wat nog in je broekzak past (ben wel vrij lang: 1m92). 5.3-5.5 inch zal voor velen wel een nog goed hanteerbare grootte zijn.
pi_121344380
Heeft er iemand hier toevallig een Xiaomi M2 in bezit of onderweg? :P
pi_121345429
@shiz. Daarom dat ik het hier ook even vraag, ben namelijk een ultranoob in dit soort materie :+
  woensdag 9 januari 2013 @ 12:55:58 #187
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121348881
13 Megapixels met zo'n kleine sensor slaat ook nergens op. Want als de sensor niet groter wordt, maar alleen de megapixelcount, dan heb je dus minder licht per pixel = slechtere low-light performance. Dus komen ze vaak wel met, oh, dan moeten we er een f/2.2, f/2, f/1.8 f/1.4 lens op gooien. Maar liever zo'n lens in combinatie met 8 megapixels ofzo. De Nokia Pureview 808 was trouwens niet gek met iets van 40 megapixels, maar wat die deed was het combineren van pixels die naast elkaar zaten (oversampling) en daardoor was de sensor wel hoog in resolutie, maar de photo zelf 5 megapixels. Daardoor veel scherper, netter en lichtsterker. Met zoiets heb ik dan niet echt problemen. Kun je ook getruceerd zoomen, door een 'crop' te nemen, zonder dat er digitale zoom bij komt kijken.

Phablet hoeft van mij ook niet zo. Moet wel een beetje ergonomisch blijven. Ik ga dus voor de 5.0" en lager-categorie. En dan dualSIM als volgend uitgangspunt. Ff kijken wat er allemaal voor quadcore-lekkers komen gaat nog. :9
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:35 schreef Mandéra het volgende:
Heeft er iemand hier toevallig een Xiaomi M2 in bezit of onderweg? :P
Kijk eens in de OP bij de Quadcore-sectie in spoiler 'Community support (Rooting, tweaks & reviews)'.
Zul je zien dat lekzzz 'em heeft. ;)
pi_121355668
Zo ik heb een leuk goedkoop MT6577 telefoontje gevonden, wel met maar 512mb Ram. Omgerekend kost hij net ¤ 50 ofzo.

http://www.mistertao.com/(...)tem-16365134888.html
pi_121356769
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:49 schreef Diqiu-Long het volgende:
Zo ik heb een leuk goedkoop MT6577 telefoontje gevonden, wel met maar 512mb Ram. Omgerekend kost hij net ¤ 50 ofzo.

http://www.mistertao.com/(...)tem-16365134888.html
Ook maar 163 mb om apps op te slaan, verder is scherm 'maar' 480x800, ook al is dat wel te doen op 4 inch denk ik.

Als je echt goedkope smartphone nodig hebt is het goed te doen, maar 160 mb is echt te weinig als je een paar normale apps wilt hebben. Facebook, twitter, whatsapp, play Store en Dolphin Browser komen bij mij al 70 mb die je niet op sd kan zetten.

Verder is het natuurlijk een mooi ding, zeker voor die prijs :)
Als je het vergelijkt met bijv. Samsung Galaxy Ace, single core met minder/scherm die 150+ euro kost.
pi_121357219
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:14 schreef Jeffreydo- het volgende:

[..]

Ook maar 163 mb om apps op te slaan, verder is scherm 'maar' 480x800, ook al is dat wel te doen op 4 inch denk ik.

Als je echt goedkope smartphone nodig hebt is het goed te doen, maar 160 mb is echt te weinig als je een paar normale apps wilt hebben. Facebook, twitter, whatsapp, play Store en Dolphin Browser komen bij mij al 70 mb die je niet op sd kan zetten.

Verder is het natuurlijk een mooi ding, zeker voor die prijs :)
Als je het vergelijkt met bijv. Samsung Galaxy Ace, single core met minder/scherm die 150+ euro kost.
Klopt niet echt veel opslag ruimte, maar er draait Android 4.0 dan worden apps ook op de sd kaart geïnstalleerd.

Ik wil zo'n smartphone voor me zus kopen, voor haar zou dat meer dan voldoende zijn.

De Jiayu G2 is toch weer ¤ 25 duurdere. Maja ik zie er nog wat andere modellen staan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Diqiu-Long op 09-01-2013 16:29:43 ]
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:29:00 #191
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121357394
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:24 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Klopt niet echt veel opslag ruimte, maar er draait Android 4.0 dan worden apps ook op de sd kaart geïnstalleerd.

Ik wil zo'n smartphone voor me zus kopen, voor haar zou dat meer dan voldoende zijn.

De Jiayu G2 is toch weer ¤ 25 duurdere.
Prijs is inderdaad goed maar waar gaan ze verder op besparen? (scherm, camera, batterij, plastic etc).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_121357891
Op m'n Neo N02-M zie ik (nu pas) bij 'settings -> storage':
- internal storage: total space 1.48 GB
- m'n SD-kaartje van 16 GB: total space 14.9 GB
- phone storage: total space 1.08GB

Da's toch een toestel met 4GB :?
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:47:16 #193
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_121358106
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:42 schreef bartvangils het volgende:
Op m'n Neo N02-M zie ik (nu pas) bij 'settings -> storage':
- internal storage: total space 1.48 GB
- m'n SD-kaartje van 16 GB: total space 14.9 GB
- phone storage: total space 1.08GB

Da's toch een toestel met 4GB :?
Android ed zit ook op die 4GB geinstalleerd. ;)
pi_121358327
Vraagje:
de Neo N-02-m gebruikt die een normale Sim of een micro sim?
Wel handig om te weten =)
Alvast bedankt
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:53:50 #195
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_121358385
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:52 schreef L-royke het volgende:
Vraagje:
de Neo N-02-m gebruikt die een normale Sim of een micro sim?
Wel handig om te weten =)
Alvast bedankt
Normale SIM. :)
pi_121358477
Dankje Penningmaniac, dat word dan nieuwe simkaartje halen.
Heb hem namelijk verknipt =P
pi_121363253
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:47 schreef penningmaniac het volgende:

[..]

Android ed zit ook op die 4GB geinstalleerd. ;)
Ja, dat dacht ik wel, maar 'k zou wel verwacht hebben dat de Total space dan wel 4GB zou aangeven en dan nog bvb. 1GB (vd 4) free...

Zien anderen op hun Neo 't zelfde? Ik draai ROM build 'V11M_NEO_T12'
  woensdag 9 januari 2013 @ 19:10:32 #198
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_121363418
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:06 schreef bartvangils het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik wel, maar 'k zou wel verwacht hebben dat de Total space dan wel 4GB zou aangeven en dan nog bvb. 1GB (vd 4) free...

Blijkbaar normaal. Heb ff op mn G3 gekeken, en daar staat Internal storage 2.50GB, terwijl die ook 4GB zou moeten zijn. Op de Neo kan ik straks ook wel even voor je kijken.
pi_121363764
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:06 schreef bartvangils het volgende:

[..]

Bij mij staat:
Internal storage: total space 1.48 GB
(nog) geen SD-kaart
Phone storage: total space 1.05 GB

Maar er staat per ding ook nog bij hoeveel de apps enzo innemen en hoeveel er nog available is (bij beiden 1.02 GB), dus die 'total space' is niet hoeveel er nog vrij is. Wel een beetje vreemd inderdaad.
Bij mij staat bij Build number 'NEO_N002' (ja dat staat bij zowel Model als Build number), maar ik gebruik 'm gewoon zoals ik hem van Lightake kreeg, da's dus met T15.
pi_121366984
Even vraagje over die Neo n02-m

Heb nu alle stappen gedaan zodat ik playstore werkend krijg en dit is gelukt!
maar nu nog wat enkele vraagjes:
- Is het mogelijk om die chinese apps weg te gooien?
- Is het mogelijk om nederlandse taal in te stellen?

Want ik zag wat nederlandse taal pic's maar kan niet terug vinden wat ik allemaal moet doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')