abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121191051
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:26 schreef elinx het volgende:

[..]

T15 brengt niet echt veel meer dan T12. Bovendien is die niet NL in te stellen.
Ik heb geëxperimenteerd met de laatste T15 Rom en merk geen verschil.

Op dit moment worden twee nieuwjaars versies aangeboden op Neomobile.com.cn die zijn gebaseerd op T15
Deze versie is volledig geoptimaliseerd voor snelheid en energiebesparing..
Deze versie is volledig multilanguage (21 talen).

Ik heb beide geprobeerd
De geoptimaliseerde versie is echt veel sneller, maar om een of andere reden kan ik niet al mijn applicaties meer installeren.
Bij de multilanguage versie heb ik eerst de EBR1 zaken moeten verwijderen om te voorkomen dat mijn partities werden gewijzigd, maar daarna kan je inderdaad kiezen tussen heel veel talen. Helaas heb ik wel wat problemen met kleuren.

Als beide vlekkeloos hadden gewerkt (of ik had de problemen kunnen oplossen) was ik overgegaan, maar nu blijf ik voorlopig bij T12
Vandaag mijn (geroote T15) Neo binnen gekregen *O* Jammer dat die power saving Rom niet goed werkt... Maar als er verder geen verschil is zie ik geen reden om de rom van Xenorium erop te gooien, aangezien ik geen Nederlands hoef.
Dus moet ik nog iets doen met mijn phone? (ja ik ben smartphone noob) Playstore en alles staat er gewoon werkend op, dus lijkt me dat alle stappen van Shiznuts tutorial al doorlopen zijn...
Dingen als battery calibration vallen hierbuiten, ik heb het nu echt over de OS enzo :P
pi_121191257
En is een class 4 microSD snel genoeg voor een smartphone of is het beter om voor iets snellers te gaan?
pi_121192431
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:39 schreef stroopwafelt het volgende:
En is een class 4 microSD snel genoeg voor een smartphone of is het beter om voor iets snellers te gaan?
Ik heb een class 4. Één van de dingen waarbij de snelheid verschil uitmaakt is bij bijv. de camera, hoe snel die foto's kan opslaan. Hoe sneller de sd, hoe sneller hij foto's wegschrijft.
Verder bepaalt het ook de snelheid tussen je pc en mobiel (als je naar sd schrijft)
Dus min. 4 mb, ik haal met mijne 4,6 mb/s.

Verder heb ik er ook niet zo veel verstand van, maar het is niet dat ik me met mijn class 4 erg traag voel.

Volgens mij is class 10 paar euro duurder,dus dan zou ik gewoon daarvoor gaan.
pi_121193084
Ik heb n.a.v. dit topic een eigen topic geopend en zou het leuk vinden jullie ervaringen erin te lezen als 'kenners'
pi_121193980
Lightake heeft inmiddels ook de NEO met IPS in de verkoop voor $166.
En met LT Coupon RETAILMENOT voor $158.

[ Bericht 8% gewijzigd door glsf op 05-01-2013 16:07:48 ]
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:00:18 #56
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121196065
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:33 schreef stroopwafelt het volgende:

[..]

Vandaag mijn (geroote T15) Neo binnen gekregen *O* Jammer dat die power saving Rom niet goed werkt... Maar als er verder geen verschil is zie ik geen reden om de rom van Xenorium erop te gooien, aangezien ik geen Nederlands hoef.
Dus moet ik nog iets doen met mijn phone? (ja ik ben smartphone noob) Playstore en alles staat er gewoon werkend op, dus lijkt me dat alle stappen van Shiznuts tutorial al doorlopen zijn...
Dingen als battery calibration vallen hierbuiten, ik heb het nu echt over de OS enzo :P
Jup. Als er al root is, je niks te upgraden hebt, Playstore werkt en je geen Nederlands hoeft, dan blijft er niet veel meer over. Je kunt altijd nog de ClockWork Mod Recovery erop zetten wil je daar in de toekomst gebruik van maken om firmware te flashen, maar qua OS ben je zo al set denk ik?
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:39 schreef stroopwafelt het volgende:
Sneller is altijd beter. Schrijf- en leestijden, maakt al gauw uit als je bijvoorbeeld even gauw voor het weggaan nog wat mp3's en een aflevering van een serie erop wilt zetten ofzo. Sowieso zijn de laatste class geheugenkaarten ook gewoon volgens de laatste normen en technologie, dus je kunt er ff een poos mee vooruit. Zelf kan ik je een SanDisk Ultra van harte aanbevelen, Samsung maakt ook oerdegelijke kaartjes. De meerprijs t.o.v. zo'n class 4-kaartje is niet zo heel veel hoor, dus dat is een mini-investering waar je in gebruik gewoon plezier van gaat hebben. Een goede kaart zorgt er ook voor dat je minder snel last gaat hebben van toestanden, zoals corrupte files of indeling.

Je hebt heus voor weinig wel echt goede kaartjes, qua prijzen ff uitvogelen waar je de beste deal vindt.
www.mymemory.co.uk || http://pricewatch.tweakers.net || www.amazon.co.uk || www.amazon.de || www.geizhals.at/eu
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:26 schreef elinx het volgende:

[..]

Op dit moment worden twee nieuwjaars versies aangeboden op Neomobile.com.cn die zijn gebaseerd op T15
Deze versie is volledig geoptimaliseerd voor snelheid en energiebesparing..
Deze versie is volledig multilanguage (21 talen).
Niet dat ik Nederlands wil hoor, maar zit 'ie wel bij die multilanguage ROM dan?
Want er was al eens een multilanguage ROM, alleen zonder NL...
Voor het doorverkopen in ieder geval goed om te weten wat wel en niet kan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121196415
Ook de Neo ontvangen hier *O* Nu meteen rooten, al meteen de eerste problemen met de drivers, dus dat eerst maar eens proberen op te lossen.

Edit:

Hij detecteerd mijn telefoon niet bij het installeren van de Drivers, iemand zelfde probleem

[ Bericht 20% gewijzigd door davedavy op 05-01-2013 17:36:29 ]
pi_121197583
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:00 schreef shiznuts het volgende:

.......
Niet dat ik Nederlands wil hoor, maar zit 'ie wel bij die multilanguage ROM dan?
Want er was al eens een multilanguage ROM, alleen zonder NL...
Voor het doorverkopen in ieder geval goed om te weten wat wel en niet kan.
Ja, de genoemde nieuwjaarsversie, (TW101-v0.7) gebaseerd op T15, ondersteunt echt heel veel talen waaronder NL.
tav verkoop dacht ik hetzelfde, maar dan moet ik nog wel eea sleutelen.

Er is er vandaag alweer een ROM bij geplaatst (TW101-v0.9), gebaseerd op T16, maar die ondersteund nog steeds geen NL. (uitgeprobeerd)

NB.
T15 en T16 zijn trouwens exact gelijk muv het aantal ondersteunde talen. T16 zal je ook niet vinden op de Neo site.

[ Bericht 1% gewijzigd door elinx op 05-01-2013 18:02:23 (versie nrs. TW101 toegevoegd) ]
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:38:42 #59
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121197674
Thnx 4 zhe info's bro, mucho appreciado!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121198132
Werkelijk, ik vind dat hele ding nu al helemaal niks meer, ik ging recovery mode in, nu zie ik een Android logo met een rood uitroepteken en gaat die niet meer uit, en ik heb nog helemaal niets uitgevoerd :(

[ Bericht 15% gewijzigd door davedavy op 05-01-2013 18:06:33 ]
pi_121199145
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:50 schreef davedavy het volgende:
Werkelijk, ik vind dat hele ding nu al helemaal niks meer, ik ging recovery mode in, nu zie ik een Android logo met een rood uitroepteken en gaat die niet meer uit, en ik heb nog helemaal niets uitgevoerd :(

[ afbeelding ]
Op de home toets gedrukt ?
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:16:51 #62
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_121199275
Die Oppo find 5 is wel nice, waar is deze te koop ?
pi_121199303
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:13 schreef glsf het volgende:

[..]

Op de home toets gedrukt ?
:@
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:19:06 #64
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_121199344
wow.. leuke prijs an sich http://android-sale.com/de/meizu-mx2.html
pi_121199678
quote:
¤378?Bij sommige is het zelfs voor ¤400.
pi_121199784
Wat ingewikkeld allemaal, ik heb de " T09 -> T10 by Downstar" tutorial uitgevoerd, ging goed, is nu weer engels, maar hoe krijg ik hem nu Nederlands, en krijg ik de CWM erop? Dat is me niet echt duidelijk, hoe kan ik die veranderen? Bij mijn Ainol tablet was het, ROM + Root op SD kaartje, ROM flashen, rooten via SD card en klaar, Google Play stond erop. Vraag me af waarom dat niet met de telefoon kan.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:36:17 #67
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121199919
quote:
Mja, maar wat voor mij tegen de MX2 spreekt:
› Geen microSD-slot, basisversie is 'maar' 16GB
› 1800mAh is vrij weinig voor zo'n powerful smartphone met die resolutie
( En geen dualSIM )
Weet ook niet of ik het FlymeOS zou willen...
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:33 schreef davedavy het volgende:
Wat ingewikkeld allemaal, ik heb de " T09 -> T10 by Downstar" tutorial uitgevoerd, ging goed, is nu weer engels, maar hoe krijg ik hem nu Nederlands, en krijg ik de CWM erop? Dat is me niet echt duidelijk, hoe kan ik die veranderen?
DIG / Chinese Smartphones #13 - Op naar Q1 2013
pi_121199964
quote:
Waarom staat die post niet in de OP :o Bedankt!
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:42:38 #69
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121200187
Staat er wel, maar nog niet met de NL-ROM en heeft het nog over het upgraden van T09. Die oude post die wel in de OP staat kan ik niet meer aanpassen natuurlijk (te lang geleden).

Anders zet ik die quote-info uit die recentere post ff in een nieuwe post die universeler is (onder deze) alleen daarvoor en moet daar ff naar gelinkt worden vanuit de OP (topicstarter of modje aanschieten), is het weer up-to-date met latest procedure. Als iemand daar nog änderungen aan had op te merken, kan ik dat nog doorvoeren. ;)
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:53:49 #70
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121200688
• Als je net je Neomobile N002 hebt...en je hebt er nog niks mee gedaan, doe dan het volgende:

Firmware upgrade (official) Txx -> Txx via Stock Recovery
› Formatteer een microSD-kaart en zet de laatste ROM erop
› Start in recovery (telefoon uit, dan: volume+ & powerbutton ingedrukt houden)
› Linksonder komt te staan dat 'ie in 'recovery' gaat en je ziet een Android-figuurtje
› Het recovery-menu moet je eerst tevoorschijn toveren door op 'home' te drukken
› Om een upgrade uit te voeren, selecteer de .zip en laat 'em z'n magic doen
› Herstart
› Mogelijk krijg je een Chinese start-up guide, baan je hier een weg doorheen, taal veranderen doe je via settings en dan het keyboardtoetsje waar een 'A'-tje bij staat en dan de eerste regel Chinese tekens, daarna 'English'
Status phone: Je hebt nu Stock Recovery en Firmware Txx zónder root en zónder Play store

Óf, indien al de laatste official Firmware draaiend, dan...

Initial ROOT:
› PDANet installeren op computer & phone
› Laatste root_with_recovery_by_bin4ry downloaden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460
› Unpack.
› Maak een USB-verbinding aan tussen computer en phone
› Zorg dat je USB-tether aanzet op je phone (PDANet app)
› Open 'opdrachtprompt'
› Navigeer naar de map root_with_recovery_by_bin4ry
› Eenmaal in deze map voer ' stuff\adb devices ' uit
› Als deze een device-id gevonden heeft en weergeeft, ga door, anders is er ergens iets mis, ga niet door
› Je device is gevonden, voer 'runme' uit
› Kies '1'
› Kies op je phone om de data te 'restoren'
› Je phone reboot in korte tijd en heeft root / superuser access verkregen
› Video-walktrough: youtube.com/watch?v=7EpkrCq1gfM
Status phone: Je hebt nu Stock Recovery en Firmware Txx mét root en zónder Play store

CWM (ClockWork Mod) Recovery
› Pak de bestanden uit i124Q's post hier
› Zet de bestanden op de microSD-kaart
› Installeer de mobileuncle.apk (navigeer ernaar via de File Manager, vink Settings > Security > Unknown sources aan)
› Open de Mobile Uncle app en flash de recovery met de geleverde recovery-image
› Laat je telefoon herstarten
Status phone: Je hebt nu CWM Recovery en Firmware Txx mét root en zónder Play store

Dan kun je óf Gapps, of een complete CWM-compatible ROM ( NL by Xenorium bijvoorbeeld ) flashen

Gapps flashen
› Als je vorige stap hebt gevolgd heb je de gapps zip-file uit deze post
› Breng je toestel in Recovery-mode (volume+ & powerbutton ingedrukt houden)
› Selecter 'update from sd', navigeer naar de gapps zip-file en installeer
› Herstarten
Status phone: Je hebt nu CWM Recovery en Firmware Txx mét root en mét Play store
pi_121200860
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:53 schreef shiznuts het volgende:
Linksonder komt te staan dat 'ie in 'recovery' gaat
Mischien kun je daarvan maken " Linksonder komt te staan dat 'ie in 'recovery' gaat en je ziet dan het android mannetje met zijn buik open" oid
pi_121200961
quote:
12s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:52 schreef boute004 het volgende:
Bij fastcardtech verkopen ze nu de Xiaobawang Dream S

- APQ8064 Quad Core 1.7GHz
- 1920*1080 pixel scherm
- 13 mp
- 2GB RAM en (3500mAh)

en niet al te duur natuurlijk

;) http://www.fastcardtech.com/Dream-S-Quad-Core
Iemand al een andere site gevonden die de Dream S verkoopt? Want hier is hij alweer uitverkocht, en ook alleen maar in het zwart btw.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_121201280
Is dit nu een nieuwe versie van de Neo N002? N002l

http://lightake.com/detai(...)_1GB_4GB_Black-61800
pi_121201415
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:07 schreef penningmaniac het volgende:
Is dit nu een nieuwe versie van de Neo N002? N002l

http://lightake.com/detai(...)_1GB_4GB_Black-61800
Ja, deze heeft IPS scherm.
pi_121202011
Het is gelukt! Bedankt voor iedereen's bijdrage aan die tutorial, die deed het hem! :) Én het is nu lekker Nederlands :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')