Vandaag mijn (geroote T15) Neo binnen gekregenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:26 schreef elinx het volgende:
[..]
T15 brengt niet echt veel meer dan T12. Bovendien is die niet NL in te stellen.
Ik heb geëxperimenteerd met de laatste T15 Rom en merk geen verschil.
Op dit moment worden twee nieuwjaars versies aangeboden op Neomobile.com.cn die zijn gebaseerd op T15
Deze versie is volledig geoptimaliseerd voor snelheid en energiebesparing..
Deze versie is volledig multilanguage (21 talen).
Ik heb beide geprobeerd
De geoptimaliseerde versie is echt veel sneller, maar om een of andere reden kan ik niet al mijn applicaties meer installeren.
Bij de multilanguage versie heb ik eerst de EBR1 zaken moeten verwijderen om te voorkomen dat mijn partities werden gewijzigd, maar daarna kan je inderdaad kiezen tussen heel veel talen. Helaas heb ik wel wat problemen met kleuren.
Als beide vlekkeloos hadden gewerkt (of ik had de problemen kunnen oplossen) was ik overgegaan, maar nu blijf ik voorlopig bij T12
Ik heb een class 4. Één van de dingen waarbij de snelheid verschil uitmaakt is bij bijv. de camera, hoe snel die foto's kan opslaan. Hoe sneller de sd, hoe sneller hij foto's wegschrijft.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:39 schreef stroopwafelt het volgende:
En is een class 4 microSD snel genoeg voor een smartphone of is het beter om voor iets snellers te gaan?
Jup. Als er al root is, je niks te upgraden hebt, Playstore werkt en je geen Nederlands hoeft, dan blijft er niet veel meer over. Je kunt altijd nog de ClockWork Mod Recovery erop zetten wil je daar in de toekomst gebruik van maken om firmware te flashen, maar qua OS ben je zo al set denk ik?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:33 schreef stroopwafelt het volgende:
[..]
Vandaag mijn (geroote T15) Neo binnen gekregenJammer dat die power saving Rom niet goed werkt... Maar als er verder geen verschil is zie ik geen reden om de rom van Xenorium erop te gooien, aangezien ik geen Nederlands hoef.
Dus moet ik nog iets doen met mijn phone? (ja ik ben smartphone noob) Playstore en alles staat er gewoon werkend op, dus lijkt me dat alle stappen van Shiznuts tutorial al doorlopen zijn...
Dingen als battery calibration vallen hierbuiten, ik heb het nu echt over de OS enzo
Sneller is altijd beter. Schrijf- en leestijden, maakt al gauw uit als je bijvoorbeeld even gauw voor het weggaan nog wat mp3's en een aflevering van een serie erop wilt zetten ofzo. Sowieso zijn de laatste class geheugenkaarten ook gewoon volgens de laatste normen en technologie, dus je kunt er ff een poos mee vooruit. Zelf kan ik je een SanDisk Ultra van harte aanbevelen, Samsung maakt ook oerdegelijke kaartjes. De meerprijs t.o.v. zo'n class 4-kaartje is niet zo heel veel hoor, dus dat is een mini-investering waar je in gebruik gewoon plezier van gaat hebben. Een goede kaart zorgt er ook voor dat je minder snel last gaat hebben van toestanden, zoals corrupte files of indeling.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:39 schreef stroopwafelt het volgende:
En is een class 4 microSD snel genoeg voor een smartphone of is het beter om voor iets snellers te gaan?
Niet dat ik Nederlands wil hoor, maar zit 'ie wel bij die multilanguage ROM dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:26 schreef elinx het volgende:
[..]
Op dit moment worden twee nieuwjaars versies aangeboden op Neomobile.com.cn die zijn gebaseerd op T15
Deze versie is volledig geoptimaliseerd voor snelheid en energiebesparing..
Deze versie is volledig multilanguage (21 talen).
Ja, de genoemde nieuwjaarsversie, (TW101-v0.7) gebaseerd op T15, ondersteunt echt heel veel talen waaronder NL.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:00 schreef shiznuts het volgende:
.......
Niet dat ik Nederlands wil hoor, maar zit 'ie wel bij die multilanguage ROM dan?
Want er was al eens een multilanguage ROM, alleen zonder NL...
Voor het doorverkopen in ieder geval goed om te weten wat wel en niet kan.
Op de home toets gedrukt ?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:50 schreef davedavy het volgende:
Werkelijk, ik vind dat hele ding nu al helemaal niks meer, ik ging recovery mode in, nu zie ik een Android logo met een rood uitroepteken en gaat die niet meer uit, en ik heb nog helemaal niets uitgevoerd
[ afbeelding ]
¤378?Bij sommige is het zelfs voor ¤400.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
wow.. leuke prijs an sich http://android-sale.com/de/meizu-mx2.html
Mja, maar wat voor mij tegen de MX2 spreekt:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
wow.. leuke prijs an sich http://android-sale.com/de/meizu-mx2.html
› DIG / Chinese Smartphones #13 - Op naar Q1 2013quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:33 schreef davedavy het volgende:
Wat ingewikkeld allemaal, ik heb de " T09 -> T10 by Downstar" tutorial uitgevoerd, ging goed, is nu weer engels, maar hoe krijg ik hem nu Nederlands, en krijg ik de CWM erop? Dat is me niet echt duidelijk, hoe kan ik die veranderen?
Waarom staat die post niet in de OPquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:36 schreef shiznuts het volgende:
› DIG / Chinese Smartphones #13 - Op naar Q1 2013
Mischien kun je daarvan maken " Linksonder komt te staan dat 'ie in 'recovery' gaat en je ziet dan het android mannetje met zijn buik open" oidquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:53 schreef shiznuts het volgende:
Linksonder komt te staan dat 'ie in 'recovery' gaat
Iemand al een andere site gevonden die de Dream S verkoopt? Want hier is hij alweer uitverkocht, en ook alleen maar in het zwart btw.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:52 schreef boute004 het volgende:
Bij fastcardtech verkopen ze nu de Xiaobawang Dream S
- APQ8064 Quad Core 1.7GHz
- 1920*1080 pixel scherm
- 13 mp
- 2GB RAM en (3500mAh)
en niet al te duur natuurlijk
http://www.fastcardtech.com/Dream-S-Quad-Core
Ja, deze heeft IPS scherm.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:07 schreef penningmaniac het volgende:
Is dit nu een nieuwe versie van de Neo N002? N002l
http://lightake.com/detai(...)_1GB_4GB_Black-61800
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |