abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121162050
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:40 schreef freiss het volgende:
Zijn er nog mensen die aan het wachten zijn op de JiaYu G4?

Ik zit zelf wel te kijken naar Chinese smartphones, maar ik heb eigenlijk helemaal geen nieuwe telefoon nodig ;(
Wachten is een groot woord, maar houd het wel in de gaten.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_121162081
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:44 schreef ptrmas het volgende:

[..]

Nee, niet via DHL ... zal nog wel een keer navragen als ik zin heb ;p
Gewoon nu doen,anders weet je het niet. :P
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:49:10 #28
97745 Thorical
finding a way
pi_121162204
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:40 schreef freiss het volgende:
Zijn er nog mensen die aan het wachten zijn op de JiaYu G4?

Ik zit zelf wel te kijken naar Chinese smartphones, maar ik heb eigenlijk helemaal geen nieuwe telefoon nodig ;(
Dat niet maar wel op een G2 +++ met een nog snellere processor en het camera probleem opgelost.
De G4 word me te groot
pi_121163594
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Gewoon nu doen,anders weet je het niet. :P
Wat moet ik gaan weten dan... ze versturen die dingen, denk je dat ze die paar euro nog kunnen achterhalen waar het pakketje is...!?
Het komt of het komt niet :P
pi_121163679
Vandaag kwam de dhl mijn g2 brengen. Fantastisch toestel. Camera niet heel goed zoals meerderen al aangaven maar hij klikt wel direct, een flinke vooruitgang tenopzichte van me desire. Ik had er ook nog een hoesje bijgenomen, maar zonder is hij toch wel veel mooier ;) staan twee chinese apps op die ik er maar op laat staan maar is verder geen probleem. Alle apps die ik wil geinstalleerd en alles werkt flawless
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_121163834
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:19 schreef ptrmas het volgende:

[..]

Wat moet ik gaan weten dan... ze versturen die dingen, denk je dat ze die paar euro nog kunnen achterhalen waar het pakketje is...!?
Het komt of het komt niet :P
Wilt je niet weten waar pakketjes zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 04-01-2013 19:35:18 ]
pi_121164312
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wilt je niet weten waar pakketjes?
Voor die informatie betaal je wat meer.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_121164605
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:34 schreef Haque het volgende:

[..]

Voor die informatie betaal je wat meer.
Klopt,overal eigenlijk.

Heef ook te maken met veel pakketjes per dag en zo.
pi_121165741
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Klopt,overal eigenlijk.

Heef ook te maken met veel pakketjes per dag en zo.
Ga toch niet voor 10 euro aan waarde meer uitgeven zodat ik weet waar dat pakketje rondhangt... |:(
pi_121165879
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:05 schreef ptrmas het volgende:

[..]

Ga toch niet voor 10 euro aan waarde meer uitgeven zodat ik weet waar dat pakketje rondhangt... |:(
Ach laat ook maar,jou probleem als je 2 maanden moet wachten. :')
  vrijdag 4 januari 2013 @ 20:10:47 #36
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121165975
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Je hebt zeker niet via DHL laten bezorgen?Die zijn wel snel,ondanks hun import-btw bedrag.
Toch maar navragen waar het is :Y
DHL kost minimaal 17 dollar voor een batterij van 4 dollar een beetje overkill ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_121166037
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

DHL kost minimaal 17 dollar voor een batterij van 4 dollar een beetje overkill ;)
Vind ik ook ,heb nooit begrepen waarom eigenlijk _O-
pi_121166722
Oke, laat ik even beginnen te zeggen dat ik de ballen verstand heb van smartphones, en diens specificaties en zo.

Maar met welke (en uit welke prijsklasse) van de Europese smartphones (Samsung, HTC etc) is de Jiayu G3 te vergelijken? Is 150-200 euro voor zo'n telefoon écht goedkoop, of krijg je als je er ¤50,- bij dokt een 'Europese' telefoon die minstens even 'goed' is als de G3?
Feyenoord Rotterdam
pi_121167759
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oke, laat ik even beginnen te zeggen dat ik de ballen verstand heb van smartphones, en diens specificaties en zo.

Maar met welke (en uit welke prijsklasse) van de Europese smartphones (Samsung, HTC etc) is de Jiayu G3 te vergelijken? Is 150-200 euro voor zo'n telefoon écht goedkoop, of krijg je als je er ¤50,- bij dokt een 'Europese' telefoon die minstens even 'goed' is als de G3?
tast toe proef die woofer
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  vrijdag 4 januari 2013 @ 21:08:28 #40
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121168499
quote:

Als dat zo was, was er niet echt veel reden om over de grens te kijken, 50,- euro voor gemak, merk en garantie e.d zou ik zo pakken. Maar zelfs toestellen die 199,- euro kosten, zijn vaak nog vrij gaar in NL/Europa. Daarom wordt het kopen van een smartphone, ook omdat je in China veel meer dualSIM-keuze hebt, erg aantrekkelijk. Prijs/kwaliteit gewoon een goede keuze en het is weer eens iets anders natuurlijk. Zelfde geldt ook voor tablets. Waarom een dure Samsung Tab ofzo halen, als je gewoon een Chinees merk kunt halen met toffe specs voor weinig ook...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121170342
De moeilijkheid is het kaf van het koren te scheiden bij de Chinese spulletjes.
Daar heb ik al wat ervaringen mee.
De gebruikers reviews bij de shops zeggen weinig als ze er al staan.
Wat dat betreft moet ik Dealextreme nageven dat iedereen zijn zegje kan doen bij reviews.
Een negatieve review van mij over een tablet is bij Focalprice niet geplaatst.
Als je iets op het oog hebt vooral forums afstruinen mbv google.
pi_121170714
waar wie hoe zit het met de newman n2?
pi_121177250
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 21:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als dat zo was, was er niet echt veel reden om over de grens te kijken, 50,- euro voor gemak, merk en garantie e.d zou ik zo pakken. Maar zelfs toestellen die 199,- euro kosten, zijn vaak nog vrij gaar in NL/Europa. Daarom wordt het kopen van een smartphone, ook omdat je in China veel meer dualSIM-keuze hebt, erg aantrekkelijk. Prijs/kwaliteit gewoon een goede keuze en het is weer eens iets anders natuurlijk. Zelfde geldt ook voor tablets. Waarom een dure Samsung Tab ofzo halen, als je gewoon een Chinees merk kunt halen met toffe specs voor weinig ook...
En dan te bedenken dat smartphones en bijbehorende onderdelen van A-merken in China e.o zelf worden gemaakt.Meestal in dezelfde fabriek. :P
pi_121181931
quote:

Ik dacht dat de Jiayu G3 prima te vergelijken was met een HTC Sensation of Samsung S2, maar mijn oude HTC Evo 3D is veel beter dan zo'n Jiayu G3.

Maar de Jiayu G3 bied bijna even veel performance als een HTC Sensation, alleen de GPU bij de MT6577 is gewoon van de single core generatie ofzo, want die is echt slecht.

Maar ik heb voor ¤ 235 een Huawei Honor 2 2GB gekocht en dit toestel is beter dan een HTC One X, want de chipset van Huawei is gewoon wat krachtigere.

Maar goed ik heb hem in China gekocht, dus zo'n Jiayu of een andere goedkoop merk had ik ook voor rond ¤ 100 kunnen kopen.

Maar ik kies leveren een bekend Chinees merk en ik heb ook naar de camera gekeken en uiteindelijk dus gewoon voor de Huawei Honor 2 gegaan, de Xiaomi Mi2 viel bij mij af vanwege simpele reden dat je eerst een loterij moet winnen.

Bij deze direct een paar foto's genomen met de Huawei Honor 2.

[ Bericht 16% gewijzigd door Diqiu-Long op 05-01-2013 03:29:29 ]
pi_121184355
Na het forum lang gevolgd te hebben nu ook geregistreerd.
Gister een witte NEO-N02 ontvangen en nu t12 nl eropstaan met GApps.
Bedankt voor alle info en handleidingen!

kom van iOS dus nog even wennen met Android. Maar de tel bevalt goed!
Nogmaals dank, leuke hobby om zo dit forum te volgen en een mooie deal te maken.

1 vraagje: wat brengt t15 nu meer dan t12, dat kan ik niet goed achterhalen
pi_121184990
Emui van Huawei is zo slecht nog niet, je hebt net als bij iOS pagina's en daar komen je apps op, maar bij Emui dus ook widgets en dergelijke.

Denk dat iemand die van een iPhone komt zich direct thuis zou voelen met de interface van Huawei, maar voor mij zelf is het een beetje slordig, ik heb liever een paar pagina's met widgets en wat apps op me thuis scherm.

Dus gebruik ik maar Nova launcher.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 10:47:21 #47
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_121185614
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 02:15 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ik dacht dat de Jiayu G3 prima te vergelijken was met een HTC Sensation of Samsung S2, maar mijn oude HTC Evo 3D is veel beter dan zo'n Jiayu G3.

Maar de Jiayu G3 bied bijna even veel performance als een HTC Sensation, alleen de GPU bij de MT6577 is gewoon van de single core generatie ofzo, want die is echt slecht.

Maar ik heb voor ¤ 235 een Huawei Honor 2 2GB gekocht en dit toestel is beter dan een HTC One X, want de chipset van Huawei is gewoon wat krachtigere.

Maar goed ik heb hem in China gekocht, dus zo'n Jiayu of een andere goedkoop merk had ik ook voor rond ¤ 100 kunnen kopen.

Maar ik kies leveren een bekend Chinees merk en ik heb ook naar de camera gekeken en uiteindelijk dus gewoon voor de Huawei Honor 2 gegaan, de Xiaomi Mi2 viel bij mij af vanwege simpele reden dat je eerst een loterij moet winnen.
..........
Je hoeft geen loterij te winnen voor de Xiaomi Mi2, ik had hem na release de tweede week ook al in huis. Je moet alleen vragen en dan de juiste mensen benaderen. Ik had je graag willen helpen hoor. Voor zowel de 16GB als de 32GB versie :)
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_121185790
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 10:47 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Je hoeft geen loterij te winnen voor de Xiaomi Mi2, ik had hem na release de tweede week ook al in huis. Je moet alleen vragen en dan de juiste mensen benaderen. Ik had je graag willen helpen hoor. Voor zowel de 16GB als de 32GB versie :)
Je hebt hem geïmporteerd via zo'n handelaar op tweakers.net die aardige tweaker wilt uiteindelijk ook nog iets verdienen lijkt me ( Ook al zegt ie van niet ), want het is zijn business het verkopen van mobieltjes uit China.

Voor mijzelf moest ik gewoon kopen zoals een Chinees dat zou doen, want ik ging zelf naar China en bij Xiaomi moet je dan eigenlijk in de gaten houden wanneer de volgende batch weer verkoop en dan moet je heel snel door het bestel proces of je valt buiten de boot en ook daar heb ik geen zin in, als je nu op Xiaomi site kijkt dan kun je hem sowieso niet krijgen zonder contract.

Maar als ik die Xiaomi echt gewild had dan had ik die wel gekocht, maar ik heb voor de Huawei Honor 2 2GB gekozen en de voornaamste reden was dat hij een sd kaart slot heeft en dan is het wat mij betreft 1888 yuan vs 2299.

En iets grotere scherm is natuurlijk ook niet verkeerd als je al vanaf 4.3 af komt zoals mij. Loterij winnen is trouwens maar om aan te geven dat Xiaomi gewoon moeilijk te krijgen is en die toestellen die dus te krijgen zijn worden er veel door handelaars van gekocht, dus dan kom je weer meer te betalen.

Dat is iets wat bij Apple producten ook altijd is, maar daar snap ik de gekkigheid ook niet van, wat met een stoel in kou voor een Apple store zitten om een heilige iPhone te bemachtigen.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 11:14:16 #49
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_121186006
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:00 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Je hebt hem geïmporteerd via zo'n handelaar op tweakers.net die aardige tweaker wilt uiteindelijk ook nog iets verdienen lijkt me ( Ook al zegt ie van niet ), want het is zijn business het verkopen van mobieltjes uit China.

Voor mijzelf moest ik gewoon kopen zoals een Chinees dat zou doen, want ik ging zelf naar China en bij Xiaomi moet je dan eigenlijk in de gaten houden wanneer de volgende batch weer verkoop en dan moet je heel snel door het bestel proces of je valt buiten de boot en ook daar heb ik geen zin in, als je nu op Xiaomi site kijkt dan kun je hem sowieso niet krijgen zonder contract.

Maar als ik die Xiaomi echt gewild had dan had ik die wel gekocht, maar ik heb voor de Huawei Honor 2 2GB gekozen en de voornaamste reden was dat hij een sd kaart slot heeft en dan is het wat mij betreft 1888 yuan vs 2299.

En iets grotere scherm is natuurlijk ook niet verkeerd als je al vanaf 4.3 af komt zoals mij. Loterij winnen is trouwens maar om aan te geven dat Xiaomi gewoon moeilijk te krijgen is en die toestellen die dus te krijgen zijn worden er veel door handelaars van gekocht, dus dan kom je weer meer te betalen.

Dat is iets wat bij Apple producten ook altijd is, maar daar snap ik de gekkigheid ook niet van, wat met een stoel in kou voor een Apple store zitten om een heilige iPhone te bemachtigen.
Klopt ik begrijp het hoor, ik heb echter de volledige originele bon erbij gekregen. Is dus geen winst in berekend. Verder ook een jaar garantie, wel handig hoef ikzelf net met Chinezen te onderhandelen :)
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_121186232
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 07:15 schreef tankstar het volgende:
.......

1 vraagje: wat brengt t15 nu meer dan t12, dat kan ik niet goed achterhalen
T15 brengt niet echt veel meer dan T12. Bovendien is die niet NL in te stellen.
Ik heb geëxperimenteerd met de laatste T15 Rom en merk geen verschil.

Op dit moment worden twee nieuwjaars versies aangeboden op Neomobile.com.cn die zijn gebaseerd op T15
Deze versie is volledig geoptimaliseerd voor snelheid en energiebesparing..
Deze versie is volledig multilanguage (21 talen).

Ik heb beide geprobeerd
De geoptimaliseerde versie is echt veel sneller, maar om een of andere reden kan ik niet al mijn applicaties meer installeren.
Bij de multilanguage versie heb ik eerst de EBR1 zaken moeten verwijderen om te voorkomen dat mijn partities werden gewijzigd, maar daarna kan je inderdaad kiezen tussen heel veel talen. Helaas heb ik wel wat problemen met kleuren.

Als beide vlekkeloos hadden gewerkt (of ik had de problemen kunnen oplossen) was ik overgegaan, maar nu blijf ik voorlopig bij T12
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')