Wachten is een groot woord, maar houd het wel in de gaten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:40 schreef freiss het volgende:
Zijn er nog mensen die aan het wachten zijn op de JiaYu G4?
Ik zit zelf wel te kijken naar Chinese smartphones, maar ik heb eigenlijk helemaal geen nieuwe telefoon nodig
Gewoon nu doen,anders weet je het niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:44 schreef ptrmas het volgende:
[..]
Nee, niet via DHL ... zal nog wel een keer navragen als ik zin heb ;p
Dat niet maar wel op een G2 +++ met een nog snellere processor en het camera probleem opgelost.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:40 schreef freiss het volgende:
Zijn er nog mensen die aan het wachten zijn op de JiaYu G4?
Ik zit zelf wel te kijken naar Chinese smartphones, maar ik heb eigenlijk helemaal geen nieuwe telefoon nodig
Wat moet ik gaan weten dan... ze versturen die dingen, denk je dat ze die paar euro nog kunnen achterhalen waar het pakketje is...!?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gewoon nu doen,anders weet je het niet.
Wilt je niet weten waar pakketjes zijn?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:19 schreef ptrmas het volgende:
[..]
Wat moet ik gaan weten dan... ze versturen die dingen, denk je dat ze die paar euro nog kunnen achterhalen waar het pakketje is...!?
Het komt of het komt niet
Voor die informatie betaal je wat meer.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wilt je niet weten waar pakketjes?
Klopt,overal eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:34 schreef Haque het volgende:
[..]
Voor die informatie betaal je wat meer.
Ga toch niet voor 10 euro aan waarde meer uitgeven zodat ik weet waar dat pakketje rondhangt...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Klopt,overal eigenlijk.
Heef ook te maken met veel pakketjes per dag en zo.
Ach laat ook maar,jou probleem als je 2 maanden moet wachten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:05 schreef ptrmas het volgende:
[..]
Ga toch niet voor 10 euro aan waarde meer uitgeven zodat ik weet waar dat pakketje rondhangt...
DHL kost minimaal 17 dollar voor een batterij van 4 dollar een beetje overkillquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet via DHL laten bezorgen?Die zijn wel snel,ondanks hun import-btw bedrag.
Toch maar navragen waar het is
Vind ik ook ,heb nooit begrepen waarom eigenlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
DHL kost minimaal 17 dollar voor een batterij van 4 dollar een beetje overkill
tast toe proef die wooferquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oke, laat ik even beginnen te zeggen dat ik de ballen verstand heb van smartphones, en diens specificaties en zo.
Maar met welke (en uit welke prijsklasse) van de Europese smartphones (Samsung, HTC etc) is de Jiayu G3 te vergelijken? Is 150-200 euro voor zo'n telefoon écht goedkoop, of krijg je als je er ¤50,- bij dokt een 'Europese' telefoon die minstens even 'goed' is als de G3?
Als dat zo was, was er niet echt veel reden om over de grens te kijken, 50,- euro voor gemak, merk en garantie e.d zou ik zo pakken. Maar zelfs toestellen die 199,- euro kosten, zijn vaak nog vrij gaar in NL/Europa. Daarom wordt het kopen van een smartphone, ook omdat je in China veel meer dualSIM-keuze hebt, erg aantrekkelijk. Prijs/kwaliteit gewoon een goede keuze en het is weer eens iets anders natuurlijk. Zelfde geldt ook voor tablets. Waarom een dure Samsung Tab ofzo halen, als je gewoon een Chinees merk kunt halen met toffe specs voor weinig ook...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oke, laat ik even beginnen te zeggen dat ik de ballen verstand heb van smartphones, en diens specificaties en zo.
Maar met welke (en uit welke prijsklasse) van de Europese smartphones (Samsung, HTC etc) is de Jiayu G3 te vergelijken? Is 150-200 euro voor zo'n telefoon écht goedkoop, of krijg je als je er ¤50,- bij dokt een 'Europese' telefoon die minstens even 'goed' is als de G3?
En dan te bedenken dat smartphones en bijbehorende onderdelen van A-merken in China e.o zelf worden gemaakt.Meestal in dezelfde fabriek.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als dat zo was, was er niet echt veel reden om over de grens te kijken, 50,- euro voor gemak, merk en garantie e.d zou ik zo pakken. Maar zelfs toestellen die 199,- euro kosten, zijn vaak nog vrij gaar in NL/Europa. Daarom wordt het kopen van een smartphone, ook omdat je in China veel meer dualSIM-keuze hebt, erg aantrekkelijk. Prijs/kwaliteit gewoon een goede keuze en het is weer eens iets anders natuurlijk. Zelfde geldt ook voor tablets. Waarom een dure Samsung Tab ofzo halen, als je gewoon een Chinees merk kunt halen met toffe specs voor weinig ook...
Ik dacht dat de Jiayu G3 prima te vergelijken was met een HTC Sensation of Samsung S2, maar mijn oude HTC Evo 3D is veel beter dan zo'n Jiayu G3.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Je hoeft geen loterij te winnen voor de Xiaomi Mi2, ik had hem na release de tweede week ook al in huis. Je moet alleen vragen en dan de juiste mensen benaderen. Ik had je graag willen helpen hoor. Voor zowel de 16GB als de 32GB versiequote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:15 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Jiayu G3 prima te vergelijken was met een HTC Sensation of Samsung S2, maar mijn oude HTC Evo 3D is veel beter dan zo'n Jiayu G3.
Maar de Jiayu G3 bied bijna even veel performance als een HTC Sensation, alleen de GPU bij de MT6577 is gewoon van de single core generatie ofzo, want die is echt slecht.
Maar ik heb voor ¤ 235 een Huawei Honor 2 2GB gekocht en dit toestel is beter dan een HTC One X, want de chipset van Huawei is gewoon wat krachtigere.
Maar goed ik heb hem in China gekocht, dus zo'n Jiayu of een andere goedkoop merk had ik ook voor rond ¤ 100 kunnen kopen.
Maar ik kies leveren een bekend Chinees merk en ik heb ook naar de camera gekeken en uiteindelijk dus gewoon voor de Huawei Honor 2 gegaan, de Xiaomi Mi2 viel bij mij af vanwege simpele reden dat je eerst een loterij moet winnen.
..........
Je hebt hem geïmporteerd via zo'n handelaar op tweakers.net die aardige tweaker wilt uiteindelijk ook nog iets verdienen lijkt me ( Ook al zegt ie van niet ), want het is zijn business het verkopen van mobieltjes uit China.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:47 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Je hoeft geen loterij te winnen voor de Xiaomi Mi2, ik had hem na release de tweede week ook al in huis. Je moet alleen vragen en dan de juiste mensen benaderen. Ik had je graag willen helpen hoor. Voor zowel de 16GB als de 32GB versie
Klopt ik begrijp het hoor, ik heb echter de volledige originele bon erbij gekregen. Is dus geen winst in berekend. Verder ook een jaar garantie, wel handig hoef ikzelf net met Chinezen te onderhandelenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:00 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Je hebt hem geïmporteerd via zo'n handelaar op tweakers.net die aardige tweaker wilt uiteindelijk ook nog iets verdienen lijkt me ( Ook al zegt ie van niet ), want het is zijn business het verkopen van mobieltjes uit China.
Voor mijzelf moest ik gewoon kopen zoals een Chinees dat zou doen, want ik ging zelf naar China en bij Xiaomi moet je dan eigenlijk in de gaten houden wanneer de volgende batch weer verkoop en dan moet je heel snel door het bestel proces of je valt buiten de boot en ook daar heb ik geen zin in, als je nu op Xiaomi site kijkt dan kun je hem sowieso niet krijgen zonder contract.
Maar als ik die Xiaomi echt gewild had dan had ik die wel gekocht, maar ik heb voor de Huawei Honor 2 2GB gekozen en de voornaamste reden was dat hij een sd kaart slot heeft en dan is het wat mij betreft 1888 yuan vs 2299.
En iets grotere scherm is natuurlijk ook niet verkeerd als je al vanaf 4.3 af komt zoals mij. Loterij winnen is trouwens maar om aan te geven dat Xiaomi gewoon moeilijk te krijgen is en die toestellen die dus te krijgen zijn worden er veel door handelaars van gekocht, dus dan kom je weer meer te betalen.
Dat is iets wat bij Apple producten ook altijd is, maar daar snap ik de gekkigheid ook niet van, wat met een stoel in kou voor een Apple store zitten om een heilige iPhone te bemachtigen.
T15 brengt niet echt veel meer dan T12. Bovendien is die niet NL in te stellen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 07:15 schreef tankstar het volgende:
.......
1 vraagje: wat brengt t15 nu meer dan t12, dat kan ik niet goed achterhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |