Ik hou dr wel van!quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Ondanks alles strak in de make up en kleding
Ja, maar, bij mij zitten m'n kiezen in zoiets als tandvlees en kaak, maar bij hem lijken ze te zwevenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar dat is dus een au naturel rijtje tandenEn een beetje apart ja
Is hij ook iets op tv ergens, ofzo?
Oh sorry hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Zoek dan een goede foto van het jasje
Ipv thuis bij Damian zijn......quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze weet ook al een half jaar dat ze gaat scheiden, dus het ergste verdriet is er ongetwijfeld wel afquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Je moet wel echt overkomen hequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Voor dat jochie moet alles zoveel mogelijk bij het oude blijvenquote:
Zijn voortanden lijken wel nep inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar, bij mij zitten m'n kiezen in zoiets als tandvlees en kaak, maar bij hem lijken ze te zweven
Zie geen verschil met de rest van zijn tanden eigenlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Zijn voortanden lijken wel nep inderdaad
Als je niet wist dat het haar broer was zou het idd de volgende gegadigde kunnen zijn, zo staat ze erbij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:13 schreef Ole het volgende:
Syl staat echt op bijna elke foto hetzelfde!
Heeft allang besloten dat dit haar 'goede kant' is kennelijk
Dat zou ook zo haar zus kunnen zijn... wat een Ken is datquote:
hij is gayquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou ook zo haar zus kunnen zijn... wat een Ken is dat
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Copycat het volgende:
Een kwestie van te veel tandvlees, te weinig tand. Jammer, verder een aantrekkelijke vent.
Ik ook... maar ik ben niet gemaakt door Mattelquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook... maar ik ben niet gemaakt door Mattel
Daar heb je bij voetballers toch ook nooit last van?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voetballers zijn over het algemeen iets mannelijker dan broertje Sylviequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar heb je bij voetballers toch ook nooit last van?
Nou wilde ik over La Squadra Azzurri beginnen, maar ergens heb je toch wel gelijk. Ze zijn zo gelikt en popperig als wat, maar misschien wel mannelijker ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voetballers zijn over het algemeen iets mannelijker dan broertje Sylvie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |